Articles Stat:
Number of Articles: 82Number of Proceeding pages: 918
Papers View: 33297
14th National Conference on Bitumen, Asphalt and Machinery
14th National Conference on Bitumen, Asphalt and Machinery In date 2022-11-01 by ,موسسه غیرتجاری فرهنگی هنری نشر فن آریا in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS 14th National Conference on Bitumen, Asphalt and Machinery
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 14th National Conference on Bitumen, Asphalt and Machinery
ارزیابی تاثیر دانه بندی بر عملکرد مخلوط آسفالتی با استخوان بندیسنگدانه ای SMA
ارزیابی عددی خرابی روسازیهای آسفالتی ناشی از درزهای طولی و عرضی با استفاده از نرم افزار اجزاء محدود Abaqus
مدلسازی مقاومت فشاری خاک باطله معدن تثبیت شده با سیمان با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی
بررسی اثر واکس ها بر خصوصیات فیزیکی و رئولوژیکی قیر اصلاح شده با نانوسیلیکا
تخمین عمر خستگی روسازی آسفالتی دارای ترک انعکاسی (مبتنی بر الگوریتم تولید و توزیع تصادفی سنگدانه ها و قانون پاریس)
ارزیابی اثر بخشی استفاده از روغن آروماتیک و روغن سبوس برنج بر احیا خصوصیات خستگی قیرهای پیرشده
ارزیابی نقش الیاف فلزی بازیافتی از لاستیک خودرو برخواص مکانیکی بتن حاوی تراشه های آسفالتی
ارزیابی آزمایشگاهی کاربرد تراشه آسفالت بازیافتی در تولید مخلوط های سرد به منظور عملیات تعمیر نگهداری اصلاحی و اضطراری
بررسی تاثیر افزودنی دوگانه از جنس پودر لاستیک و پلیمر SBS برخصوصیات عملکردی مخلوط های آسفالتی SMA
مدلسازی تاثیر هم افزایی SBS و نانولوله کربن در بهبود خواص رئولوژیکی قیرها با استفاده از هوش مصنوعی
PRESENTING A CONCEPTUAL MODEL FOR PERFORMING SLURRY SEAL BASED ON INTEGRATED CLASSICAL DELPHI, PESTLE MATRIX, and TOPSIS (A CASE STUDY: IRANSHAHR-BAZMAN PROJECT)
تاثیر استفاده از الیاف سلولزی پوشش داده شده با وکس (ساسوبیت) بر کندروانی قیر پودرلاستیکی
بررسی تاثیر تکرار فرآیند شبیه سازی پیرشدگی بلندمدت به روش PAV بر رفتار رئولوژیکی قیر
بهبود و اصلاح خواص قیر با استفاده از افزودنی های استایرین بوتادین استایرن ،پودر لاستیک و ساسوبیت
ارائه مدل پیش بینی چقرمگی شکست مخلوط های آسفالتی براساس توزیع آماری وایبول
پیشبینی مدول بازگشت ناپذیر (Jnr) و درصد بازگشت (R) قیر اصلاح شده با استایرن بوتادین استایرن با استفاده از برنامه ریزی ژنتیک
بررسی تاثیر عمق ترک بر مکانیزم شکست مخلوط های آسفالتی نیمه گرم القاءپذیر تحت اثر مود خالص بارگذاری
بررسی شیارافتادگی تحت سطوح مختلف پیرشدگی در مخلوط آسفالتی داغ و گرم با استخوان بندی سنگدانه ای حاوی مصالح خرده آسفالتی
بررسی استفاده از الیاف نایلونی در روسازی مسیر BRT شهر تبریز
تحلیل بازارشناسی توسعه پایدار در صنعت قیر و آسفالت ایران
بررسی تاثیر فرآیندهای مختلف تولید قیر بر عملکرد قیر و مخلوط های آسفالتی
