Articles Stat:
Number of Articles: 287Number of Proceeding pages: 302
Papers View: 186841
the 4th national conference on cognitive educational psychology
the 4th national conference on cognitive educational psychology In date 2020-02-18 by ,IRAN Educational Psychology Association in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS the 4th national conference on cognitive educational psychology
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in the 4th national conference on cognitive educational psychology
پیش بینی رابطه ی بین تجربه ی یادگیری دانش آموزان پسر و خودکارآمدی معلمان دوره ی دوم ابتدایی شهر ساری در سال تحصیلی 1397-98
نقش بازخورد شایستگی، تعامل ارتباطی، اشتیاق و حمایت خودمختاری معلم در انگیزش درونی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهرستان میاندوآب در سال تحصیلی 1397-98
طراحی الگوی یاددهی و یادگیری در ابعاد گوناگون نظری و عملی بر اساس الگوی فراشناخت
رابطه هوش معنوی، انگیزش درونی وخود کارآمدی دانشجویان
مقایسه بهزیستی روانشناختی دانش آموزان دختر ورزشکار و غیر ورزشکار پایه ششم شهرستان آق قلا
نقش معلم در پرورش یادگیرندگان
تجربه زیسته برنامه درسی پنهان اخلاق دانش آموزان پایه ششم
بررسی رابطه زورگویی و شادکامی در دانشجویان
پیامدهای خوشبینی تحصیلی دانش آموزان
ارزیابی محتوای برنامه درسی پیش دبستان
اثربخشی آموزش فراشناخت بر خودناتوان سازی تحصیلی، عزت نفس و هیجانات تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر کامیاران
مقایسه ی شیوه های فرزند پروری و سلامت روان نوجوانان دختر و پسر مدارس منطقه 15 شهر تهران
بررسی رابطه بین سبک های تفکر و مولفه های هویتی با خلاقیت در دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق
بررسی تاثیر به کارگیری نظریه هوش های چندگانه گاردنر بر کیفیت یادگیری علوم تجربی
پیش بینی رضایت شغلی، حمایت اجتماعی ادراک شده و فرسودگی شغلی بر اساس هوش هیجانی معلمان مدارس استثنایی
اثر بازی تخته ای بر حافظه فضایی کودکان دبستانی با نشانگان داون
تاثیر روش فرنالد بر اختلال دیکته و نارساخوانی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری
بررسی رابطه ی پنج عامل بزرگ شخصیت در انسان با سازگاری دانش آموزان دختر پایه ی ششم ابتدایی شهرستان طبس
تاثیر آموزش مدیریت والدین بر اضطراب و بیش فعالی دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی شهر سیرجان
بررسی رابطه باورهای انگیزشی خود کارآمدی و انگیزش تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان مقطع اول متوسطه شهر دهدشت
تاثیر آموزش سیار در محیط مشارکتی از طریق یادگیری کافی
اثر بخشی آموزش مبتنی برمدل هوش گاردنر بر ادراک دیداری-حرکتی در کودکان پیش دبستانی
تعیین اثربخشی آموزش مبتنی بر پروژه ارورا بر توانایی تحلیلی، خلاقانه و عملی در دانش آموزان پسر مقطع چهارم و پنجم دبستان ناحیه دوم شهر کرمان
تعیین اثربخشی آموزش مبتنی بر پروژه ارورا بر درگیری تحصیلی در دانش آموزان پسر مقطع چهارم و پنجم دبستان ناحیه دوم شهر کرمان
بررسی رابطه بولینگ(قلدری) با هوش هیجانی و هوش عمومی
مقایسه باورهای فراشناختی، افکار اضطرابی و راهبردهای مقابله ای در دو گروه از دانشجویان بهنجار و مبتلا به اضطراب اجتماعی دانشگاه شهید باهنر کرمان
بررسی رابطه عوامل شادکامی مدارس وسلامت روانی دانش آموزان
آرزوهای شغلی در کودکان، نوجوانان، بزرگسالان
یادگیری سیار از نظریه تا عمل
اثر بخشی رفتاردرمانی دیالکتیک بر مشکلات خواب و بازشناختی هیجانی کودکان 12-8 سال مبتلا به اختلال بی نظمی خلق اخلالگر
یادگیری سیار ویادگیری الکترونیکی؛ شباهت ها و تفاوت ها
