Articles Stat:
Number of Articles: 206Number of Proceeding pages: 2838
Papers View: 131395
International Conference on New Challenges in Management
International Conference on New Challenges in Management In date 2015-09-09 by ,سازمان مديريت صنعتي اردبيل in City Ardabil was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS International Conference on New Challenges in Management
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in International Conference on New Challenges in Management
ارایه مدل ارزیابی کیفیت خدمات در صنعت تولید نرم افزار مالی بر مبنای مدل تلفیقی پاراسورامان و ISO 9126
روشی برای پیاده سازی دانش حاصل از مدیریت بحران روی مدل های مدیریت دانش
ابعاد سازمانی مالکیت روانشناختی
بررسی تاثیر محیط کسب وکار های کارآفرینانه بر روحیه کارآفرینی و توسعه فناوری اطلاعات
ارتباط عوامل دموگرافی با بهره وری عملکرد معاونین ورزشی دانشگاه های سراسر کشور براساس مدل اچیو
نقش سازمان های مردم نهاد در مدیریت شهری مطالعه موردی: گنبد سبز مشهد
بررسی رابطه بین عوامل برون سازمانی و مطالبات معوق بانکی (مورد مطالعه: بانک ملت استان سمنان)
بررسی تحلیلی چالش های موجود در بهره گیری از فناوری های نوین در آموزش: در یکی از مراکز دانش محور
نقش تعدیل کننده اشتغال بر رابطه بین کظم غیظ و سلامت روان در زنان
بررسی روابط متقابل میان متغیرهای اقتصاد کلان و عدم اطمینان مالی درایران
عوامل موثر بر ارتقای کیفیت خدمات شرکت های بیمه با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چندمعیاره
شناسایی رابطه تصویر شرکت و بازاریابی رابطه مند با قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی با تاکید بر اعتماد به عنوان متغیری مداخله گر( مورد مطالعه : بانک ملت )
Identifying the relationship between corporate image and relationship marketing with customers intention to use internet banking services with emphasis on trust as an intervening variable (Case study: Mellat Bank)
همراستایی استراتژیک کسب وکار و فناوری اطلاعات در شرکت های کوچک و متوسط
بررسی رابطه بین رهبری تحول گرا و ویژگی های شخصیتی مدیران مدارس منطقه جلفا
رابطه مدیریت ریسک بالینی در بیمارستان ها (بر اساس استاندارد NHS QIS) و میزان خسارات پرداختی
اندازه شرکت و نقش آن در میزان ریسک پذیری شرکت های فعال در بورس اوراق بهادار استان تهران
بررسی شاخص های خدماتی موثر در انتخاب یک بانک از دیدگاه مشتریان(در بانک صادرات شهر زنجان)
تحقیق و بررسی نظام انگیزشی موجود در یک سازمان دولتی
یادگیری سازمانی، یگانه رمز تثبیت موفقیت سازمان
مدیریت استعداد ، چالش بزرگ سازمانهای پیشرو
نقش استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در تقاضا برق در ایران با استفاده از رویکرد سری زمانی
بررسی نقش هوش اخلاقی و مولفه های آن در پیش بینی مدیریت تغییر
The Impact of Organizational Intelligence on Entrepreneurial Intentions of Management Student in Iran
Effective individual and organizational elements on managers ambidextrous
Impact of the Internet and Web 2.0 on Customer Relationship Management (CRM), Supply Chain Management (SCM) and Marketing
A research Agenda on the productivity Improvement in Islamic Azad University Branches by considering competitive factors
Comparing the viewpoints of Tehran medical students of university of medicine about team motivation, enjoyment and participation considering demographic features
