Articles Stat:
Number of Articles: 22Number of Proceeding pages: 290
Papers View: 2040
The Third International Conference on Critical Business and Work Issues in Leadership, Management and Marketing
The Third International Conference on Critical Business and Work Issues in Leadership, Management and Marketing In date 2025-10-22 by ,همایش آروین البرز in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: Proceedings The Third International Conference on Critical Business and Work Issues in Leadership, Management and Marketing
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in The Third International Conference on Critical Business and Work Issues in Leadership, Management and Marketing
بررسی ابعاد تاب آوری سازمان های خصوصی در شرایط اقتصادی دشوار در ایران
ارزیابی تاثیر فرهنگ سازمانی نوآور بر نوآوری در مدل کسب وکار در بازارهای نوظهور
منش و رهبری سازمانی: پلی میان اخلاق، اعتماد و توسعه پایدار
نقش شبکه های اجتماعی و بازاریابی دیجیتال در ایجاد وفاداری به برند باشگاه های ورزشی
بررسی تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ها بر وفاداری مشتری با نقش تعدیل کننده تجربه مشتری
مدل سازی نقش نوآوری مدل کسب وکار در ایجاد مزیت رقابتی پایدار در صنایع صادرات محور
تاثیر مدیریت منابع انسانی بر نوآوری سازمانی با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی
مدیریت استراتژیک نوآورانه و تاب آوری استارتاپ ها در مواجهه با عدم قطعیت اقتصادی
آینده صنعت ماساژ در ایران: سناریوسازی با رویکرد آینده پژوهی کسب وکار
مدیریت تکنولوژی پایدار
Designing a Business Model in Construction and Sales Engineering Companies Based on Porter's Five Competitive Forces and Value Chain Models
نقش برندسازی در تقویت اعتماد و وفاداری مشتریان بانک های خصوصی ایران
نقش نظریه تصمیم گیری مقاوم در مهندسی سیستم های آینده نگر
بررسی کنشگری برندها در مواجهه با بحران های ژئوپلیتیکی با استفاده از چارچوب ADO
مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی سازمانی
تحول دیجیتال به عنوان محرکی برای نوآوری در مدل های کسب وکار
چارچوب دو محوری EPOHA و RESPOND برای تقویت جایگاه استراتژیک منابع انسانی و مدیریت اثربخش رفتارهای سازمانی سمی
بررسی تاثیر ترومای سازمانی بر تغییرات سازمانی شهرداریهای غرب استان مازندران
تحلیل فلسفی و کاربردی عمل گرایی: از حس و ادراک تا هدف گذاری در محیط کار
طراحی مدل استراتژی بقا در کسب و کارهای نوپا
مروری بر نقش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در ایجاد وفاداری و افزایش ارزش برند باشگاه های بدنسازی
مدیریت استراتژیک کسب وکار در ایران