نقش میانجی گری کارکردهای اجرایی در رابطه الگوهای والدینی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر دوره ی اول متوسطه
پیش بینی موفقیت تحصیلی بر اساس هوش هیجانی و عشق به یادگیری در دانشجویان دانشگاه پیام نور
اثر بخشی بازی درمانی گروه ی با رویکرد شناختی- رفتاری بر افسردگی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی
اثربخشی قصه درمانی بر اضطراب دانش آموزان پنجم ابتدایی شهرستان سیرجان
مقایسه تاثیر دو روش آموزش به شیوه بازی وسنتی بر انگیزه ریاضی دانش آموزان
ارزیابی پژوهش های ایرانی درحوزه آموزش ریاضی دوره پیش دبستانی
اثربخشی مهارتهای زندگی بر سازگاری اجتماعی و شادکامی کودکان کار
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر عزت نفس عمومی، اجتماعی، خانوادگی و تحصیلی در کودکان کار
اثربخشی مدیریت والدین بر تاب آوری و سازگاری در خانه (مطالعه موردی:کودکان شهر سیرجان)
مقایسه هوش معنوی، هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی بین دانشجویان الهیات و فنی مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال
نگاهی بر یادگیری تحول گرا در بافتهای گوناگون
نقش مولفه های باورهای انگیزشی درونی وبیرونی در مهارت های تحصیلی خواندن، ریاضی و تفکر انتقادی دانش آموزان
آموزش کارکردهای اجرایی گرم به دانش آموزان در مدارس عادی :طراحی بسته آموزشی
طرحواره های هیجانی و سبک های دلتنگی با استحکام من در نوجوانان دختر شهر نسیم شهر
رابطه بین خودپنداره و فرسودگی تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه اسلامشهر
اثربخشی بازی درمانی بوسیله شطرنج بر عزت نفس دانش آموزان دبیرستانی پایه نهم دبیرستان خواجه نصیرالدین طوسی (ره)
بررسی رابطه بین سبک های یادگیری( هم گرا،واگرا،جذب کننده و انطباق دهنده) و منبع کنترل درونی وبیرونی با اهمال کاری تحصیلی
بررسی رابطه ابعاد خودمدیریتی و هوش هیجانی با خودتنظیمی در کلیه دانش آموزان مقطع ابتدایی شهر اصفهان
مقایسه تنیدگی و تاب آوری در کودکان بیش فعال وعادی
بررسی تاثیر قصه گویی بر حافظه فعال و یادگیری مفاهیم علوم تجربی در کودکان پیش دبستانی
اثربخشی آموزش مدیریت استرس بر سخت رویی دانش آموزان پسر دوره دوم ابتدایی
تعامل شناخت و عاطفه در یادگیری
بررسی میزان برخورداری نوجوانان افغانی از مهارت های زندگی
مدل یابی رابطه روش تدریس معلم و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان با میانجی گری مدیریت کلاسی
بررسی رابطه یادگیری مغزمحور با مولفه های خودارزشمندی در دانش آموزان دبستان فروغ شهرمبارکه استان اصفهان
روش های شکل دهی رفتار فردی با تغییر عادت ها از منظر ثقلین
تاثیر قصه گویی بر مهارت حلمساله و کنترل خشم در کودکان 8 تا 10 سال شهر تهران
بررسی ارتباط بین جهت گیری دینی و صبر با بهزیستی روانی در فرزندان شاهد و ایثارگر
بررسی رابطه خوش بینی تحصیلی و تاب آوری تحصیلی با اشتیاق تحصیلی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم شهر مهاباد
پیش بینی پرخاشگری کودکان براساس شیوه های فرزندپروری و کمال گرایی والدین
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی در کودکان دارای مشکلات خواندن: مطالعه ی مروری بر پژوهش های مرتبط
رابطه سبک یادگیری وسبک تفکر با انگیزه پیشرفت در دانشجویان دانشگاه پیام نور بیرجند
بررسی رابطه هوش هیجانی و هوش معنوی با سازگاری اجتماعی دانش آموزان دختر پایه اول دبیرستان شهر گرگان
اثربخشی آموزش مدیریت هیجان بر پرخاشگری و سازگاری فردی دانش آموزان
بررسی رابطه مهارت های خواندن و انگیزه پیشرفت تحصیلی با باورهای مختل در دانش آموزان
بررسی تاثیر مداخلات روانشناختی و آموزشی خانواده محور بر میزان مهارتهای اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی - نقص توجه
آموزش مهارتهای زندگی بر بهبود پرخاشگری دانش آموزان دختر سنین دبستان شهر سیرجان
