Articles Stat:
Number of Articles: 9Number of Proceeding pages: 202
Papers View: 636
26st International Symposium Anti-Marketing
26st International Symposium Anti-Marketing In date 2025-11-16 by ,اندیشکده مطالعات راهبردی ضد بازاریابی با همکاری مراکز علمی و دانشگاهی was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: Proceedings 26st International Symposium Anti-Marketing
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 26st International Symposium Anti-Marketing
تحلیل راهبردهای بازاریابی معکوس در فروشگاه های آنلاین: بررسی تاثیر امتناع تبلیغاتی بر اعتماد مصرف کننده و نرخ تبدیل در تجارت الکترونیک
بررسی روانشناختی تاثیر مسئولیت پذیری بر روابط بین زوجین
بررسی تاثیر عدالت آموزشی بر افت تحصیلی نسل Z
تاثیر روش های تدریس فعال بر یادگیری دانش آموزان
بررسی تاثیر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی بر قصد خرید مشتریان در شبکه های اجتماعی
تاثیر بازارگرایی سبز بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی مزیت رقابتی و زنجیره تامین سبز در صنعت گردشگری
بررسی امکان استفاده مجدد از پساب باتوجه به نوع سیستم تصفیه (مطالعه موردی تصفیه خانه ساری وتصفیه خانه نوبافت شادیلون)
مطالعه ای بر قابلیت های بازاریابی بر عمکرد شرکت های صنایع غذایی (روش مروری)
بررسی تاثیر تعاملات اجتماعی مشتری با مشتری بر دلبستگی به برند با نقش میانجی گری رفاه اجتماعی (مطالعه موردی: هتل های شهر اهواز)