Articles Stat:
Number of Articles: 33Number of Proceeding pages: 296
Papers View: 19376
2nd National Conference on New Computational techniques & Optimization in Civil Engeineering
2nd National Conference on New Computational techniques & Optimization in Civil Engeineering In date 2017-11-29 by Islamic Azad University of Saqqez,دانشگاه آزاد اسلامي واحدسقز in City Saqqez was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS 2nd National Conference on New Computational techniques & Optimization in Civil Engeineering
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 2nd National Conference on New Computational techniques & Optimization in Civil Engeineering
بررسی تاثیر ابعاد هندسی میراگرهای بیضی شکل در مقدار بار کمانش مهاربند مجهز شده به این نوع میراگر
بررسی عددی تاثیر ژیوسل بر روی ظرفیت باربری پی های نواری در خاک های رسی
تعیین ضریب رفتار سازه های فولادی مجهز به میراگر ویسکوز-اصطکاکی صلیبی
ارزیابی اثرات نامنظمی در ارتفاع ( نامنظمی قطع سیستم باربر جانبی ) برروی خرابی پیش رونده در سازه های فولادی با سیستم باربر جانبی دوگانه
بررسی آزمایشگاهی تاثیر ستون سنگی بر ظرفیت باربری خاک رس
ارزیابی لرزه ای سازه های بتن مسلح با در نظر گرفتن میانقاب ها با منحنی شکنندگی
تاثیر استفاده از نرم افزارهای شبیه سازی رفتار سازه ها تحت بارهای پویا در سیستم آموزشی
بررسی نفوذپذیری1 بتن های فوق توانمند ( UHPC) 2در برابر یون کلرید
شناسایی عوامل موثر بر تاخیرات در پروژه های راهسازی با استفاده از ضریب ریسک پذیری ( RPN1 )
مطالعه و بررسی روان آبهای سطحی (مطالعه موردی : شهرستان سقز)
آنالیز کیفیت هوای شهر سقز براساس شاخص AQI
بررسی سختی و شکل پذیری قاب با مهاربند Y شکل تحت تحلیل Pushover
تحلیل فراوانی حداکثر دبی سالانه وانتخاب بهترین توزیع آماری با استفاده از نرم افزار EasyFit(مطالعه موردی : رودخانه باراندوزچای)
بررسی رفتارلرزه ای بادبند هم مرکز ضربدری با اتصال میانی خاص
مدل تحلیلی برای ستون های دایره ای RC ، محصورشده با FRP با در نظر گرفتن رفتار محوری و جانبی
استفاده از آلومنیوم در سکو های دریایی وبررسی پدیده بشکه ای شدن در آلومنیوم
شناسایی نقاط بحرانی درسیلاب های شهری و راهکارهای کنترل آن (مطالعه موردی :شهرستان سقز )
ارزیابی عملکرد لرزه ای قاب های فولادی مجهز به مهاربندهای هم محور و برون محور
ارزیابی اثرات نامنظمی در پلان ( نامنظمی هندسی ) برروی خرابی پیش رونده در سازه های فولادی با سیستم باربر جانبی دوگانه
تعیین محور مناسب جهت گسترش شهرستان اندیمشک بر مبنای مخاطرات لرزه ای
بررسی عددی و آزمایشگاهی ظرفیت باربری جانبی دینامیکی،- شمع های حلزونی در ماسه خشک
تعیین ضریب زبری بهینه بستر با استفاده از روابط تجربی و مدل عددی CCHE2D در بازه-ای از رودخانه سقز
بررسی تاثیر تراز حذف ستون بر مقاومت در برابر خرابی پیشرونده در سازه های فولادی دوگانه قاب خمشی ویژه و مهاربند همگرای ویژه
ارزیابی عملکرد لرزهای مهاربندهای همگرا در ساختمان های بلند قاب خمشی فولادی
تاثیر شکل و اندازه بازشو بر رفتار لرزه ای دیوارهای برشی فلزی ساخته شده از ورق های موجدار
بررسی عملکرد لرزه ای تونل ها در زلزله های گذشته و تعمیم آن به تونل های استان کردستان قسمت اول
بررسی عملکرد لرزه ای تونل ها در زلزله های گذشته و تعمیم آن به تونل های استان کردستان قسمت دوم
طراحی بهینه برای بهبود مقاومت قاب های خمشی فولادی در برابر خرابی پیشرونده
پیشبینی ارتعاشات زمین در اثر انفجار با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی
مقایسه روش های جدید ارزیابی پتانسیل روانگرایی برمبنای ارزیابی پتانسیل روانگرایی غرب تبریز
بررسی پارامتریک اثر تغییرات شرایط خاک زیر دیوار ساحلی تحت زلزله حوزه نزدیک
مدلسازی عددی ستون های سنگی کپسولی شده با ژیوتکستایل
بررسی شکل پذیری مقطع در ستون های بتن مسلح با نرم افزارXTRACT