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر کارکردهای اجرایی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری
بررسی تاثیر بازیدرمانی بر بهبود پردازش هیجانی، تکانشگری و مهارتهای اجتماعی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری
کاهش فرسودگی تحصیلی دانش آموزان با ناتوانیهای یادگیری از راه آموزش بازآموزی اسنادی، تنظیم هیجانی و حل مسئله شناختی- اجتماعی
بررسی رابطه بین سبکهای دلبستگی و ویژگیهای شخصیتی با مشکلات روانشناختی دانش آموزان
سنجش کیفیت تدریس اساتید در رفتارهای یادگیری مشارکت جویانه دانشجویان
teaching executive function skills on anger management among primary school boys of Tehran city
اثربخشی آموزش شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاه ی بر خودکارآمدی و سرمایه روان شناختی در دانش آموزان دختر 16 تا 18 سال
مقایسه امید، انگیزش پیشرفت تحصیلی و خود پنداره تحصیلی در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص
پیش بینی عزت نفس بر اساس سبک های یادگیری در دانش آموزان پایه ابتدایی شهرستان بوکان
رابطه تفکر خلاق با سبک های یادگیری در دانش آموزان پسر پایه هفتم
مقایسه علائم بالینی کودکان بر اساس سبکهای فرزند پروری مادران دارای کودکان پسر 7 تا 12 سال شهرستان ساوه سال 97-98
اثربخشی درمان مبتنی بر ذهن آگاهی بر کاهش پرخاشگری در دانش آموزان پسر دوره متوسطه اول
تعیین نقش عملکرد خانواده بر هویت یابی، سلامت روان و پیشرفت تحصیلی نوجوانان سنین 11 تا 18 ساله پسر شهر کرج
بررسی وظایف نظام آموزش و پرورش در امر تربیت دینی و شناخت آسیب های آن
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر مشکلات درونی سازی شده کودکان با اختلال طیف اتیسم
بررسی تاثیرات یادگیری مغزمحور بر انگیزش برای یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر روستای جاغرق
بررسی رابطه ساده و چندگانه هوش معنوی و بخشش با سازگاری اجتماعی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام
اثربخشی برنامه مدارس مروج سلامت بربهداشت روان و خودکارآمدی دانش آموزان مدارس متوسطه اول
شیوه های نوین آموزش و لزوم پرداختن به هوشهای چندگانه
نقش سبکهای شناختی، شیوه های حل مسئله و یادگیری خودراهبر بر تفکر انتقادی دانش آموزان
اثربخشی آموزش یادگیری مغزمحور بر راهبرهای فراشناختی، تفکر واگرا و کارکردهای اجرایی دانش آموزان
بررسی تاثیر تقویت قابلیت های پایه هیجان کارکردی بر رفع ناتوانی یادگیری دانش آموزان
بررسی رابطه هوش معنوی و بهزیستی روانشناختی بر شادکامی دانشجویان دارای والده
رابطه سرسختی روانشناختی و عدم تحمل ناکامی با امید به زندگی در دانش آموزان دختر متوسطه دوم
پیش بینی هیجان های تحصیلی مثبت و منفی بر اساس الگوی سه عاملی و پنج عاملی شخصیت
بررسی ادراک دشواری تکلیف، ارزش تکلیف و ادراک توانایی خویشتن با عملکرد ریاضی و اضطراب امتحان ریاضی
اثربخشی آموزش مدیریت استرس با رویکرد شناختی رفتاری بر اضطراب امتحان دانش آموزان دوره دوم ابتدایی
تاثیر آموزش یادگیری مشارکتی از طریق روش یادگیری سیار بر میزان یادگیری و انگیزش تحصیلی در درس علوم تجربی دانش آموزان دختر پایه هفتم دوره متوسطه شهر کرمانشاه
اثربخشی بازی درمانی گروهی بر احساس تنهایی و پرخاشگری در کودکان پیش دبستانی
بررسی تاثیر تمرینات توجه انتخابی بر افزایش دقت و سرعت تمرکز در دانش آموزان بیش فعال (نقص توجه) مقطع ابتدایی سال تحصیلی 97-98
رابطه بین خودناتوانسازی تحصیلی و تمایل به اعتیاد در دانش آموزان پسر دبیرستانی قم
پیش بینی فرسودگی تحصیلی دانشجویان بر اساس عدالت آموزشی در دانشگاه بوعلی سینا همدان
اثربخشی آموزش خودشفقت ورزی بر ادراک شایستگی اجتماعی، فیزیکی و شناختی دانش آموزان بدسرپرست
