Articles Stat:
Number of Articles: 37Number of Proceeding pages: 375
Papers View: 74777
1st Annual Mobile Vas Conference
1st Annual Mobile Vas Conference In date 2011-02-23 by Sharif University of Technology,مركز مطالعات تكنولوژي داتنشگاه صنعتي شريف in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS 1st Annual Mobile Vas Conference
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 1st Annual Mobile Vas Conference
یک استراتژی موفق برای توسعه خدمات ارزش افزوده سیار
توسعه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه در راستای پارادایم محاسبات ابری
طراحی یک چهارچوب مفهومی برای توسعه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه
افزایش بهره وری سازمانی به کمک راهکارهای سیار(مطالعه موردی: شرکت ارتباطات سیار ایران)
ارائه سرویس های مبتنی بر مکان در ایران: چالش ها و راهکارهای پیش رو
اسفاده از تکنولوژی تلفن همراه در پیش برد خدمات بهداشت و درمان
موبایل وُچر راهکاری برای بهبود زنجیره ی تأمین وُچر خدمات پیش پرداخت
شناسایی عوامل تأثیر گذار بر موفقیت تجارت همراه در ایران
وضعیت پرداخت همراه در جهان
طرح قابلیت پرداخت الکترونیکی سیستم های پخش و توزیع با استفاده از پایانه فروش Mobile POS در ایران
راهکارهای Mobile Business در سیستم های ERP
رویکردی نوین در پرداخت های خرد الکترونیکی تلفن همراه مبتنی بر فن آوری Contactless NFC
به کارگیری فن آوری همراه در فرآیند پرداخت خسارت تصادفات
بررسی عوامل مؤثر در خلق ارزش در خدمات بانکداری همراه
ارزش ادراک شده از خدمات بانکی تلفن همراه و اثر آن بر وفاداری مشتریان
بانکداری با تلفن همراه مزایا، جالش ها و راهکارها
ارائه راهکاری به منظور ارتقاء امنیت سرویس های بانکداری مبتنی بر تلفن همراه
طراحی و پیاده سازی زیرساختی نوین جهت بهبود امنیت و کارایی سیستم های بانکداری تلفن همراه
بررسی دستگاه های دارای ویندوز موبایل از دید امنیتی
مطالعه تجربی محرک های پذیرش تبلیغات موبایل در ایران
تبلیغات موبایل و عوامل موفقیت آن
ارائه یک سرویس تبلیغاتی مبتنی بر موقعیت با بکارگیری روش موقعیت یابی پیشنهادی
راهنمای سرویس الکترونیکی (ESG) در تلویزیون موبایل
زنجیره ارزش و مدل های کسب و کار تلویزیون موبایل
مدل های تجاری تلویزیون موبایل
بررسی رفتار مخاطب در تلویزیون موبایل
خدمات چند رسانه ای به کاربران موبایل( به صورت ارسال متعدد و محتوای توزیع شده)
الگوی رضایت مشتری در خدمات اینترنتی تلفن همراه
بررسی نگرش دانشجویان دانشگاه پیام نور گنبد به یادگیری سیار
بررسی زیر ساخت های مورد نیاز جهت ورود فن آور NFC به ایران
بررسی کیفیت خدمات ارزش افزوده تلفن همراه بر روی رضایت و وفاداری مشتریان(مورد مطالعه شرکت ایرانسل)
بررسی دلایل موفقیت و شکست فروشگاه های نرم افزار موبایل
بررسی تأثیر تلفن همراه در بازار کسب و کار جدید
An Iterative Self-Improvement Service Launch Lifecycle for Mobile Value-added Services
Forces Behind the Value Added Services
Social media relationship with VAS
To manage Value Added Services in 3G