Articles Stat:
Number of Articles: 107Number of Proceeding pages: 246
Papers View: 4391
The 8 th National Conference and the 3 thInternational Conference of the Scientific Association of Sports Management of Iran
The 8 th National Conference and the 3 thInternational Conference of the Scientific Association of Sports Management of Iran In date 2024-02-14 by ,Iranian Scientific Society of Sport Management in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS The 8 th National Conference and the 3 thInternational Conference of the Scientific Association of Sports Management of Iran
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in The 8 th National Conference and the 3 thInternational Conference of the Scientific Association of Sports Management of Iran
شناسایی موانع درآمدزایی در مجموعه های ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران
تدوین راهبردها و پیامدهای آموزش مجازی رشته های مختلف ورزشی با تاکید بر مولفه آمادگی الکترونیکی
طراحی نوآورانه گراف دانش برای بهبود کارایی رویدادهای ورزشی
استفاده از هوش مصنوعی در پیش بینی نتایج مسابقات ورزشی
استراتژی های نوآورانه در مدیریت ورزش (رویکردهای آینده پژوهی برای شکل دهی به آینده ورزش)
عوامل موثر بر رفتار مصرف غیر حضوری تماشاگران فوتبال
تهویه و تهویه مطبوع در فضاهای ورزشی: یک مرور روایی
نقش پوشیدنی ها و گجت های هوشمند ورزشی در سبک زندگی سالم
بررسی وضعیت ایمنی و بهداشت سالن های سرپوشیده دولتی و خصوصی غرب استان مازندران با مستندسازی سوابق پزشکی ورزشی مدیران آنها
بررسی نقش بازاریابی تعاملی بر ارتقای برند باشگاه های بدنسازی و تناسب اندام شهر مشهد
آسیب شناسی مبلمان ورزشی سراهای دانشجوی دانشگاه کردستان
نقش شبکه اجتماعی اینستاگرام در اثر بخشی تبلیغات محصولات ورزشی
مدل های زبانی هوش مصنوعی جایگزین متخصصین مدیریت ورزش! اما چگونه؟ مدل برساخت توسعه فعالیت بدنی پایدار در ایران
تدوین منظرهای استراتژیک تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد: رویکرد تفکر استراتژیک
شناسایی عوامل موثر در کیفیت بسته های گردشگری ورزشی ماجراجویانه
نقش استارتاپ های داده محور بر تحلیل فوتبال در برنامه های ورزشی تلویزیون
موانع و محرک های فعالیت بدنی زنان جوان در ایران: یک مطالعه کیفی
تحلیل سلسه مراتبی شفافیت عملکرد در فدراسیون های ورزشی
پتانسیل های ChatGPT در ورزش: یک مرور اجمالی
کاربردهای یادگیری عمیق در پیش بینی و تحلیل ورزشی: مرور سیستماتیک
اولویت بندی موانع اقتصادی حمایت مالی از رشته های ورزشی المپیکی
مهمترین منابع درآمدی باشگاه های والیبال کشور از بازارهای مالی و پولی
مقایسه تصمیم گیری اخلاقی و مولفه های آن بر اساس ویژگی های جمعیت شناختی (جنسیت و رشته تحصیلی و وضعیت تاهل) در ورزشکاران کاراته استان البرز
ارائه شاخص های موفقیت در مدیران سازمان های ورزشی بر اساس آموزه های قرآن
تاثیر ابعاد مدل (AIDA) و پذیرش فناوری بر قصد استفاده مشتریان محصولات ورزشی از اپلیکیشن های واقعیت افزوده
تحلیل ادراک و رفتار دانشجویان ورزشکار از رسانه های اجتماعی به عنوان ابزار برندسازی شخصی
موفقیت و چالش تغییر: تحلیل استراتژی های سیاست گذاری ورزشی برای دستیابی به اهداف تیمی
رابطه رهبری تحول آفرین و مدیریت تعارض با بازاریابی ورزشی در مدیران اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی
بررسی نقش هویت اجتماعی و ساختار قدرت در خانواده با مدیریت بدن در میان زنان خانه دار شهرستان ابرکوه
