Articles Stat:
Number of Articles: 28Number of Proceeding pages: 358
Papers View: 3040
The fourth international conference on new approaches to public relations in Iran
The fourth international conference on new approaches to public relations in Iran In date 2023-08-10 by , موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو in City Isfahan was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS The fourth international conference on new approaches to public relations in Iran
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in The fourth international conference on new approaches to public relations in Iran
روابط عمومی هوشمند
نقش روابط عمومی ها در جریان سازی و پیشبرد تحولات سازمانی
بررسی رابطه سرمایه اجتماعی با توسعه پایدار شهری (مطالعه موردی: استان خوزستان)
تاثیر فیلترینگ شبکه های اجتماعی مجازی بر اطلاعرسانی روابط عمومی ها(مطالعه موردی: روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان های فارس و بوشهر)
ارتباطات رسانه ای در روابط عمومی و هوش مصنوعی
مطالعه روابط بین استفاده از شبکه های اجتماعی و مدیریت ارتباط با مشتریان( CRM )(مورد مطالعه شرکت نورنگار)
نقش های ارتباطات در روابط محیط زیست و انسان و تغییرات آنها با فناوری اطلاعات و ارتباطات
رهبری دیجیتال در روابط عمومی ها و سازمان های رسانه ای
نقش روابط عمومی در فضای مجازی
رابطه بین روابط عمومی الکترونیک در سازمان با عملکرد سازمان در شهرداری ها
روابط عمومی و هوش مصنوعی: یک رابطه در حال ظهور
Identifying Effective Ways to Empower Users to Enhance Cultural Security
هوش مصنوعی و آینده روابط عمومی:قوتها، ضعف ها، تهدیدها و فرصت ها
بررسی رابطه میان کیفیت خدمات و مشارکت نمازگزاران در فعالیت های مذهبی مساجد شهر اصفهان
Effective Interpersonal Communications and the Role of Empathy in Common Life from the Perspective of Professionals
مروری بر اهمیت رفتار توده ای و توجه به آن در طراحی فضاهای عمومی شهری
نقش مدیریت رسانه های اجتماعی در گسترش فرهنگ رسانه
نقش فناوری های نوین رسانه در اقتصاد کشور
شناسایی عوامل اقتضایی تاثیر گذار بر مدیریت رسانه
ارتباطات بازاریابی دیجیتال
ارائه الگوی بکار گیری رسانه های اجتماعی در ارتقای روابط عمومی(مورد مطالعه: شهرداری نهاوند)
بررسی عملکرد رسانه ای روابط عمومی موزه گرمابه علی قلی آقا بر رضایت بازدید کنندگان
تاثیر روابط عمومی بر ارتقاء فرهنگ خرید کالای ایرانی با توجه به نقش میانجی تعلق ملی(مورد مطالعه: مشتریان شرکت تولید لوازم خانگی اسنوا اصفهان)
بررسی چالش ها و موانع نهادینه سازی رسانه اجتماعی در سازمان های دولتی
Empowering Health through Knowledge
روابط عمومی در شهرهای هوشمند و ارتقای سلامت و رفاه اجتماعی
نقش روابط عمومی در تاب آوری سازمانی
نقش روابط عمومی و ارتباطات در کنترل تورم نظام سلامت