Articles Stat:
Number of Articles: 189Number of Proceeding pages: 2845
Papers View: 138779
The 2nd National Conference on New Thinking in Business Management
The 2nd National Conference on New Thinking in Business Management In date 2019-07-05 by ,انجمن علمي بازاريابي ايران in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS The 2nd National Conference on New Thinking in Business Management
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in The 2nd National Conference on New Thinking in Business Management
بررسی تاثیر تیپ شخصیتی مایرز بریگز برسکوت سازمانی (مطالعه موردی: کارکنان درمانگاه ثامن الائمه شیراز)
رابط بین مدل پنج عاملی شخصیت وسکوت سازمانی
ارزیابی استعداد و توانایی تجاری مدیران در شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری
بررسی تحلیلی توسعه گردشگری فرهنگی با رویکرد نگاشت شناختی (مورد مطالعه: شیراز)
بررسی رابطه بیش اطمینانی مدیریت و تغییر موسسه حسابرسی در کسب و کارهای بورسی
بررسی تاثیر فرآیندهای ساختار یافته دانش بر عملکرد پالایشگاه گازی عسلویه با نقش میانجی چابکی سازمانی
شناسایی و اولویت بندی موانع ایجاد بازار هدف گردشگری سلامت با استفاده از روش سلسله مراتبی (AHP) مطالعه موردی استان کرمانشاه
استراتژی های بازاریابی بر اساس الگوی هماهنگی نتیجه ای در چرخه عمر محصول
بررسی تاثیر جهت گیری کارآفرینی بر قابلیت بازاریابی و عملکرد با نقش تعدیل گر شدت رقابت (مورد مطالعه: شرکت های کوچک و متوسط شهر اهواز)
بررسی رابط بین سبک ر بری مدیران با نگرش آنها نسبت به موفقیت در شرکت لاستیک پارس
نقش سرمایه اجتماعی داخلی بر عملکرد شغلی با توجه و تاکید به نقش سرمایه فکری در سازمان
استراتژی های بازاریابی اینترنتی
بررسی رابطه بین انعطاف پذیری فناوری اطلاعات و عملکرد زنجیره تامین
واکاوی ساختارهای تامین مالی و مدیریت سود در بورس اوراق بهادار تهران
پیش بینی کسب و کارواقتصادهای بی رونق
تاثیر سرمایه گذاری مستقیم خارجی FDI بر رشد اقتصادی در کشورهای جهان
تجزیه و تحلیل مدیریت زنجیره تامین سبز بر عملکرد سازمانی شرکت های تولیدی
بررسی تاثیر طراحی ارزش پیشنهادی به کارکنان در مدل های کسب وکار ایرانی با رویکرد مقایسه برترین ها
آزمون اثرگذاری رشد نقدینگی بر تورم در اقتصاد ایران
بررسی تاثیر تعهدات زیست محیطی بر استراتژی های بازاریابی سبز
بررسی تاثیر مالکیت بلوکی بر رابطه بین افشاء مسئولیت اجتماعی شرکت و مزیت رقابتی
بررسی تاثیر استراتژی کسب و کار بر اندازه موسسه حسابرسی
تبیین الگو ساختاری و عملکرد کارکنان در سازمان های هزاره سوم
داده کاوی در حوزه کلان داده و کاربرد آن در صنایع تولیدی
نقش روابط عمومی الکترونیک در رونق کسب و کار
تاثیر عوامل داخلی و خارجی بر نگرش به مالیات در میان شرکت های بورسی فعال در استان فارس
ارزیابی خطاهای شناختی در تصمیم گیری استراتژیک مدیران برای به کار گیری منابع انسانی در شرکت های خصوصی فعال در صنعت فولاد
رابطه بین استراتژی کسب و کار و پایداری عملکرد مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
سلامت و فساد اداری و نظریه های مرتبط با آن
Effective predictors of Intellectual Capital & Knowledge Management strategy & innovation performance in business
بررسی تاثیر استراتژی های بازاریابی بر عملکرد صادراتی با نقش میانجی بازاریابی سبز، مطالعه موردی: کارخانه سیمان ارومیه
