Articles Stat:
Number of Articles: 64Number of Proceeding pages: 1001
Papers View: 91567
4th International Conference on Quality Management
4th International Conference on Quality Management In date 2004-12-19 by , in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS 4th International Conference on Quality Management
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 4th International Conference on Quality Management
نتایج بسیار موفق کایزن عملیاتی در چرخه بهره وری در سازمانها و شرکتهای استان کرمان
مدیریت اثربخش تغییر زیربنای رقابت پذیری پایدار
Quality Management in Iran Past Experience, Attitudes, and Challenges along Its Progress
امکانسنجی استقرار سیستم های مدیریت کیفیت جامع در شرکت تولیدی بتون ماشین
ارتباط مدیریت کیفیت جامع و توسعه سیست مهای اطلاعاتی
بررسی مدیریت کیفیت درسیستم راه آهن کشور(مدل کیفیت خدمتServqual
بررسی روند مدیریت منابع طبیعی و اکوسیستم های حساس در ایران با تًاکید بر مناطق چهارگ انه سازمان حفاظت محیط زیست
سلامت سنجی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ISO با استفاده از ابزار مدیریت کیفیت 9001:2000
اخلاق در عرصه های نوین رقابتی در جهان
مدیریت کیفیت در شبکه سازمان های مجازی
International symposium Quality management and sustainable competitiveness in global environment Subject of article: Role of empowerment in Total quality management and sustained competitiveness
نقش استاندارد و استانداردسازی در افزایش توان رقابتی (ارائه یک تجربه عملی در مرکز استاندارد دفاعی ایران
در ف رآوری س ازه ه ای PFMEAموشکی
Service Process Design Characteristics (SPDCs): A Comprehensive Study of The Main Pillars for Competitiveness
مدل رهبری، راهبردی برای رقابت پذیری در اقتصاد نوین جهانی
مدیریت خلاق ، ضرورتی استراتژیک در عرصه رقابت های جهانی
کیفیت در سازمان های خدماتی : مدلی برای سنجش کیفیت خدمات در نظام بانکداری
Dimension quality and the means to manage it
طراحی مدل اندازه گیری کیفیت خدمات برای تعمیرگاه های مجاز خودرو در سطح ایران
سازمان های جدید، ضرورتی برای بقاء در جهان متحول
صنعت بیمه کشور در عرصه رقابت پس از ورود به سازمان تجارت جهانیWTO
ابزار ترویج صرفه جویی در مصرف منابع بر مبنای تجارب جهانی در راستای توسعه پایدار
بنیادهای سازمانی برای پیاده سازی موفق مدیریت کیفیت
SERVQUAL and Model of Service Quality Gaps: A Framework for Determining and Prioritizing Critical Factors in Delivering Quality Services
نقش مدیریت کیفیت در شفاف سازی اقتصاد ملی
بررسی مدلی ازکاربرد شبکه های عصبی در مدیریت کیفیت(رقابت پذیری)
بررسی شبکه های عصبی در تکنیک QFD
اعتباربخش ی خ دمات بهداشتی و درمانی (نهادی مستقل اما وابسته به دولت)
Comparativeness to Competitiveness by Benchmarking
صنعت سیمان و توسعه پایدار
تاثیر روند اصلاحات بخش سلامت بر بهره وری و انگیزش نیروی انسانی
کاربرد گسترش عملکرد کیفیتQFD در طرح تکریم ارباب رجوع
نقش منابع انسانی در رقابت پذیری پایدارو بررسی وضعیت کلی آن در صنعت ایران
راهبردهای رقابت پذیری در اقتصاد نوین جهانی
Strategically Transforming Governance for the New Global Economy
تلفیق ۱۰ نظام و فعالیت بهبود مدیریت در شرکتهای ایرانی بارویکرد مدیریت تحول استراتژیک
نقش مدیریت اطلاعات و استانداردها درمدیریت کیفیت و ارتقاء کیفیت مراقبتهای بهداشتی
مدل تصمیمات پیمان سپاری(ساخت / خرید
استقرار نظام مدیریت کیفیت جامع در شرکت مهندسی مشاور مهاب قدس براساس مدل هوشین کانری
هدف از اندازه گیری کارآیی و اثر بخشی مکانیزم های بهره وری
جستاری در ادب پارسی در پی مفاهیم امروزین مدیریت کیفیت
مدیریت کیفیت در سازمانهای مجازی
The Strategic Approach to the International Competitiveness Under Conditions of Globalization
بررسی و تحلیل اجلاس مطالعاتی بهبود سیستم های تایید مواد غذائی برای بازار یابی بهتر درکشور های حوزه آسیا و اقیانوسیه سازمان بهره وری آسیائی - وزارت کشاورزی ژاپن ، توکیو 2004
Fit for the future – the evolving role of the quality manager
طراحی نظام مدیریت کیفیت جامع در بخش کشاورزی
تعیین مکانیزم بهبود کیفیت مدیریت صنایع روستایی
استانداردها، سازمان جهانی تجارت و رقابت پذیری جهانی
ارائه یک مدل اقتضایی برای اصلاح نظام اداری
برون سپاری خدمات Outsourcing) در بخش آموزش عالی
مدیریت چالش اصلی اقتصاد ایرانبرای ارائه در چهارمین کنفرانس مدیریت کیفیت
کاربرد استاندارد مدیریت کیفیت 9001 ISO در یک سازمان پژوهشی دولتی
ARE THE BALANCED SCORECARD AND THE EFQM EXCELLENCE MODEL MUTUALLY EXCLUSIVE OR DO THEY WORK TOGETHER TO BRING ADDED VALUE TO A COMPANY
استراتژی بین المللی برای هماهنگی استقرار و ارزیابی سیست مهای مدیریت ایمنی مواد غذائی
بهبود عملکرد خدمات اورژانس بیمارستانها با رویکرد سیستم مدیریت کیفیت
The Relations between Disaster Risk Management And Quality Management
لزوم ارتقا صنعت ساخت و ساز کشور از دیدگاه مدیریت کیفیت
Effective Performance Measurement
خط مشی گذاری در اقتصاد های دانش محور
نتایج ارزیابی تحلیلی استقرار استانداردهای آزمایشگا ههای پزشکی و غیرپزشکی براساس استانداردهای 15189 وISO/IEC 17025
راهکارهایی برای بهبود جایگاه رقابت ملی ، در روند جهانی کردن
پرورش مدیران جهانی شرط رقابت پذیری سازمانی
بررسی تاثیرمکانیسم های پرداخت، بر کیفیت و کارایی مراقبتهای بهداشتی درمانی
بکارگیری سیستم های اندازه گیری غیر متعارفِ بیش نوسان