Articles Stat:
Number of Articles: 99Number of Proceeding pages: 1129
Papers View: 72662
First Conference on Curriculum and Mind Training in Teacher Training
First Conference on Curriculum and Mind Training in Teacher Training In date 2020-08-16 by Farhangian University,پردیس امام خمینی(ره) گرگان in City Gorgan was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS First Conference on Curriculum and Mind Training in Teacher Training
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in First Conference on Curriculum and Mind Training in Teacher Training
تربیت ذهن و تقویت مغز همراه با یوگا و اثربخشی آن بر یادگیری دروس ریاضی، علوم و فارسی در بین دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی
بررسی میزان استفاده از مؤلفه های (ذهن اجتماعی) یا روابط اجتماعی در کتاب مطالعات اجتماعی سوم دبستان
تاثیر استفاده از بازی های رایانه ای در توانایی حل مسئله با رویکرد تربیت ذهن
الگوی دریافت مفهوم: روشی برای تربیت ذهن و یادگیری مغز محور
بررسی تأثیر وسایل کمک آموزشی بر یادگیری دانش آموزان (درس مطالعات اجتماعی دورة ابتدایی)
جایگاه برنامه های درسی و معلمان در رشد ابعاد هویت کودکان در دوره ابتدایی
تأثیر مدیریت کلاسی معلمان بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
طراحی آموزشی مبتنی بر ساختن گرایی و تآثیر آن بر مهارت تفکر
شفافیت فناورانه در ذهن فراگیران و استلزامات آن در بهره گیری از فناوری آموزشی
تاثیر استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در آموزش ریاضی واقع بینانه (RME)
تأثیرات مشارکت معلمان در برنامه ریزی درسی بر رویکرد مدارس ابتدایی
تحلیل محتوای کتاب کار و فناوری ششم ابتدایی بر اساس اهداف تعیین شده در چشم انداز آموزش مجازی در آموزش و پرورش ایران
مقایسه تأثیر روش مشارکتی و انفرادی بر یادگیری ترکیبات یونی و مولکولی درس علوم تجربی پایه نهم براساس سطح شناختی بلوم
روش های ارزشیابی برای تقویت ذهن استفاده از بازی ابتکاری و هیجان انگیز در ارزشیابی تکوینی درس ریاضی آموزگار پایه دوم ابتدایی
بررسی ماهیت و مفاهیم بنیادی نظریۀ رفتار درمانی و اصلاح رفتار
بررسی نظریۀ رشد ذهنی پیاژه به عنوان یکی از نظریات تعلیم و تربیت
بررسی بالینی نشانه های اضطراب در سطوح مختلف
تاثیر برنامه درسی مبتنی بر یاددهی یادگیری فعال بر رشد ذهنی دانش آموزان (مورد مطالعه: دبیرستان دخترانه حضرت مریم بوشهر در سال تحصیلی 98 - 1397 )
روش بدیعه پردازی در هدیه های آسمان، علوم، ریاضی و فارسی ابتدایی
زبان و ادبیات فارسی و تربیت ذهن
واکاوی روش های "تربیت ذهن" در برنامه درسی بر اساس اندیشه های تربیتی صدرالمتالهین شیرازی پردیس شهید چمران تهران دانشگاه فرهنگیان
تکنولوژی آموزشی، آموزش الکترونیک
بررسی کارکردها و نتایج تکالیف یادگیری خارج از مدرسه دانش آموزان (مشق شب)
آموزش الکترونیکی، مزایا و معایب آن بر سیستم تعلیم و تربیت کشور
تحلیل محتوا کتاب تعلیمات اجتماعی چهارم ابتدایی بر اساس شاخص های تربیت اجتماعی عمل گرایی
تأثیر عوامل محیطی بر تربیت ذهن دانش آموزان دوره ابتدایی
بررسی تاثیر شیوه های تربیتی والدین بر عملکرد تحصلی دانش آموزان