Relationship between clinical Risk Management in hospitals (Based On NHS QIS Standard) & Claims amount
Effect of Organizational Loads on Work Stress, Emotional Commitment, and Turnover Intention
Comparing Hospital Effectiveness of Tabriz Obstetrics and Gynaecology Hospitals Managed as Autonomous and Budgetary Hospital
Relationship between Spiritual Intelligence with Managers Career Success (Case study: School Administrators of Meshkin Shahr)
Indentify and Prioritization of Factors Affecting the Service Quality in Medical Diagnostic Laboratories using a multi-criteria decision-making techniques( DEMATEL technique) Case Study: Social Security medical diagnostic laboratories Alborz Province
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی تعهد سازمانی در شرکت های بزرگ و متوسط شهرک صنعتی مشهد
بررسی تاثیر تسهیم دانش بر عملکرد شرکت با نقش میانجی سرمایه فکری در شرکت های شهرک صنعتی استان گیلان
تبیین رابطه عوامل شخصیتی و خانوادگی با الگوی خرید خودرو(مورد مطالعه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات اردبیل)
توانمندسازی منابع انسانی و تحلیل عوامل موثر بر آن
بررسی تاثیر پذیرش تجارت الکترونیکی بر عملکرد مالی و تجاری شرکت ها (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی)
زیر ساخت های لازم برای برون سپاری موفق مطالعه موردی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل
بررسی ویژگی های فرایند مدیریت نوآوری
ارایه الگوی مفهومی هوش سازمانی
مقایسه تعهد سازمانی ثبات و عدم ثبات مدیریت در مدارس متوسطه شهرستان اردبیل
بررسی رابطه بین نوع تعارض با عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: بیمارستانهای دولتی استان زنجان)
بررسی تاثیر اخلاق بر تقویت رفتار شهروندی سازمانی در کانونهای فرهنگی هنری مساجد اصفهان
بررسی تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی با استفاده از مدل یابی معادلات ساختاری در شرکت های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
ارایه الگوی بهایابی مبتنی بر فعالیت زمان محور، تعدیل شده با منطق فازی
بررسی نقش اجتماعی سازی در رابطه بین منبع کنترل افراد و هویت سازمانی آنها
مطالعه تطبیقی ابعاد مسیولیت اجتماعی در بانکهای دولتی و خصوصی
هوشمندی رقابتی به عنوان یک ابزار موثر در اثربخشی بازاریابی بانکها
نقدی بر تیوری مدیریت علمی مبتنی بر نهج البلاغه
تبیین رابطه مکانیزم های یادگیری سازمانی با رفتار اشتراک دانش و قابلیت رشد حرفه ای معلمان
رهبری سازمانی در هاله ای از ابهام
زنجیره ارزش، حلقه گم شده موفقیت مالی بخش دولتی
بررسی تاثیر شایستگی مدیران بر عملکرد مشتریان (مطالعه موردی: مدیران بانک کشاورزی استان اردبیل)
عوامل موثردرتنظیم واجرای سیاستهای آموزشی(اقتصادی،سیاسی،اجتماعی،فرهنگی)
بررسی نقش و اهمیت کار در فرهنگ اسلامی
آموزش نیروی انسانی، حلقه مفقوده شرکت های پخش مواد غذایی
بررسی مفاهیم برونسپاری فعالیتها به شرکتهای طرف سوم و مطالعه موردی آن در کشور چین
بررسی رابطه عنصر پیشبرد یا ارتقاء از عناصر آمیخته بازاریابی بر حفظ و جذب مشتریان بزرگ و کلیدی
ارایه مدلی برای خوشه بندی تامین کنندگان از طریق فرمول بندی موثر
سرمایه فکری و بهره وری
بررسی تاثیر درک از شیوه های مدیریت منابع انسانی ، با نقش میانجی گرایش مدیریت دانش بر عملکرد فردی(مطالعه موردی دانشگاه محیط زیست استان البرز)
راهبردهای یاددهی- یادگیری
Determinants of Corporate Cash Holdings in Pakistan
Determinants of corporate cash holdings: Evidence from Pakistan