بررسی سطح اثرگذاری مدیریت دانش بر موفقیت ارتباط با مشتری در موسسات مالی اعتباری
ارتقای انگیزش سازمانی با ایجاد تعادل بین نیازهای روانشناختی و بهبود مهارت خودتنظیمی کارکنان
بررسی رابطه بین رهبری تحول آفرین و توانمندسازی کارکنان با توجه به نقش میانجی تعهد سازمانی کارکنان استانداری استان گلستان
رابطه بین هویت برند و عملکرد کارکنان در شعبات بیمه پاسارگاد استان گلستان
بررسی و اولویت بندی معیارهای ارزیابی عملکرد واحدهای تولیدی با استفاده از مدل های ترکیبی کارت امتیازی متوازن، دلفی فازی و تکنیک تحلیل سلسله مراتبی
تاثیر استراتژی شرکتی تنوع محصول بر بازدهی و ریسک کسب و کارهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
ارائه چارچوب مقایسه ای اقدامات حمایتی دو کشور ایران و آلمان از بنگاه های کوچک و متوسط SME s
بررسی اثربخشی سبک رهبری تحول آفرین در سازمان
بررسی رابطه بین سلامت نظام اداری و اخلاق حرفه ای کارکنان (مورد مطالعه: شهرداری کلانشهر اهواز)
ارائه مدلی برای نظام پاداش دهی کارگران بخش صنعت ایران
تحلیلی بر تناسب بیه شخصیت و شغل و پیامدهای آن
بررسی تاثیر ارزیابی محصول از سوی مصرف کننده و محیط تجارت الکترونیک بر قصد خرید مجدد (مورد مطالعه: مشتریان تجهیزات پزشکی در استان تهران)
بررسی نقش مدیریت راهبردی در بازاریابی املاک و مستغلات
بررسی تاثیر بعدشناختی سرمایه اجتماعی بر ارزش ویژه برند در کارخانه شیرو لبنیات بیستون
تاثیر نوآوری استراتژیک بر بهبود عملکرد بازاریابی ویژه کودکان بازار اسباب بازی
مقایسه تاثیر دو استراتژی سنتی و مدرن بر آموزش هنرجویان فنی حرفه ای شیراز
شناسایی و اولویت بندی موانع آموزش کاربردی حسابداری با بکارگیری تکنیک تحلیل سلسله مراتبی گروهی
بررسی تاثیر بسته بندی بر رفتار خرید مصرف کننده مواد غذایی در تصمیم خرید (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات لبنی فروشگاه های زنجیره ای کوروش در شهر ایلام)
رفتار مصرف کننده در فرهنگ های باز و بسته
اثر سرمایه انسانی بر عملکرد رقابتی: : نقش واسطه ای از یکپارچگی زنجیره تامین (مطالعه موردی: شرکت ایران هورمون)
ارائه یک چارچوب نظری برای مدیریت استراتژیک با رویکرد مدیریت دانش مطالعه موردی در بانک قوامین
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند کسب و کار مشتری محور بر شهرت و اعتبار برند (مورد مطالعه: رستوران های زنجیره ای شهر تهران)
بازاریابی پسته (بررسی موردی استان فارس)
ارزش طول عمر مشتریان و مدل های مرتبط با آن
بررسی اثر (آمیخته بازاریابی) براحساس به برند با نقش میانجی شهرت برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان برندهای گوشی های تلفن همراه سامسونگ در سطح استان لرستان)
ارزیابی و رتبه بندی روش های بازاریابی صنعتی نسبت به عملکرد کارکنان مطالعه موردی: شرکت پتروشیمی تندگویان
بررسی رابطه بازاریابی گردشگری و فناوری اطلاعات مورد مطالعه: هتل های شهر اهواز
بررسی تاثیر مدگرایی بر قصد خرید مشتریان با در نظر گرفتن نقش میانجی شخصیت مراکز خرید، کیفیت خدمات و محصولات، و ارزش خرید مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه های صنعت چرم در استان تهران
عوامل موثر بر استراتژی خرید بهینه بوسیله مزایده معکوس با تقاضای تصادفی و غیرتصادفی، مطالعه موردی شرکت ملی حفاری ایران
بررسی رفتار مصرف کننده، شناخت عوامل ایجادکننده بی اعتمادی نسبت به قیمت و کیفیت از دیدگاه مدیران (مطالعه موردی منطقه آزاد اروند)
