Articles Stat:
Number of Articles: 230Number of Proceeding pages: 2771
Papers View: 31407
The second international conference of exceptional children
The second international conference of exceptional children In date 2023-11-01 by University of Mohaghegh Ardabili, was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS The second international conference of exceptional children
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in The second international conference of exceptional children
فراتحلیل سبب شناسی اپیژنتیک طیف اوتیسم
مروری بر نقص تقلید در کودکان مبتلا به طیف اوتیسم
ماهیت شناسی دانش پداگوژی محتوا(PCK ) وبررسی تاثیرات آن در دانش اموزان دارای اختلال اوتیسم
آموزش فراگیر در کودکان دارای اختلال اوتیسم
پیشبینی مهارتهای ارتباطی در اختلال طیف اتیسم بر اساس سبکهای دلبستگی: نقش میانجی خودکارامدی
بررسی مولفه های هوش درون فردی و برون فردی گاردنر در کتب درسی مرحله ی مقدماتی کودکان اوتیسم
مشاهده و مشارکت در تعاملات اجتماعی: ادراک عمل و کنترل عمل در طیف اوتیستیک
مقایسه سه عامل شخصیتی آیزنگ و عاطفه مثبت و منفی و ارتباط آن با سبکهای فرزندپروری والدین کودکان اتیسم و عادی
مقایسه طرحواره های ناسازگار اولیه، خلاقیت و ذهن آگاهی در مادران کودکان اوتیسم با مادران کودکان استثنایی
اثربخشی مداخله با روش تحلیل رفتار کاربردی بر ارتقای مهارتهای شناختی، اجتماعی و فعالیتهای روزمره زندگی در کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم
اثربخشی توانبخشی شناختی بر مشکلات رفتاری و کارکرد اجرایی در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم
اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر بهزیستی روانشناختی و الگوهای ارتباطی مادران دارای فرزند با اختلال اتیسم
اثربخشی نقاشی درمانی در بهبود اختلالات کودکان اوتیسم
اثربخشی بسته افزایش مهارت پیشان بر ارتقای سازگاری اجتماعی در کودکان دارای اختلال طیف اتیسم
اثربخشی فرزند پروری مثبت بر کنترل هیجانی مادران دارای کودکان با اختلال طیف اتیسم
اثربخشی مداخله شناختی رفتاری بر افزایش کیفیت زندگی و سلامت روانی مادران دارای کودکان مبتلا به اختلال اوتیسم
آشنایی با کودکان اوتیسم و درمان آنها با استفاده از بازی درمانی
The effectiveness of emotional self-regulation on coping strategies of mothers of autistic children
اثربخشی آموزش تاب آوری در شادکامی مادران اوتیسم
مداخلات روانشناختی به والدین دارای فرزند مبتلا به اختلال طیف اتیسم: مرور سیستماتیک
مداخلات مبتنی بر ذهن آگاهی و مادران کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم
تعیین اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر اضطراب و تنظیم هیجان کودکان طیف اوتیسم
(چالشهای بهداشت دهان و دندان در افراد اوتیستیک و بررسی راهکارهای پیشنهادی)
اثر توانبخشی شناختی بر انسجام مرکزی و توجه انتخابی کودکان ۷تا ۱۰ سال مبتلا به اوتیسم شهر پرند
آسیب های روانشناسی در خواهران و برادران کودکان مبتلا به اتیسم
Rumination and worry of mothers of autistic children and ways to deal with it
راهبردهای روانشناختی خانواده محور بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان کم توان ذهنی: مرور نظام مند