PRIORITIZING SUSTAINABLE STRATEGIES FOR WORLD HERITAGE SITE APPLYING COMBINATION OF SWOT and AHP METHOD(THE CASE OF Sheikh Safi al-Din Khānegāh and Shrine Ensemble)
Studying the Effects of Brand Value and Innovation Capacity on Customersۥ Loyalty (Case Study: National Bank branches in Ardabil)
Talent Management, The Great challenge of Leading Organizations
Effect of team-based learning on knowledge development
ارزیابی چالشهای پیاده سازی سیستم های هوشمند مدیریت کسب و کار در سازمان (مطالعه موردی: شرکت مخابرات)
رویکردی تحلیلی بر وضعیت جانشین پروری مطالعه موردی: آموزش و پرورش شهرستان شاهرود
تاثیر اینترنت و وب2٫0 بر مدیریت ارتباط با مشتری، زنجیره تامین و بازاریابی
بررسی جایگاه بازاریابی رابطه مند در سازمان های مردم نهاد شهر تبریز(مطالعه موردی: موسسه حمایت از مستمندان تبریز و موسسه خیریه قلبهای سبز تبریز)
یادگیری سازمانی و الگوهای آن
بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با بهره وری کارکنان در سازمانهای دولتی (مطالعه موردی: بانک تجارت استان آذربایجانغربی)
بررسی نقش برنامههای بازاریابی در بهبود منابع موثر بانکی مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران(سالهای 1389 تا 1391)
تاثیر فناوری اطلاعات بر افزایش مزیت تصمیم گیریهای استراتژیک سازمانی
نام تجاری (برند) و عوامل تاثیر گذار بر موفقیت آن
اهمیت رضایت مشتری در تجارت الکترونیک
یادگیری تیمی درسازمان ها ( از نظریه تا عمل)
نقش فرهنگ سازمانی بر مدیریت دانش بر اساس مدل دنیسون
نقش یادگیری مبتنی برتیم بر توسعه دانش
برنامه درسی پنهان
بررسی رابطه ی بین فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش در شعب بانک اقتصاد نوینشهر تهران
تحول در کسب و کارصنعت پوشاک با بکارگیری استراتژی رقابتی اقیانوس آبی و تابلوی طراحی
بررسی رابطه شایستگی های حرفه ای مهندسان با تعهد سازمانی و کیفیت پروژه های عمرانی درشرکت جهاد نصر کرمان
بازاریابی عصبی و آزادی عمل مصرف کننده
شناسایی و رتبه بندی عوامل کلیدی موثر بررضایت مشتریان:چالش پیش روی مدیران در بازاریابی صنعتی (مطالعه موردی: کشتی سازی شهیددرویشی بندرعباس)
Brand Equity Management: Customer-Based Brand Equity Model
بررسی تاثیر مدیریت استعداد بر نگرش های کارکنان با میانجی گری قرادادهای روانشناختی
افزایش تمایل به ریسک پذیری مدیران:بررسی نقش پیاده سازی داشبورد مدیریتی
Organizational structure
تحلیل وضعیت سیستم صف در بیمارستان امام خمینی شهرستان بهشهر
شناسایی مناطق بافت های فرسوده شهر اردبیل در جهت کاهش خطرات بلایای طبیعی(زلزله)
Identifying Worn out Texture Areas of Ardabil City in order to Reduce Risks associated with Natural Disasters (Earthquakes)
بررسی تاثیر هوش هیجانی بر تعهد سازمانی (مطالعه موردی: دانشجویان شاغل مرکز علمی کاربردی امام رضا (ع))
بررسی رابطه رهبری اخلاقی و یادگیری سازمانی (مطالعه موردی:دیوان محاسبات کشور)
مدیریت استراتژیک شرکت پست جمهوری اسلامی ایران
طراحی مدل چابکی سازمانی برای شرکتهای گازاستانی(مطالعه موردی شرکت گاز استان اردبیل)
بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی و انتخاب رنگ محصول خریداری شده با استفاده از مدل شبکه های عصبی (مطالعه ی موردی استان آذربایجان شرقی و خوزستان)
رهبری و ویژگهای رهبری اسلامی از دیدکاه قران و سنت
تحلیل عملکرد انواع سرمایه گذاری از محل ذخایر فنی در شرکت بیمه پاسارگاد
بررسی عوامل موثر بربازاریابی بانک ها (مطالعه موردی : بانک ملی ایران)
