Articles Stat:
Number of Articles: 63Number of Proceeding pages: 573
Papers View: 48080
The 5th International Conference on Computer Games; Challenges and Opportunities
The 5th International Conference on Computer Games; Challenges and Opportunities In date 2020-02-19 by University of Isfahan, in City Isfahan was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS The 5th International Conference on Computer Games; Challenges and Opportunities
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in The 5th International Conference on Computer Games; Challenges and Opportunities
ساخت و اعتبارسنجی بسته نرم افزاری مبتنی بر ردیاب چشم جهت بهبود توجه در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیش فعالی
بررسی تاثیر استراتژی بازی های رایانه ای آموزشی در مدیریت تفکر خلاق در کودکان با استفاده از راهبردهای تعاملی: کارآزمایی بالینی کنترل شده
طراحی و ارایه بازی های چهارگانه توان بخشی مجموعه مچ و مجموعه ساعد: اقدام پژوهی
بررسی زمان واکنش در تشخیص تنالیته های رنگی: مطالعه مقطعی
تنظیم سختی پویای یک بازی شناختی مبتنی بر نوروفیدبک با هدف کمک به درمان اختلال نقص توجه - بیش فعالی
طراحی و اعتبارسنجی نرم افزار تکالیف دوگانه مبتنی بر حسگر Kinect در محیط واقعیت مجازی برای ارزیابی اختلالات شناختی در سالمندان
بهبود توانمندی شناختی در شرکت کنندگان بازی کامپیوتری با بررسی هورمونی و امواج مغزی: کارآزمایی بالینی کنترل شده
رابطه اعتیاد به بازی آنلاین با جو عاطفی خانواده، اشتیاق تحصیلی و سازگاری تحصیلی در دانش آموزان
تاثیر فیلیال تراپی مجازی مادران بر مهارت های اجتماعی و پرخاشگری در کودکان دارای اختلال یادگیری: کارآزمایی بالینی تصادفی
راهکاری برای بهبود فرایند ثبت داده های حرکتی با هدف جمع آوری داده های حرکات موزون آذری: اقدام پژوهی
بازی درون من طراحی یک بازی به منظور بررسی و امکان سنجی تاثیر بازی های رایانه ای بر روی خشم و مدیریت آن: مطالعه علی- مقایسه ای
بررسی تاثیر کوتاه مدت بازی رایانه ای تیرانداز اول شخص بر سطح تمرکز دیداری با استفاده از ابزار ردیاب چشمی: کارآزمایی بالینی تصادفی
مصورسازی تعاملی داده های مربوط به تاثیر بازی های خشونت آمیز بر رفتار کودکان و نوجوانان: اقدام پژوهی
بررسی کارایی واقعیت افزوده در شناخت درمانی نقص حافظه فعال در کلاس های آموزش درک خوانداری انگلیسی با اهداف پزشکی: یک پژوهش متممی
بازی وارسازی سیستم دوچرخه ثابت با هدف بهبود وضعیت جسمانی دانشجویان و تولید انرژی (اقدام پژوهی)
سارای: بازی رایانه ای با رویکرد آموزش سلفژ در موسیقی مبتنی بر دریافت و آنالیز صوت
طراحی و پیاده سازی کنترلر نروفازی تطبیقی برای بازی های تحرکی
آسیب های ناشی از اعتیاد به بازی های رایانه ای خشن بر کودکان 7-5 ساله شهر شیراز: مطالعه تلفیقی
تاثیر بازی توان بخشی بر افزایش توجه مستمر دانشجویان: کارآزمایی بالینی تصادفی
بررسی قابلیت پردازش گفتار در بازی های رایانه ای جهت بهبود روند آموزش تلفظ زبان انگلیسی: اقدام پژوهی
تبدیل حرکات انسانی به یک نقاشی مفهومی بر اساس موسیقی با کمک سیستم ثبت حرکت: اقدام پژوهی
ناوک: اقدام پژوهی برای تجربه نقاشی با چشم با استفاده از رهگیری حرکات چشم
بهبود یادگیری تقویتی عمیق با برنامه درسی در فضای بازی
طراحی و بررسی اثربخشی بازی جدی تحت اندروید امیلی و جعبه اسباب بازی در مدیریت خشم کودکان: کارآزمایی بالینی تصادفی
مقایسه هوش اجتماعی و هویت جنسی، پرخاشگری و گرایش به اعتیاد در نوجوانان وابسته به بازی آنلاین ویدئویی GTA و نوجوانان عادی: مطالعه مقطعی
استفاده از رویکرد مدل رانده در بازی وارسازی دوره های آموزشی: اقدام پژوهی