آموزش ذهن آگاهی بر تحمل پریشانی، معنای زندگی مادران دارای کودک کم توان ذهنی شهر گچساران
مداخلات مبتنی بر بازی درمانی بر حافظه کودکان کم توان ذهنی: مرور نظام مند
اثر بخشی مهارت همدلی بر انعطاف پذیری و رابطه مادر فرزند در مادران کودکان عقب مانده ذهنی
اثربخشی آموزش مهارتهای فراشناختی بر عملکرد و پیشرفت تحصیلی دانش اموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر
اثربخشی روش بهبود تعامل والد-کودک از طریق بازی درمانی بر میزان یادگیری دروس مختلف در دانش اموزان کم توان ذهنی ابتدایی
اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر یکپارچگی حسی بر میزان یادگیری ریاضی در دانش اموزان کم توان ذهنی
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنیدگی و اسناد (درونی- بیرونی) بر پیشرفت تحصیلی در دانش اموزان کم توان ذهنی
اثربخشی طرحواره درمانی هیجانی گروهی بر ضعف راهبردهای هیجانی و فقدان آگاهی هیجانی مادران کودکان کم توان ذهنی
تاثیر بازیهای بومی بر رشد مهارتهای حرکتی دانش اموزان کم توان ذهنی
بررسی تاثیر قصه گویی و وانمود سازی بر رشد اجتماعی کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر شهرستان آستانه اشرفیه
تجربه زیسته نوجوانان کم توان ذهنی خفیف در روابط عاطفی: مطالعه پدیدارشناسی
مسائل و مشکلات آموزشی دانش اموزان دیرآموز در کلاسهای مدارس عادی
روانشناسی و کودکان کم توان ذهنی
نقش هنر در رشد اجتماعی و خلاقیت کودکان کم توان ذهنی
اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر تاب آوری مادران دارای فرزند کم توان ذهنی شهر اهواز
ارتباط دست نویسی با حس حرکتی و مهارت ترسیمی در دانش آموزان کم توان ذهنی شهرستان مشگین شهر
بررسی تاثیر بازی بر مهارتهای روانی - حرکتی پسران کم توان ذهنی آموزش پذیر مراکز استثنایی شهرستان اردبیل
اثربخشی مهارت آموزی مبتنی بر رفتار درمانی دیالکتیکی بر میزان یادگیری ریاضی در دانش اموزان کم توان ذهنی
بررسی روشهای تدریس به دانش اموزان استثنایی
مقایسه باورهای غیر منطقی، بهزیستی روانشناختی و معنای زندگی در معلمان مدارس عادی و استثنایی
بررسی تطبیقی خدمات آموزش و پرورش استثنایی در کشورهای سنگاپور، ژاپن و ایران
چالشهای آموزش به کودکان استثنائی
اثربخشی طرحواره درمانی هیجانی بر کاهش احساس تنهایی و نشخوار فکری مادران دارای کودکان کم توان ذهنی در شهر اندیمشک
مقایسه اضطراب و جهت_گیری زندگی در مادران کودکان کم توان ذهنی و عادی
مقایسه تعامل والد– کودک، سبکهای دفاعی و پریشانی روانشناختی در مادران دارای کودک کم توان ذهنی و مادران دارای کودک عادی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه عشق به یادگیری در دانش اموزان تیزهوش
مقایسه تغییرناپذیری و ترس از تنهایی در دانش اموزان تیزهوش و عادی
ارتباط بین هوش هیجانی و نشاط فکری دانش اموزان
بررسی مسائل روانشناختی در دانش اموزان مدارس تیزهوشان و عادی
مقایسه خودتنظیمی و خودکارآمدی پنداری در بین دانش اموزان تیزهوش و عادی
بررسی مسائل و خدمات آموزشی مرتبط با کودکان تیزهوش و نخبه
نقش هوش اخلاقی و اجتناب تجربه ای در پیشبینی اختلال رسانه اجتماعی در دانش اموزان دوره دوم متوسطه
مقایسه کمالگرایی، نظم بخشی هیجان و ذهن آگاهی در مادران کودکان تیزهوش، عقب مانده و عادی شهر ارومیه
تاثیر رویکرد واقعیت درمانی به شیوه ی گروهی بر تصویر بدنی نوجوانان تیزهوش دختر