نورومارکتینگ در برندینگ
بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی حسی بر ارزش ویژه برند
بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر تصمیم خرید سبز مصرف کنندگان
بررسی تاثیر تبلیغات تجاری بر آگهی و عمل خرید به بیمه گذاران در زمینه بیمه های بازرگانی در بیمه ایران
تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر مزیت رقابتی سازمان با در نظرگرفتن متغیر میانجی وفاداری مشتری
بررسی تاثیر بازارگرایی و انطباق آمیخته بازار بر عملکرد فروش محصولات مصرفی در شرکت های متوسط و کوچک مطالعه موردی شرکت آذربینش، آرتاکیش، آذرمدیک
بازارسازی فرهنگی؛ درآمدی بر طراحی الگوی هویت برند با تمرکز بر نوشت افزار ایرانی اسلامی (ایران نوشت)
بررسی تاثیر توان مدیریت ریسک و مسئولیت اجتماعی بانک ها بر اثر بخشی مدیریت ریسک در بانک صادرات
بررسی ارتباط صحت ادراک مشتری و قصد انتخاب محصول با در نظر گرفتن نقش متغیر میانجی ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: رستوران های منطقه 1 تهران)
بررسی رابطه رفتار نوآورانه و خلاقیت بازاریابان با در نظر گرفتن متغیر میانجی توانمندسازی (مطالعه موردی صنایع گچ استان سمنان)
بررسی ارتباط بین ناهماهنگی شناختی پس از خرید و رفتار خرید آنی
تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی بامیلو)
بررسی عوامل موثر بر احساسات و انگیزه در مشتری و فروشنده در بازاریابی احساسی (مطالعه موردی: فروشگاه های زنجیره ای استان سمنان)
بررسی تاثیر مزیت رقابتی، رضایت مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری با میزان وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب)
ارزیابی استراتژی بازاریابی آنلاین با رویکرد AHP مطالعه موردی شرکت پخش سایه سمن (سن ایچ)
مروری بر نقش احساسات در میزان اثربخشی تبلیغات با رویکرد بازاریابی عصبی
بازاریابی عصبی: بررسی تاثیر عنصر رنگ برقصد خرید بشقاب های میناکاری شده بااستفاده از ابزار EEG
تاثیر ادراک مشتری بر ارزش تجربه ای و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: مشتریان گوشی های هوشمند اپل)
روش های رونق کسب و کارهای کوچک (موردمطالعه: کوچکه فروشی در ایران)
مروری بر رفتار خرید ناگهانی و عوامل موثر بر آن
بررسی رفتارهای شهروندی برند بر عملکرد مشتری درصنعت بیمه (مورد مطالعه بیمه ایران)
بررسی رابطه بین اخلاق، تجربه و صلاحیت حسابرس بر کیفیت حسابرسی با در نظر گرفتن نقش تردید حرفه ای
رویکردهای نوین در مطالعات بازاریابی
بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه ی برند با توجه به نقش تعدیل گر همراستایی استراتژیک
بررسی عوامل اجتماعی موثر بر تقاضای بیمه عمر (مان) در شرکت سهامی بیمه ایران
بررسی ارائه الگوی رابطه عوامل آمیخته بازاریابی با میزان فروش شرکت
بررسی تاثیر بازارگرایی و قابلیت انعطاف پذیری بازار بر عملکرد اقتصادی و اجتماعی (مورد مطالعه: شرکت های بازرگانی در عرصه لبنیات در شهر تهران)
اهمیت گرایش به مدیریت ارتباط با مشتری و مقایسه آن با بازاریابی رابطه ای در محیط کسب و کار
تاثیر بازاریابی چریکی(پارتیزانی) بر ارزش ویژه برند
تعیین نوع سبک های تصمیم گیری مشتریان جوان در خرید پوشاک (مورد مطالعه: دانش آموزان دبیرستان های دخترانه ی ناحیه 2 اهواز)
اثر بازارگرایی بر توسعه خدمات جدید و نوآوری خدمات درمانی در بیمارستان های خصوصی شهرستان خرم آباد
