Articles Stat:
Number of Articles: 23Number of Proceeding pages: 380
Papers View: 21477
Annual Strategic Management Conference
Annual Strategic Management Conference In date 2015-12-15 by University of Tehran,دانشكده مديريت دانشگاه تهران in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS Annual Strategic Management Conference
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in Annual Strategic Management Conference
تاثیرهمکاری استراتژیک سازمان ها بر انتقال فناوری
بازتعریف مفهوم کنترل راهبردی از منظر مکاتب مختلف مدیریت راهبردی
ارائه مدل جهت برنامه ریزی استراتژیک IT و ارزیابی رقابتی با رویکرد گسترش کارکرد کیفی(QFD )(مطالعه موردی: شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی)
الزامات استراتژیک دانایی محوری در گستره سازمان و مدیریت
رابطه بین تفکر استراتژیک مدیران با آمادگی در تحول سازمانی و همدلی سازمانی اداره برق شهرستان اهواز
نقش ساختار حاکمیت ائتلاف های استراتژیک در عملکرد شرکت های نوپا و تکنولوژی محور: مطالعه ای در حوزه زیست فناوری
چارچوب مدلسازی اقدامات سه گانه (هوشمندی-یادگیری-نوآوری) بر اساس پالت استراتژی
مدل آینده نگاری فناورانه برای شناسایی فرصت های کسب و کار
ارائه چارچوبی برای ارزیابی همراستایی فرهنگ و ساختار با استراتژی در دانشگاهها(مورد مطالعه: دانشکده مدیریت دانشگاه تهران)
بررسی وضعیت سرمایه فکری با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن(BSC)مطالعه موردی (یک موسسه اموزش عالی)
بررسی و ارزیابی شاخص های کلیدی عملکرد مترو و مقایسه آن با کلاس جهانی
بررسی عوامل موثر آماده سازی سازمان جهت اجرای موفق استراتژی های کارآفرینی
تدوین استراتژی سرمایه گذاری در محصولات ارگانیک کشاورزی با استفاده از مدلGE
شناسایی عوامل موثر بر بهبود و ارتقای فرهنگ سازمانی کارکنان با استفاده از ماتریس استراتژی فرهنگ
تدوین برنامه راهبردی جهت توسعه و پیشرفت کتابخانه مرکزی دانشگاه تربیت مدرس تهران
ارائه الگوی ارزیابی استراتژیهای کسب و کار صنعت نیروگاههای مقیاس کوچک با رویکرد کارت امتیازی متوازن
درآمدی بر الگوی شکل گیری استراتژیهای سرپرستی در شرکتهای هلدینگ
ارائه مدلی برای ارزیابی عملکرد کیفیت مراکز آموزش عالی با کارت امتیازی متوازن
بررسی نقش مدیریت دانش در چابکی استراتژیک سازمان
مدل استراتژی مدیریت ریسک ارزش محور در صنعت بیمه
تحلیل رقابت پذیری جهانی ایران در سال 2015-2016 با استفاده از رویکرد ماتریس اهمیت-عملکرد
تدوین استراتژی با بیانی ساده مطالعه موردی:شرکت های توزیع برق تهران
خلق ارزش استراتژیک برند برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار