Articles Stat:
Number of Articles: 73Number of Proceeding pages: 870
Papers View: 1935
The first national conference of superior and wealth-creating businesses
The first national conference of superior and wealth-creating businesses In date 2020-11-11 by Tabaran Private University, in City Mashhad was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS The first national conference of superior and wealth-creating businesses
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in The first national conference of superior and wealth-creating businesses
اثر استرس شغلی و رضایت شغلی بر بهزیستی کارکنان با نقش میانجی کیفیت زندگی کاری
بررسی رابطه معنویت در محیط کار و تعهد حرفه ایی با رضایت شغلی کارکنان شاغل در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد در سال ۱۳۹۶
بررسی رابطه مدیریت استعداد و هوش سازمانی بر قابلیت یادگیری سازمانیدکتر محمود قربانی
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رقابت پذیری فرودگاه ها در بهره برداری از سرویس های غیر هوانوردی با تاکید بر گرایش کارآفرینانه
کارگزاران گمرکی و نقش آنها در تجارت خارجی
بررسی تاثیر ابعاد محتوایی و پیرامونی نظرات آنلاین بر اعتبار درک شده در هلدینگ گردشگری علی بابا
بررسی تاثیر نوآوری مدل کسب و کار بر عملکرد صادراتی با تاکید بر نقش میانجی مزیت رقابتی
شناسایی عوامل موثر بر توسعه تولید بدون کارخانه(مورد مطالعه: گروه تولیدی کاشی و سرامیک پردیس)
بررسی تاثیر توانمندی بازاریابی صادراتی بر عملکرد شرکت با نقش میانجی عملکرد محیطی و دانش صادرات (مورد مطالعه : شرکت های صادر کننده فرش ماشینی در مشهد )
بررسی تاثیر صحت اخبار و زیبایی شناسی بر نگرش برند با نقش میانجی اعتبار درک شده از منبع (مورد مطالعه: برندهای تبلیغ کننده در اپلیکیشن آخرین خبر)
ارائه راهکار جهت افزایش تعاملات شرکت های بورسی با بانک ها
بررسی نقش بازاریابی حسی در رفتار شهروندی سازمان
بررسی مدیریت ریسک منابع انسانی در سازمان های امروزی
مروری بر ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی در جلب رضایت مشتریان شرکتهای خدماتی
موفقیت در معرفی محصولات جدید از طریق بکارگیری فعالیتهای رسانه اجتماعی
واکاوی عوامل موثر برای موفقیت فردی در کنکور سراسری ایران
مقاله مروری بر نقش برند در انتخاب محصولات توسط مصرف کننده
بررسی تاثیر عوامل زمینه ای، وفاداری به برند بر سبک های تصمیم گیری خرید جوانان
بررسی نقش بازاریابی چریکی بر کسب و کارهای نوپا
عوامل موثر بر پذیرش محصولات نوآورانه آرایشی
بررسی تاثیر قابلیت یکپارچه سازی دانش در استراتژی رقابتی بر رضایت مشتری با نقش میانجی نوآوری خدمات و تعدیلگری ارزش درک شده مشتری در مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد
ارزیابی شبکه های اجتماعی برند و کیفیت محتوای شبکه بر آگاهی از برند و قصد خرید
تبیین تاثیر راهبردهای مدیریت استعداد بر عملکرد رقابتی در صنعت بانکداری( مطالعه موردی: بانک صنعت و معدن)
تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت و وفاداری مشتری در صنعت خوراک طیور در کلانشهر مشهد
تاثیر بحران کرونا بر مدل های کسب و کار
صلاحیت های حرفه ای کسب و کار صنایع دستی بر اساس الگوی ا نت
بررسی تاثیر شخصی سازی رسانه ها بر وفاداری برند و کیفیت درک شده از طریق نقش میانجی نگرش و تعامل با برند
علل افزایش گرایش مردم به خرید برند های فیک و جعلی
کیفیت و بهره وری: رابطه معکوس یا مکمل؟
جمع بندی و مرور مطالعات پیشین در خصوص عوامل شناسایی شده موثر بر بر توسعه سهم بازار
شیوه تفکر طراحانه
ارائه الگویی در زمینه تولید ثروت از طریق کارآفرینی
نقش رهبری اصیل در ارتقاء رفتار شهروندی سازمانی
مواد نسوز و عایق های حرارتی در صنعت
هوشمندسازی مدیریت کسب و کارپارکینگ داری ازروش سنتی به هوشمند
بررسی تاثیر کارآفرینی سازمانی بر عملکرد و نقش تعدیل کننده توانمند سازی در دهیاری های شهر مشهد