تاثیر رویکرد واقعیت درمانی به شیوه ی گروهی بر افزایش سازگاری اجتماعی نوجوانان تیزهوش دختر
مقایسه صفت ماکیاولیسم و جامعه ستیزی در دانش اموزان تیزهوش و عادی
آموزش ویژه برای کودکان تیزهوش
بررسی برخورد معلمان با دانش اموزان تیزهوش در مدارس دخترانه مقطع ابتدایی
مقایسه هوش هیجانی در کودکان تیزهوش و عادی (مطالعه مروری)
بررسی ارتباط بین ادراک نوجوان از ناسازگاری والدین و پرخاشگری در دانش اموزان دوره اول متوسطه شهر مشهد
اصول و کاربرد آن برای خانواده های دارای فرزند کم شنوا
بررسی رابطه بین بهزیستی روان شناختی با تاب آوری در مادران دارای کودکان با نیازهای ویژه شرق استان گلستان
بررسی نقش سبک فرزندپروری و کارکرد خانواده در پیش بینی اختلال نارساخوانی در دانش آموزان مقطع ابتدایی
بررسی اثر بخشی برنامه توانبخشی مبتنی بر خانواده، بر میزان عزت نفس و بهزیستی روانشناختی مادران معلولان نیازمند مراقبت
رابطه بین مهارتهای ارتباطی با رضایت زناشویی مادران کودکان استثنایی
نقش والدین در یادگیری دانش اموزان در حوزه خانوادگی و تعلیم و تربیت
رابطه طلاق عاطفی و ناگویی هیجانی در خانواده های دارای فرزند نابینا
بررسی رابطه الگوهای ارتباطی خانواده و شایستگی اجتماعی با آمادگی به اعتیاد در دانش آموزان
نقش تربیت مبتنی بر دین در خانواده بر عزت نفس فرزندان
بررسی همبستگی بین ادراک نوجوان از اختلافات زناشویی والدین و قانون شکنی در دانش آموزان
تاثیر واقعیت درمانی گروهی گلاسر بر اعتماد به نفس و تاب آوری دانش اموزان دختر بی سرپرست و بدسرپرست
اثربخشی فرزندپروری مبتنی بر ذهن آگاهی بر تنیدگی والدگری در مادران دارای کودک مبتلاء به اختلال لجبازی- نافرمانی مقابله ای
مقایسه حافظه فعال در دانش اموزان با اختلال یادگیری خاص و اختلال نقص توجه/بیش فعالی
روشهای آموزش و یادگیری دانش آموزان بیش فعال و کمبود توجه مقطع ابتدایی
تاثیر موسیقی درمانی بر کودکان دارای اختلال بیشفعالی، نقص توجه
بررسی روش تدریسهای نوین و اثربخش بر آموزش کودکان دچار بیش فعالی و نقص توجه
بررسی تاثیر مهارتهای باز بر کیفیت زندگی دانش آموزان ابتدایی بیش فعال
اثربخشی بازی درمانی دلبستگی محور بر کاهش تضادورزی گستاخانه در کودکان دارای اختلال نقص توجه/بیش فعالی
روایی تشخیص و مداخلات رایج در کودکان دارای اختلال نقص توجه و بیش فعالی
ارتباط ذهن آگاهی با خودمهارگری و بهزیستی هیجانی در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه-بیش فعالی
مقایسه هوش اخلاقی، خودشکوفایی و هیجان خواهی در کودکان دارای اختلال ADHD و عادی
مقایسه رفتارهای منطقی، کیفیت خواب و شادکامی در دانش اموزان دارای اختلال ADHD و عادی
مقایسه اشتیاق به یادگیری و رابطه با همسالان در دانش اموزان با و بدون اختلال نارسایی توجه و فزون کنشی
سلامت روانشناختی مادران کودکان با اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی و مداخلات مرتبط با آن
بیشفعالی و راه های کاهش آشفتگی هیجانی و افزایش دقت و توجه
بررسی تاثیر اختلال سلوک در ابتلا به سو مصرف مواد
اختلال سلوک: جستاری بر نشانه شناسی، سبب شناسی، و درمان
ارتباط بین تکانشگری و تحریف شناختی بین فردی در پیشبینی آزارگری سایبری در دانش اموزان
اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه کاپیتان لاگ بر کاهش اختلالات رفتاری دانش آموزان پسر پایه ششم شهر اهواز
بررسی اثر بخشی والدگری راه حل محور بر نافرمانی مقابله ای کودکان دارای اختلالات رفتاری: مقاله مروری
