Articles Stat:
Number of Articles: 22Number of Proceeding pages: 352
Papers View: 15860
2nd International Conference on Modern Business Management, Accounting, Economics and Banking Tricks with Business Growth Approach
2nd International Conference on Modern Business Management, Accounting, Economics and Banking Tricks with Business Growth Approach In date 2020-01-17 by ,دبيرخانه دائمي كنفرانس was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS 2nd International Conference on Modern Business Management, Accounting, Economics and Banking Tricks with Business Growth Approach
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 2nd International Conference on Modern Business Management, Accounting, Economics and Banking Tricks with Business Growth Approach
تاثیر مالکیت دولتی و حاکمیت شرکتی بر عملکرد شرکت های بورس اوراق بهادار تهران
بررسی مدیریت سود و کیفیت حسابرسی
الگوی پیشنهادی در تامین منابع مالی مطلوب برای درآمدهای پایدار شهرداری ها
بررسی تاثیر پیچیدگی اطلاعات حسابداری بر کیفیت حسابرسی ناشی از تقلب شرکت ها
اثر تعدیلی رقابت در بازار محصول بر رابطه بین افشای داوطلبانه و ارزش سهام
بررسی میزان نوآوری سازمانی در شرکت سازه گستر سایپا
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر قابلیت های مدیریت زنجیره ی تامین و عملکرد شرکت
مسئولیت اجتماعی سازمان ها
بررسی پیامدهای التزام به بازاریابی اخلاقی در تجارت بین الملل ( محصول مورد مطالعه پسته)
ارائه مدلی جهت ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی با استفاده از تکنیک دیمتل
ارزیابی تبعات مثبت و منفی بکارگیری شبکه های اجتماعی موبایلی در محیط کار (شرکت های منتخب شهرک صنعتی بشل)
بررسی اثر سیاست های مالی بر شاخص کل سهام
بررسی اثر مخارج دولت بر شاخص کل سهام
بررسی تاثیر چرخش حسابرسان بر کیفیت حسابرسی
تاثیر تنوع هیئت مدیره بر ریسک شرکت
شناسایی و اولویت بندی عناصر و پیامدهای تجربه مشتری هوشمند در خرده فروشی ها (مورد مطالعه: خرده فروشی های شهر کرمانشاه)
توسعه منابع انسانی، از تئوری تا واقعیت
رابطه جهت گیری اهداف پیشرفت و باورهای انگیزشی با اهمال کاری و خودناتوان سازی تحصیلی دانش آموزان
نقش مدیریت مسیر شغلی CPM درچارچوب توسعه مربیگری ورزشی
بررسی تاثیر قابلیت های ارتباطی و نوآوری بازاریابی بر رقابت پذیری با نقش میانجی ایجاد ارزش مشتری در بین کارکنان بیمه ایران در استان خراسان رضوی
بررسی رابطه تلاش های بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی از برندهای لوکس با ارزش برند و رفتار مصرف کننده (مطالعه موردی: اینستاگرام)
سنجش مبتنی بر صلاحیت حرفه ای ملی در استانداردهای شغلی و حرفه ای