Articles Stat:
Number of Articles: 67Number of Proceeding pages: 734
Papers View: 244113
4th National e-Commerce Conference
4th National e-Commerce Conference In date 2007-11-24 by ,وزارت بازرگانيمعاونت برنامه ريزي و اموراقتصادي in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS 4th National e-Commerce Conference
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 4th National e-Commerce Conference
بررسی کاربرد ها و آثار تجارت الکترونیک در توسعه صادرات محصولات ایرانی به روش موردکاوی یا Case-Study
مدیریت حمل و نقل هوشمند و حلقه موثر در تجارت الکترونیک
نقش وارتباط وب معنایی در مدل B2B تجارت الکترونیک
THE EFFECT OF E-COMMERCE ON INTERNATIONAL AND LOCAL MEDICAL TRADE OF THE COUNTRY
مشکلات و موانع گسترش تجارت الکترونیکی در ایران
پنجره واحد تجارت ،گامی نهادی در استقرارتجارت الکترونیکی
طرحی برای کاهش جرائم و زیر ساختی برای مدیریت کشور
طراحی سیستم اطلاعات مدیریت و پیگیری گردش اطلاعات در کارخانه ساعت سازی زمان آوران
استراتژیهای همکاری سازمانها در زنجیره های تامین الکترونیکی
نقش RFID در عملکرد بنادر تجاری کشور
بررسی ریسکهای کارتهای اعتباری و راهکارهای جبرانی
مطالعه موردی تجارت الکترونیک در بندر هنگ کنگ
تعیین اعتبار قابل اتکای مشتریان بانک جهت سرمایه گذاری های بلند مدت به کمک سیستم تصمیم یار متکی بر داده کاوی و عامل های هوشمند
An E-Business Model Facilitating Service Provider Selection in B2C E-Comme rce
بررسی وب سرویس ها (مفهوم – کاربرد و نحوه پیاده سازی در دات نت)
طراحی یکپارچه مدیریت جریان مواد در محیط تولید کسب و کار الکترونیک
نقش ایرا نکد در تسهیل تجارت الکترونیک
شهروند الکترونیک، نیاز هزاره سوم
فرایند مدیریت استراتژیک در کسب و کار های الکترونیکی
بررسی وشناخت انواع خدمات بانکداری الکترونیک
استراتژیهای تجارت الکترونیکی روشهای استاندارد سازی تجارت الکترونیکی
آنالیز ریسکهای پیاده سازی سیستمهای RFID در بنگاههای تجاری
بررسی وضعیت مدل B2B-EC در بازار فعلی ایران
گردشگری الکترونیکی ، تاثیر متقابل تجارت الکترونیکی در صنعت گردشگری eTourism
مدیریت یکپارچه تهدیدات الکترونیکی توسط محصول UTM
مولف ههای کلیدی مطالعات امکان سنجی و ابزارهای موجود جهت کمک به پیاده سازی SINGLE WINDOW
بانکداری الکترونیکی در ایران مفاهیم، زیر ساختها، چالشها
کاربرد ها و آثار تجارت الکترونیکی در صنعت بیمه
سیستم تعیین موقعیت وسایل نقلیه متحرک (AVL)
شاخصهای تجارت الکترونیک: مطالعه موردی ایران
گردشگری الکترونیکی (e-tourism) از منظر تجارت الکترونیکی و راهکارهای توسعه آن در ایران
بکارگیری فناوری RFID در تجارت الکترونیک بین بنگاهی
معرفی و گزارش عملکرد شبکه متخصصین (مجموعه سایت های تخصصی پارس درگاه)
پرداختهای الکترونیکی
تجارت الکترونیک , چالش ها و مشکلات آن در ایران
نقش توسعه تبلیغات در تجارت الکترونیک ایران
امکان سنجی برپائی سامانه پاسخگوی هوشمنددر نقطه تجاری ایران برای کمک به صادرکنندگان و واردکنندگان کالا و خدمات
Classification of E-Contracts Standards between E-commerce Standards
راهکارهای کلان امنیت در تجارت الکترونیک
تجارت الکترونیکی کشاورزی، خدمتی نوین- ضرورتی اساسی
تجارت الکترونیک و لزوم بومی سازی آن
تجارت الکترونیکی و بومی نمودن سیستم های عمل کننده در محیط مجازی
بانکداری سیار در ایران، چالشها و موانع، ارائه راهکارها بر اساس مدل پذیرش فناوری (TAM)
بررسی روشهای یکپارچه سازی سیستمهای جامع و ارائه راهکارترکیبی
بر چسبهای هوشمند، زیرساختی برای پرداختهای الکترونیکی
طرح استانداردسازی شماره حسابهای بانکی در ایران جهت انجام حوالجات الکترونیکی بین بانکی
کاربرد سیستمهای پیشنهاد دهنده در تجارت الکترونیک
بررسی فناوری های پرداخت قبوض و امکان سنجی بهترین شیوه پرداخت الکترونیکی برای واحدهای تجاری
تجارت الکترونیکی تنها راه پیشرفت ایران مشکلات و را ه کارها در اجرا
ارائه یک روش پرداخت الکترونیکی مبتنی بر سرویس MMS
مدیریت تغییر و تحول در کسب و کار الکترونیکی
ایجاد پتانسیل اولیه جهت تسهیل استقرار تجارت الکترونیک در سازمان
امنیت و تجارت الکترونیکی
تجارت الکترونیکی ، نقاط قوت و ضعف آن
بررسی دیدگاه مشترکین خانگی و تجاری شرکت نمونه ارائه دهنده خدمات عمومی در خصوص پرداخت های غیرنقدی قبوض
بررسی تاثیر سیستم اتاق پایاپای الکترونیکی در خرید و فروش الکترونیکی سهام
بررسی نقش عوامل سوم در ایجاد اعتماد در تراکنش های تجارت الکترونیک
مطالعه اهمیت و کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین
حسابرسی در محیط تجارت الکترونیک
زیر ساختهای لازم بر ای استقرار و توسعه تجارت الکترونیکی در ایران با تکیه بر فرهنگ
بررسی نقش و اهمیت پرداخت الکترونیکی در مدیریت زنجیره تامین
تبیین قوانین و مقررات مورد نیاز تجارت الکترونیک
کاربرد تکنولوژی RFID در زنجیره تامین الکترونیکی
کاربرد تکنیک داده کاوی در مدیریت روابط مشتری
لجستیک الکترونیکی و نقش و اهمیت آن در مدیریت زنجیره تامین
معماری مدلهای کسب و کار الکترونیکی در تجارت الکترونیک
نقش مدیریت دانش و فناوری RFID در مدیریت دانایی محور زنجیره های تامین کالا