Articles Stat:
Number of Articles: 46Number of Proceeding pages: 552
Papers View: 14597
Third National Conference on Chemistry Education
Third National Conference on Chemistry Education In date 2021-08-04 by Farhangian University, in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS Third National Conference on Chemistry Education
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in Third National Conference on Chemistry Education
بررسی میزان اثربخشی یادگیری ماهیت پیوند یونی براساس روش حل مسئله در دانش آموزان متوسطه دوره اول
الگوهای تدریس برنامه درسی مرتبط با آموزش محتوای شیمی
بررسی مزایای به کارگیری کتاب های الکترونیکی در آموزش شیمی
تحلیل محتوای کتاب درسی شیمی دهم دوره متوسطه دوم و میزان انطباق آنها با پنج عنصر برنامه درسی ملی
تاثیرشبیه سازی و آزمایشگاه مجازی درآموزش شیمی و یادگیری دانش آموزان
مطالعه تطبیقی آموزش ایران و آلمان با تاکید بر آموزش شیمی
تحلیل محتوای کتاب شیمی دهم بر اساس مولفه های مهارتهای اجتماعی
بررسی کج فهمی های مبحث محلولها در میان دانش آموزان دوره دوم متوسطه
بررسی مشکلات ارزشیابی آنلاین شیمی در دوران شیوع ویروس کرونا
بررسی روند پژوهش در آموزش شیمی
تحلیل محتوای کتاب شیمی پایه یازدهم بر اساس مولفه مهارتهای زندگی
بررسی میزان توجه به تفکر انتقادی لیپمن در کتاب شیمی پایه دهم دبیرستان
کج فهمی دانش آموزان پایه دوازدهم در مبحث پیوند هیدروژنی
تحلیل محتوی کتاب درسی شیمی( ۲ )پایه یازدهم دوره متوسطه دوم بر اساس پنج مولفه الگوی هدف گذاری برنامه درس ملی
مطالعه و بررسی کارورزی دانشگاه های تربیت معلم کشور سنگاپور
تحلیل محتوای کتاب شیمی یازدهم بر اساس میزان توجه به ساحت های تربیتی سند تحول بنیادین
تحلیل توصیفی محتوای کتاب شیمی دهم براساس مولفه های ارزش اجتماعی
تحلیل محتوای کتاب درسی شیمی دوازدهم بر اساس مولفه های سلامت جسمانی
رویکردهای آموزش از راه دور در درس شیمی آلی در دوره همه گیری ویروس کرونا
تحلیل محتوای کتابهای درسی شیمی دوره متوسطه دوم بر اساس دانشمندان نام برده شده در آنها
اهمیت آموزش شیمی سبز در مدارس و دانشگاه
تحلیل محتوای شیمی کتاب آزمایشگاه علوم تجربی پایه دهم بر اساس الگوی خلاقیت پلسک
تحلیل محتوای کتاب شیمی دهم بر اساس مولفه های هویت ملی
چگونه توانستم با استفاده از الگوی تدریس و یادگیری مشارکتی در درس شیمی،دانش آموزانم را به فعالیت های مشارکتی علاقمند سازم و نمرات آنها را بهبود بخشم
مطالعه تطبیقی برنامه ریزی آموزشی درس شیمی بین دو کشور کویت و ایران
تحلیل توصیفی بخشهای »آیا میدانید« کتاب شیمی پایه دهم بر اساس مولفه های هویت ملی
بررسی دیدگاه مختلف در مورد ماهیت نور از نگاه تاریخ علم
رویکرد اکتشافی در آموزش شیمی:فراترکیب مطالعات انجام شده در یک دهه اخیر
تاریخ ، فلسفه و ماهیت علم درآموزش شیمی
تحلیل سطح خوانایی کتاب شیمی پایه دهم با روش گانینگ فوگ
اقدام پژوهی راهکارهای ارزشیابی مستمر در مدرسه رستگار شهرستان ساوه در سال ۱۳۹۹-۱۴۰۰ با رویکرد مجازی
تحلیل محتوای کتاب شیمی یازدهم براساس الگوی مریل
بررسی محتوای کتاب شیمی پایه دهم بر اساس اصول شیمی سبز و اهداف توسعه پایدار
آموزش سلول های الکتروشیمیایی با بهره گیری از دانش آموزان
نقش اینفوگرافی (اطلاع نگاشت) در جذب مخاطب شیمی
طرح اقدام پژوهی رویکرد مجازی افزایش مشارکت دانش آموزان در درس شیمی پایه یازدهم
مطالعه تطبیقی برنامه درسی شیمی ایران و ترکیه در دوره ی متوسطه دوم
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش شیمی درطی همه گیری کووید-۱۹
تحلیل محتوا مبحث موازنه کردن معادله واکنشهای شیمیایی کتاب شیمی دهم به روش مک لافین
بررسی کج فهمی های رایج دانش آموزان پایه دوازدهم در مبحث تعادلات شیمیایی شیمی متوسطه دوم
چشم اندازها و چالشها در آموزش آنلاین شیمی
مطالعه تطبیقی آموزش شیمی ایران و آلمان
تحلیل محتوا (متن) کتاب علوم تجربی سال هفتم بر اساس پنج مولفه الگوی هدف گذاری برنامه درس ملی
بررسی سیر تغییر در مفاهیم کتاب های درسی شیمی پایه دهم از سال ۱۳۰۰ شمسی تا کنون
تحلیل محتوای کتاب آزمایشگاه علوم تجربی (۱)پایه دهم بر اساس به کارگیری مولفه های هوشهای چندگانه
اهمیت جایگاه طراحی آموزشی در آموزش شیمی با استفاده از سه رویکرد ساختگرایی، سیستمی و رفتارگرایی