Articles Stat:
Number of Articles: 62Number of Proceeding pages: 720
Papers View: 12466
The 15th National Bitumen, Asphalt and Machinery Conference
The 15th National Bitumen, Asphalt and Machinery Conference In date 2023-10-31 by ,موسسه غیرتجاری فرهنگی هنری نشر فن آریا in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS The 15th National Bitumen, Asphalt and Machinery Conference
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in The 15th National Bitumen, Asphalt and Machinery Conference
طرح و اجرای لایه بازیافت سرد آسفالت در روسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه بین المللی مهرآباد
نگهداری و تعمیرات مبتنی بر وضعیت شبکه راه (CBM) با استفاده از مدلهای یادگیری عمیق و روشهای افزایش داده
ارزیابی عددی تاثیر مصالح اساس حاوی مصالح تراشه آسفالتی بر عملکرد روسازی های آسفالتی با در نظر گرفتن رفتار غیرخطی مصالح
ارائه مدل تخمین CBR خاک تورم پذیر تثبیت شده با آهک هیدراته فعال شده با خاکستر پوسته برنج با استفاده از روش MARS
بررسی اثر زایکوترم و آهک هیدراته بر حساسیت رطوبتی مخلوط هایآسفالت بازیافتی جوانسازی شده با روغن خوراکی ضایعاتی
ارزیابی مقاومت لغزندگی مخلوط های آسفالتی حاوی پودرلاستیک فرآوری شده
بررسی و مقایسه شاخص نفوذ،حساسیت حرارتی، ویسکوزیته و پارامترهای عملکردی درقیرهای لاستیکی بافناوری پلیمریزاسیون (SPB) نسبت به قیرهای اصلاح شده باپودرلاستیک (CRMB) و قیرهای خالص
بهینه سازی برنامه ریزی تعمیر و نگهداری روسازی راه با به کارگیری برنامه ریزی عددصحیح تحت تاثیر محدودیت های عملکردی و بودجه
ارزیابی رفتار خودترمیمی و خستگی مخلوط های آسفالتی داغ اصلاح شده با کپسول های حاوی جوان ساز
بررسی ارتباط چقرمگی شکست دو هندسه ENDB و SCB در مخلوط های آسفالتی
مروری بر طراحی و عملکرد آسفالت سرد با رویکرد توسعه پایدار
ارزیابی عملکرد مخلوط آسفالتی حاوی قیرلاستیکی با فناوری پلیمریزاسیون (SPB) بر اساس بررسی های آزمایشگاهی و میدانی (مطالعه موردی: کلانشهر مشهد)
ارزیابی همبستگی پارامترهای آزمایشگاهی مخلوط های آسفالتی براساس مشخصات مصالح سنگی لایه های توپکا و بیندر
شبیه سازی پیرشدگی بلندمدت و تاثیر آن بر عملکرد دمای بالای قیر
بهینه سازی پارامترهای موثر در افزایش مقاومت شیار شدگی قیر با استفاده از نانوذرات
مقایسه دستگاه های تعیین دانسیته روسازی و بررسی اثر دانه بندی، میزان رطوبت و دما بر نتایج آنها
روش ها و ملاحظات ویژه طرح اختلاط مخلوط های آسفالتی گرم (WMA) بر اساس NCHRP ۹-۴۳
ارائه مدل پیش بینی و بهینه سازی خصوصیات شکست آسفالت بازیافتی حاوی درصد RAP بالا و الیاف در دمای پایین
تحلیل و ارزیابی مقاومت مکانیستکی روسازی راه تحت تاثیرخاک های متراکم غیر اشباع در زیرسازی و اضمحلال زودرس روسازی
تحلیل عملکرد و بهینه سازی چند هدفه آسفالت حاوی ترکیب مواد بازیافتی برای افزایش خصوصیات مکانیکی با استفاده از روش پاسخ سطح
ارزیابی چرخه عمر استفاده از تراشه آسفالت در روسازی آسفالتی
بررسی چسبندگی آسفالت گرم در رطوبت با استفاده از پارامترهای بنیادی مواد
ارزیابی تاثیر نوع فیلر بر عملکرد خستگی مخلوط آسفالتی نیمه گرم تولید شده با افزودنی اتیلن بیس استئارامید
بررسی اثر متقابل انواع وکس و اسید پلی فسفریک بر خواص ترمومکانیکی قیر
بررسی اثرات رئولوژیکی و خستگی پیر شدگی بر عملکرد قیرهای اصلاح شده با پلیمرهای رایج صنعت قیر
مقایسه چقرمگی شکست مود I و II مخلوط های آسفالتی HMA و SMA
تفسیر اثربخشی آنتی اکسیدان ها بر فرآیند ضدپیرشدگی قیر با استفاده از آزمون NMR
