Articles Stat:
Number of Articles: 81Number of Proceeding pages: 736
Papers View: 59409
3rd National Conference and 1st International Conference on Computer Games; Challenges & Opportunities
3rd National Conference and 1st International Conference on Computer Games; Challenges & Opportunities In date 2018-02-14 by University of Isfahan, in City Isfahan was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS 3rd National Conference and 1st International Conference on Computer Games; Challenges & Opportunities
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 3rd National Conference and 1st International Conference on Computer Games; Challenges & Opportunities
بررسی ساختار روایی بازی نامه گرشاسپ: سرآغاز حماسه
کاربرد روش آگاهی واج شناختی در تهیه بسته ی نرم افزاری مبتنی بر واقعیت افزوده برای درمان دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی
طراحی بسته ی آموزشی مبتنی بر واقعیت مجازی بر اساس روش چند حسی فرنالد برای درمان نارساخوانی
تاثیر بازی های رایانه ای آموزشی برارتقاء پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ،ازدیدگاه دبیران متوسطه دوره اول شهرستان قرچک درسال تحصیلی 96-1395
ویژگی های شخصیتی و سازگاری دختران و پسران با و بدون سابقه بازی های رایانه ای
استفاده از بازی ها در یک سیستم آموزشی هوشمند جهت بهبود اختلال در عملکردهای اجرایی مغز کودکان
بررسی رابطه بازی های رایانه ای با توانایی های شناختی
طراحی نرم افزار آموزش خواندن کاربردی خانواده محور و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارتهای زبان و گفتار دانش آموزان با نشانگان داون
آموزش با فناوری واقعیت ترکیبی
بازشناسی بازی دیجیتال از قماربازی دیجیتال (مطالعه فقهی–حقوقی)
بررسی تاثیر فن آوری اینتراکتیو در اجرای بازی های رایانه ای بر بهبود نقص توجه و حافظه کودکان ADHD
بررسی عوامل موثر بر نگرش های افراد درباره تبلیغات دربازی های دیجیتال
تاثیر بازی های کامپیوتری بر توانمندی های شناختی و هیجانی دانش آموزان دبستانی
هویت یابی و فرهنگ سازی نقش قهرمان در بازی های رایانه ای (بررسی موردی بازی ایرانی میرمهنا و بازی خارجی ندای وظیفه)
کاربرد عناصر بصری و نمادین در بازی های رایانه ای ازمنظر زیبایی شناختی
گیمیفیکیشن و نقش آن در مدیریت تجربه کاربر بازی های رایانه ای (مشتری بازار بازی های رایانه ای)
بررسی ظرفیت های ادبیات حماسی کلاسیک فارسی برای ساخت بازی های رایانه ای
آموزش شبکهعصبی با عامل بدون خطا جهت ایجاد عامل های متفاوت و شکست پذیر
ارایه متدی تعاملی جهت افزایش مشارکت بلادرنگ محیط واقعیت افزوده در روش فریز برای دستگاه های دستی
بررسی شناختی اثرات بازی رایانه ای Runner در بازیکنان
تاثیر توانبخشی در فضای مجازی بر ادراک روابط دیداری- فضایی دانش آموزان پسر با نارساخوانی مقطع دوم و سوم دبستان
مسیولیت کیفری طراح و کاربر بازی های رایانه ای
بررسی تاثیر و نقش فضای مجازی در سبک زندگی اسلامی
بررسی سیر تعمیق مفاهیم اسلام ستیزی و اخلاق ستیزی در بازی های رایانه ای بر اساس نظریات کاشت و گلوله جادویی
رابطه ابعاد هویت با میزان استفاده از بازی های رایانه ای در بین کاربران بازی های رایانه ای در شهر یزد
مقایسه اعتیاد به بازی های رایانه ای، پرخاشگری اینترنتی و اضطراب تکنولوژی در دانشجویان خوابگاهی و غیر خوابگاهی شهر اصفهان
بررسی میزان شیوع اعتیاد به بازی های رایانه ای و ارتباط آن با سطح خلق
سواد اخلاقی بستری جهت کنترل هوش هیجانی در محیط بازی های رایانه ای
به کارگیری رنگ با رویکرد زیبایی شناختی در طراحی بازی های رایانه ای
پردازش بلادرنگ سیگنال EOG با استفاده از FPGA به منظور طراحی کنسول های بازی
تاثیر استفاده از بازی کامپیوتری بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال و مقایسه با الگوی ماهر و درحال یادگیری
بازی های رایانه ای و نقش آن در دفاع مقدس
رابطه ی نوع بازی رایانه ای ترجیحی و اعتیاد به بازی های رایانه ای با شفقت به خود در نوجوانان
فیلابت: بازی جدی تحت تلفن هوشمند برای آموزش مدیریت دیابت برای کودکان 8 سال به بالا
اولویت بندی عوامل تاثیر گذار بر انتخاب بازی های دیجیتال از نظر گیمرها و نخبگان با استفاده از روش AHP
