Articles Stat:
Number of Articles: 73Number of Proceeding pages: 1019
Papers View: 132191
National Conference on Subject-Based Content - Student Education on Religious Education and Primary Quran
National Conference on Subject-Based Content - Student Education on Religious Education and Primary Quran In date 2018-03-07 by Farhangian University,دانشگاه فرهنگيان استان قم in City Qom was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS National Conference on Subject-Based Content - Student Education on Religious Education and Primary Quran
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in National Conference on Subject-Based Content - Student Education on Religious Education and Primary Quran
سیر تطور آموزش قرآن در دوره تحصیلی ابتدایی در طی سال های 1349 تا 1396
تحلیل محتوای کتب هدیه های آسمان دوره ابتدایی براساس مقوله های تفکر و استدلال
تحلیل محتوای کتاب های هدیه های آسمان دوره دوم ابتدایی براساس مولفه های هویت ایرانی اسلامی موجود در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ج. ا. ایران
راه های افزایش دین باوری و جایگاه ارزش های دینی در مدرسه و تقویت فرهنگ اسلامی
نقش برنامه درسی پنهان بر تربیت اجتماعی در جامعه دینی دانش آموزان ابتدایی شهرستان دهدز
نقش کاربردی قصه های قرآنی در رفتار و اخلاق دینی دانش آموزان ( با تاکید بر قصه گویی به شیوه قرآن کریم)
کاربرد و تاثیر فناوری قصه گویی دیجیتال در توسعه فرهنگ مطالعه و یادگیری در دانش آموزان (با تاکید بر آموزش ابتدایی)
ارایه و تدوین الگوی مطلوب دوره های کارورزی موثر در رشد و ارتقاء دانش موضوعی محتوایی دانشجو معلمان با استفاده از نظریه مبنایی
طراحی آموزشی در آموزش کتاب هدیه های آسمان با تاکید بر پایه دوم دبستان، درس پنجم (وضو می گیریم)
واکاوی مفهوم و رسالت تربیت دینی، اخلاقی و مذهبی در دنیای کودکان
تربیت دینی در الگوی کارآمد آموزش دینی و قرآن
معرفی دو الگوی تدریس مشارکتی در تدریس علوم و معارف اسلامی
اهمیت آموزش دینی و قرآن به دانش آموزان ابتدایی در حصول تربیت دینی با تاکید بر نقش دوران کودکی از منظر آموزه های دینی
اثربخشی آموزش الکترونیک بر پیشرفت تحصیلی مفاهیم قرآنی در دروه ابتدایی
نقش ایمان به خدا در سلامت روانی دانش آموزان دوره ی ابتدایی
نقش مسجد در آموزش درس قرآن دوره ابتدایی
تاثیر بکارگیری محیط های غیرکلاسی در ارتقاء سطح دانش، مهارت و نگرش دانش آموزان در درس دینی و قرآن ابتدایی
بررسی جایگاه امامان شیعه در کتب مقطع ابتدایی ( مطالعه موردی سال تحصیلی 92-93 )
تتبعی در زمینه علل ناکارآمدی آموزش های دینی مدارس
تحلیل شمارشی مقوله ها، واحدها و پیام های غیر متنی کتاب هدیه های آسمانی ششم دبستان
فلسفه آموزش و تربیت دینی کودکان ابتدایی
طرح پیشنهادی برای آموزش معنای آیات قرآن در آموزش دینی و قرآن ابتدایی
سیر تطور فلسفه ی آموزش قرآن کریم درمقطع ابتدایی و تاثیر آن در میزان یادگیری
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش دینی و قرآن در دوره ی ابتدایی
آموزش توحید افعالی در قرآن به کودکان دبستانی با تاکید بر دیدگاه حکیم فرزانه حضرت آیت الله جوادی آملی
طراحی واحد یادگیری بر مبنای ساختن گرایی
تبیین روش های فعال هدیه های آسمان پایه پنجم
تحلیل محتوای کتاب هدیه های آسمان پایه ی پنجم ابتدایی از منظر توجه به مولفه های تربیت اخلاقی
بررسی و تبیین رویکردهای فناوری اطلاعات وارتباطات مبتنی بر یادگیری الکترونیکی در آموزش قرآن ابتدایی و معرفی چند ابزار تدریس الکترونیکی آنلاین
آسیب شناسی الگوهای رایج در کتاب هدیه ها در مقطع ابتدایی