نقش جو عاطفی و انسجام خانواده در پیشبینی بهزیستی روانشناختی دانش اموزان دارای اختلال نافرمانی مقابله ای
بررسی تاثیر واقعیت درمانی بر تکانشگری و رفتارهای پرخطر دانش اموزان پسر با اختلال سلوک
اثربخشی ذهن آگاهی ویژه کودکان بر بهبود بهزیستی روانشناختی و کاهش تکانشگریکودکان مبتلا اختلال لجبازی/نافرمانی مقابله ای
اثربخشی فرزندپروری مبتنی بر ذهن آگاهی بر تنیدگی والدگری در مادران دارای کودک مبتلاء به اختلال لجبازی - نافرمانی مقابله ای
تاثیر بازی درمانی بر دانش آموزان دارای اختلال بیش فعالی /نقص توجه مدارس ابتدایی
بررسی میزان اثربخشی انواع روشهای بازی درمانی بر درمان و یا کاهش علائم اختلال بیش فعالی / کمبود توجه در کودکان
مقایسه اثربخشی درمان نوروفیدبک و درمان شناختی رفتاری در درمان اختلال نقص توجه بیش فعالی کودکان شهر کرمانشاه
ابعاد روانشناختی برجا مانده حاصل از کرونا ویروس جدید (کووید ۱۹) و آسیب های روانی ناشی از آن در کودکان مبتلابه نقص در توجه / بیش فعالی : مطالعه مروری نظاممند
تاثیر ۱۸ هفته ورزش بسکتبال ، فعالیت های پیوسته و هوازی و بازی درمانی در کاهش علائم : اختلال نقص توجه / بیش فعالی مطالعه ی موردی
بررسی تکنیک های آموزشی معلمان ابتدایی برای دانش آموزان دارای اختلال نقص توجه /بیش فعالی ((ADHD
بررسی رابطه هوش هیجانی و کارکردهای اجرایی با خودنظم جویی تحصیلی در دانش آموزان دارای نارسایی توجه /بیش فعالی
اثربخشی (نقش ) آموزش بازی درمانی بر مهارت آموزی و درمان اختلالات رفتاری و هیجانی کودکان دوره ابتدایی
نقش مشاوره گروهی به شیوه راه حل محور بر ارتقای تاب آوری و خودکارآمدی دانش آموزان در معرض خطر اختلالات روانشناختی
Investigation the prevalence of Attention Deficit Hyperactivity Disorder inprimary school students based on brain structure and behavioral pattern (casestudy: Sabzevar city)
Students' Food Cravings: the Predictive Role of FamilyCommunication Orientation and Social Distress
مقایسه یادگیری خودتنظیم و خلاقیت هیجانی در دانش آموزان با و بدون اختلال نقص توجه /فزونکنشی
اثربخشی آموزش روش تدریس سکوسازی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان مبتلا به اختلالات یادگیری خاص: آزمون مفهوم منطقه تقریبی رشد ویگوتسکی
اثربخشی ذهن آگاهی ویژه کودکان بر بهبود عملکرد ریاضی در دانش آموزان دارای مشکلات یادگیری ویژه: با پیگیری ۲ ماهه
بررسی میزان شیوع و عوامل مرتبط با اختلالات یادگیری (اختلال ریاضی و اختلال ترکیبی ) در بین دانش آموزان دوره ابتدایی شهرستان خمام
تاثیر استفاده از فیلم های آموزشی و انیمیشن برای کمک به مهارت خواندن در دانش آموزان با مشکل خواندن
بررسی و مطالعه موردی اختلال یادگیری خاص: نوشتن (Dysgrapha)
بررسی اثربخشی روش های نوین تدریس بر موفقیت تحصیلی کودکان با اختلالات یادگیری
تاثیر هنر درمانی بر سلامت روان و بازتوانی اختلال خواندن دانش آموز ششم ابتدایی
اثربخشی بازی بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان دارای اختلالات یادگیری
مقایسه هیجانهای تحصیلی مثبت و پرخاشگری آشکار و رابطه ای در دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری و عادی
کاربرد هنردرمانی در درمان اختلال یادگیری
فناوری ردیاب چشمی ؛ ابزاری توانمند برای تشخیص و ارزیابی در مداخلات یادگیرندگان با نیازهای ویژه