رابطه بین سبک رهبری و ترس از ارزیابی منفی معلم با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطه شهر شیراز
بررسی اثرگذاری تفاوت های فردی بر میزان موفقیت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر متوسطه اول شهر ساری ناحیه 2
رابطه مولفه های هیجان خواه ی با کمرویی و ترس از صمیمیت در دختران متوسطه اول
بررسی روابط ساختاری پنج عامل شخصیت، تیپهای زمانی، فرسودگی تحصیلی، رضایت از مدرسه با رضایت از زندگی دانش آموزان
رابطه مولفه های کارکردهای اجرایی با سازگاری هیجانی دانش آموزان
مقایسه حافظه بصری و توجه انتخابی دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری
اثربخشی آموزش توان بخشی حسی به والدین کودکان درخودمانده بر بهزیستی روانشناختی آنها در شهر یاسوج
تاثیر آموزش وپرورش پیش دبستانی بر پیشرفت تحصیلی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان چندپایه دوره ابتدایی
مقایسه آگاهی از راهبردهای فراشناختی خواندن در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص
بررسی مکانیسم های دفاعی دربین دانش آموزان مبتلا به افسردگی، اختلال های اضطرابی و دانش آموزان عادی با مساعدت مشاورین مدرسه
سبکهای فرزند پروری با سبکهای تفکر و سبکهای حل مسئله در اصلاح و تغییر رفتار کودکان 6 تا 12 ساله
بررسی نقش تحلیلی شخصیت خوددوستدار و تاب آوری با شادکامی در اصلاح و تغییر رفتار دانش آموزان تیزهوش 16تا 18 ساله شهر اهواز
پیشایندهای اشتیاق تحصیلی دانش آموزان
بررسی نقش مشاور مدرسه در برنامه جامع مشاوره مدرسه براساس الگوی ملی ASCA
اثربخشی آزمون راهبردهای برنامه ریزی عصبی- کلامی بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر و پسر دوره متوسطه در شهر همدان
اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خود تنظیمی بر اهمال کاری تحصیلی و مولفه های آن
پیش بینی عملکرد جنسی بر اساس سبک های دلبستگی و طرحواره های ناسازگار اولیه در دانشجویان متاهل
اثربخشی مدل روان درمانی پویشی فشرده کوتاه مدت برافزایش سطح توانمندی کودکان مقطع دبستان
تاثیر آموزش از راه دور مبتنی بر فناوری موک (MOOC) بریادگیری مادام العمرو مولفه های آن در دانشجویان
رابطه سبک های فرزند پروری والدین و مولفه های پرخاشگری نوجوانان
معرفی مدلی مفهومی از کلاس حامی روابط اجتماعی کلاس به مثابه الگویی برای آموزش مطالعات اجتماعی
مقایسه اثربخشی مداخلات شناختی - انگیزشی و مدیریت استرس بر درگیری تحصیلی، اشتیاق تحصیلی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان
بررسی اقدام پژوهی تغییر چیدمان میز صندلی دانش آموزان پایه دوم و سوم دبستان
بررسی رابطه ی تعارض دانش آموزان پسر با والدین و نحوه ی سازگاری آنان
مقایسه هویت تحصیلی، شیوه های یادگیری و انگیزش تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های تیزهوش، نمونه دولتی و عادی شهر اردکان
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر استرس و اضطراب امتحان دانش آموزان دختر
بررسی مکاتب و نظریه های یادگیری و کاربرد آنها برای مدرسان آموزش عالی
اثربخشی مهارت برقراری ارتباط موثر بر اضطراب دانش آموزان دختر متوسطه اول
بررسی پیشایندهای شناختی و اجتماعی اهمال کاری تحصیلی
طراحی و تدوین الگوی آموزشی مبتنی بر رویکرد ساختن گرایی با هدف توسعه مهارتهای خود نظم دهی کودکان مبتلا بهADHD
بررسی رابطه بین هوش معنوی با وظیفه شناسی و تجربه پذیری در کارکنان مرکز آموزش مخابرات نیروی زمینی ارتش
بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی با هوش هیجانی در دانش آموزان تیزهوش متوسطه دوم شهر تهران
مطالعه مروری مداخله از طریق همسالان در کودکان همراه با مشکلات رفتاری
نقش توانایی های شناختی و سامانه های مغزی رفتاری در پیش بینی رفتارهای پرخطر دانش آموزان