مدیران رهبر گونه ، نیاز ضروری سازمانهای هزاره سوم
مدیران قدرت مدار، سازمانی بی اعتماد
بررسی تطبیقی مسیولیت اجتماعی شرکت ها از دیدگاه اسلام و غرب
بررسی رفتار مصرف کنندگان دارو درایران
بررسی نقش تعدیل گرانه عدالت سازمانی در رابطه بین رهبری تحول گرا و کیفیت زندگی کاری کارکنان وزرارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (مطالعه موردی: بیمارستان قایم مشهد)
بررسی تاثیر تکرار پیام کوتاه بر نگرش به برند و قصد خرید مشتریان
بررسی کیفیت زندگی کاری با تعهد سازمانی و رضایت مندی شغلی کارکنان شرکت کارتن سازی آسمان اصفهان
بررسی عوامل موفقیت مدیریت استراتژیک در یک مجتمع آموزشی
بررسی میزان بکار گیری اصول اساسی تربیت مدنی با رویکرد اسلامی در مدیران مقطع متوسطه شهر لاهرود و مشگین شهر در سال تحصیلی 1394-1393
Survey the application of basic principles of civic education with Islamic approach at high school in meshkinshar and lahroud city
دولت الکترونیک و حکمرانی مطلوب (مطالعه ای در سازمان های دولتی استان گیلان)
بررسی اثر سیستم برنامه ریزی منابع سازمان بر سیستم کنترل مدیریت و عملکرد شرکتها
تاثیر قابلیت یکپارچگی با مشتری بر عملکرد با نقش تعدیل گری پیچیدگی محیط
بررسی و مقایسه تاثیر پارامترهای بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانکها
مشتری مداری در بیمارستان: بررسی اهمیت و سطح شاخص های مربوطه از نظر مشتریان
نقش آفرینی تعهد سازمانی در گرایش به کارآفرینی فرهنگی(مورد مطالعه: سازمان های فرهنگی- هنری اصفهان)
بررسی رابطه به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات با یادگیری سازمانی از دیدگاه مدیران زن مدارس ناحیه 2
تبیین بررسی نقش مسیولیت پذیری اجتماعی در رسیدن به کلاس جهانی بنگاه های اقتصادی (مطالعه موردی: شرکت مادر تخصصی فرودگاه های کشور)
بررسی وضعیت موجودفرهنگ سازمانی و یادگیری سازمانی در سازمان آموزش و پرورش استان اردبیل
موانع و تسهیل کننده های یادگیری سازمانی در سازمان های بهزیستی و توانبخشی
مدیریت نقدینگی از طریق ابزارهای مالی و جذب منابع در نظام بانکداری کشورهای اسلامی منتخب
بررسی رابطه میان رهبری خدمتگزار و توانمندسازی کارکنان (مطالعه موردی: دا نشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد)
بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر توسعه مدیریت دانش سازمان مطالعه موردی : اداره تامین اجتماعی شهرستان اردبیل
بررسی ارتباط متغیرهای مالی و غیرمالی با شاخص های بهره وری در شهرداری نیشابور و سازمان های تابعه
نقش فناوری های اطلاعات و ارتباطات و آموزش و پرورش پیشرفته در یادگیری هوشمند
بررسی رابطه هوش معنوی با موفقیت شغلی مدیران (مطالعه موردی مدیران مدارس مشکین شهر)
نقش همدلی در مدیریت ورهبری سازمانها
رتبه بندی عوامل موثر در توسعه محصول جدید با استفاده از تکنیک تحلیل شبکه ای ANP
بررسی تفاوت تاثیر متغیرهای جمعیت شناختی بر میزان مقاومت کارکنان در برابر تغییر سازمانی در سازمان های دولتی خراسان رضوی
اثر کیفیت سود و اطلاعات بر معاملات سهام در بورس اوراق بهادار تهران
مدیریت استعداد و چالش های آینده
Evaluation of Brand Effect on Value Creation Process among Keshavarzi Bank Customers (A Case Study on Tehran Branches)
شناسایی و بررسی ریسک های توسعه محصول جدید به منظور ارایه مدلی عمومی جهت افزایش بهره وری
بررسی رابطه بکارگیری دولت الکترونیک وسلامت سازمانی
ساختار سازمانی
برنامه درسی و خلاقیت
مبنای نظری مدیریت تامین :سهم علمی و عملی تیوری نمایندگی
تحلیل مبانی نظری و پژوهشی توانمندسازی منابع انسانی در سازمان ها