بررسی تاثیر استعداد تجاری بر عملکرد مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری
بررسی تاثیر توانایی تجاری بر عملکرد مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری
بررسی تاثیر استعداد تجاری بر سطح توانایی مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری
بررسی تاثیرتئوری های رفتاری سطح فردی بر رفتارمصرف کننده سبز
بازاریابی سایبری در کسب و کارهای B2B
بررسی کیفیت خدمات خرده فروشی و رابطه آن با بازاریابی اینترنتی (مطالعه موردی: فروشگاه زنجیره ای کوروش)
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند در رابطه بین فعالیت های بازاریابی رسانه ای و پاسخ مشتری
بررسی تعدیل گری سرمایه روانشناختی در رابطه بین رهبری تحول آفرین و اثر بخشی سازمانی
تجربیات برند: واکاوی عوامل موثر بر بر وفاداری برند در صنعت هایپرمارکت شهر تهران
تاثیر مقایسه پذیری صورت های مالی بر مدیریت سود شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
شناسایی و رتبه بندی مولفه های رضایت مشتری از محصولات مدیران خودرو با استفاده از روش AHP در استان گلستان و مازندران
ثاثیر منابع مشتری و انگیزه مشتری بر ارزش خلق مشترک مشتری
ارائه مدل قصد خرید نهاده های کشاورزی مبتنی بر اطلاعات بازارابی
تاثیر مولفه قابلیت استفاده بر مراحل تصمیم گیری
بررسی عوامل موثر بر خرید تنوع طلبانه پوشاک
رابطه بین سرمایه سازمانی و انعطاف پذیری بازار کار با بازده سهام
بررسی استراتژی های بازاریابی خرید آنلاین بر ارزیابی پس از خرید در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا
تاثیر ابعاد خرید آنلاین بر وفاداری با نقش میانجی رضایت و اعتماد مورد مطالعه: مشتریان دیجی کالا استان مازندران
بررسی رابطه بین ترفیحات فروش و مدیریت ارتباط با مشتری با افزایش وفاداری برند (مطالعه موردی شرکت های فعال در بندر امام خمینی)
تاثیر تجربه برند بر وفاداری به برند با نقش تعدیل گر هویت نام تجاری (موردمطالعه: مشتریان محصولات آرایشی و بهداشتی سینره)
بررسی موانع و چالش های توسعه صنعت گردشگری در استان قم با رویکرد بازاریابی
تاثیر ارزش ویژه برند بر اعتماد آفرینی مشتریان (مورد مطالعه:شرکت چرم مشهد)
تعیین اثر داشبورد بازاریابی بر عملکرد بازار از طریق سرعت پیاده سازی استراتژی بازاریابی؛ توانایی مدیریت اطلاعات و بازار و عدم اطمینان تکنولوژیکی (مطالعه موردی: تامین کنندگان شرکت ایران خودرو)
بررسی تاثیر آموزش های کارآفرینی بر خودکارآمدی فعالیت های کارآفرینانه با تاکی بر نقش سرمایه انسانی در بین دانشجویان دانشگاه های شهر زنجان
بررسی تاثیر فرآیندهای نوآوری بر عملکرد سازمان های خدماتی
تبیین تاثیر کارآفرین محوری بر یادگیری محوری ونوآوری بنگاه های کوچک تهران
نقش هوش هیجانی، آموزش و ویژگی های زمینه ای در تبیین ویژگی ها و روحیه کارآفرینی دانشجویان علمی-کاربردی
تاثیر پیاده سازی سبک رهبری خیراندیش بر بهره وری سرمایه های انسانی در شعب تامین اجتماعی استان اصفهان با نقش میانجی کارافرینی ناب
تاثیر انتقال دانش بر عملکرد مزیت رقابتی سازمان: نقش چابکی زنجیره تامین، پیچیدگی محصول و تامین
ارائه الگویی جهت مدلسازی نقش کارآفرینی در ایجاد مدل کسبوکار نوآورانه جهت رونق بازار مسکن در حوزه املاک و مستغلات مشهد در شرکت اینسو آنسو
بررسی رابطه کارآفرینی با مسئولیت پذیری در کارکنان و مدیران شرکت توزیع برق استان کردستان
نقش مسئولیت اجتماعی شرکت و کارآفرینی سبز در توسعه پایدار
معیارهای انتخاب کسب و کار الکترونیکی در آموزه های اسلامی