نقش مهارت های کوانتومی و سبک مدیریت تعارض مدیران در پیش بینی دگرگون سازی شغلی معلمان
بررسی شیوع رفتارهای پرخطر در بین نوجوانان دختر شهر شیراز در سال 1396
تحول اولیه کودکی راهبردی برای تحول پایدار و توسعه عدالت آموزشی
تاثیر روش آموزش والدین با رویکرد آدلری بر خودکارآمدی کودکان ناتوانیهای یادگیری
بررسی نقش تربیتی محبت بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان از دیدگاه هانریش پستالوژی و ملا احمد نراقی
مقایسه سلامت روان و تاب آوری در کودکان کار و کودکان عادی ساکن شهر تهران
مشکلات دانش آموزان کم توان ذهنی در مدارس استثنایی از دید مربیان آنها : پژوهش کیفی پدیدار شناسی
مقایسه اثربخشی آموزش خودگویی مثبت و خودکنترلی بر سازگاری تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه
آزمون تصویری فرم A خلاقیت تورنس: نقدی بر نمره گذاری و اجرای آزمون در ایران
بررسی ارتباط بین ذهن آگاهی و آگاهی فراشناختی در دانشجویان کارشناسی
بررسی نقش ذهن آگاهی در عملکرد تفکر انتقادی دانشجویان کارشناسی
بررسی اثربخشی روشهای تدریس مبتنی برخلاقیت برخلاقیت شناختی، خلاقیت هیجانی
رشد خلاقیت در کودکان پیش از دبستان و محیط های مجازی ترسیم نقاشی
مقایسه کارکردهای اجرایی بازداری، بهروزرسانی و انتقال در دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی (ADHD)و دانش آموزان مبتلا به اختلال کندگامی شناختی (SCT)
تفاوت های فردی کودکان تحت مراقبت در مراکز نگهداری سازمان بهزیستی
بررسی تاثیر داستانهای قرانی بر مهارتهای اجتماعی کودکان 4 تا 6 ساله از دیدگاه روانشناسی تربیتی
اثر بخشی بازی درمانی گروه ی با رویکرد شناختی رفتاری بر کمرویی دانش آموزان دوره ابتدایی
ارزیابی توانایی های شناختی دانش آموزان با نقص توجه- بیش فعالی
اثربخشی درمان مبتنی بر دلبستگی بر نافرمانی مقابله ای دانش آموزان ابتدایی
مقایسه الگوهای مختلف طراحی آموزشی در یادگیری کتب علوم دبستان در منطقه 3 کرج
تاثیر آموزش یادگیری مغزمحور بر توجه و خودتنظیمی تحصیلی دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهرستان قائمشهر
بخشی آموزش مهارت برقراری ارتباط موثر بر خودکارآمدی دانش آموزان متوسطه اول
رویکردهای سنتی و نوین در سنجش یادگیری و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی
تعیین اثربخشی بازی درمانی بر کنترل پرخاشگری کودکان پسر مقطع پیش دبستانی
بررسی رابطه بین انگیزه پیشرفت با اهمال کاری تحصیلی با متغیر واسطه ای راهبردهای یادگیری خود تنظیمی
آموزش و یادگیری مبتنی بر کنترل درونی
بررسی تاثیر آموزش مهارتهای زندگی بر توانمندسازی روانشناختی دانش آموزان متوسطه
یادگیری سیار در عصر جدید
بررسی رابطه کیفیت زندگی در پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی
بررسی اثربخشی روش آموزشی تحلیل رفتار کاربردی (ABA) بر بهبود نشانه های اختلال اتیسم در کودکان
تاثیر بازتوانی شناختی رایانه ای برعملکرد حافظه کاری و حل مسئله بین فردی در جوانان تحصیل کرده با اختلال تمرکز و توجه
واکاوی آموزش مغز محور ره یافتی نو در یادگیری مادام العمر
سنخ شناسی سازگاری بین یادگیری مغز محور و رشد استدلال اخلاقی
پیشایندهای هیجانهای تحصیلی: نقش خودکارآمدی و رویکردهای یادگیری
اثربخشی معنا درمانی بر بهزیستی روان شناختی دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهر تهران
بررسی رابطه بین پنداشت دانش آموز از امکانات مشارکتی موجود در محیط مدرسه و میزان مشارکت دانش آموز در فعالیتهای مدرسه
چگونه با کیفیت، جذاب و آسان بیاموزیم
نقش توانمندسازی در فرایند یاددهی - یادگیری با تاکید بر ضرورت نیازسنجی
پیش بینی فرآیند یادگیری وعملکرد حافظه بر اساس گروه های خونی
مقایسه همدلی سرد و گرم (شناختی - عاطفی) در دانش آموزان با اختلال رفتاری برونی سازی شده و عادی