بررسی مقایسه ای رویکردهای درجه بندی شده ارزیابی عملکرد کارکنان (90، 180، 270، 360، 450، 540 و 720)
نقش دانش ضمنی بین فروش و عملکرد بازاریابی شرکت داداش برادر(آیدین)
مدلسازی دینامیکی عوامل موثر بر فروش محصولات لوازم خانگی کوچک به منظور بهبود بازار این محصولات
بررسی تاثیر اقدامات مدیریت منابع انسانی بر نوآوری و یادگیری سازمانی با میانجی گری قابلیت های مدیریت دانش صنعت بانکداری
رتبه بندی تامین کنندگان در شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل
بررسی تاثیر برند بر فرآیند ایجاد ارزش مشتریان بانک کشاورزی (نمونه موردی شعب شهر تهران)
ارزیابی کارایی و رتبه بندی گمرکات کشوربا استفاده ازتکنیک تحلیل پوششی داد ها(DAE)
تاثیر هوش فرهنگی و هوش معنوی در تسهیم دانش کارکنان
بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و توسعه حرفه ای دبیران آموزش و پرورش مشگین شرقی
بررسی تاثیر هوش های هیجانی و فرهنگی روسای بانک در میزان اثربخشی آنان؛ مطالعه موردی: بانک تجارت آذربایجان شرقی
بررسی تاثیر تسهیم دانش و ویژگیهای سازمان یادگیرنده بر هوش سازمانی کارکنان (مورد مطالعه: جمعیت هلال احمر اردبیل)
هدیه دادن: اثر برند محصولات روی قصد خرید هدیه
ارتباط رفتار شهروندی سازمانی و سرمایه اجتماعی
استراتژی مدیریت دانش بات(Bhatt) در سازمان مدارس با استفاده از به کارگیری تیم های خود سازمان یافته معلمان
بررسی رابطه بین ابعاد هویت سازمانی با عملکرد کارکنان در شرکت مخابرات استان گیلان
مدیریت صحیح فشارهای عصبی و کاهش اثرات نامطلوب آن
تحلیل تاثیر فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی و ساختار نیروی کار
بررسی رابطه ویژگی های جمعیت شناختی کارکنان با کیفیت اقدامات (مطالعه موردی:بیمارستان شهید رجایی تنکابن)
نوآوری سازمانی به عنوان یک توانمند ساز از قابلیتهای نوآوری در فناوری و عملکرد شرکت
بررسی تاثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر اثربخشی سازمانی در سازمان های ارایه دهنده خدمات آموزشی (مطالعه موردی:دانشکده های دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج)
ارزیابی مقایسه ای کشورهای منتخب سازمان توسعه تجارت ایران با توجه به محدودیت های فضای کسب و کار، با تکیه بر روش AHP و Topsis
اجرای مسیولیت های اجتماعی خیرخواهانه با هدف افزایش حس رضایت افراد
امکان سنجی پیاده سازی نگهداری و تعمیرات بهره ور(TPM) در کارخانه ایران خودرو و اولویت سنجی عوامل موثر بر TPM
An Explanation of the Role of Social Responsibility in Achieving World Class Economic Agencies: A Case Study of Iranian Airports Holding Company
An Investigating Into the relationship between On-time Accounting Information and Liquidity Risk in the Bank Accepted in Tehran Stock Exchange
تاثیر شرایط بازار روی تنظیم ساختار سرمایه
مدیریت دانش و تبیین آن در صنعت پتروشیمی ایران
بررسی تاثیر فاکتورهای بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی: شرکت خودروسازی در شیراز)
ارتباط سیستم نگهداری و تعمیرات با بهروری صنایع تولیدی(ماشین آلات کارخانه ها)
بررسی سیستم ارزشیابی کارکنان در سازمانهای دولتی- مزایا و معایب
برسی رابطه مدیریت استراتژیک با افزایش در تولید صنایع استان مرکزی
راهکارهای تسهیم دانش با تاکید بر نظام آموزشی
اولویت بندی مهارت های عمومی مدیران در تاثیر بر تحقق مسیولیت اجتماعی سازمان از دیدگاه اساتید مدیریت
Prioritization of General Skills of Managers in Impact on Fulfillment of Corporate Social Responsibility from Experts’ Point of View Case Study; Nectar Industry of Urmia City