بررسی نقش ذهن آگاهی در سازگاری زناشویی والدین کودکان دارای اختلال یادگیری
تکانشوری و راهبردهای مقابله ای دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری
بررسی نقش کمالگرایی در سازگاری زناشویی والدین کودکان دارای اختلال یادگیری
مقایسه دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص و دانش آموزان عادی از لحاظ کارکردهای اجرایی و تنظیم هیجانی
رابطه حافظه کاری کودکان مبتلا به اختلال یادگیری با اختلال خواندن
رابطه تاب آوری تحصیلی با سازگاری تحصیلی کودکان دچار اختلال یادگیری خاص شهر ملایر
ارتباط پیوند با مدرسه و بهزیستی هیجانی در دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری خاص
ارتباط مقابله مذهبی (مثبت و منفی ) با بهزیستی روانی و تاب آوری مادران کودکان با ناتوانی یادگیری خاص
روشهای بهبود حافظه کاری در کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص با مشخصه حساب نارسایی : مطالعه مروری سیستماتیک
تاثیر بازی درمانی والد محور بر عزت نفس کودکان دارای اختلال یادگیری
آموزش شفقت خود بر عزت نفس دانش آموزان با ناتوانی یادگیری خاص شهر بروجرد
تاثیر آموزش حل مسئله اجتماعی بر بهزیستی روانشناختی کودکان دارای اختلالیادگیری
تاثیر آموزش مثبت نگری بر پیشرفت تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان بااختلالات یادگیری
بررسی نقش سبک فرزندپروری و کارکرد خانواده در پیشبینی اختلال نارساخوانی دردانش آموزان مقطع ابتدایی
چگونگی کیفیت بخشیدن در نوشتن املاء دانش آموزم ریحانه (پایه سوم)
مقایسه اثربخشی الفبای خلاقیت و آموزش الفبا به شیوه سنتی بر بهبود اختلالاتیادگیری )نوشتن( دانش آموزان
مقایسه ناگویی خلقی دانش آموزان با نارسایی ویژه یادگیری و دانش آموزان عادی
بررسی اثر بخشی شن درمانی بر کارکرد اجرایی دانش آموزان دارای اختلال یادگیریشهر همدان
اثربخشی فرزندپروری مبتنی بر ذهن آگاهی بر کیفیت رابطه والد-کودک در دانش-آموزان دارای اختلال یادگیری خاص با اسپسیفایر ریاضی
تاثیر آموزش چرتکه بر هوش فضایی دانش آموزان مبتلا به اختلالات یادگیری ریاضی
مطالعه مروری بر اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی از طریق بازی بر بهبود مهارتهای خواندن دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص
برازش مدل ساختاری اختلالات یادگیری خاص بر اساس خودپنداره تحصیلی با نقشمیانجی اشتیاق به مدرسه در دانش آموزان ابتدایی
نقش بازتوانی شناختی رایانه یار بر بهبود عملکرد عصب روانشناختی کودکان با اختلال ریاضی:مرور سیستماتیک
نقش مداخلات مبتنی بر رایانه بر بهبود کارکردهای اجرایی کودکان با اختلال خواندن:یک مرور سیستماتیک
پیش بینی اعتیاد به اینترنت بر اساس نشخوار فکری ، استرس ادراک شده، خودکنترلی در میان نوجوانان
اثربخشی آموزش فلسفه برای کودکان بر بهبود تفکر انتقادی در در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص با اسپسیفایر نوشتن
اثربخشی آموزش فلسفه برای کودکان بر بهبود خلاقیت در در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص با اسپسیفایر ریاضیات
بررسی کاربرد فناوری بازی وارسازی دیجیتال در آموزش یادگیرندگان با نیازهای ویژه
شیوه های تقویت خودپنداره مثبت در کودکان استثنایی
بررسی روش های تدریس به دانش آموزان استثنایی
بررسی عوامل موثر بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