بررسی تاثیر مولفه های توانمند سازی کارکنان سازمان های تولیدی بر میزان تولید
جایگاه مدیریت هوشمند کسب و کار بررضایت شغلی کارکنان سازمان های تجاری
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تصمیم گیری خرید ساختمان های لوکس (مورد مطالعه: شهر مشهد)
بررسی اصل داوری در دعاوی بیمه و اصل جبران خسارت
بررسی نقش نوآوری محصول، هوش بازار، قیمت گذاری و قابلیت های ارتباطات بازاریابی بر عملکرد بین المللی با نقش میانجی مزیت رقابتی و نقش تعدیلگر تلاطم فناوری
شناسایی موانع پیاده سازی طرح تحول اتوماسیون عملیاتی اورژانس ۱۱۵
پیش بینی قیمت مواد اولیه لوله پلی اتیلن با استفاده از هوش مصنوعی
ارائه مدل تخصیص منابع در یک سازمان متمرکز
اولویت بندی عوامل موثر بر تامین مالی با رویکرد جذب سرمایه در بخش کشاورزی
اهمیت دارایی های نامشهود
ارتباط بین نقدشوندگی سهام و ارزش شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با تاکید بر سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه، رقابت پذیری و اندازه شرکت
بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با کارآفرینی سازمانی با نقش متغیرتعدیلگر مدیریت دانش(مطالعه موردی: موسسه آموزش عالی تابران مشهد)
ارائه الگوی مناسب جهت موفقیت در نگهداشت مشتریان با رویکرد دیمتل (مورد مطالعه: فرش مشهد)
شناسایی عوامل کلیدی در جذب و حفظ مشتری
بررسی تاثیر عدالت سازمانی و سرمایه اجتماعی بر فعالیتهای نوآورانه با توجه به نقش میانجی اشتراک دانش (مورد مطالعه کارکنان فرودگاه هاشمی نژاد مشهد(
نقش اشتراک دانش بر رابطه سرمایه اجتماعی بر فعالیتهای نوآورانه(مورد مطالعه کارکنان فرودگاه هاشمی نژاد مشهد)
شناسایی واولویت بندی عوامل موثر در کارآفرین نشدن فارغ التحصیلان رشته کارآفرینی دانشگاه تابران
شناسایی واولویت بندی موانع کارآفرین شدن فارغ التحصیلان رشته کارآفرینی دانشگاه تابران
تاثیر استراتژی های پاداش سازمانی، برندسازی شخصی، و فناوری اطلاعات بر عملکرد نیروی فروش
رتبه بندی فاکتورهای موثر بر برندسازی سبز در زنجیره تامین
بررسی فاکتورهای موثر بر برندسازی باز
رتبه بندی عوامل موثر بر انتخاب برند سبز با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی فازی
استفاده از تکنیک دلفی جهت شناخت عوامل موثر بر توسعه اکوتوریسم در منطقه کلات نادری
اولویت بندی شاخص های اثرگذار بر توسعه اکوتوریسم در منطقه کلات نادری براساس تکنیک سلسله مراتبی فازی
تاثیر ابعاد آمیخته بازاریابی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به رسانه اجتماعی با نقش میانجیارزش اجتماعی ، حس لذت جویانه و منفعت طلبانه
تاثیر ابعاد آمیخته بازاریابی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به رسانه اجتماعی با نقش میانجیارزش اجتماعی ، حس لذت جویانه و منفعت طلبانه
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر تعهد به برند با توجه به نقش میانجی اعتماد سازمانی (مورد مطالعه بانک آینده شهر مشهد)
تاثیر تجربه حسی برند بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی گری تعهد عاطفی به برندمورد مطالعه : مخابرات فریمان
بررسی تاثیر سرمایه فکری و ابعاد آن بر ثروت آفرینی سازمان
بررسی اثرات ساختار و هزینه سرمایه بر کیفیت سوددر شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی اثر افشای داوطلبانه اطلاعات بر نقدشوندگی سهام با روش اثرات ثابت
بررسی تاثیر قابلیت ظرفیت قابلیت پویا بر عملکرد صادراتی از طریق قابلیت بازاریابی( مورد مطالعه شرکت های صادرکننده شهرستان مشهد)
بررسی نقش میانجیگری جذابیت برند در تاثیر نوآوری بازاریابی بر تبلیغات شفاهی ( مورد مطالعه مشتریان بانک شهر شهرستان مشهد)
نقش رهبری استراتژیک در ایجاد مزیت رقابتی پایداربا میانجیگری سرمایه انسانی و سرمایه اجتماعی
بررسی تاثیر رهبری راهبردی بر ایجاد مزیت رقابتی پایداربا نقش میانجی سرمایه اجتماعی
تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر تعهد کارکنان، بررسی نقش عوامل بهداشتی و انگیزشی
تاثیر خودسازماندهی جامعه بر کارآفرینی و نوآوری سبز