Articles Stat:
Number of Articles: 44Number of Proceeding pages: 825
Papers View: 222867
2nd National Conference on Performance Management
2nd National Conference on Performance Management In date 2005-05-18 by ,سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS 2nd National Conference on Performance Management
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 2nd National Conference on Performance Management
مقایسه روش های ارزیابی عملکرد: یک دیدگاه ریاضی
نقش الگوی تعالی قابلیت کارکنان در توسعه منابع انسانی (P-C.M.M)
مدیریت عملکرد در بخش دولتی بر پایه portal
ارائه مدل ارزیابی عملکرد بین المللی مورد ایران
ارزیابی چندبعدی عملکرد زنجیره تامین: کاربرد OLAP
بررسی عملکرد شرکت توزیع کالا با استفاده از مدل امتیازدهی متوازن (BSC) (مطالعه موردی شرکت قاسم ایران)
سنجش عملکرد اثر بخش در بانکهای ایران با نگاه استراتژیک و رویکرد مدل امتیازات متوازن
رتبه بندی مناطق بانک با استفاده از روشهای MADM
اخذ جایزه ملی کیفیت با استقرار مدل EFQM در شرکت های برق منطقه ای ، چالش ها و راهبردها
شناسایی شایستگی ها و توسعه شایستگی محوری راز بقاء و بهبود عملکرد سازمان
بررسی ارتباط بین کارت امتیاری متوازن و مدل تعالی EFQM
ارزیابی عملکرد و درجه بندی شعب بانک؛ مطالعه موردی بانک رفاه
مروری بر اندازه گیری عملکرد سازمانی در دانشگاه ها
عارضه یابی واحدهای صنعتی بر مبنای مدل بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت
استفاده از کارت امتیازی متوازن (BSC) برای ارزیابی عملکرد شرکتهای فن آوری اطلاعات (IT)
بررسی نظام ارزشیابی عملکرد مدیران دانشگاه X و ارایه مدلی مناسب
ارائه مدل مدیریت عملکرد جامع بر مبنای نظام تعالی سازمانی
آسیب شناسی طرح تکریم ارباب رجوع رویکرد مدیریت عملکرد یا ارزیابی عملکرد (مطالعه موردی: ارزیابی در دستگاه های اجرایی استان قزوین)
انتخاب مدلی جهت اندازه گیری عملکرد واحدهای ستادی
بررسی ارزیابی عملکرد کارکنان در شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام و ارائه الگوی بهینه
نظام جامع بهره وری سازمان ها به کمک DEA با محوریت BSC
طراحی مدل ریاضی ارزیابی و عملکرد وزارت صنایع و معادن بر اساس مدل AHP , TOPSIS و SAW
کاربرد توام روش فرایند سلسله مراتی و تحلیل پوششی داده ها در ارزیابی عملکرد واحدهای خدمات عمومی
مدیریت عملکرد با استفاده از تکنیک Balanced Scorecard (کارتهای امتیازی متوازن)
ارزیابی عملکرد شرکت های سرمایه گذاری فعال در بورس اوراق بهادار تهران با بکارگیری شاخص های شارپ و ترینر در بازه زمانی 1381-1376
اندازه گیری عملکرد با استفاده از تولید سریع طبق درخواست
به کارگیری تحلیل پوششی داده ها و روش کارایی متقاطع برای ارزیابی و انتخاب تامین کنندگان شرکت مهندسین اندیشه فرافن
رویکرد زیست محیطی در مدیریت عملکرد با تاکید بر استاندارد ایزو 14031
کارت امتیازی متوازن (BALANCED SCORECARD) کلید ارزیابی عملکرد سازمانها در عصر اطلاعات
معرفی الگویی برای ارزیابی عملکرد زیست محیطی سازمان ها
تحلیل تطبیقی مدل های ارزیابی عملکرد (SCR&PI, CED, BSC, EFQM و مالکوم باتدریج) از حیث اهداف، مبانی و نتایج و دستاوردها
ارزیابی عملکرد از دیدگاه سیستمی
ارزیابی عملکرد تبلیغات در شرکت کاله
آموزش و ارتباط آن با بهبود عملکرد
مطالعه موردی پیاده سازی کارت امتیازی متوازن (BSC)
کاربرد الگوگیری در مدیریت عملکرد
بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر عملکرد کارکنان (مطالعه موردی شرکت چوفا)
رویکرد سیستمی در سنجش عملکرد سازمانهای دولتی: چارچوبی اقتضایی
رابطه بین مدیریت کیفیت جامع (TQM) و عملکرد سازمانی
ارزیابی عملکرد کارکنان در محیط TQM
تحلیل تطبیقی مدلهای ارزیابی عملکرد و مقایسه آنها با استانداردهای ISO9000
طراحی نظام جامع مدیریت عملکرد بر مبنای چرخه بهبود بهره وری در سازمانهای خدماتی دولتی
جایگاه ارزیابی درونی در بهبود کیفیت عملکرد مراکز آموزش عالی و دانشگاه ها
بررسی و تبیین ماهیت مدیریت عملکرد با توجه به الگوی BSC