تاثیر رنگ در ادراک زمانی کاربران بازی های رایانه ای: مرور روایی
تغییرات فیزیولوژیک و هومورال ناشی از بازی های ویدئویی
مطالعه رابطه بین میزان و نوع انجام بازی های رایانه ای با میزان پرخاشگری در دانشآموزان سیکل دوم شهرستان نقده با تاکید بر میزان حمایت اجتماعی ادراک شده به عنوان متغیر میانجی
شناسایی عنصرهای تربیتی نسل تراز انقلاب از منویات امام خامنه ای با روش تحلیلی مضمونی در جهت تولید بازی های دیجیتال
Mythology in Video Games How it works and why it works
رابطه احتمالی میان بازی های رایانه ای، استفاده از شبکه های اجتماعی و کاهش جرایم با استفاده از نظریه فرصت جرم
تحلیل محتوای اپلیکیشن واقعیت افزودهی آموزش نماز ویژه ی دانش آموزان مقطع ابتدایی براساس اصول چندرسانه ای مایر
بررسی چگونگی بازنمایی شخصیت های اسطوره ای ایران در بازی نجات قلعه در گوشی هوشمند
رابطه ی شخصیت پردازی و متحرک سازی در بازی های پلتفرمر دوبعدی مطالعه موردی دو بازی در دهه ی نود میلادی
بازی رایانه ای، ابزاری نوین و کارآمد در سایبر دیپلماسی
نگرشی بر سیاست کیفری ایران در منع تبعیض نژادی_قومی در صنعت بازی های رایانه ای
تبیین و تحلیل حقوقی جرم بازی های آنلاین در اینترنت و شرط بندی نسبت به آن (با تاکید بر نگاه قانون به قمار و شرط بندی اینترنتی)
نمایش مدل سه بعدی حالت های چهره کشف شده موجود در ویدئو، با استفاده از روش یادگیری عمیق برای بازی های رایانه ای
بررسی تاثیر بازی های مبتنی بر واقعیت مجازی بر کارکرد شناختی پردازش فضایی و ارتباط آن با بیماری سایبری
ارتباط انواع بازی های رایانه ای با پرخاشگری ( مورد مطالعه: پسران نوجوان شهر ایلام در سال 1398)
بسترهای وقوع و پیشگیری از جرم در زندگی دوم
Computer Games for Dubbing Teaching: The dublor sho Game
ارائه یک رویکرد جدید جهت اولویت بندی موارد آزمون مبتنی بر الگوریتم جستجوی گرانشی در برنامه ها و بازی های رایانه ای
حق بر بازی و تاملی بر سیاست های کنترل بازی های ویدیویی
تاثیر وجود نمادهای بومی شهری در بازی رایانه ای بر حس غوطه وری بازیکن
مروری بر نقش بازی های رایانه ای در فرایند تنظیم هیجان کودکان و نوجوانان
مزایای بازی جدی به سبک سکویی در آموزش کلمات انگلیسی برای کودکان
نقش شرکت های دانش بنیان در تولید محتواهای آموزشی و جلوگیری از نفوذ استانداردهای غربی در بازی های رایانه ای
طراحی ابزار نقاشی دیجیتال با رویکرد واقع گرایانه به کمک واقعیت مجازی
Postmodernism and New Weird in Remedy’s Control
جبر یا اختیار، معنا و مفهوم کات سین (cut scene) در بازی های رایانه ای
جایگاه بازی وارسازی در نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی
تاثیر قدرت تصمیم گیری عاملانه در بازی های رایانه ای بر میزان لذت بازیکن از تجربه بازی رایانه ای
استفاده از بازی های رایانه ای سبک ماجراجویانه با هدف تاثیرگذاری عمیق تر بر کودکان و نوجوانان در روابط خانوادگی و هنجارهای اجتماعی
فیروزه: چارچوبی جهت بهبود تجربه کاربری در بازدید از اماکن تاریخی با استفاده از بازی وارسازی
طراحی مدلی برای داستان سرایی پویا در بازی های رایانه ای
بازی وارسازی پارکینگ هوشمند با روش پوش محدب و بوم بازی سازی
استفاده از بازی های جدی برای آموزش زبان های برنامه نویسی
مصورسازی هوشمند داده های بازی های موبایل اپ استور جهت فراهم سازی امکان تحلیل اطلاعات بازی ها
Synergistic nature of digital game-based language learning and Task-based language teaching
بررسی زمان واکنش بازیکنان در بازی های رایانه ای، در محیط های مختلف
مصورسازی تعاملی داده های مربوط به تاثیر بازی های خشونت آمیز بر رفتار کودکان و نوجوانان