بررسی تاثیر انواع بارگذاری بر روسازی مرکب به روش اجزاء محدود
تاثیر پارامترهای عملیاتی موثر و عملکرد همزن بر کیفیت قیر تولیدی با استفاده از پایلوت پلنت بیتوراکس
تعیین میزان بهینه استفاده از سرباره ذغال سنگ کرمان با هدف بهبود عملکرد روسازی بتنی RCC
تحلیل کاربرد اساس قیری نفوذپذیر در روسازیهای آسفالتی
بررسی اثر تنش های وارد شده بر روسازی های آسفالتی از کامیونهای حامل بار
ارائه یک روش برای تخصیص بودجه در راه های روستایی (مطالعه موردی: استان آذربایجانشرقی)
ارزیابی رئولوژی قیرهای اصلاح شده با گوگرد فرآوری شده
بررسی مقاومت شیارشدگی مخلوط های آسفالتی گرم حاوی سنگدانه بازیافتی بتنی درشت دانه
برآورد اقتصادی میزان کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری راه با اجرای آسفالت لاستیکی اصلاح شده(مطالعه موردی: آزادراه حرم تا حرم قطعه گرمسار- سمنان)
آنالیز و مقایسه خصوصیات عملکردی مخلوط های آسفالتی حاوی سرباره فولاد و پلی اتیلن بازیافتی
اثر نانو کربنات کلسیم بر چقرمگی و انرژی شکست مخلوط های آسفالتی
ارزیابی تاثیر نانو محلول سلولزی بر خصوصیات رئولوژی قیر امولسیون
مروری بر تحقیقات انجام شده در خصوص عملکرد مخلوط های آسفالتی حاوی سرباره
بررسی حساسیت برشی قیرهای اصلاح شده با PPA و SBS با استفاده از نرمی خزشی برگشت ناپذیر )Jnr(
بررسی اثرات افزودن نانو مونت موریلونیت بر قیرهای حاوی پلیمر ساسوبیت
تاثیر میکروسرفیسینگ بر افزایش عمر روسازی و کاهش هزینه های مرتبط با عملیات بهسازی (مطالعه موردی: محور بیرجند-مشهد)
تاثیر زاویه داری سنگدانه های درشت مصالح سنگی بر عملکرد مخلوط آسفالتی به روش تحلیل فراکتال
لزوم استفاده از آزمایش رایس برای محاسبه فضای خالی آسفالت
سنجش میزان آلایندگی ماشین آلات راه سازی در ساخت و ساز جاده ای
روشهای ارزیابی زیست محیطی مخلوط های آسفالتی
تاثیر مواد رسی موجود در فیلر بر خواص عملکردی مخلوط بتن آسفالتی
تاثیر شکل ناهمواریهای سینوسی شکل روسازی راه ها بر آسایش سرنشینان بر مبنای پارامترهای دینامیکی خودرو سواری
استفاده از فیلر ضایعاتی فرآیند تولید آسفالت در جهت ایجاد درآمدپایدار (مطالعه موردی: سازمان عمران شهرداری مشهد)
آنالیز حالات بالقوه خرابی و آثار آن (FMEA)، تکنیکی برای بهبود ارزیابی ریسک برای ماشین آلات عمرانی بههمراه روش تحلیل سلسله مراتبی AHP و تصمیم گیری چندشاخصه TOPSIS
عملکرد روسازیهای رنگی در بهبود ایمنی دوچرخه سواری در معابر شهری
تاثیر پارامتر موقعیت بار در روسازی آسفالتی-بتنی تحت بارگذاری اتوبوسهای تندرو
مقایسه آزمایشگاهی عملکرد مخلوط های آسفالتی داغ (HMA)و کم انرژی (LEA)
بررسی روشهای شناسایی خرابیهای روسازی با کمک یادگیری ماشین و یادگیری عمیق
بررسی و ارزیابی نحوه تعیین درصد فضای خالی مخلوط آسفالتی (مطالعه میدانی پروژه تقاطع غیرهمسطح سه راهی مریوان)
بررسی کاربرد مدلهای MARS و ELM در تخمین مقاومت مارشال آسفالت
کاربرد هوش مصنوعی در بهینه سازی هزینه تعمیرات و نگهداری ماشین آلات
