Articles Stat:
Number of Articles: 62Number of Proceeding pages: 457
Papers View: 124620
Second National Conference on Information and Communication Technology
Second National Conference on Information and Communication Technology In date 2012-02-02 by Islamic Azad University of Malayer,آموزشكده سما ملاير in City Malayer was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS Second National Conference on Information and Communication Technology
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in Second National Conference on Information and Communication Technology
الگوریتم ژنتیک برای نگاشت درشبکه برتراشه با همبندی مش قطری
مدل یکپارچگی ERP ، SCM و CRM تحت لقای تجارت الکترونیک
طراحی ابداع ابعاد خدمات شبکه های نسل آینده
رویکرد نوین برزمان بندی کلاسهای آموزش و پرورش
بررسی روشهای تحمل پذیری خطا برای شبکه های حسگر بی سیم دسته بندی شده
مدل مفهومی مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل کلیدی موفقیت استقرار مدیریت دانش در شرکت های کوچک و متوسط: ارایه یک چارچوب نظری و یکپارچه
ارتباط بدهی به حقوق صاحبان و ارزش افزوده اقتصادی با استفاده از نرم افزار شبکه عصبی
ارایه روشی جدید برای کنترل ترافیک با استفاده از مسیریابی بهینه
تعیین هویت افراد درحال حرکت بااستفاده از مشخصات عنبیه
تخمین نقطه ی خیرگی چشم کاربر در حال حرکت با استفاده از شبکه های عصبی
ارتباط بین نسبت بدهی به دارایی و ارزش افزوده اقتصادی با استفاده از نرم افزار شبکه عصبی
استخراج و تعیین قطبیت ویژگیهای کالا با استفاده از متون بازبینی های مشتریان
ارایه روشی نوین برای آبنشان گذاریدرتصاویر با استفاده از ضرایب تبدیل موجک لبه تصویر
دانش و مدیریت دانش
ارزیابی شاخصهای مدیریت ارتباط با مشتریان (مطالعه موردی بانک مسکن استان مرکزی)
ارایه یک روش جدید خوشه بندی مبتنی برانرژی با استفاده از شبکه عصبی به منظور کاهش مصرف انرژی درشبکه های حسگر بی سیم
ارایه الگوریتم ابداعی دو تکه ای وفقی برای نهان نگاری سیگنالهای صوتی مبتنی بر شبکه عصبی شعاع مبنا
کاربردفناوری اطلاعات سیستم جامع گلستان از دیدگاه کارمندان دانشگاه سیستان و بلوچستان برجلب رضایت مشتریان دانشجویان با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن
استفاده از تبدیل فوریه - ملین درالگوریتمهای قطعه بندی تصاویر مبتنی بر مقایسه ماتریس تصویر
برآورد توان چشمه نوردر ترانسفورمر ولتاژ و جریان ترکیبی نوری
تحلیل و مقایسه سیستمها و پروتکلهای ارتباط ی دراتوماسیون ساختمان هوشمند
بررسی راههای مختلف انجام بدرفتاری درلایه MAC درشبکه های VANET و MANET و راه های مقابله با آنها
به عنوان حل کننده Zloc جدید جستجوی محلی برای زبان مدلسازی zinc
ارزیابی کارایی مدیرتی ارتباط با مشتری نمایندگی های فروش شرکت ایران خودرو با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها DEA
ارائه یک راهکار همتا-به-همتا جهت جستجوی فایل در شبک ههای موردی بین خودرو
نقش فناوری اطلاعات درتوسعه مدیریت ارتباط با مشتری
کاربرد الگوریتم ژنتیک درتخمین پارامتر مدل عایقی ترانسفورماتور
الگوریتمهای کشف تقارن درمجموعه نقاط و تعیین اتوماتیک تولرانس
معرفی معیارهایی برای مقایسه روشهای تولید نمونه های تست با استفاده از نمودارهای UML
روشی جدید برای لبه یابی با استفاده از منطق فازی
تحلیل و بررسی سیستم مدیریت دانش مبتنی بر رضایتمندی مشتری و ارایه مدل پیشنهادی
بررسی و افزایش امنیت شبکه های بی سیم محلی
تشخیص مقاوم و بی درنگ عنبیه جهت استفاده درسیستمهای بازشناسی افراد
مدلسازی واعتبارسنجی معماریهای انتشار/ اشتراک با استفادهاز ASM
بررسی امنیت دربرنامه های تحت وب و راه کارهای تامین آن
تشخیص چهره به کمک الگوریتم های PCA LDA و شبکه های عصبی
بررسی تکنولوژیهای مدیریت دانش در آموزش
بررسی نقش فناوری اطلاعات برعملکرد شرکت مخابرات استان مازندران
طراحی گیت منطقی وارونگر و واحد حافظه نوری با تکنیک کدگذاری فرکانسی و با استفاده از پدیده پارامتریک رامان در ریزنوسانگرهای حلقه ای سیلیکونی
مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری دردنیای مجازی
بررسی و محاسبه افت سطح آبهای زیرزمینی استان همدان توسط شبکه عصبی
مسیریابی آگاه از توان برای بیشینه کردن طول عمر در شبکه های بی سیم مش
ارائه روشی جدید برای محاسبه تشابه معنایی
بررسی تاثیر مدیریت دانش درفضای کسب وکار اینترنتی برفرآیند ارتباط مشتری
معرفی شبکه های ویژه سیار و معرفی پروتکلهای مسیریابی موجوددر آن
مسیریابی چندپخشی بهینه با قابلیت اطمینان بالا درشبکه های سیار اقتضایی
ارائه یک بستر مسیریابی چندپخشی مطمئن مبتنی بر مدل محاسباتی مخچهCMAC در شبکه های بی سیم مش
مدیریت دانش: چالش یا فرصت
عوامل کلیدی موفقیت اسقرارمدیریت دانش درشرکت های کوچک ومتوسط:ارائه یک چارچوب نظری و یکپارچه
نقش استقرار مدیریت ارتباط با مشتری برافزایش رضایت مشتری
کاربرد هوش مصنوعی در تخمین هزینه های تعمیر و نگهداری ماشین آلات شرکت سپهران جوشن زاگرس
تحلیلی برتشخیص هویت براساس آنالیز تصاویر عنبیه چشم
بررسی نقش کلیدی مدیریت ارتباط با مشتری CRM دربانکداری الکترونیکی در جهتحفظ مشتریان
پیش بینی قیمت با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی
بهبود قابلیت اطمینان انتشار اطلاعات در شبکه های بین خودرویی با استفاده از شبکه عصبی فازی
مقایسه روش های همه پخشی اطلاعات در شبکه های بین خودرویی
معرفی شبکه های بین خودرویی و انواع چالشهای موجود در آن
معرفی شبکه های اقتضایی سیار و انواع چالشهای موجود در آن
معرفی و مقایسه پروتکل های قابل استفاده در لایه MAC در شبکه های موردی خودرویی
تسریع عملیات انیمیت در مایا با طراحی و پیاده سازی پلاگین Create Dummy