مقایسه آمیختگی فکر-عمل در دانش آموزان دارای نشانه های اختلال اضطراب فراگیر و عادی
سنتزپژوهی نقش آموزش مجازی در یادگیری
مقایسه ناگویی هیجانی در دانش آموزان پسر دارای نشانه های اختلال اضطراب فراگیر و عادی
بررسی تاثیر آموزش الکترونیکی بر پیشرفت تحصیلی
راهبردهای ارتباطی کودکان استثنایی در حوزه شناخت تعاملات اجتماعی با نظریه های شناختی رفتاری آلبرت بندورا
بررسی و شناسایی سبک های دلبستگی
مقایسه انگ درونی شده در نوجوانان دارای ناتوانی های جسمی در بالاتنه ، پایین تنه و فلج مغزی
بررسی سنستزیا (حس آمیزی ) و موسیقی رنگ
چگونه توانستم اضطراب شدید دانش آموزم محمد حسین را کاهش دهم ؟
بررسی مروری مقایسه نظریه ذهن کودکان دارای اختلال طیف اتیسم ، کودکان کم توان ذهنی و کودکان عادی
آموزش و پرورش نوین و تحول آفرین
عوامل ایجاد انگیزه تحصیلی در دانش آموزان
نقش انگیزش در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و راهکارهای ارتقای آن
چگونه توانستیم اضطراب و استرس حضوری شدن دانش آموزان را پس از کرونا کاهش دهیم ؟
مروری بر سندرم ویلیامز: از تشخیص تا مشاوره
بررسی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اضطراب اجتماعی در نوجوانان : مطالعه مروری
بررسی رابطه بین ساختار سازمانی و جو سازمانی
مقایسه ذهن آگاهی ، انعطاف پذیری شناختی و تصویر بدنی در معلولان جسمی _ حرکتی و افراد ناشنوا و نابینا
بررسی و شناسایی سبک های رهبری مدیران
بررسی مساله آموزههای دینی و مذهبی در کودکان استثنایی
بررسی و شناسایی سبک های مدیریت کلاس
روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی در مدارس عادی (موردی : درس تربیت بدنی )
آسیب شناسی اختلال ناخن جویدن در کودکان و نوجوانان
تجربه زیسته والدین دارای کودک مبتلا به فنیل کتونوری : (PKU ) یک مطالعه پدیدارشناسی
اثر بخشی روش آموزش ایمن سازی در مقابل استرس بر ارتقاء بهزیستی روانشناختی خانواده های دارای بیمار روانی مزمن
چگونه توانستم مشکل پرخاشگری یکی از دانش آموزان کلاسم را برطرف کنم ؟
بررسی آموزش الکترونیک در دانشگاهها
مطالعه اکتشافی نقش سلامت روان در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
ارتباط طبقه اجتماعی با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دوره ابتدایی (مورد مطالعه دانش آموزان مدارس منطقه دیلمان)
سنجش مهارت حساب کردن در دانش آموزان ابتدایی استان گیلان
بررسی رابطه حساسیت نسبت به طرد و تعاملات خانوادگی با اعتیاد به اینترنت در دانش آموزان مقطع متوسطه اول شهر اهواز
بررسی رابطه فشار اجتماعی و وضعیت تحصیلی با اعتیاد به تلفن همراه در دانش آموزان مقطع متوسطه اول شهر اهواز
شناسایی موانع توسعه آموزش الکترونیک
بررسی مولفه های روانشناسی مثبت نگر در چهارچوب فرآیندهای تعلیم و تربیت
بررسی و شناسایی سبک های هویت
بررسی نقش خود کارآمدی در انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
نقش معلم در به کارگیری از راهکارهای توانبخشی عاطفی (انگیزه و رغبت ) در دانش آموزان ابتدایی ، جهت یادگیری بهتر در دوران پساکرونا
بررسی رابطه هوش هیجانی با کنترل روانشناختی والدین و نقش میانجگری اهمالکاری تحصیلی در دانش آموزان با اختلال نقص توجه - بیش فعالی
بررسی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اختلالات اضطرابی در کودکان ونوجوانان : مطالعه مروری
بررسی مساله آموزه های دینی و مذهبی در کودکان استثنایی
