Articles Stat:
Number of Articles: 91Number of Proceeding pages: 1007
Papers View: 39271
Third National Conference on Multigrade Classroom Education
Third National Conference on Multigrade Classroom Education In date 2021-09-06 by ,دانشگاه فرهنگیان - in City Gorgan was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS Third National Conference on Multigrade Classroom Education
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in Third National Conference on Multigrade Classroom Education
بررسی و مقایسه مهارت های اجتماعی دانش آموزان کلاس های چندپایه و تکپایه در مدارس ابتدایی
اثربخشی روش های تدریس کلاس های چندپایه
شناسایی عوامل موثر بر کیفیت آموزشی در کلاس های چند پایه (مطالعه موردی مدارس چندپایه آق قلا)
واکاوی روش های تدریس در کلاس های چندپایه با محوریت یادگیری خودراهبر وضمنی
تاثیر آموزشدیده شده در دانشگاه فرهنگیان بر مهارت های (اعم از مدیریتی) معلمان در کلاس های چندپایه
شناسایی مزایا و محدودیت های کلاس های چندپایه در دورهی ابتدایی
شناسایی راهبردهای تدریس در کلاس های چندپایه ی دوره ابتدایی
نقش کارورزی در توسعه حرفه ای مدارس چندپایه
چالش ها و فرصت های آموزش مجازی در کلاس های چندپایه
کاربرد نقشه مفهومی در کلاس های چندپایه
راهبرد های تدریس در کلاس های چند پایه
کاربرد گوشی موبایل در کلاس های چند پایه
محاسن و معایب کلاس های چندپایه
پرورش خودکارآمدی در دانش آموزان کلاس دوپایه پنجم و ششم ابتدایی؛ سازوکاری برای موفقیت، به ویژه در شرایط کرونا
بررسی تاثیر سطح تحصیلات والدین بر اضطراب کودکان مدارس چند پایه در شهرستان میاندورود
چالش های خط مشی گذاری سیاست های کلان کلاس های چند پایه
میزان اهمیت به کلاس های چند پایه در آموزش دانشجو معلمان
آموزش چند پایه ؛ با رویکرد محاسن و معایب فرآیند این سیستم آموزشی
آسیب شناسی تدریس در کلاس های چند پایه و شناسایی راهبردها و روش های تدریس نوین با تاکید برکلاس های چند پایه پردیس امام خمینی (ره) دانشگاه فرهنگیان
تاثیر دوره کارورزی بر کسب مهارت های مرتبط با آموزش در کلاس های چند پایه برای دانشجو معلمان آموزش ابتدایی
تحلیل اهمیت اثربخشی روشهای تدریس فعال بر کلاس های چندپایه
تحلیل محتوای کتب درسی دوره ابتدایی از منظر توجه به فعالیت های عملی و بدنی در روند کلاس های چندپایه
بررسی محتواسازی در بهبود کیفیت کلاس های چند پایه
به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش های چند پایه و مشکلات پیش روی آن
راهبردهای تدریس فعال در کلاس های چندپایه
ارائه راهبردهای نوین تدریس در کلاس های چندپایه
بررسی مشکلات اجرای برنامه درسی در کلاس های چند پایه منطقه زرین آباد در استان ایلام
مقایسه مهارت های اجتماعی دانش آموزان چند پایه و دانش آموزان تک پایه
روش های تمرکز حواس دانش آموزان در کلاس های چندپایه
تدریس در کلاس های چندپایه؛ تهدید ها و فرصت ها
اثربخشی روش های تدریس کلاس های چند پایه
طراحی الگوی بسته آموزشی خودآموز کلاس های چندپایه در دوره دوم ابتدایی
تاثیر یادگیری به روش مغز محور در انتقاد پذیری دانش آموزان چند پایه
چالش ها و فرصت های آموزش مجازی در کلاس های چند پایه
اثر بخشی روش های تدریس کلاس های چند پایه
مقایسه انگیزه پیشرفت و ادراک حل مسئله در بین دانش آموزان ابتدایی کلاس های چند پایه و عادی
راهبرد مدیریت (توانمندی استراتژیک) کلاس های چند پایه بر مبنای رویکرد سیستم استنتاج فازی
عوامل موثر بر کیفیت بخشی آموزش در کلاس های چندپایه
چالش های کلاس های چند پایه دوره اول دبستان در دوران آموزش مجا زی
تاریخچه، مشکلات، روش ها و راهبردهای تدریس کلاس های چندپایه
افزایش روحیه مشارکت پذیری و ارتقای سطح آموزشی و پرورشی در دانش آموزان کلاس شش پایه دبستان یاسر روستای کرمون (این مقاله برگرفته از کار اقدام پژوهی می باشد)
بررسی اثربخشی برنامه آموزش آگاهی واجی بر سطح خواندن و مهارت های اجتماعی دانش آموزان دوزبانه مدارس چندپایه دوره ابتدایی شهرستان گنبدکاووس
تاثیر دوزبانه بودن در فرایند یاددهی و یادگیری دانش آموزان کلاس های چند پایه
مقایسه مهارت های اجتماعی دانش آموز چند پایه و تک پایه در مدارس شهرستان آزادشهر
بررسی روش ها و راهبردهای تدریس در کلاس های چندپایه با تاکید بر روش یادگیری گروهی