ضرورت توجه به کارآفرینی صنعت بیمه در شرایط اقتصادی امروز جهان
عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی در گردشگری
بررسی شاخص های بازاریابی ویروسی و تاثیر آن بر ارزش ویژه ی برند
ارزیابی عملکرد اداره کل غرب سازمان تامین اجتماعی تهران بزرگ با روش تحلیل پوششی داده ها DEA
اثر فرهنگ سازمانی بر بهره وری کارکنان با نقش میانجی سرمایه شناختی (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه لرستان)
اثر سبک رهبری تحول آفرین بر سلامت سازمانی با توجه به نقش میانجی ویژگی های شغلی و جو سازمانی (مورد مطالعه:شرکت بیمه پارسیان)
نقش تامین مالی خرد در تحقق عدالت از منظر اقتصاد اسلامی
اثرات تعاملی گرایش کارآفرینی و قابلیت مبتنی بر مدیریت منابع انسانی بر عملکرد شرکت: نقش واسطه ای از نوآوری کارکنان (مطالعه موردی: پارک علم و فناوری پردیس تهران)
عوامل تاثیر گذار در موفقیت؛ در میان شبکه های کسب و کار بین المللی
توانمندسازی کسب و کارهای خرد و متوسط با استفاده از روش AHP فازی و معادل سازی آن با اعضای بدن انسان
واکاوی نقش جو سازمانی، عجین شدن با شغل وتوانمندی سازی روانشناختی برعملکرد خلاقانه سازمان: با تاکید بر نقش میانجی رفتار خلاقانه کارکنان
تبیین مدل اثرگذار تجارت الکترونیک بر بازارسازی رسانه ای آنلاین در ایران (مطالعه موردی: رسانه های اجتماعی)
بررسی تاثیر استراتژی حضور در رسانه های اجتماعی بر کسب و کار تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی سمنان)
حقوق کسب وکار الکترونیکی (روند شکل گیری مقررات کسب وکار در ایرا ن و موانع اجرای آن)
دسته بندی مشتریان با استفاده از قوانین وابستگی فازی و کشف روابط پنهان موجود به منظور ارسال دو نوع پیام تبلیغاتی برای کالاهای لوکس و اقتصادی (مطالعه موردی فروشگاه اینترنتی Digikala)
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر بهبود کیفیت تجارت الکترونیک
تاثیر شخصی سازی تبلیغات موبایلی بر قصد خرید با توجه به نقش ارزش تبلیغاتی و آگاهی برند
تاثیر حمایت اجتماعی بر قصد خرید با نقش میانجی اعتماد و تبلیغات شفاهی الکترونیکی
تاثیر ساختار تجارت اجتماعی بر اعتماد با نقش میانجی آشنایی و نزدیکی
بررسی و اولویت بندی عوامل موثر تقویت تجارت الکترونیک در بخش کشاورزی (مطالعه موردی: تعاونی های شهر شیراز)
آزمون مدل ابعاد اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک
امکان سنجی انتشار چک الکترونیک در نظام حقوقی ایران
عوامل موثر بر انگیزه مصرف کنندگان برای برقراری ارتباط با تبلیغات گوشی هوشمند
بررسی تاثیر مهارت های ارتباطی مدیران بر موفقیت شغلی کارکنان با نقش میانجی یادگیری سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان شرکت مهروز)
بهینه سازی سیستم های هوشمند دردامداری بااستفاده از اینترنت اشیاء
آثار قرارداد های بیع الکترونیکی در حقوق موضوعه کشور ایران
نگاشت شبکه تداعیات برند دیجی کالا با استفاده از روش نقشه مفهومی برند
بررسی توسعه خدمات الکترونیک با کاربرد هوش تجاری و مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه موردی: شعب بانک های مستقر در منطقه ازاد ارس)
بررسی تاثیر عوامل اقتصادی و مالی بر توسعه گردشگری درمانی و سلامت
بررسی موانع و راهکارهای توسعه صادرات غیر نفتی در شرایط تحریم
استراتژی سمان در مذاکرات تجاری
شناسایی عوامل موثر ماهیتی بر نگرش به مالیات و پذیرش آن درمیان شرکت های بورسی استان فارس