بررسی تاثیر شیوه های تربیتی والدین در تربیت فرزندان بر مسئولیت پذیری دانش آموزان
نقش آموزش های مرتبط با شادمانی در افزایش شادکامی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان
رویکرد یادگیری مغز محور در فرآیند آموزش
شناسایی مولفه های موثر بر تربیت ذهن کودکان در مدرسه
کاربرد هنر در بهبود مشکلات مربوط به اختلالات یادگیری درس ریاضی در جهت تقویت ذهنی دانش آموزان
برسی تطبیقی اهداف و محتوای برنامه درسی ریاضیات اپایه چهارم مقطع ابتدایی ایران و ژاپن
بررسی نقش فناوری های آموزشی در باور معلمان نسبت به خوداشتغالی دانش آموزان استثنایی در آینده ( مطالعه موردی: معلمان مقطع پیش حرفه ای و حرفه ای مدارس استثنایی استان گیلان)
نقش نشانگرهای معلّم شایسته درتربیت ذهن در تربیت معلّم ازدیدگاه اساتید و دانشجو معلّمان، دانشگاه فرهنگیان پردیس زینبیه شهرستان پیشوا ، در سال تحصیلی 99-1398
یادگیری الکترونیکی گامی به سوی عدالت آموزشی
مؤلفه های معلم شایسته در تربیت ذهن کودکان مقطع ابتدایی
تربیت ذهنی و افزایش مسئولیت پذیری در کودکان سندروم داون
تأملی بر ارتباط مشاوره و برنامه درسی در مقطع متوسطه به عنوان ضرورتی انکارناپذیر
نقش و جایگاه مدارس و برنامه های درسی در شکل گیری هویت اسلامی -ایرانی دانش آموزان دوره ابتدایی
آشنایی با قابلیت های برنامه ویژه مدرسه (بوم) در برنامه درسی مبتنی بر تربیت ذهن دانش آموزان دوره ابتدایی
تاثیر معلم و روش تدریس بر تربیت ذهن و یادگیری دانش آموز
بررسی تأثیر الگوی تفکر استقرایی و امکانات آموزشی در تربیت ذهن دانشجو معلمان
نقش روش تدریس بدیعه پردازی در گسترش خلاقیت دانش آموزان ابتدایی
بررسی نشانگر های معلم شایسته از دیدگاه صاحب نظران و بزرگان حوزه تعلیم و تربیت
نقش معلم در تعلیم مهارت های ارتباطی بین معلم و دانش آموز
نقش برنامه درسی در تربیت ذهن
ضرورت نهاینه سازی و به کارگیری رویکرد معنوی در برنامه درسی دوره ابتدایی ایران
بررسی اثرگذاری روش تدریس ساخت گرایی یا E5 بر تربیت ذهن
اهمیت آموزش تعالیم دینی و تاثیر آن بر تربیت ذهن دانش آموزان دورۀ ابتدایی
طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر مغز برای آموزش تفکر و پژوهش ششم ابتدایی، بر مبنای نظریه خلاقیت گیلفورد
تحلیل محتوای کتب علوم تجربی چهارم و سوم ابتدایی براساس رویکرد اکتشافی برونر
تحلیل محتوای کمی کتب درسی علوم تجربی دوره دوم ابتدایی نظام آموزشی ایران از منظر ذھن آگاھی
نگرش معلمان نسبت به کاربرد تکنولوژی آموزشی در تدریس و رابطه آن با تربیت ذهنی دانش آموزان در مدارس هوشمند
بررسی تاثیر استفاده از چندرسانه ای های آموزشی بر صلاحیت حرفه ای معلمان و تربیت ذهنی دانش آموزان
بررسی چگونگی تأثیر مدل یادگیری تجربه ای جارویس بر تربیت ذهن و همسانی با جهان پیرامون
بررسی تأثیر به کارگیری تکنولوژی موزشی و فن آوری اطلاعات در برنامه های آموزشی تربیت معلم بر تفکر انتقادی دانشجویان
تدریس مبتنی بر مغز: اصول و مراحل
بررسی رابطه ی بین باورهای معرفت شناختی و تفکر انتقادی در دانش آموزان مقطع متوسطه
رابطه سبک های یادگیری و اشتیاق تحصیلی با خودکارامدی تحصیلی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهرستان تنکابن
