Articles Stat:
Number of Articles: 20Number of Proceeding pages: 302
Papers View: 12229
Conference on Management and Industrial Engineering Research
Conference on Management and Industrial Engineering Research In date 2018-01-05 by ,پرديس بين الملل توسعه ايده هزاره in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS Conference on Management and Industrial Engineering Research
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in Conference on Management and Industrial Engineering Research
بررسی تاثیر ویژگی های وب سایت و ویژگی های شخصیتی بر خریدهای آنی اینترنتی
تاثیر اخلاق مدیریت و رویکرد کاربردی آن در توسعه کسب و کارهای خرد و کوچک
بررسی تاثیر رهبری کاریز ماتیک و عدالت سازمانی به رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعاتی: شرکت عملیات اکتشاف نفت)
بررسی امکان به کارگیری سیستم هزینه یابی مبتنی بر فعالیت ABC در شرکت های پخش و توزیع استان زنجان
بررسی و رتبه بندی عوامل موثر در پذیرش بانکداری اینترنتی برای افزایش سهم بازار در سیستم بانکی (مورد مطالعه: مشتریان بانک تجارت استان البرز)
بررسی رابطه فناوری اطلاعات و مدیریت ارتباط با مشتری
بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید آن لاین: مطالعه موردی در ایران
بررسی اثربخشی شدت تبلیغات سیاسی (مطالعه موردی: گوشی های اپل و سامسونگ - نوشابه های پپسی و کوکاکولا)
انتخاب یک سیستم برنامه ریزی و منابع سازمان مناسب با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی برای شرکت نفت و گاز پارس
ارایه مدل بهینه سازی زمان دیرکرد و مسافت پیموده شده در مدل زنجیره تامین دو مرحله ای
بررسی تاثیر عدم شفافیت اطلاعاتی شرکت های پذیرفته شده در بورس بر رفتار مالی توده وار سرمایه گذاران حقیقی در بورس
جان به سلامت سازمانی با تعهد سازمانی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس
قیمتپذاری هوشمند داده با محوریت رضایتمندی مخاطبان و ارایه کنندگان خدمات در خدمات IPTV/OTT
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در موفقیت استقرار مدیریت دانش در شرکت فراسان
بررسی رابطه برند کارفرما و رفتار شهروندی سازمانی
بررسی تاثیر ابعاد تصویر فروشگاه و درگیری موقعیتی که قصد خرید مجدد کاربران اینترنتی (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)
اولویت بندی عوامل موثر بر انتخاب فروشگاه های عرضه کننده محصولات مد
بررسی رابطه بین عملکرد بازاریابی و عملکرد و صادراتی با در نظر گرفتن متغیر میانجی قابلیت مطالعه موردی: شرکت های صادراتی استان کردستان صادراتی
تحلیل عدم قطعیت موجود در کیفیت پروژه و رابطه آن با زمان و هزینه با استفاده از شبکه های بیزین
در این رابطه تعدد مراکز تصمیم گیری و صادرات با عملکرد صادراتی در شرکت های صادراتی استان کردستان