رویکردهای نوین طراحی محیط و فرایندهای یادگیری در شیوه های آموزش نوین
بررسی رابطه تفاوت های فردی مادران با رابطه مادر -فرزند، اسنادهای شخصی و قلدری در دانش آموزان متوسطه دوم شهر اصفهان
به تعویق انداختن رضامندی تحصیلی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی های یادگیری
بررسی روابط ساختاری دانش فراشناختی، هیجانهای تحصیلی و بهزیستی روانشناختی دانش آموزان
تاثیر بازی ستاره بر سرعت درک مفاهیم ریاضی، تمرکز حواس و حافظه ی فعال دانش آموزان پایه ی اول ابتدایی
اثر بخشی بازیهساختار یافته با استفاده از لگو آموزشی بر تاب آوری و تنظیم هیجان کودکان اتیسم
بررسی رابطه سبک های هویت و خرد با شکوفایی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم شهر مهاباد
بررسی رابطه و پیشبینی جهت گیری در حل مسئله اجتماعی از طریق توانایی شناختی و طرحواره های ناسازگار در دانشجویان دانشگاه مازندران
اثربخشی آموزش تغییر اصلاح رفتار والدین بر حساسیت اضطرابی دانش آموزان با اختلال نارسانویسی
بررسی اثر بخشی آموزش با رویکرد استقرایی و قیاسی بر یادگیری دانش آموزان در درس ریاضی پایه هفتم
پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس خرده مقیاس های هوش کلامی وکسلر کودکان در دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی
اثربخشی مداخله ی درمانی عقلانی هیجانی بر شیوه های فرزندپروری والدین در کاهش اختلال خلقی گوشه گیری دانش آموزان دختر کم توان ذهنی، آموزشگاه استثنایی مقطع ابتدایی
اثربخشی آموزش مفاهیم تئوری انتخاب بر تنظیم هیجانی دانش آموزان مقطع متوسطه اول شهر تهران
مقایسه تاب آوری، عزت نفس، جرات مندی در دانش آموزان دارای پدر و فاقد پدر
تاثیر آموزش بازی های دبستانی بر مهارت های ارتباطی و رشد اجتماعی دانش آموزان دختر پایه ششم
بررسی رابطه سبکهای فرزند پروری با شادکامی دانش آموزان دوره متوسطه شهر زرند
تاثیر آموزش تنظیم شناختی هیجان بر تعامل والد-فرزندی دانش آموزان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله ای
تاثیر آموزش تنظیم شناختی هیجان بر سرمایه های روانشناختی دانش آموزان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله ای
پیشبینی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
رابطه ابعاد کمال گرایی با راهبردهای شناختی تنظیم هیجان
بررسی رابطه یادگیری مفهوم زمان و توانایی های دیداری فضایی با عملکرد شناختی دانش آموزان 8 تا 10 سال شهر اصفهان
اثربخشی آموزش مهارت برقراری ارتباط موثر بر سلامت روان دانش آموزان دختر متوسطه اول
واسطه گری هیجان تحصیلی غرور در رابطه بین محیط یادگیری و درگیری تحصیلی
مقایسه عملکردهای روان شناختی عصب نگر دانش آموزان ابتدایی دارای ناتوانایی های ویژه یادگیری نسبت به دانش آموزان عادی شهرستان فاروج
رابطه ذهن آکاهی و تبلور وجودی
طراحی بازی آموزشی پرجاذبه مجازی و ارزیابی اثر بخشی آن بر یادگیری زبان و مهارت خواندن در دانش آموزان آهسته گام با نشانگان داون
مقایسه کارکردهای اجرایی (حافظه کاری، برنامه ریزی، سازماندهی و بازداری پاسخ) در نوجوانان دارای لکنت زبان و بدون لکنت با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر اضطراب
یادگیری مبتنی بر مغز و راهبردهای علوم اعصاب تربیتی چشم اندازی نوین فراروی آموزش و یادگیری
رابطه ی سبک های هویت با نقش های جنسیتی و میزان هیجان خواهی در جوانان
پیش بینی عملکرد تحصیلی بر اساس راهبردهای پردازش و راهبردهای نظم دهی در دانش آموزان دختر متوسطه دوم شهر قم
تاثیر روش بدیعه پردازی بر میزان یادگیری آموزه های قرآنی
بررسی مولفه های آموزش الکترونیکی و یادگیری سیار مبتنی بر نظریه ارتباط گرایی
مقایسه طرحواره های ناسازگار و سنخ نمای تیپ شخصیتی با اهمال کاری در دانشجویان روانشناسی عمومی دانشگاه آزاد قم.
