Articles Stat:
Number of Articles: 98Number of Proceeding pages: 1591
Papers View: 28944
The second national conference of experimental science education
The second national conference of experimental science education In date 2023-03-02 by Farhangian University,دانشگاه فرهنگیان استان یزد in City Yazd was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS The second national conference of experimental science education
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in The second national conference of experimental science education
اهمیت QR Code (کیوآر کد) و بررسی آن در کتاب های علوم تجربی کشورهای ایران، ترکیه، مالزی، عمان، کویت و عربستان
مطالعه تطبیقی علوم پایه سوم ابتدایی در ایران، عربستان، عمان، کویت، ترکیه و مالزی
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم مقطع ابتدایی براساس رویکرد سند تحول بنیادین با استفاده از روش پردازش اطلاعاتی آنتروپی شانون
اثربخشی آموزش به شیوه معکوس بر یادگیری و یادداری علوم تجربی دانش آموزان دختر دوره ابتدایی ناحیه ۲ یزد
مقایسه اثربخشی آموزش از طریق پاورپوینت در مقابل ارائه سخنرانی بر درک محتوا درس علوم تجربی دانش آموزان پایه ششم شهر بابل
تربیت معلم و دلایل ایجاد رشته آموزش علوم تجربی (بایدها و ضرورت ها)
آموزش مفاهیم علوم با استفاده از روش قصه گویی و بررسی اثربخشی آن بر رضایتمندی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی شهر یزد
آموزش مبحث گیاهان با استفاده از اشعار و قصه های کودکانه و تاثیر آن بر پیشرفت درسی دانش آموزان پسر پایه دوم ابتدایی شهر یزد
مطالعه ی تطبیقی و نظرات پیشنهادی برای کتاب های علوم تجربی ایران با بررسی کتب علوم کشورهای مالزی، ترکیه، عربستان، عمان و کویت
تحلیل محتوای کتاب های درسی علوم تجربی پنجم ابتدایی ایران، مالزی، ترکیه، عربستان، کویت و عمان
مطالعه تطبیقی کتاب علوم تجربی چهارم ابتدایی کشور ایران با کشورهای ترکیه، مالزی، عمان، کویت و عربستان
تاثیر آموزش داستان های فلسفی بر خودتنظیمی دانش آموزان در درس علوم تجربی
بهبود یادگیری درس رنگین کمان کتاب علوم پایه پنجم ابتدایی
بررسی تحلیلی چالش های یاددهی در آموزش علوم تجربی پایه اول ابتدائی
تحلیل محتوای کتاب فیزیک پایه یازدهم رشته ریاضی- فیزیک بر اساس رویکرد ماهیت علم
طراحی نرم افزار چندرسانه ای آموزش با موضوع زندگی و ادامه حیات و تاثیر آن در یادگیری- یادداری مفاهیم علوم پایه سوم ابتدایی دانش آموزان دختر شهرستان یزد
روش های کاربردی ارزشیابی کیفی، توصیفی درآموزش علوم تجربی دوره ابتدایی
کج فهمی های رایج در آموزش علوم پایه پنجم و تحلیل راه کارهای مناسب بر اساس سبک یادگیری وارک
بررسی رویکرد علم، فناوری، جامعه و محیط زیست در آموزش علوم دوره ابتدایی
بررسی پیامد های یاد گیری آزمایش های علوم با توجه به پیامد های فراشناختی و خلاقیت و کاربرد آن در زندگی دانش آموزان دوره ابتدایی
جایگاه آموزش علوم تجربی در برنامه های درسی کودکان کم توان ذهنی: چالش ها و راهکارها
بهبود یادگیری درس هوای سالم، آب سالم علوم پایه دوم با رویکرد درس پژوهی
بررسی رویکرد پروژه محور(pbl) در آموزش علوم تجربی
اهمیت افزودن محتوای آموزشی الگوی مصرف آب به کتاب علوم هفتم متوسطه اول
تحلیل محتوای کتاب های علوم تجربی دوره ی متوسطه اول از منظر مولفه های اصلاح الگوهای مصرف و تولید
رفع ایرادات یادگیری دانش آموزان در درک مفهوم نیرو با رویکرد درس پژوهی
اهمیت و ضرورت تحلیل محتوای کتب درسی: پیشینه تحلیل کتب درسی علوم تجربی دوره ابتدایی با تاکید بر نظریه مریل و معرفی آن
