Articles Stat:
Number of Articles: 135Number of Proceeding pages: 1022
Papers View: 242496
1st Nationl conference on Organizational / Bussiness Intelligence
1st Nationl conference on Organizational / Bussiness Intelligence In date 2010-12-20 by Islamic Azad University of Central Tehran,دانشكده مديريت دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران مركزي in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS 1st Nationl conference on Organizational / Bussiness Intelligence
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 1st Nationl conference on Organizational / Bussiness Intelligence
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر هوش تجاری
کاربرد هوش تجاری در صنعت بانکداری به منظور کسب مزیت رقابتی
شبکه های عصبی در داده کاوی
Performance Evaluation of the Business Intelligence Systems Using a Fuzzy AHP Approach
هوش تجاری و تصمیمات کلان سازمانی
راه حل یکپارچه متن باز برای سیستم های مبتنی بر هوشمندی کسب و کار
فرصتها، چالشها و راهکارهای به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در کسب و کار الکترونیکی و نقش آن درتوسعه شهر و زندگی الکترونیک (با توجه به اهداف سند چشم انداز بیست ساله کشور
بررسی نقش هوش سازمانی در مدیریت زنجیره تامین
نقش هوش فرهنگی و سرمایه اجتماعی در توسعه پایدار
بررسی رابطه بین هوش سازمانی بر چابکی سازمانی در سازمان میراث فرهنگی - گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان شرقی
انطباق سامانه های اطلاعاتی مدیریت با ویژگی های محیط برنامه ریزی سازمان و تاثیر آن بر ابعاد کارایی سازمان
فناوری اطلاعات ابزاری برای پشتیبانی از مدیریت زنجیره عرضه در ایران
سامانه های هوشمند و کاربرد آن در بهینه سازی مدیریت امنیت تولید علم
داده کاوی، ابزاری قدرتمند در ارتقاء هوش سازمانی (مطالعه موردی: بانک تجارت در مرکز استان سیستان و بلوچستان
شناسایی فاکتورهای تأثیرگذار بر هوشمندی رقابتی
سیستم ها و فنون اطلاعات مدیریت استراتژیک و نقش آن در فرایندتصمیم گیری
فرهنگ سازمانی ابزاری هوشمند در هدایت سازمان
هوش فرهنگی سازگاری با ناهمگونها
کاربرد هوشتجاری به عنوان یکفن آوری نوین اطلاعات در صنعتبانکداری ( بازار یابی –ریسک– کشفتقلب)
الگویی برای مدیریت ارتباط با مشتری و سیستم های هوشمند تجاری جهت تهیه کاتالوگ وخرده فروشهای شبکه ای (آنلاین)
بررسی هوش سازمانی در مدیریت دانش
فرایند داده کاوی( ابزارکسب وکار هوشمند) وکاربرد آن در بازاریابی
تحلیلی جامع از هوش سازمانی و کاربردهای آن
گامهای اجرایی هوش تجاری در سازمان ها
بررسی تئوری هوش سازمانی با رویکرد هومئوستازی
بکارگیری سیستم هوش تجاری جهت حمایت از بازار شکر
روش شناسی ساخت سیستم های هوش تجاری
جایگاه هوشمندی تجاری دررقابت پذیری وجهانی شدن
تأثیر مدیریت دانش بر یادگیری سازمانی و تبدیل سازمان به سازمان یادگیرنده
توجیه کسب و کار با استفاده از هوش سازمانی
کارکرد سیستم جامع مدیریت دانش د ر ایجاد هوش سازمانی در سازمان های دانش محور
نقش هوشمندی کسب وکار دراستقرار اثربخش مدیریت استراتژیک در سازمان ها
روشهای ارزیابی هوشمندی کسب و کار
نقش هوش سازمانی در مدیریت دانش و رهبری هوشمند
کسب مزیت رقابتی با خلق سازمان یادگیرنده و مدیریت دانش
هوش سازمانی و هوش کارافرینی
مروری بر پاره ای از موانع یادگیری سازمانی
جایگاه مدیریت دانش در هوش سازمانی
هوش تجاری ابزاری قدرتمند در خدمت سازمان های کارآفرین
جایگاه مدیریت دانش در هوش سازمانی
بررسی کاربردهای هوش کسب و کار در سیستمهای برنامهریزی منابع سازمان
از هوش سازمانی تا سازمان هوشمند
هوش سازمانی؛ ضرورت ، زیرساختها و پیامدها
هوشمندی جمعی در سازمان با الهام از الگوریتم جمعیت مورچگان
چیستی هوش سازمانی و چگونگی افزایش آن در سازمان ها
تعیین برخی پیشایند ها و پیامد های مهم هوش سازمانی