بررسی تاثیر شادی در محل کار بر رفتار نوآورانه خدمات کارکنان اداره ورزش و جوانان تهران
بررسی ارتباط مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (E-CRM) بر وفاداری و رضایت هواداران تیم پرسپولیس تهران
ارتباط بین انگیزه مشارکت در فعالیت بدنی با مشارکت اجتماعی و سرخوشی روانشناختی در سالمندان
شناسایی ملزومات استقرار مدیریت راهبردی مبتنی بر ارزش در سازمان های ورزشی" مطالعه موردی استان کهگیلویه و بویراحمد "
شناسایی عوامل موثر بر توسعه گردشگری ورزشی منطقه آزاد قشم
ارزیابی محیطی توسعه رشته ورزشی Lawn Bowls در استان تهران
تاثیرگذاری باورهای فراشناختی بر خلاقیت دبیران تربیت بدنی به میانجی گری مهارت های ارتباطی
ورزش شویی به عنوان ابزار سیاست خارجی: نگاهی به سرمایه گذاری ژئوپلیتیک کشورها
توسعه مدیریت منابع انسانی سبز با تاکید بر دو زیر ساخت اماکن و گردشگری سبز
نقش هوش مصنوعی در تربیت بدنی و ورزش مدارس
بررسی رویدادهای ورزشی جهانی و تاثیر آن بر روابط کشورها
شناسایی علل کم تحرکی نوجوانان
شناسایی عوامل موثر در انتخاب برند لوکس محصولات ورزشی از دیدگاه مشتریان
ارائه مدل ارتباطی رضایتمندی و کیفیت خدمات بر مشارکت ورزشی
نقش ورزش در ایجاد همدلی میان مهاجران زن افغان در ایران
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر مهاجرت نخبگان ورزشی
تبیین رابطه فضیلت سازمانی بر سکوت سازمانی در اداره های ورزش و جوانان استان خوزستان به میانجی گری سایش اجتماعی
تحلیل روندهای موثر بر تحلیل ساختاری فناوری های نوین در اماکن ورزشی با استفاده از رویکرد تحلیل ساختاری
نقش آمیخته بازاریابی دیجیتال بر کیفیت ارتباط با مشتریان فروشگاه های ورزشی
آمیخته بازاریابی مناسب در توسعه تجارت خارجی کالاهای ورزشی ایران
تاثیر مربیگری آنلاین بر انگیزه مشارکت و توسعه مهارت های ورزشی در شرایط کرونایی
ارتباط بین نهادینه سازی فعالیت بدنی اوقات فراغت در بهزیستی روانشناختی دختران نوجوان
بررسی تاثیر سبک های هویت ورزشکاران نوجوان و رابطه آن با افسردگی
رابطه کمال گرایی و افسردگی در دانشجویان ورزشکار
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر برگردشگری ورزشی سبز با توجه به بازی های بومی - محلی به روش تحلیل سلسله مراتبی در شهر بابک
تحلیل اثرات متقابل عوامل اثرگذار بر توسعه فوتبال پایه
شناسایی شاخص های ارزیابی عملکرد هیئت های ورزشی ایران
طراحی الگوی رابطه بین سرمایه اجتماعی و انتقال دانش با توجه به نقش واسطه ای یادگیری سازمانی در کارمندان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه
بررسی کیفیت خدمات اماکن ورزشی شهر شیراز براساس مدل سروکوال
وضعیت ایمنی اماکن ورزشی استان فارس با استفاده ازسیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS)
اثر فرسودگی شغلی بر تمایل ویژگی های شخصیتی با ملاحظه نقش میانجی هیجان خواهی و تاب آوری دبیران تربیت بدنی شهر شیراز
تعیین روابط علی کیفیت روابط اجتماعی و توانمند سازی با نقش میانجی مدیریت دانش در کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان
مروری بر نوآوری اجتماعی در سازمان های ورزشی
شناسایی عوامل سازمانی اثرگذار بر رفتار شکایت آمیز مشتریان در صنعت خدمات ورزشی
جایگاه برنامه ریزی در توسعه آکادمی باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران
نقش سازمان های مردم نهاد ورزشی در تقویت سرمایه ی اجتماعی و توسعه ی مشارکت جوانان در ورزش
مطالعه موانع افشاگری فساد فوتبال ایران در رسانه ها (مورد مطالعه: رسانه های رسمی ورزشی)
شناسایی بسترهای درآمدزایی پایدار فدراسیون وزنه برداری ج.ا.ا