تاثیربازی چندرسانه ای برنادرست نویسی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری
بررسی حس حضور در بازی موبایلی پو
طراحی و پیاده سازی بازی آموزش زبان انگلیسی کودکان مبتنی بر اصول شی گرایی در سیستم عامل اندروید
تاثیر نوار پیشرفت بر میزان مشارکت کاربران در سامانه مدیریت یادگیری بازی وار شده
ارایه روشی در جهت بهبود روند طراحی مرحله در بازی های رایانه ای با استفاده از دستگاه ردیاب چشم
نی نو : بازی رایانه ای مبتی بر فناوری واقعیت افزوده در جهت بازی وارسازی مطالب مجلات و نشریات
بررسی رابطه بین میزان استفاده از بازی های رایانه ای ،صفات شخصیتی، ویژگی های شخصیت بازی، سبک های بازی، و سازگاری اجتماعی در بین نوجوانان دختر و پسر
ایجاد تعادل پویا بین مهارت های بازیکن و چالش های بازی های رایانه ای با استفاده از الگوریتم ژنتیک
Does Edupreneurs Furnish Collegiate Students with Copracticing of Reading Comprehension Harnessing the Potential of PBL AR M-Games for ESAP Teaching and Learning
طراحی ابراز ارزیابی و سنجش اختلال کم توجهی/بیش فعالی در قالب گیمیفیکیشن
سواد بازی های الکترونیکی و نقش کتابخانه ها در ارتقاء آن
بررسی میزان اثر عناصر پرکاربرد در ساخت بازی های دانستی تصویری با استفاده از تحلیل اطلاعات رفتاری کاربران
رابطه بین بازی های رایانه ای و خشونت های جدید در بین نوجوانان
کاربرد واقعیت افزوده در آموزش ویژه
ساخت واعتبار سنجی نرم افزار درمان واقعیت مجازی مبتنی بر تصاویر 360 درجه برای درمان ترس از پرواز
مدلی برای کنترل پویای داستان بازی های رایانه ای بر اساس شخصیت بازیکن
کاربرد رویکرد مبتنی بر شواهد در پژوهش بازی های آموزشی
بررسی و تحلیل مینیمالیسم (کمینه گرایی) در بازی های ویدیویی
رابطه بین بازی های رایانه ای با مهارت حل مساله در بین دانشجویان
رابطه بین میزان استفاده از بازی های رایانه ای با هوش هیجانی در بین دانشجویان
تحلیل نقش بازی های رایانه ای خشن بر پرخاشگری دانش آموزان پسر
بررسی و تحلیل روش های تنظیم پویای سختی دربازی های رایانه ای چندنفره
نقش بازی های کامپیوتری در ارتقای بهزیستی روانشناختی سالمندان دارای آشیانه خالی
پیاده سازی یک سیستم تشخیص حرکت بی سیم در جهت شبیه سازی حرکات بازیکن در یک بازی رایانه ای جدی
بدو بیو: بازی وارسازی حرکات ورزشی دو در جهت افزایش تحرک
A video game for improving self-efficacy and changing life-style of obese child
یک بازی رایان های-ورزشی برای تمرین سایه زنی درایو فورهند بهکمک فناوری کینکت ایکس باکس
طراحی و پیاده سازی یک بسته نرم افزاری با هدف تقویت توجه
طراحی و پیاده سازی بازی جدی مانی و مانا با روند بازی پویا برای بهبود اختلالات اجتماعی در بیماران اوتیسم
بررسی رابطه استفاده از بازی های کامپیوتری و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر ششم ابتدایی شهرستان آمل
تکنولوژی ها و امکانات دسترسی سریع و ساده به ساخت کارکتر و بازی سازی مطالعه موردی کمپانی میکسامو
طراحی و پیاده سازی شبیه ساز زندگی اجتماعی مبتنی بر مولفه های هوش اجتماعی با استفاده از روند توسعه چابک
مسیولیت مدنی ناشی از بازی های رایانه ای
شناسایی و بکارگیری احساس بازیکن در کنترل جریان بازی و افزایش سطح حس غوطه وری
توانبخشی تعادلی بیماران مبتلا به MS به کمک روش های بازی درمانی و بینایی ماشین
پیشگیری از پایداری بزهکاری های برخاسته از بازی های رایانه ای در میان کودکان
یادگیری پدیده های جوی از طریق نرم افزار واقعیت افزوده AR-Blue Sky با تاکید بر افزایش تعامل
بررسی تطبیقی مدل های احساسات در بازی های رایانه ای
بررسی تاثیر جلوه های صوتی و موسیقی متن بر غوطه وری بازیکن دربازی های اکشن
بازی وارسازی پرو لباس با استفاده از شبیه سازی حرکت کاربر
تدوین و اعتبارسنجی بسته ی نرم افزاری واقعیت مجازی مبتنی بر تصاویر واقعی به منظور ارتقاء سطح توجه پایدار و انتخابی کودکان
گیمیفالت : ارایه رویکردی بازی گونه برای اشکال زدایی نرم افزار
بررسی پیامدهای نامطلوب تبلت بر مهارت های حرکتی ،اجتماعی و تحصیلی کودکان
تحلیل ظرفیت های ارتباطی بازی های رایانه ای هدفمند در برقراری روابط بینامتنی: مطالعه مقایسه ای بازی های آشتی ساز و درگیری های جهانی: فلسطین
بررسی اثر بخشی بازی موبایلی ابداعی من من بر افزایش عزت نفس کودکان 8 و 9 ساله تهرانی