بررسی موانع صادراتی پیشروی شرکت های کوچک و متوسط در حوزه خشکبار استان آذربایجان غربی
بررسی تاثیر شایستگی های سازمان بر عملکرد صادرات با نقش میانجی استراتژی های رقابتی (مطالعه موردی: شرکت های کوچک و متوسط حوزه خشکبار استان آذربایجان غربی)
تاثیر سرمایه اجتماعی بر وفاداری مشتریان بانک ها با میانجی رضایت مشتریان (مطالعه تطبیقی بین صنعت بانکی ایران و افغانستان)
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رقابت پذیری شرکت ها در سطح بین الملل (مطالعه موردی شرکت های فعال در بندر امام خمینی)
شناسایی و تحلیل کیفی نقش عامل های شرکت کننده در هوشمندی و تجزیه و تحلیل کسب و کار
بررسی فاکتورهای حیاتی موفقیت در پیاده سازی سیستم مدیریت یکپارچه منابع سازمانی (ERP) با استفاده از مزایای سیستم مدیریت فرایندهای فضای کسب و کار (BPMS)
معیارهای موثر بر شناسایی افراد تاثیرگذار در بازاریابی شبکه های اجتماعی
بررسی و مقایسه عوامل هوشمند سازی در کسب و کار های داده محور با استفاده از الگوریتم های داده کاوی
کاربرد فناوری اطلاعات بر کارآفرینی و کسب کار الکترونیکی
بررسی ارتباط بین سطح بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتری و مشتری محوری با وفاداری مشتریان نسبت به خدمات بانکی (مورد بررسی: بانک توسعه صادرات کرمان)
کاربردهای واقعیت مجازی در گردشگری
تحلیل عوامل موثر بر اعتماد مشتریان در خرید از سایت های آموزش نرم افزار
بررسی نقش کلان داده ها در بازاریابی و کسب و کار
ارزیابی و تحلیل ریسک معماری سرویس گرا در سازمان های فناوری اطلاعات
ابزار و تکنیک های داده کاوی برای بهبود ارتباط با مشتری
مزایای مدیریت از راه دور در مقایسه با مدیریت به روش سنتی در پروژه های ساختمانی
تاثیر و کاربرد فن آوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین
مدلی برای سیستم های اطلاعاتی پشتیبان در زنجیره تامین مبتنی بر معماری سرویس گرا
Investigating the comprehensive Model for business Management of Online Media Organizations (Case Study: Social Networks)
تاثیر شبکه های اجتماعی بر رشد و شکست استارت آپ ها
بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی شبکه های اجتواعی بر پاسخ مشتری با نقش میانجی ارزش ویژه برند در شرکت های هواپیمایی
نقش برنامه های تلویزیون در نهادینه کردن فرهنگ زیست محیطی در میان کودکان و نوجوانان (مطالعه موردی شبکه پویا)
قابلیت های شبکه های اجتماعی در توسعه کسب و کار ورزشی
ارزیابی مدل های مفهومی موجود در مطالعات مرتبط با تجارت اجتماعی
تاثیر فضای مجازی در بهبود وتوسعه حوزه کسب وکار
اثر عوامل قیمت، محصول، راحتی در مزایای درک شده در شکل گیری نگرش و تمایل به خرید آنلاین (مطالعه موردی :کاربران اینستاگرام)
تاثیر فعالیت های رسانه های اجتماعی بر موفقیت معرفی محصول جدید (مطالعه موردی: کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام)
بررسی نرخ بازده موردانتظار براساس مدل قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای و مقایسه ی آن با نرخ بازده سهام در بورس اوراق بهادار تهران
آینده پژوهی بازار کسب و کارهای نوپا در ایران
مسئولیت اجتماعی شرکت های نوپا باعملکرد،استاندارد اخلاقی، رضایت واعتماد مشتریان
طراحی بوم مدل کسب و کارهای کاربردی اینترنت اشیاء با رویکرد AHP-BMC
شناسایی اولویت بندی عوامل تاثیرگذار بر سرمایه گذاری های مخاطره پذیر (مطالعه موردی: شرکت های دانش بنیان شهر اصفهان)