اثرات آموزش شطرنج بر توجه کودکان با اختلال نقص توجه – بیش فعالی
روش های تغییر رفتار و رفتار درمانی
نقش یادگیری مشارکتی در یادگیری کودکان بیش فعال
بررسی سبک های مختلف یادگیری در فرایند آموزش موسسات عالی
مقایسه میزان اختلالات رفتاری در کودکان خانواده های تک فرزند و چند فرزند دوره ابتدایی
تاثیر تمرینات یوگا بر افزایش توجه و تمرکز و یادگیری درس علوم در بین دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی شهر اصفهان
بررسی و ارتقای سلامت روان مادران دارای کودک با نیازهای ویژه ذهنی با رویکرد اقدام پژوهی
اثر بخشی آموزش مهارت جرات ورزی بر تاب آوری دانش آموزان متوسطه اول شهر ایلام
تصمیم گیری امور مدرسه و خود نظم جویی با نقش واسطه ای انگیزش پیشرفت
هنجاریابی و بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه صلاحیت حرفه ای دبیران زیست شناسی براساس مدل پاسخ مدرج نظریه صفت مکنون
رابطه سبک های فرزندپروری ادراک شده و بلوغ عاطفی با رضایت از زندگی جوانان
تاثیر عنصر نشان بر یادگیری ریاضی دانش آموزان در سامانه ی مدیریت یادگیری بازی وارسازی شده
اثربخشی آموزش مهارت خودآگاهی بر شیوه های مقابله با استرس دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری
اثر بخشی شفقت درمانی بر راهبردهای مقابله ای در خبرنگاران و روزنامه نگاران شهرستان سیرجان
مقایسه حمایت خودمختاری والدینی و معلم در دانش آموزان دارای عملکرد تحصیلی بالا و پایین
مقایسه پیوند پدرانه و مادرانه در دانش آموزان واجد و فاقد رفتار قلدری
مقایسه انعطاف پذیری شناختی مهارت های فراشناختی و امید به اشتغال دانش آموزان پسر متوسطه دوم دوره های روزانه و شبانه روزی شهرستان کلاله در سال تحصیلی 96 و 97
مقایسه کارکردهای اجرایی، تاب آوری و خودکارآمدی کودکان بی سرپرست و بدسرپرست با کودکان عادی
بررسی میزان رشداجتماعی دانش آموزان شاهددبیرستانی استان اصفهان
ارتباط سبکهای یادگیری وارک با راهبردهای انگیزشی یادگیری دانش آموزان
Effectiveness of Family-based Cognitive-Sensory-Motor Games on Inhibition of Children with ADHD
اثر بخشی شیوه های نوین آموزشی بر حس کنجکاوی و خلاقیت دانش آموزان دختر و پسر پایه پنجم ابتدایی شهر شوشتر
بررسی روش ها و راهبردهای درمانی اختلال ریاضی
بررسی نقش معلم در یادگیری الکترونیکی به روش سنتز پژوهی
مقایسه کارکردهای اجرایی و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دبستانی دارای نقص توجه و عادی
مقایسه اثربخشی آموزش خودگویی مثبت و خودکنترلی بر سازگاری تحصیلی رابطه سیستم های مغزی رفتاری با مولفه های ذهن آگاهی و علائم روانشناختی دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه شهر بوکان
بررسی رابطه هوش هیجانی و رضایت شغلی و شادکامی مدیران مدارس ابتدایی
مقایسه ی کارکردهای اجرایی در کم توانان ذهنی دوزبانه و تک زبانه 7 تا 12 ساله
نقش جنسیت در تاثیرپذیری انگیزش تحصیلی از راهبردهای خودتنظیمی، برنامه ریزی عصبی- کلامی (NLP) و رویکرد تلفیقی
چگونگی آموزش مناسب برای دانش آموزان دارای اختلال یادگیری با کمک اصول روانشناسی تربیتی
چگونگی آموزش مناسب برای دانش آموزان دارای اختلال یادگیری با کمک اصول روان شناسی تربیتی
امکان سنجی پخش تلویزیون اینترنتی در ایران جهت آموزش و یادگیری (ارائه مدلی برای راه اندازی آن در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران)
رابطه انگیزه پیشرفت و خودنظمدهی تحصیلی با مسئولیت پذیری دانش آموزان دختر پایه دهم
اثربخشی آموزش ارتباط بدون خشونت بر همدلی کودکان پیش دبستانی شهر محمودآباد
تاثیربازخورد معلم در ارزشیابی های تکوینی بر خودکارآمدی تحصیلی و عمومی دانش آموزان پسر پایه ی ششم ابتدایی شهرستان سامان
پیش بینی توانمندی روان شناختی کارکنان بانک بر اساس ابعاد شخصیتی صداقت – تواضع و گشودگی به تجربه
مطالعه تاثیر معماری محیط فیزیکی مدارس بر شکل گیری هویت دانش آموزان برمبنای تحقیقات انجام شده
مطالعه اثربخشی بازی های پرورشی بر بهبود اختلالات رفتاری کودکان پیش دبستانی بر مبنای نتایج تحقیقات انجام شده