تأثیر برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر استرس، اضطراب و افسردگی دانشجویان دختر دانشگاه فرهنگیان
ارتباط دو سویه اولیا و مربی و تاثیر آن بر تربیت دینی، ذهنی و برنامه ریزی تحصیلی دانش آموزان
بررسی تکنولوژی در آموزش و تاثیر بر خلاقیت شغلی معلمان در آموزش و پرورش
بررسی سبک های فرزندپروری و تاثیر بر سبک پردازش هویت در نوجوانی
مطالعات روش تدریس فارسی سوم دبستان
بررسی نگاه های نوین به یادگیری و بیان راهبردهای یاددهی –یادگیری مبتنی بر
بررسی رابطه باورهای خودکارآمدی و صلاحیت های حرفه ای معلمان
مدیریت تکنولوژی به عنوان ابزاری برای استراتژی های نوآورانه آموزش و مدیریت شناختی پردیس امام خمینی (ره) دانشگاه فرهنگیان
بررسی تحلیلی و تئوریک اصول و مؤلفه های اخلاق حرفه ای تدریس در آموزش ابتدایی با تاکید بر دیدگاه مؤرای و همکاران
مطالعات روش تدریس فارسی اول دبستان
مطالعات روش تدریس قواعد دستوری در مقطع ابتدایی
تحلیل محتوای کیفی کتب درسی مطالعات اجتماعی سوم ابتدایی از منظر تربیت ذهن
مطالعات روش تدریس فارسی پنجم ابتدایی
نقش وسایل کمک آموزشی در یادگیری فارسی مقطع ابتدایی و تربیت ذهن
نقش برنامه درسی درتربیت ذهن کودکان مقطع ابتدایی
نقش شبکه های اجتماعی مجازی در توسعه نگرش یادگیرنده در دانش آموزان
تحلیل محتوای کمی کتب مطالعات اجتماعی دوره دوم ابتدایی نظام آموزشی ایران از منظر یادگیری مبتنی برمغز
تحلیل اهمیت روش های ارزشیابی مبتنی بر تربیت مغز در برنامه درسی دوره ابتدایی
طراحی روش های تدریس زبان و ادبیات فارسی مبتنی بر تربیت ذهن
نقش برنامه ریزی درسی و تربیت ذهن
اثر مرکب و بهره گیری از آن در تربیت ذهن و ارتقاء بهره وری آموزش
اهمیت برنامه ریزی درسی و اصول و روش های طراحی آن
بررسی رابطه بین راهبردهای تنظیم هیجانی با سرزندگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کرمان
بررسی تاثیر روش های تدریس فعال بر تربیت ذهن دانش آموزان مقطع ابتدایی
زبان و ادبیات کودکان و تربیت ذهن
چگونه کمرویی یکی از دانش آموزان کلاس ششم مدرسه حضرت زهرا (س) بهبود بخشیده شد؟
تحلیل اهمیت روش های تدریس مبتنی برتربیت ذهن در برنامه درسی دوره ابتدایی
طراحی یادگیری آنلاین مبتنی بر مغز با تاکید بر یادگیری الکترونیکی و یادگیری سیار
اهمیت نقشه برداری مغز در یادگیری
آموزش تربیت بدنی مبتنی بر تربیت ذهن دانش آموزان دورۀ ابتدایی
بررسی رابطه ی ادبیات داستانی و تربیت ذهن
نشانگرهای معلم شایسته و نقش آن در تربیت ذهن در تربیت معلم
نقش زبان و ادبیات فارسی در تربیت ذهن
بررسی مسئله خلاقیت به عنوان یکی از مؤلفه های ذهن فراگیر پردیس فاطمه الزهرا (س) دانشگاه فرهنگیان
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر تاب آوری و خرمندی در دانش آموزان دختر دوره ی دوم متوسطه
اثربخشی آموزش ریاضی به روش حل مسئله بر تربیت ذهن دانش آموزان دوره ابتدایی
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی ششم ابتدایی از منظر تربیت ذهنی خلاق در نظام آموزشی ایران
تاثیر عوامل انگیزش در یادگیری بر عملکرد یادگیری دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان گلستان
نقش کارورزی در بروز تربیت ذهن و خلاقیت دانشجو معلمان