بررسی رابطه بین اهرم مالی و مدیریت سود در شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران
بررسی رابطه بین عوامل سطح گروهی کار تیمی با توانمندسازی نیروی انسانی در شعب بانک کشاورزی تهران بزرگ
بررسی همترازی فرهنگ و ساختار سازمانی با راهبردهای کسب و کار در اداره امور مالیاتی استان آذربایجانشرقی
تاثیر عوامل شغلی بر بهره وری نیروی انسانی با نقش واسطه گری رضایت شغلی ( مورد مطالعه: کارکنان پیراپزشکی بیمارستانهای دولتی شهرستان اردبیل)
بررسی تاثیر اقدامات انگیزش زای منابع انسانی عملکرد بالا بر پیامدهای رفتاری کارکنان با میانجی گری حمایت سازمانی ادراک شده
مدل ریاضی زمان بندی نوبت کاری رزیدنت ها با هدف بروز حداقل انحرافات از برنامه پیشنهادی آنها
بررسی رابطه بین به موقع بودن اطلاعات حسابداری وریسک نقدینگی در بانک های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
Effect of organizational culture on knowledge management based on Denison model
ارزیابی تاثیر رضایت شغلی بر رفتار ناایمن نیروی انسانی (مطالعه موردی: شرکت پتروشیمی آریا ساسول)
اخلاق در سازمان؛ استراتژیها و راهکارها
چالش های موجود در کانال های توزیع کالا و خدمات فرهنگی
بازاریابی رابطه مند و ارتباطات دهان به دهان: بررسی نقش میانجی وفاداری مشتری
THE CONCEPT OF SOFT SOCIAL INFRASTRUCTURE AND ITS HOMEOSTATIC NATURE: RESULTS OF EMPIRICAL AND EXPERIMENTAL STUDIES
The influence of the employer brand attractiveness on Employee Attraction, Retention and satisfaction
The relationship between personality traits and transformational leadership in school administration in Julfa region
customer-Orientation in Hospital: The Importance and The Level of the Related Indices from the Customers’ View
IDENTIFY AND PRORITIZE MARKETING MIX FROM THE CUSTOMERS PERSPECTIV (4C) ON THE COMPETETINVENESS OF INSURANCE COMPANIES USING MULTI-CRITERIA DECISION MAKING ELECTRE TECHNIQUE (CASE STUDIY: TEHRAN INSURANCE COMPANIES)
Study the effect of marketing mix from the customer s perspective (4C) on the competitiveness of insurance companies (Case: Tehran insurance companies)
Providing the Applicable Model of Performance Management with Competencies Oriented
A Survey on Students Perception of Ferdowsi University Brand
Customer Knowledge Management in the E-Business Environment: a Survey of MELLAT Banks of Iran
Knowledge sharing strategies with an emphasis on Educational Institutions
Cultural Backround of Governance Style and Quality in Turkey: An Introduction
Identify and prioritize marketing mix from the customer s perspective (4C) on the competitiveness of insurance companies using DEMATEL technique (Case studies: Tehran Insurance Companies)
Typical presentation to evaluate NFC technology in electronic mobile payments
Enrichment in Academic Entrepreneurship Efforts due to Organizational Support: A Public University Perspective
An Introductory Outlook on Cultural Background of Governance Style and Quality in Turkey
Organizational Learning as a Key Role of Organizational Success
Specific characteristics of the process of managing innovation
Using Fuzzy Logic to Design a Model for Measuring Social Capital
The Analysis of Energy Consumption Intensity in Supply Chain (Case study: China Steel Industry)