Articles Stat:
Number of Articles: 65Number of Proceeding pages: 527
Papers View: 200010
8th Railway Transportation Conference
8th Railway Transportation Conference In date 2006-11-07 by Iran University of Science and Technology,Iranian Association of Transport Engineeringانجمن حمل و نقل ريليدانشگاه علم و صنعت in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS 8th Railway Transportation Conference
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 8th Railway Transportation Conference
کارآیی سامانه مدیریت نگهداری خطوط راه آهن ( TMMS1) در افزایش کیفیت وکاهش هزینه های تعمیر و نگهداری شبکه راه آهن
طراحی مدل مکانیابی ایستگاههای راهآهن بر اساس افزایش ظرفیت خط ( محور بهره برداری )
طراحی مدل ریاضی پیش بینی تقاضای سفر با قطار با استفاده از سریهای زمانی مورد کاوی: محور خراسان
مهندسی مجدد فرآیندها در حوزۀ کارکردی سیروحرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران محور مرتبط با محورهای همایش: بهره برداری
بررسی مولفه های ترافیکی سیستمهای حمل و نقل شهری و عوامل موثر بر آن
بکارگیری ماتریس ارزیابی ریسک درمدیریت ریسکها وایمن سازی عملیات بهره برداری مترو
کاربرد روش رسم گراف جهت تحلیل ظرفیت شبکه حملونقل ریلی داخل کارخانجات فولاد خوزستان
ارائه یک مدل ابتکاری برای زمانبندی حرکت قطارها
توابع هزینه برای مسیریابی بهینه خطوط راهآهن- توابع هزینه ساخت
تعیین طول و فراز بهینه خروجی از ایستگاههای راهآهن
ارزیابی ریسک در حمل و نقل کالاهای خطرناک
شناخت ایستگاههای راه آهن و بررسی امکان توسعه آنها (مطالعه موردی ایستگاه راه آهن مشهد)
تحلیل آماری انواع و علل سوانح در راه آهن کشور
بررسی سوانح مسافری درسامانة حمل ونقل ریلی شهری (مترو)
توابع هزینه برای مسیریابی بهینه خطوط راهآهن- توابع هزینه بهرهبرداری
نقش کارآمد مجتمع های ایستگاهی مترو در توسعه (اقتصادی- اجتماعی) شهر تهران
بررسی عوامل بروز خطای انسانی در صنعت ریلی کشور با استفاده از متد علمی پاراتو
انتخاب ترکیب بهینه ناوگان مسافری تا سال 1388
بهبودکیفیت ارائه خدمات به مسافرین بااستفاده از روشQFD درشرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو)
چارچوب طراحی نرمافزارهای CRM در سازمانهای حمل مسافری
حمل و نقل ترکیبی کانتینر با استفاده از واگن رویکردی نو در ایران
روش تحلیلی در برآورد میزان نیاز و سرمایهگذاری توسعه راهآهن در چشم انداز 20 ساله
استفاده از مدل Loglinear جهت شناسایی عوامل موثر بر انتخاب وسیله سفر( قطار) درمسافرتهای برون شهری خانوارهای شهر تهران
قیمت گذاری خدمات حمل و نقل ریلی مسافر
تحلیل هزینه_ فایده گسترش خطوط مترو در تهران
ارزیابی عملکرد برنامه سوم وپیشنهاد روش بهینه سازی عملکردبرنامه چهارم درراه آهن ج.ا.ا.