روشهای آموزش دانش آموزان حساس و لازم التوجه
بررسی تاثیر ارزشیابی توصیفی در فرایندهای نوین تعلیم و تربیت
بررسی نقش و جایگاه انگیزه معلم در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش
بررسی تاثیرگذاری تشویق در افزایش یادگیری دانش آموزان موردمطالعه : مدارس شهرستان شوط
کنکاش تاثیرگذاری ارزشیابی توصیفی در یادگیری دانش آموزان مورد مطالعه : مدارس ابتدایی شهرستان شوط
بررسی عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
مقایسه نیازهای بنیادین روانشناختی در دانش آموزان با و بدون اعتیاد به گیم
تعیین اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد((Act بر باورهای فراشناختی و استرس ادراک شده نوجوانان بازمانده از زلزله لرستان
اثربخشی تحریک الکتریکی جریان مستقیم فراجمجمه ای (tDCS) بر حافظه کلامی کودکان مبتلا به کم - توان ذهنی
رابطه بین سرعت پردازش اطلاعات با حافظه کلامی در کودکان مبتلا به اختلال کم توانی ذهنی
بررسی ویژگی های تعامل معلم و دانش آموز مدارس استثنایی در کلاس درس
بررسی میزان یادگیری دانش آموزان از طریق آموزش مجازی در مدارس دخترانه شهرستان شوط
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اضطراب مادران دارای کودکان کم توانی ذهنی
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سازگاری اجتماعی مادران دارای کودکان استثنایی
مقایسه رضایت از زندگی در دانش آموزان با و بدون اعتیاد به گیم
بررسی دیدگاه والدین دارای کودکان مبتلا به اختلال توجه /بیش فعالی :[ADHD] مطالعه کیفی شناسایی چالش ها و عوامل تسهیل گر
تاثیر غربالگری اولیه در تشخیص اختلال طیف اوتیسم
اثربخشی آموزش تاب آوری روانشناختی در دانش آموزان دارای اضطراب ریاضی
بررسی تاثیر نقش معلمان در شکوفاسازی استعداد دانش آموزان در مدارس دخترانه ابتدایی
مرور سیستماتیک بر اثرات منفی محدودیت های طولانی مدت ناشی از شیوع کووید ۱۹ بر کودکان و نوجوانان مبتلابه اختلال طیف اوتیسم (ASD)
مقایسه انطباق پذیری مادران کودکان مبتلا به اتیسم و کودکان عادی
تاثیر نوروفیدبک در درمان اختلال طیف اوتیسم
اثرات اختلال نقص توجه در کودکان استثنایی
اثربخشی آموزش خوشبینی تحصیلی بر پایستگی تحصیلی و ادراک شایستگی
درمانی در کاهش علائم بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی
تاثیر قصه گویی در کاهش کمرویی و اضطراب اجتماعی کودکان و نوجوانان
بهبود یادگیری با افزایش شادکامی (بررسی موردی )
پیامدهای روانشناختی ، تحصیلی ، اجتماعی و شناختی اختلال نارسایی توجه /بیش فعالی در کودکان: یک مطالعه مروری
تطبیق روشهای آموزشی صریح و ضمنی برای ظرفیت حافظه کاری کلامی دانش آموزان با نیازهای ویژه از نتایج یادگیری حرکتی در تربیت بدنی
تاثیر تدریس فراشناختی معلم در افزایش عمق یادگیری و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی
اثر بخشی برنامه آموزشی طراحی شده بازی محور برکسب مهارت خواندن ساعت آنالوگ در کودک مبتلا به سندروم داون(مورد پژوهی )
نقش بازی درمانی کودک محور بر ارتقای خودکارآمدی و کاهش رفتارهای تکانشی دانش آموزان در معرض خطر دوره ابتدایی در دوران پساکرونا
ناتوانی یادگیری در کودکان: اختلالات عملکرد اجرایی و بی توجهی به عنوان واسطه
اثربخشی درمان پذیرش و تعهد در دانش آموزان دارای اضطراب ریاضی
بررسی همبستگی نفوذ شناختی با اعتیاد به بازیهای دیجیتال در دانش آموزان