Articles Stat:
Number of Articles: 23Number of Proceeding pages: 337
Papers View: 67287
National Congress on Creative Banking Promotion
National Congress on Creative Banking Promotion In date 2010-02-02 by Sharif University of Technology,مركز مطالعات تكنولوژي شريف in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS National Congress on Creative Banking Promotion
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in National Congress on Creative Banking Promotion
بررسی سیر تکاملی آمیخته بازاریابی
مطالعه تئوریکی از نتایج تجربی تبلیغات و تأثیر آن بر مصرف
مشخصه های کلیدی کیفیت خدمات در بانکداری اینترنتی
جایگاه مسئولیت اجتماعی در عملکرد بازاریابی بانک ملت
Survey of Brand Equity and Customer Satisfaction of Iranian State-Owned Banks
وضعیت پژوهش و آسیب شناسی واحدهای تحقیق و توسعه در سازما نهای دولتی (مورد بانک ها)
جهت بخشی و تمرکز تبلیغات بر روی نیازمندی های مشتریان بانکها درراستای ایجاد ارزش ویژه نشان تجاری برای بانکها
کارکرد تبلیغات و شعارهای تبلیغاتی در سیستم بانکداری
نقش تبلیغات خلاق در ارتقای ارزش نام تجاری در صنعت بانکداری
خلق تصویر در تبلیغات بانکی
چرا بانکها اخیراً درحوزه تبلیغات رسانه ای فعالت چشم گیرتری دارند؟
تبلیغات بانکی ؛ دلایل و تاثیرات آن در جذب مشتری
طراحی مدل ارزیابی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی (رادیو و تلویزیون) بررفتار مشتریان بانکی
خلاقیت تبلیغاتی در جلب مشتری (CRM)
ارزیابی اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بر جذب مشتریان با استفاده از مدل لاویج واستینر
بررسی تاثیر وب سایت های بانک بر جذب ونگهداری مشتریان
بررسی نقش تبلیغات تلویزیونی خدمات نوین بانک صادرات ایران در جذب مشتریان تهرانی
اثرسنجی تبلیغات و ترفیع قیمت بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی بانک اقتصاد نوین)
چگونه از رنگ ها در تبلیغات بانکی استفاده کنیم مطالعه موردی رنگ سبز وسپرده قرض الحسنه
برنامه ریزی حساب: مفهومی ناشناخته در تبلیغات خلاق
سیاست گذاری تبلیغات تجاری در جمهوری اسلامی ایران؛ زمینه ساز یا مانع بروز خلاقیت در تبلیغات
بازکاوی مفهوم قر ض الحسنه؛ زمینه ساز ایده هایی خلّاق برای تبلیغات حساب های قرض الحسنه در نظام بانکی
How to know more about our bank advertising creativity?(A briefing of the literature)