پیشنهاد مدلی جهت قیمت گذاری شارژ دسترسی به خط در راه آهن ایران
توسعه حمل ونقل ریلی گزینه ای مطمئن در برنامه استراتژیک سبد بهینه انرژی حمل و نقل کشور
امکان سنجی استفاده از لکوموتیوهای جدید BoBo در بخش مسافری و انتقال لکوموتیوهای مسافری به بخش باری
هماهنگ سازی عملکرد سیستم ترمز واگن های روسی و کنوری در راه آهن ایران
تخمین سرعت در ماشینهای ترکشن القایی با استفاده از فیلتر کالمن تعمیم یافته (EKF)
نقش انتخاب ناوگان ریلی بر کاهش مصرف سوخت
مدل ریاضی چند پریودی قطعی جهت تعیین اندازه ناوگان ریلی
Identification of Railway Car Body Model Using Operational Modal Analysis
بررسی و مقایسه رفتارلکوموتیوهای مسافری چهار محوره برقی و دیزل الکتریک از دیدگاه بهره برداری
عوامل مؤثر در ایجاد ترک و شکست چرخ و محور در حین سرویس و روش کنترل آن
معرفی قطارهای تیلتینگ ، بررسی مکانیزم آن توسط نرم افزار Adams/Rail
بررسی تنشهای تماسی بین چرخ و ریل با استفاده از نرم افزار FEM
شبیه سازی غیرخطی پدیده هانتینگ در لکوموتیو
تحلیل عملکرد بوژی های فرمان پذیر
بررسی چگونگی حذف مکانیزم Anti-Roll در بوژی واگنهای مسافری نوع فرانسوی
عنوان مقاله : تنش های تماسی بین چرخ و ریل و انتخاب پروفیل بهینه با توجه به تنشهای تماسی
شبیه سازی عملکرد سوپاپ توزیع(سوپاپ سه قلو) سیستم ترمز واگن های مسافری
طراحی و شبیه سازی یک پایدارساز وفقی فازی برای شبکه kV25 راه آهن برقی
ارزیابی اثرات محیط زیستی قطار سریع السیر اصفهان - تهران به کمک سامانه اطلاعات جغرافیایی (GIS)
ابعاد کیفیت خدمات فناوری اطلاعات راه آهن جمهوری اسلامی ایران
مدلسازی انتخاب قطار با استفاده از مدل لوجیت چند گانه
تعیین، تعریف و اندازه گیری شاخصهای بهره وری در واگنهای باری به منظور برنامه ریزی برای بهبود آنها
تکنیکی نوین برای استخراج پارامترهای قوس از داده های GPS در GIS راه آهن
برنامه ریزی منابع در شرایط بحران با استفاده از الگوهای ریاضی
پیش بینی میزان آلودگی صوتی در مسیر روزمینی خط یک متروی تهران و مقایسه آن با شاخص NEF
تهیه نرم افزار محاسبات ترمز واگن های باری استاندارد
سیستم برنامه ریزی منابع سازمان در راه آهن جمهوری اسلامی ایران
شبیه سازی و تحلیل روشهای بلاک بندی خطوط راه آهن در سیستم سیگنالینگ بلاک ثابت
USE OF A COMPUTATIONAL MODEL FOR ASSESSING DYNAMICAL BEHAVIOUR OF RAILWAY STRUCTURE
تحلیل و انتخاب مناسبترین سیستم تغذیه الکتریکیAC در راه آهن برقی بین شهری
بررسی و ارائه مدل مناسب برای شاخص کیفیت روسازی خطوط ریلی ایران
سیستم FRA in SCADA در پستهای فوق مدرن تراکشن
تعیین طول و فراز بهینه خروجی از ایستگاههای راهآهن
کاهش ارتعاشات در خطوط راهآهن با استفاده از دالهای شناور
تاثیر پروفیل بر دینامیک و روند سایش چرخ های قطار
تحلیل کاربردی و آنالیز اجزاء محدود صفحات فولادی موجدار در افزایش بار محوری پلها
تحلیل نیروهای تماسی بین چرخ و ریل در حرکت مجموعه چرخ- محور بر روی ریلهای مستعمل مسیر قدیم تهران- قم
طراحی و شبیه سازی سنسورهای فیبر نوری Fabry Perot و Bragg Gratting جهت استفاده در آشکارسازی عیوب خطوط ریلی
Application of Cellular Polyurethane (PU) Materials for Increasing Track Elasticity and Vibration Mitigation in Railway Track System