Articles Stat:
Number of Articles: 40Number of Proceeding pages: 593
Papers View: 17536
Seventh International Conference on Tourism, Culture and Arts
Seventh International Conference on Tourism, Culture and Arts In date 2021-10-22 by ,سازمان بين المللي مطالعات دانشگاهي was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS Seventh International Conference on Tourism, Culture and Arts
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in Seventh International Conference on Tourism, Culture and Arts
شناخت عناصر و بناهای با ارزش تاریخی ادوار مختلف شهر قزوین گامی موثر در جذب گردشگر و توسعه صنعت گردشگری دراین شهر(با استفاده از تکنیک SWOT)
بررسی مهمترین آمیخته های بازاریابی موثر بر رفتار مصرف کننده در هتل
مروری برزیبایی شناسی نقش مایه های نمادین گیاهی و حیوانی در قالی های بختیاری و قشقایی
وحد ت سازمان یافته نقش مایه های نمادین در هنرهای دوره صفوی
مطالعه تطبیقی اشعار و نقاشی های سهراب سپهری با مکتب امپرسیونیسم
نقش امنیت و عوامل موثر آن بر توسعه گردشگری پایدار
خوانش پذیری آثار اردشیر محصص بر اساس نظریه ی گشتالت
عوامل موثر بر واکنش های رفتاری بازدیدکنندگان از مقصدهای گردشگری (مطالعه موردی : شیراز)
رسالت عکاسی در هنر محیطی
نقش غذاهای محلی در گردشگری غذا
بررسی میزان استفاده و رضایتمندی سالمندان از رسانه ها
بررسی کهن الگوی مادرمثالی با تندیس های زنان در هنر ایران باستان طبق نظریه یونگ
تحلیل بازنمایی زن در آثار رضوان صادق زاده و کی کی اسمیت مبتنی بر نقد فمینیستی
بررسی تاثیرگذاری نقش اساطیر ایران و یونان باستان برنوع آفرینش جهان و خدایان ونمود آن درآثارمعماری
کووید- ۱۹ و تاثیر آن بر مکان های گردشگری به ویژه موزه ها
بازخوانی نقوش سفال نیشابور مبتنی بر مفهوم انسان انگاری
تصویرسازی محیطی و تاثیر آن بر جذابیت بصری مکان های تفریحی و گردشگری: شهربازی ای ام جی ورلد دبی
بررسی مفهوم بازنمایی از منظر ارسطو در آثار گوستاو کوربه و انوره دومیه
انسان اگزیستانسیالیستی
ریچارد فورمن و تئاتر هستی شناسانه ی هیستریک
ساختار، پیرنگ، چکیده و معرفی شخصیت های نمایشنامه "کالیگول " اثر آلبر کامو
ارائه راهکار مناسب برای توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی شهر آمل
فرهنگ ایرانی_ اسلامی و ویژگی های تاریخی آن در جامعه ایران
شناسایی عوامل موثر بر جذب گردشگر کویر نوردی در استان یزد
بررسی تاثیر عامل بعد فرهنگی بر جذب گردشگر کویر نوردی در استان یزد با رویکرد FCM
تاثیر بازاریابی رابطه ای بروفاداری مشتریان در صنعت گردشگری
تاثیرات فرهنگی هفته مد میلان بر طراحی روسری برندهای ایرانی
نقش تبلیغات در جذب گردشگران داخلی (نمونه : گردشگران شهر گیلان)
تاثیرات شگرف صنعت گردشگری در تحقق توسعه پایدار
انعکاس عناصر چهارگانه در طبیعت و تاثیر آن در باغ های ایرانی
تقابل دو علم زمین شناسی و هنر در ایران
نقش گردشگری الکترونیک در تصویر ذهنی گردشگران داخلی شیراز
مروری بر صنعت گردشگری پزشکی و عوامل موثر بر آن در ایران
تحلیل نقش مایه های طلسم در پوشاک اقوام کرد شمال شرقی خراسان رضوی
بررسی پدیدارشناسی مسجد جامع احمد آباد هند براساس اندیشه های "کریستیان نوربرگ شولتز "
معرفی پیشران های حیاتی موثر بر آینده توسعه و بازآفرینی گردشگری با رویکرد تولید درآمد پایدار در سطح مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران
شناسایی و رتبه بندی نرخ جذابیت مقاصد گردشگری شهر تهران براساس مدل تصمیم گیری چند شاخصه پرومته (PROMETHEE)
بررسی حضور عنصر خیال بر نقش مایه خیر و شر در فرش صفوی با تاکید بر آراء محی الدین ابن عربی
پژوهشی بر مکاتب نگارگری اول و دوم تبریز
گردشگری میراث فرهنگی و نقش آن در اقتصاد جامعه محلی (مطالعه موردی: بافت تاریخی شهر بابل)