بررسی تاثیر هوش هیجانی بر عملکرد فروشندگان (مطالعه موردی : شرکت بهپخش اصفهان)
بررسی پایایی و روایی مقیاس هوش سازمانی در شرکت مخابرات شهر شیراز
ارائه چارچوب مفهومی جهت استفاده از ابزارهای BI در CRM
خلق هوشمندی کسب و کار از طریق داده کاوی مطالعه موردی: چهارده شرکت برتر جهانی
کاربرد هوش تجاری در بخش بهداشت و درمان
بررسی تاثیر هوشمندی تجاری در ایجاد مزیت رقابتی برای سازمانها
بررسی ضرورت و ارائه الگوی هوش تجاری در سیستم اطلاعات حسابداری مدیریت
ضرورت استفاده از حمل و نقل هوشمند در توسعه پایدار
هوش تجاری عنصری حیاتی در اثربخشی استراتژی های کسب و کار
بررسی رابطه بین ویژگی های شغلی و هوش عاطفی بادلبستگی شغلی کارکنان کتابخانه های دانشگاه اصفهان
پردازشهای تحلیلی برخطOLAP) توانمند ترین گام برای جهش به سوی سازمان های خردمند (هوشمند)، دانش مدار و یادگیرنده
تبدیل محیط سرویس های تحلیلی آنلاین OLAP) و معماری هوش کسب و کار BI) به محیط شبیه سازی تصمیم گیری و ایجاد سیستم های هوشمند کسب و کار
ارائه راهکاری جهت طبقه بندی دانش اندوخته و هوش سازمانی بااستفاده از متدولوژی مدیریت دانش در بستر نرم افزاری
بایدها و نبایدها درهوش تجاری
هوشفرهنگی نیاز مدیران در دهکده جهانی
Evaluation of TTF for measuring the performance of BI tools in strategic decision making process
A Model for Intelligent Businesses by Intelligent Decision Making In E-Businesses
Exploring the underlying relations between the Business Intelligent and Knowledge Management
هوش کسب وکار و برنامه ریزی منابع سازمان
بکارگیری مدل الگوریتم هوشمند درارایه خدمات آموزشی موسسه توسعه آموزشی پژوهشی سینا
تأثیرگذاری رهبری در اجرای سیستمهای هوشمند کسب و کار
بررسی تاثیر عوامل محیطی برنگرشهای کارآفرینانه و کسب و کار دانشجویان
مدیریت روابط با مشتری (سی.آر.ام.) برپایه ی هوش کسب وکاردر کتابخان هها و مراکز اطلاع رسانی
رابطه هوشکسب وکار با هوشرقابتی و مدیریت دانش
بررسی و اولویت بندی موانع پیاده سایز هوش سازمانی
تبیین هوش سازمانی به عنوان ابزاری برای سازمانهای دانایی محور
هوش سازمانی؛ کلید طلایی موفقیت در محیط های رقابتی
پیشنهاد مدلی برای سازمان های یادگیرنده ی هوشمند
بررسی رابطه هوش عاطفی وسبک های رهبری باتعهد سازمانی در یک شرکت خصوصی
تحلیل عاملی هوش سازمانی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان
بررسی میزان موفقیت راه کارهای هوش تجاری مستقر در سازمان ها
هوش سازمانی و سنجشآن در سازمان
ارائه مدل مفهومی از رابطه هوش سازمانی و تفکر استراتژیک
هوش سازمانی: تلاقی سه دیدگاه معرفت شناختی و ارایه یک دیدگاه جامع
هوشمندی کسب و کار: نقشه راه و تیمهای پروژه
مدیریتدانشو جایگاه آن در هوشسازمانی
هوش هیجانی، حلقه گم شده در اثربخشی و کارایی سازمان ها
مدل سیستمهای هوش کسب و کار و مدیریت ارتباط با مشتری برای خرده فروشان
نوناکا و سازمانهای دانشزا
ویژگی ها و رویکردهای مطلوب معماری هوش کسب و کار
ارائه مدل جدید جهت شناسائی عوامل تاثیرگذار بر هوش سازمانی
هوش سازمانی، مدیریت دانش و سازمان یادگیرنده
نسل جدید سیستمهای تصمیم یار محیط آگاه ویژگیها و گسترش ها
مدل معماری فرایند هوش سازمانی برمبنای دانش و اطلاعات سازمانی
مدل استقرار هوش سازمانی به عنوان مزیت رقابتی براساس استراتژی توسعه هوش سازمانی
مدل تدوین استراتژی توسعه هوش سازمانی برمبنای منابع مهارتی
بکارگیری هوش استراتژیک در فرایند تصمیم گیری درصنایع کوچک و متوسطSME)
نقش مدیریت دانش در تقویت حافظه و دانش سازمانی در جهت ارتقای هوش سازمان
اولویت بندی و وزندهی ابعاد هوش سازمانی درسازمانهای دولتی براساس مدل تحلیل سلسله مراتبی AHP
مدیریت دانش
مدیریت دانش بعنوان یک استراتژی تجاری در بهداشت ودرمان
تبیین ارتباط بین عناصر سرمایه فکری و هوش سازمانی در سازمانهای دانش محور
بررسی رابطه هوش هیجانی، رضایت شغلی و تعهد سازمانی برای کارکنان بانک های دانشگاه اصفهان