بررسی تاثیر مشخصات هندسی الیاف فولادی بر بهبود عملکرد مخلوط های آسفالتی
مروری بر کاربرد نانومواد در اصلاح قیر و مخلوط های آسفالتی
بررسی روشهای مختلف توسعه یافته برای تعیین دمای عمق لایه های آسفالتی
کنترل نشت آلاینده های رواناب توسط روسازی آسفالت متخلخل
بررسی چالشهای قانونی توسعه پایدار در صنعت قیر و آسفالت ایران
بررسی و مقایسه تاثیر استفاده از مواد ضدعریان شدگی در مخلوط های آسفالتی
تاثیرات مواد افزودنی جوان کننده بر عملکرد خستگی مخلوط های آسفالت بازیافتی
مطالعه و بررسی تغییرات حاصل از اضافه کردن میکرو کریستالین وکس به قیرهای نفتی
ارزیابی تاثیر انواع الیاف در جلوگیری از ریزش قیر در مخلوط های آسفالتی با استخوان بندی سنگدانه ای (SMA)
آنالیز ابعادی روسازی انعطاف پذیر در نرم افزار ABAQUS و مقایسه ی نرم افزار KENLAYER
طرح اختلاط و بررسی عملکردی آسفالت لایه نازک پلیمری
بررسی اثر افزودن الیاف پلی وینیل الکل بمنظور تقویت مصالح خاک سیمان به عنوان لایه روسازی راه های با ترافیک سبک
پیش بینی درصد تراکم لایه اساس در اجراء لایه های شنی با استفاده از مدلهای آماری داده کاوی درخت تصمیم
بررسی روشهای کنترل و رفع صیقلی شدن روسازی آسفالتی و بتنی
بررسی اثر نرخ بارگذاری بر چقرمگی شکست بتن آسفالتی در دماهای پایین
بررسی خواص فیزیکی و مکانیکی در قیر
ابزارهای نوین سیستمهای اطلاعات مکانی برای ارزیابی رویه راه ها
ارزیابی معادن تولید کننده مصالح سنگی اطراف تهران به منظور تولید آسفالت (مطالعه موردی: کارخانجات تولید آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران)
ارزیابی آزمایشگاهی تاثیر استفاده از ضایعات پلی اتیلن ترفتالات و کربنات کلسیم بر حساسیت رطوبتی آسفالت گرم
بررسی ملاحظات فنی به منظور بهبود طراحی و عملکرد روکشهای آسفالتی نازک
ساخت مدل تحلیلی به منظور پیشبینی زاویه فاز ( δ) در آزمایش رئومتر برشی دینامیکی (DSR)
توسعه مدلی به منظور پیشبینی مقاومت فشاری محصورنشده خاک رس تثبیت شده با سیمان با استفاده از روش برنامه ریزی بیان ژن
رویکرد مدلهای شبکه عصبی و رگرسیون در پیشبینی عمق شیارشدگی قیرها و مخلوط های آسفالت گرم لاستیکی
ارزیابی مدل میکرومکانیکی خودسازگار تعمیم یافته (GSCS) برای پیشبینی مشخصات رئولوژیکی ماستیکهای آسفالتی حاوی قیر اصلاح شده با پودر لاستیک
تاثیر استفاده از الیاف سلولزی پوشش داده با ساسوبیت بر رفتار رئولوژی قیر پودر لاستیکی
مقایسه عملکرد جوانسازهای مختلف در بازیابی خصوصیات شیمیایی قیر پیر شده
مقایسه و بررسی خواص شیمیایی قیرهای تولیدی ایران بر اساس تحلیل طیف سنجی IR و آزمون SARA
مطالعه آزمایشگاهی بررسی خواص فیزیکی و شیمیایی جوان سازهای نفتی بر قیرهای اصلاح شده حاوی گیلسونایت
طبقه بندی و کمی سازی خودکار ترک روسازی آسفالتی با استفاده از الگوریتمهای تشخیص اشیا مبتنی بر یادگیری عمیق
بررسی عملکرد آسفالت حفاظتی کپ سیل در افزایش عمر روسازی راه ها (مطالعه موردی: محور فرعی سرایان- قاین)