بررسی و تحلیل آموزش الفبا در کتاب های قرآن و فارسی اول دبستان به شیوه افقی و موازی
سنت استماع قرایت، مهمترین وسیله و راه یادگیری قرایت دانش آموزان ابتدایی
راهبردهای افزایش نشاط در آموزش دینی و قرآن ابتدایی
راهکارهای گسترش فرهنگ انس با قرآن کریم در بین دانش آموزان
دشواری های آموزش های دینی
راهبردهای تدریس موثر بر آموزش دینی و قرآن ابتدایی
بررسی اثربخشی آموزشهای مدارس قرآنی بر مهارت روخوانی قرآن دانشآموزان مقطع ابتدایی (نمونه موردی؛ مدارس شهر بردسکن)
بررسی کارکردهای تعقل و فلسفه ورزی در تربیت دینی کودکان دوره ابتدایی با رویکرد فلسفه صدرا
طراحی آموزشی نوین در آموزش دینی دوره ابتدایی بارویکرد مشارکت فراگیران (درس چهاردهم ازکتاب هدیه های آسمانی دوره ششم ابتدایی)
اهمیت آگاهی مربیان دینی و قرآن مقطع ابتدایی نسبت به مباحث روان شناسی رشد کودک
بررسی آثار آموزش قرآن کریم در دوره ابتدایی بر کودکان
اصول ده گانه رفتاری در انتقال مفاهیم دروس دینی و قرآن ابتدایی از منظر قرآن کریم
شناسایی بدفهمی های رایج دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی در حوزه محتوایی هدیه های آسمان
الگوی مطلوب طراحی آموزشی در آموزش دینی و قرآن ابتدایی
راهبردهای تدریس موثر در آموزش قرآن ابتدایی
بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش دینی و قرآن ابتدایی
نقش قصه های قرآن در نهادینه کردن آموزه های دینی در دانش آموزان دوره ابتدایی
راهکارهای کیفیت بخشی به آموزش قرآن کریم در دوره ابتدایی
راهبردهای موثر تدریس جهت ایجاد انگیزه مشارکت خانواده ها در آموزش دینی و قرآن ابتدایی
اهمیت آموزش حجاب در درس دینی و قرآن ابتدایی
شناسایی و تبیین نقش محیط های یادگیری در آموزش هدیه های آسمان دوره ابتدایی
راهبردهای نشاط و شادابی در آموزش دینی ابتدایی با تکیه بر قرآن و سیره نبوی(ص)
ویژگی های معلم اثربخش قرآن و حدیث در نظام جامع آموزه های اسلامی
نقش خلاقیت در آموزش موثر تعلیمات دینی و قرآن ابتدایی
راهبردهای تدریس موثر در تقویت انگیزه و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس دینی و قرآن چهارم ابتدایی
شیوه های موثر آموزش اصول و روش های تربیتی انبیاء در قصص قرآن به کودکان
بررسی روش های تدریس پویا در آموزش محتوای دینی و قرآن ابتدایی
روش شناسی آموزش قرآن و تعالیم دینی به کودکان در سیره پیامبر(ص) و اهلبیت((ع))
تبیین نقش قصه گویی و تدوین وارایه محتوای آموزشی هدیه های آسمانی دوره ابتدایی
آموزش اثربخش قرآن به روش ترکیبی با رویکرد هنری
راهبردهای آموزش و یادگیری اثربخش محتوای قرآن و دینی ابتدایی
تاثیر استفاده از روش های نوین (فعال) در افزایش سطح یادگیری دانش آموزان ابتدایی در درس هدیه های آسمانی در مقایسه با روش های سنتی(غیرفعال)
تحلیل محتوای کتاب هدیه های آسمان پایه پنجم ابتدایی بر اساس تکنیک ویلیام رومی و حیطه شناختی بلوم
روش های موثر بر یادگیری محتوایی درسی دینی و قرآن در دوره ابتدایی
اهمیت نقش معلم در تربیت دینی دانش آموزان (چالش ها و تنگناهای موجود و ارایه ی راهکار برای برون رفت از آن)
نقش بازی های آموزشی در یادگیری درس تعلیمات دینی دانش آموزان مقطع ابتدایی
طراحی الگوی آموزشی کارورزی برای دانشجو معلمان دوره کارشناسی رشته آموزش ابتدایی(درس دینی) دانشگاه فرهنگیان
اصول آموزش مفاهیم دینی به کودکان
کج فهمی های رایج در آموزش قرآن دوره ابتدایی
راهبرد تدریس موثر درس دینی ابتدایی با تکیه بر جذابسازی برنامه ها
بررسی میزان توجه به ساحت های ششگانه تربیت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در کتاب های درسی هدیه های آسمانی دوره دوم ابتدایی
فناوری اطلاعات و ارتباطات ابزاری نوین در بهبود فرآیند یاددهی-یادگیری در آموزش دینی و قرآن در دوره ابتدایی