تسهیل فرایند یادگیری مفهوم درس حرکت بدن در دانش آموزان پایه پنجم
بررسی تاثیر آموزش چندرسانه ای و زمینه محور در ایجاد نگرش مثبت دانش آموزان کم توان ذهنی دوره متوسطه اول نسبت به دروس مربوط به منابع آبی و خشکسالی
تحلیل محتوای کتاب علوم پایه چهارم ابتدایی با توجه به روش خوانایی گانینگ و ضریب درگیری ویلیام رومی
بررسی تحلیلی روش های نوین آموزش علوم تجربی در دوره ابتدایی
بررسی تطبیقی کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی با اصول برنامه ریزی درسی از دیدگاه آموزگاران ابتدایی شهر یزد
بررسی روش تدریس ایبسه و کاربرد آن در تدریس علوم تجربی دوره ابتدایی
تحلیل محتوای کتاب علوم پایه چهارم دبستان: با رویکرد سبک-شناسی لایه ای
بررسی و تحلیل یادگیری مشارکتی (GI) با یادگیری سنتی (سخنرانی) بر پیشرفت تحصیلی در علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی شهرستان لنجان
تبیین چهارچوب مفهومی ابعاد و مولفه های برنامه درسی پژوهش محور
تحلیل محتوای ارتباطی تمرین های کتاب علوم تجربی پایه چهارم دبستان بر اساس اهداف تعیین شده در کتاب راهنمای معلم
تحلیل محتوای کتاب علوم پایه دوم براساس مهارت اجتماعی با روش ویلیام رومی
تحلیل محتوای بخش زمین شناسی کتاب علوم پایه ششم ابتدایی براساس روش ویلیام رومی
تسهیل فرآیندیادگیری درس حرکت بدن کتاب علوم پایه پنجم ابتدایی
تسهیل فرآیندیادگیری درس سنگ هاکتاب علوم پایه چهارم ابتدایی
تسهیل یادگیری مفهوم درس زندگی ما و آب کتاب علوم تجربی
بررسی تطبیقی درس علوم تجربی در ایران و کشور های منتخب( انگلستان و ژاپن)
راه حل های پیشنهادی برای افزایش علاقمندی دانش آموزان به یادگیری مباحث علوم تجربی
روش تدریس علوم تجربی به شیوه بارش مغزی
رویکرد چرخه ی یادگیری در آموزش علوم
طراحی نرم افزار چندرسانه ای آموزش علوم تجربی با موضوع گیاهان و تاثیر آن در یادگیری- یادداری مفاهیم علوم پایه سوم ابتدایی دانش آموزان دختر شهرستان بافق
علاقمندسازی دانش آموزان پایه نهم به درس علوم تجربی(فیزیک) با بررسی محتوایی و مفهومی
نقش آزمایشگاه مجازی در افزایش انگیزش تحصیلی و بهبود یادگیری دانش آموزان ابتدایی
بهبود نگرش دانش آموزان پایه ششم ابتدایی نسبت به درس علوم، از پژوهش تا عمل...
طراحی واحد یادگیری برای درس« برگی از تاریخ زمین» علوم پایه پنجم ابتدایی
بهبود یادگیری درس سوم علوم تجربی پایه دوم دبستان (گردش زمین و زندگی ما ۱) با رویکرد درس پژوهی
ارتقای یادگیری درس مواد اطراف ما در کتاب علوم پایه سوم ابتدایی
بررسی ارتقای سواد علمی فناورانه (STL) دانش آموزان پایه ۶ مقطع ابتدایی با استفاده از رویکرد علم، فناوری، جامعه و محیط زیست (STSE) در آموزش علوم تجربی
تسهیل یادگیری درس حرکت بدن
تحلیل محتوای کتاب درسی علوم چهارم ابتدایی بر اساس میزان توجه به حیطه های بالای شناخت بلوم
برنامه درسی قصد شده، اجراشده و کسب شده با تاکید بر پیامدهای حاصل از آنها دردرس علوم تجربی پایه ی چهارم مقطع ابتدایی
تحلیل محتوای بخش زمین شناسی کتاب های علوم تجربی متوسطه اول بر اساس روش ویلیام رومی
بررسی تاثیر آموزش به شیوه ترکیبی بر یادگیری دانشجو معلمان رشته آموزش علوم تجربی مرکز آموزش عالی شهید بهشتی تهران
بررسی کتاب راهنمای علوم تجربی ویژه دانش آموزان دارای ناتوانی در یادگیری
استفاده از تکنیک بازی گونه سازی در آموزش علوم تجربی
تحلیل محتوای کتاب علوم پایه چهارم ابتدایی با توجه به اهمیت مقوله محیط زیست بر اساس تکنیک ویلیام رومی
تحلیل محتوای کتاب علوم پایه چهارم ابتدایی بر اساس توجه به تقویت روحیه پرسشگری با استفاده از تکنیک ویلیام رومی