بررسی ارتباط مسئولیت اجتماعی و یادگیری سازمانی بر توسعه مشتریان فدراسیون ترای اتلون
بررسی اثر خصوصی سازی در ورزش بر عملکرد نیروی انسانی پس از اعمال سیاست خصوصی سازی اماکن دولتی ورزشی (شهر تهران)
شناخت عوامل زیر ساختی اماکن ورزشی شهرداری تهران: با تاکید بر آمایش سرزمینی
بررسی تاثیر استرس شغلی در سازمان های ورزشی بر رفتار کاری غیر مولد
نقش موفقیت ورزشکاران در ساخت برند شخصی و تاثیرات آن در توسعه برند تیم های ورزشی
شناسایی و تبیین شاخص های موثر بر توسعه سرمایه اجتماعی با استفاده از ورزش در جامعه شهرنشین
مکان یابی بهینه مراکز ورزشی با استفاده از GIS منطقه ۲۰ تهران
شناسایی عوامل و نیروهای محرک کلیدی موثر بر توسعه ورزش ترای اتلون
شناسایی قابلیت های استراتژیک منابع انسانی اثربخش در فدراسیون دوچرخه سواری
تاثیر ویژگی های تبلیغات ورزشی در رسانه های اجتماعی بر تمایل به خرید مصرف کنندگان ورزشی در عراق
نقش ورزش های تیمی و انفرادی در انتشار کربن
نقش باشگاه های خصوصی در توسعه و گسترش فرهنگ ورزش در کشور
شناسایی موقعیت راهبردی و تدوین استراتژی های فدراسیون ترای اتلون ایران
تدوین مدل بهینه ایجاد باشگاه ورزشی آنلاین ویژه ی دختران مدارس شهر تهران
شناسایی عوامل موثر در توسعه بازاریابی دیجیتال باشگاه های سلامتی و تندرستی
ارتباط بازاریابی شبکه ای با کارآفرینی ورزشی در باشگاه های ورزشی خصوصی با نقش میانجی فضای مجازی
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر درآمد زایی باشگاه های کودک شهرستان طرقبه و شاندیز
تدوین مدل توانمند سازی کارکنان در توسعه پایدار باشگاه های فوتبال ایران
شناسایی عوامل موثر بر پایداری اقتصادی باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران
ارائه مدل اثر عوامل مختلف ایزو ۲۶۰۰۰ بر بهبود مسئولیت اجتماعی باشگاه های فوتبال ایران
تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتری با نقش میانجی ارزش درک شده در باشگاههای کشتی شهرستانهای غرب استان تهران
تحلیل خط مشی دولت در حوزه ورزش با تاکید بر جایگاه ورزش در برنامه هفتم توسعه
تاثیر عدالت سازمانی و یادگیری سازمانی بر توانمندسازی معلمان تربیت بدنی استان همدان
تحلیل عوامل موثر بر رفتار خرید ناگهانی مصرف کنندگان کالاهای ورزشی
تاثیر اخلاق حرفه ای و رهبری معنوی بر عملکرد شغلی معلمان تربیت بدنی استان همدان
رابطه سبک رهبری مدیران با فرهنگ سازمانی در ایجاد رضایت شغلی
نقش فعالیت های ورزشی بر کیفیت زندگی افراد مصرف کننده دخانیات
رابطه فرهنگ سازمانی با میزان خلاقیت مسئولین هیات های ورزشی استان گیلان
بررسی تاثیر گرایش کارآفرینانه و تجربه برتر مشتریان بر عملکرد باشگاه های ورزشی خصوصی استان گیلان با میانجی استراتژی تمایز
تاثیر یک دوره آموزش کارآفرینی بر خلاقیت و شخصیت کارآفرینی دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی
شناسایی عوامل موثر بر توسعه فعالیت بدنی در زنان باردار
توسعه صنعت گردشگری ورزش های زمستانی با تاکید بر بازاریابی سبز
تدوین برنامه استراتژیک سازمان ورزش شهرداری تهران
اینفلوئنسر مارکتینگ و تاثیر آن بر قصد خرید در صنعت پوشاک ورزشی
نقش تفاوت های جنسیتی در سبک رهبری پدرسالارانه در ادارات ورزش و جوانان
آسیب شناسی راهبردی صنعت گردشگری ورزشی استان تهران با روشSWOT
اثر صحه گذاری فرد مشهور بر تصویر برند و وفاداری به برند و قصد خرید مجدد مشتریان
روحیه ی کارآفرینی و تاثیر آن بر کارآفرینی سازمانی در سازمان ورزش شهرداری تهران
شناسایی عوامل موثر توسعه فوتسال استان تهران با رویکرد تحلیل مضمون
استفاده از بازاریابی حسی به عنوان ابزار حمایتی برای ایجاد ارزش قوی برند: مروری بر مطالعات و رویکردها