بررسی روش های موثر مدیریت کلاس های چندپایه در مدارس ابتدایی
تکنیک های مدیریت زمان در کلاس های چندپایه و تاثیر آن بر یادگیری دانش آموزان
اثربخشی روش های تدریس کلاس های چند پایه
ساماندهی زمان آموزش در کلاس های چندپایه با تاکید بر اسناد بالادستی
کلاس های چندپایه ؛ فرصت ها و چالش ها
بررسی وضعیت موجود آموزش تلفیقی درکلاس های چندپایه
تاثیر استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در عملکرد و بهبود تدریس معلمان چند پایه ابتدایی
بررسی و تعیین مولفه های توسعه حرفه ای معلمان کلاس های چند پایه
بررسی اختلالات یادگیری در کلاس های چندپایه
محدودیت های موجود در کلاس های چندپایه و روش رفع این محدودیت ها با توجه به تجارب زیسته معلمان
چالش ها و فرصت های آموزش تلفیقی در کلاس های چندپایه
تجارب زیسته معلمان در کلاس های چندپایه در شرایط بحران
تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه های پنجم و ششم از منظر توجه به سازماندهی محتوای مطالب درسی در کلاس های چند پایه
ضرورت توجه به کلاس های چند پایه در نظام آموزشی با رویکرد نگاه به روش تدریس
بررسی چالش ها، راهکارها و فرصت های آموزش در کلاس های چندپایه
نگاهی دیگر به روش های تدریس در کلاس های چند پایه
مقایسه اثربخشی روش تدریس مشارکتی و روش سنتی (سخنرانی) بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان مدارس چند پایه دوره ابتدایی
بررسی ابعاد مهارت های اجتماعی دانش آموزان چند پایه و دانش آموزان عادی در مدارس ابتدایی شهرستان کلاله
نقش یادگیری ترکیبی در مدیریت چالش های آموزشی کلاس های چندپایه
بررسی برخی ازگام های سازماندهی یادگیری در کلاس های چند پایه
عوامل تاثیر گذار (موانع و الزامات) آموزش تلفیقی در کلاس های چند پایه
تجارب زیسته معلمان در کلاس های چند پایه در شرایط بحران
تاثیر گزاری شیوه های آموزشی در یادگیری دانش آموزان کلاس های چند پایه
بررسی تاثیر روش تدریس بارش مغزی بر پرورش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در کلاس های چندپایه
مقایسه اثربخشی روش های تدریس اکتشافی و سخنرانی بر خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در برنامه درسی کلاس های چندپایه
تاملی بر تدریس در کلاس های چندپایه: چالش ها، فرصت ها و استراتژی ها
اثربخشی روش های تدریس در کلاس های چندپایه
بررسی نقش پژوهش های معلم محور (اقدام پژوهی، درس پژوهی و روایت پژوهی) در رشد حرفه ای مرتبط با آموزش کلاس های چند پایه از دیدگاهاساتید و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان پردیس زینبیه ی شهرستان پیشوا
بررسی راهکارهای بهبود عملکرد دانش آموزان در کلاس های چندپایه
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش های چندپایه
مقایسه بهزیستی ذهنی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان کلاس های چندپایه و تک پایه
بررسی رابطه بین مهارت های اجتماعی و خودتنظیمی تحصیلی دانش آموزان کلاس های چندپایه
مقایسه سازگاری تحصیلی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان کلاس های چند پایه و تک پایه
مقایسه انعطاف پذیری شناختی دانش آموزان کلاس های چندپایه و تک پایه
مقایسه میزان خودکارآمدی و مسئولیت پذیری در دانش آموزان چندپایه و تک پایه
اثربخشی آموزش مبتنی بر بار شناختی بر خودتنظیمی تحصیلی دانش آموزان کلاس های چندپایه
روش تدریس کاوشگری در درس علوم تجربی دوره ابتدایی کلاس های چندپایه
اثربخشی آموزش ترکیبی بر انگیزش تحصیلی و تنظیم شناختی هیجان دانش آموزان کلاس های چندپایه
بررسی رابطه بین عملکرد تحصیلی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان کلاس های چندپایه
مقایسه سلامت اجتماعی دانش آموزان کلاس های چندپایه و تک پایه
مقایسه حرمت خود و کفایت اجتماعی دانش آموزان کلاس های چندپایه و تک پایه
مقایسه شناخت اجتماعی و اخلاق اجتماعی بین دانش آموزان کلاس های چند پایه و تک پایه
اثربخشی آموزش ایفای نقش بر مهارت های اجتماعی و سازش یافتگی دانش آموزان کلاس های چندپایه
طراحی آموزشی درس بدن ما علوم چهارم دبستان در کلاس چند پایه
کارکرد ارزشیابی کیفی_ توصیفی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کلاس های چند پایه
فرصت های آموزش تلفیقی در کلاس های چندپایه دانش آموزان مقطع ابتدایی