تسهیل یادگیری درس حرکت بدن علوم پنجم دبستان براساس درس پژوهی
واکاوی مولفه های تربیت دینی - قرآنی در کتاب درسی علوم تجربی پایه ششم ابتدایی
اثربخشی استفاده از بازی های آموزشی بر پیشرفت درسی دانش آموزان در درس علوم (مطالعه ی موردی: دانش آموزان پسر پایه اول ابتدایی شهرستان مهریز)
تحلیل محتوای علوم تجربی پایه اول ابتدایی به روش ویلیام رومی
طراحی چند رسانهای آموزشی مبحث ماشینهای ساده و تاثیر آن بر پیشرفت درسی دانشآموزان دختر پایه پنجم ناحیه ۲ یزد
تحلیل محتوای کتب علوم تجربی دوره ابتدایی براساس توجه به صرفهجویی در منابع طبیعی
تحلیل و بررسی راهکارهای حفاظت از محیط زیست در کتب علوم ابتدایی
استراتژی های آموزش علوم تجربی دوره ابتدایی
تسهیل یادگیری درس اندازه گیری مواد در دانش آموزان پایه سوم
جایگاه یادگیری همراه در آموزش فیزیک
تحلیل محتوای کتاب های علوم تجربی دوره اول ابتدایی براساس میزان توجه به مولفه زیست محیطی آب
بررسی تحلیلی ضریب تعامل و میزان پویایی پارمترهای متن، تصاویر و پرسش ها در کتاب علوم سال سوم مقطع ابتدایی
بررسی عوامل موثر بر کج فهمی دانش آموزان در زمینه نور و ابزارهای نوری
به کارگیری فناوری های نوین درآموزش علوم تجربی
بررسی روش های مناسب و موثر در آموزش علوم تجربی
تحلیل نقش درس پژوهی در ارتقای یادگیری درس علوم تجربی ابتدایی
تسهیل یادگیری درس آب ماده با ارزش کتاب علوم پایه سوم ابتدایی با رویکرد درس پژوهی
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات در مدارس هوشمند بر آموزش درس علوم تجربی دبستان در شهر یزد
رویکرد پروژه محور در آموزش علوم ابتدایی
طراحی بازی های آموزشی بر اساس هوش چند گانه و تاثیر آن بر یادگیری درس علوم تجربی دانش آموزان پسر پایه سوم ابتدایی
انجام یک تیتراسیون اسید – باز در منزل با استفاده از مواد و وسایل در دسترس
آموزش علوم تجربی از طریق الگوی تدریس پیش سازمان دهنده و بررسی اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر پایه چهارم ابتدایی شهریزد
تسهیل یادگیری« اندازه گیری مواد» کتاب علوم تجربی سوم
طراحی مرکز یادگیری علوم در مبحث سنگ ها و تاثیر آن بر علاقه به درس دانش آموزان پسر پایه چهارم ابتدایی ناحیه یک یزد
نقش درس پژوهی در تسهیل فرایند یادگیری علوم پایه چهارم
مقایسه عنصر محتوای برنامه درسی آموزش علوم تجربی در کشور ایران و آمریکا؛یک مطالعه تطبیقی
واکاوی بی علاقگی دانش آموزان به درس زیست شناسی با نگاه مفهومی و محتوایی
تحلیل نقش درس پژوهی و تاثیر آن در بهبود یادگیری دروس علوم تجربی ابتدایی
طراحی مرکز یادگیری مبحث ماشین ها و اثربخشی آن بر علاقه به درس دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی شهر یزد
یادگیری جذاب و اثربخش علوم تجربی برای شاگردان دوره ابتدایی با استفاده از رویکرد پروژه محور (PBL)
بررسی تاثیر روش TLM مبتنی بر اصول سازنده در اموزش علوم تجربی در سطح مدرسه برای ارتقا ارتباط ذاتی دانش اموزان با آموزش
اثربخشی آموزش علوم تجربی از طریق الگوی تدریس پیش سازمان دهنده بر رشد انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی مدارس یزد.ک
واکاوی چالش کاربرد فناوری های نوین کمک آموزشی برای آموزش درس علوم تجربی
اثربخشی روش تدریس با استفاده از نقشه های مفهومی بر انگیزه تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی در آموزش درس علوم مقاله پژوهشی
واکاوی تطابق محتوی برنامه ریزی درسی قصد شده آموزش علوم تجربی دانشگاه فرهنگیان با واحدهای یادگیری کتاب های علوم تجربی دوره اول متوسطه و شناسایی محتوای برنامه درسی مغفول