ارزیابی خصوصیات دمای پایین قیر و ارتباط آن با خواص شیمیایی قیر اصلاح شده با استفاده از تحلیل FTIR و NMR
بررسی رفتار رئولوژی قیرهای تولیدی درجه نفوذ، ویسکوزیته گرید (VG) و ارتباط آنها با قیرهای درجه عملکردی (PG)
بررسی تاثیر پلی اتیلن با ساختار خطی (HDPE) بر مشخصات مخلوط های آسفالتی
ارزیابی شکست مخلوط های آسفالتی حاوی الیاف کربن با استفاده از آزمایش SCB
ارزیابی درجه عملکردی قیر اصلاح شده با پودر لاستیک و بنتونیت آغشته به روغن
بررسی و اولویت بندی معیارهای موثر بر طول عمر روسازی های آسفالتی (مطالعه موردی راه های استان اصفهان)
پیش بینی مقاومت مارشال آسفالت حاوی قیر خالص و قیر پودر لاستیکی با استفاده از الگوریتم ماشین بردار پشتیبان (SVM)
بررسی اثر PDA-Tar بر پسماند ک.او. درام واحد تولید قیر و مقایسه خواص ترکیب حاصل با گریدهای نفوذی قیر
مبانی استفاده از تراشه های آسفالتی (RAP)، و محدودیت های بازیافت آن در کارخانه های آسفالت مرحله ای
بررسی آماری شاخص های موثر بر بهینه سازی نگهداری و بهره برداری روسازی های آسفالت بزرگراه ها
بررسی مروری تولید انرژی الکتریسیته از روسازی های آسفالتی با رویکرد استفاده از فناوری های نوین
مروری بر کاربرد کلان داده در مدیریت زیرساخت های حمل ونقل
بررسی مشخصات فنی بتن آسفالتی اصلاح شده با ترکیب SBS و پشم سنگ
ارزیابی خستگی مخلوط های آسفالتی حاوی لیکور سیاه و الیاف شیشه
مطالعه اثر جنس سنگدانه سرباره و بازیافتی و درصد قیر آسفالت حفاظتی بر خصوصیات اصطکاکی روسازی
تاثیر الیاف اسپانباند بر مقاومت مخلوط HMA حاوی فیلر کربنات کلسیم پوشش داده شده با نانوکربن
بررسی رابطه بین مشخصات عملکردی دمای بالای قیر و مخلوط آسفالتی حاوی پلی فسفریک اسید
ارزیابی عملکرد روسازی بتن غلتکی (RCCP) خاکستر پوسته برنج به عنوان ماده سیمانی مکمل
توسعه مدل پیش بینی رفتار ویسکوالاستیک ماستیک اصلاح شده با پودر لاستیک با استفاده از برنامه ریزی ژنتیک
بررسی تاثیر سطح تنش بر مشخصات ویسکوالاستیک قیرهای حاوی پلی فسفریک اسید در دماهای بالا با استفاده از آزمایش MSCR
تحلیل انتشار امواج تنش ناشی از محورهای مرکب عبوری در مخلوط های آسفالتی
کنترل رفتار ترک خوردگی مخلوط آسفالتی اصلاح شده با کلسیم لیگنوسولفانات و الیاف پلی استر با شاخص های مکانیک شکست
بررسی تاثیر نانوسیلیس در مخلوط های آسفالت متخلخل با استفاده از روش انرژی آزاد سطحی
بررسی تاثیر روغن خوراکی ضایعاتی در آسفالت سرد بازیافتی کف قیری
تاثیر ژئوپلیمرهای ساخته شده با پومیس و هیدروکسید سدیم در تثبیت خاک های ریزدانه بستر راه ها
Improving and modifying the properties of bitumen by using different additives and introducing new and effective additives
بررسی تاثیر اتیلن بیس استئارامید (EBS) بر حساسیت برشی قیر با استفاده از آزمایش MSCR
ارزیابی مقاومت شکست مخلوط های آسفالتی گرم حاوی سرباره دردماهای پایین
ارزیابی دمای بالا عملکردی و حساسیت حرارتی قیر پلیمری ترکیبی و مجزا با استفاده از افزودنی پلی پروپیلن و پلی اتیلن سبک
تاثیر افزودنی پلی پروپیلن و پلی اتیلن سبک به صورت مجزا و ترکیبی بر پیرشدگی و پتانسیل شیارشدگی قیر پلیمری
مروری بر آلودگی صوتی روسازی: عوامل تولید و روشهای اندازه گیری نویز لاستیک-روسازی
ارزیابی قابلیت جذب صوت مخلوط های آسفالتی مختلف با استفاده از آزمایش لوله امپدانس
ارزیابی افزودنی های مورد استفاده در بهبود مقاومت ترک خوردگی دمای پایین مخلوط آسفالتی
مروری بر تحقیقات انجام شده بر روی مخلوط های آسفالتی حاوی الیاف طبیعی
بررسی علل خرابی محل های وصله شده در رویه های آسفالتی به روش پرسشنامه لیکرت