روش های نوین تدریس
مقایسه کارکردهای اجرایی در کودکان دارای زیرنوع های اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی و کودکان عادی
اثربخشی آموزش فراشناخت بر کیفیت زندگی دانش آموزان مقطع متوسطه اول شهر زنجان
پیش بینی مشغولیت تحصیلی بر اساس یادگیری خودمدیریتی، رغبت برای یادگیری و خودکنترلی در دانش آموزان متوسطه دوم شهرستان سنندج
پیش بینی مشغولیت تحصیلی بر اساس انگیزش مدرسه در دانش آموزان متوسطه دوم
رابطه بین سبک های فرزند پروری و اختلالات رفتاری- هیجانی دانش آموزان
پیش بینی جرات ورزی دانش آموزان بر اساس راهبردهای سازگارانه و ناسازگارانه تنظیم شناختی هیجان
نقش انتظار پیامدهای تحصیل و علاقه به رشته تحصیلی در پیش بینی انگیزش تحصیلی دانشجویان
بررسی تاثیر چندرسانهایهای تولید شده توسط دانش آموزان بر خلاقیت آنها
بررسی رابطه اهمال کاری با کیفیت زندگی دانش آموزان دختر متوسطه دوره اول شهر بجنورد
بررسی پیامدهای باورهای خودکارآمدی معلمان
پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان بر اساس هوش معنوی و سبک یادگیری آن ها
یادگیری اصیل؛ از کنترل درونی تا دغدغه ی خدمت رسانی تبیین ساختار آموزشی و تبیین نقش مربی گری معلم برای دانش آموزان متوسطه اول
مقایسه انگیزش و خودپنداره تحصیلی نوجوانان مادرسرپرست و پدرسرپرست
مقایسه اثر بخشی آموزش تفکر انتقادی و بدیعه پردازی بر حل مساله و عزت نفس دانش آموزان پسر مقطع متوسطه دوم شهرستان رشت
اثربخشی برنامه توجه آگاهی بر فرسودگی تحصیلی و بیگانگی تحصیلی دانشجویان
بررسی رابطه کمال گرایی مثبت و منفی و ناگویی هیجانی با اضطراب اجتماعی در دانشجویان
بررسی رابطه هوش معنوی با تاب آوری و همدلی دانش آموزان
اثربخشی آموزش مسئولیت پذیری بر عزت نفس و خود تنظیمی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر
نقش مغز در یادگیری
توانبخشی شناختی مبتنی بر شواهد، مروری بر یافته های به روز شده از سال 2008 تا 1998
اثر بخشی توانبخشی شناختی بر افزایش عملکرد افراد دارای ناتوانی
مقایسه تاثیر کارپوشه الکترونیکی بر میزان اضطراب امتحان دانش آموزان در تیپ های شخصیتی درونگرا، برونگرا، ادراکی و قضاوتی
رابطه ویژگی شخصیتی و تفکر انتقادی با صلاحیت اجتماعی
بررسی رابطه ی حافظه ی کاری با درک مطلب خواندن در دانش آموزان پایه ی پنجم ابتدایی منطقه1 شهر تهران
اثربخشی آموزش مسئولیت پذیری بر عزت نفس و خود تنظیمی اثر بخشی بسته آموزشی متمرکز بر شفقت وذهن آگاهی بر افزایش تحمل آشفتگی
بررسی رابطه و پیشبینی جهتگیری در حل مسئله اجتماعی از طریق توانایی شناختی و طرحواره های ناسازگار در دانشجویان دانشگاه مازندران
نقش هوشمند سازی فضای آموزشی و معلمین در پرورش یادگیرندگان دوره ابتدایی
جایگاه اقتصاد آموزشی در آموزش و پرورش ایران
نقش آموزش پیش دبستانی در یادگیری مهارت های زندگی
پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس سرزندگی تحصیلی و ابعاد هویت در دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه
نقش واسطه ای رضایت زناشویی در ارتباط استفاده آسیب زای مادران از شبکه های اجتماعی مجازی با مشکلات رفتاری کودکان
توصیف و تحلیل توانایی شناخت اجتماعی دانش آموزان پایه نهم تحصیلی
اثربخشی آموزش مهارت های فراشناختی بر خودناتوان سازی تحصیلی دانش آموزان متوسطه
بررسی رابطه بین خودکارآمدی هیجانی و بهزیستی تحصیلی در دانش آموزان متوسطه شهر همدان
مقایسه اثر بخشی آموزش تکنیک های توجه آگاهی و آموزش راهبردهای حافظه فعال بر حافظه فعال و توجه و تمرکز کودکان مبتلابه اختلال خواندن
تفکر انتقادی: تعریف، محدودیت ها و راهکارهای آموزشی
بررسی اثربخشی موسیقی درمانی منفعلانه بر میزان انگیزش تحصیلی دانش آموزان
فناوری اطلاعات و ارتباطات و نقش آن در آموزش و یادگیری دانش آموزان با اختلال گفتاری
اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی(شناختی و فراشناختی) بر انگیزش پیشرفت دانش آموزان دوره ی متوسطه
یادگیری سیار در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و زمینه های کاربرد آن