Articles Stat:
Number of Articles: 25Number of Proceeding pages: 290
Papers View: 46665
3rd Iranian Conference on Management of Technology
3rd Iranian Conference on Management of Technology In date 2008-10-13 by ,انجمن مديريت تكنولوژي ايران in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS 3rd Iranian Conference on Management of Technology
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 3rd Iranian Conference on Management of Technology
بررسی آماری وضعیت تولید فناوری و ثبت اختراعات مرتبط با فناوری نانو در کشورهای مختلف
جایگاه مدیریت دانش در انتقال تکنولوژی بینالمللی
ارائه رویکردی نوین در مدیریت نوآوری ملی ایران
انتخاب رویکرد مناسب در تعیین اولویت های تحقیقاتی فناوری، مطالعه موردی فناوری غشاء در صنعت گاز کشور
ارائهی الگویی برای برنامهریزی استراتژیک تکنولوژی: مطالعهی موردی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک
ارزیابی نظام توسعه فناوری در ایران در راستای تحقق چشم انداز 1404
ادغام مفاهیم کارت امتیازی متوازن و نظام ملی نوآوری؛ مطالعه موردی برنامه ملی فناوری نانو
تخصص و مشارکت،نیازهای مراکز رشد برای حمایت از شرکت های تازه تاسیس تکنولوژی محور
کاربرد روش ارزیابی متوازن در ارزیابی فناوری جهت تجاری سازی
مدیریت تقاضا، ابزاری برای سیاستگذاری فناوری از سوی دولت
ضرورت پرداختن به توسعه محصولات جدید و نقش نوآوری،R&D و تکنولوژی درآن
ویژگی و اهمیت مراکز توسعه و نوآوری و مدیریت آنها
الگوی اسلامی- ایرانی توسعه علم و فناوری، شاخصههای مفهومی و پرسشهای پیشرو
قیمت گذاری دانش فنی یک تکنولوژی
طراحی مدل مناسب انتقال تکنولوژی در راه آهن ج.ا.ا
مدل فرآیندی تجاری سازی دانش فنی محصولات شیمیایی
تبیین نقش مشاوران مدیریت تکنولوژی در صنعت مشاوره
انتقال تکنولوژی از طریق مکانیسم توسعه پاک
رویکردی برای تعیین خطمشیها و عرضهکننده مناسب انتقال تکنولوژی
توسعه چرخه های نوآوری و یادگیری تکنولوژیکی در سازمان های صنعتی سرآمد با رویکرد آموزش مهارتی
کاربرد قابلیتهای آینده نگاری در اثربخشی مدیریت فرایند نوآوری
ارائه روش مبتنی بر آنتالوژی جهت شناسایی عناصر کلیدی در اجرای پروژه های آینده نگاری
اثرارتقاء تکنولوژی و انتقال آن بر رشد اقتصادی
ارائه چارچوبی برای آینده نگاری فناوری مبتنی بر عوامل کلیدی موفقیت
سیاست استراتژیک تجاری در کشورهای در حال توسعه: ملاحظات تکنولوژیکی و سیاستی