Articles Stat:
Number of Articles: 141Number of Proceeding pages: 1870
Papers View: 273523
The second National Conference for Teachers
The second National Conference for Teachers In date 2016-04-30 by Farhangian University,دانشگاه فرهنگيان و دانشگاه اصفهان in City Isfahan was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS The second National Conference for Teachers
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in The second National Conference for Teachers
مدیریت تحول ونوآوری در تربیت معلم
بررسی نقش صلاحیت های حرفه ای معلمان دوره ابتدایی بر تربیت شهروندی دانشآموزان
جایگاه پژوهش بین دانشجومعلمان با تاکید بر اخلاق پژوهش
بررسی بدفهمی های مشترک بین معلمان و دانش آموزان در مفاهیم علوم دور ابتدایی بااستفاد از شیوه ترسیم توام با متن(نمونه موردی مفهوم رشد گیا )
ضرورت آموزش فعال و پژوهش محور در تربیت معلم
امتحانات، شیوههای ارزشیابی و معیارهای نمرهده ی: معماران سواد معلمان آینده گامهای نخستین پژوهش درباره نقش فرهنگ ارزشیابی در کیفیت سواد دانشجو-معلمان
بررسی رابطه بین هوش معنوی و سلامت روان دانشجویان کارشناسی پیوستهدانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر اصفهان در سال تحصیلی 95-1394
سیر تاریخی و تکوینی تربیت معلم ازسال 1297 تا 1387 در ایران معاصر
نقد و ارزیابی کلاسهای چندپایه
تدوین راهکارهای عملیاتی جهت توسعه کارکردهای علم و دانش در کشو ردر راستای کارآفرینی با تاکید بر دانشگاه فرهنگیان
نظریه ارتباط گرایی ضرورتی قابل تأمل در ارتقاء کیفیتدانش و یادگیری در دانشگاه فرهنگیان
الگو های نوین توسعه حرفه ای معلمان
دیدگاه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان نسبت به یکی از مولفه آزمون جامع(تجربیات کارورزی ) به عنوان نظام سنجش صلاحیت حرفه ای دانشجو معلمان
کیفیت در برنامه ریزی درسی دانشگاه فرهنگیان
نقش و کاربرد پژوهش روایتی دربهبود برناهه های تربیت معلم و رشد حرفه ای معلمی
بررسی جایگاه مهارتهای حرفه ای معلم چندپایه در برنامه های درسی دانشگاه فرهنگیان
صلاحیتهای حرفهای مطلوب دانشجو معلمان آموزش ابتدایی(مطالعه موردی: دیدگاه مدرسان و دانشجویان پردیس فاطمه زهرا س دانشگاه فرهنگیان اصفهان)
تاملی بر صلاحیت های حرفه ای معلمان با ملاحظه ی تغییرات برنامه درسی
بازشناسی اصول و روشهای ارتباط مؤثر در سیره اهلبیت (ع) و دلالتهای آن بر رابطه معلم وشاگرد
ارزشیابی اساتید دانشگاه فرهنگیان توسط دانشجو معلمان
بررسی تطبیقی وضعیت کارورزی دانشجو معلمان در مراکز تربیت معلم ایران، ژاپن، آلمان، کانادا، فرانسه و انگلیس
تأملی کیفی بر شیوه تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان
سوادهنری در برنامه درسی
الگوهای نوین توسعه حرفه ای معلمان(اقدام پژوهی ـ درس پژوهی ـ روایت پژوهی)
بررسی جایگاه انتخاب وتربیت معلم درساختار تشکیلاتی وزارت آموزش وپرورش
آسیب شناسی درس کارورزی از نظر اساتید دانشگاه فرهنگیان ( مطالعه موردی: پردیس فاطمه زهرا س و شهید رجایی اصفهان)
شناسایی و هدایت استعدادها، رویکردی نوین مبتنی بر آینده پژوهی در نظام تربیت معلم
بررسی صلاحیت حرفه ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان پردیس بنت الهدی صدر اردبیل
امکان سنجی تلفیق آموزه های مکاتب پوزیتویسم منطقی و پراگماتیسم در زمینه نقش مدرس و دانشجو معلم در فرایند یاددهی- یادگیری و اثر بخشی آن بر تعلیم و تربیت در دانشگاه فرهنگیان
رسالت دانشگاه فرهنگیان و نقش آن در مرتفع سازی نیازهای معلم فردا
جایگاه خانواده به عنوان یک نهاد اجتماعی در سند تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی
بررسی جایگاه دانشگاه فرهنگیان در اسناد بالادستی (بررسی مقایسه ای اساسنامه دانشگاه فرهنگیان با مبانی نظری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش)
بررسی تطبیقی آموزش پیش از خدمت معلمان، آموزش معلمان مبتدی و آموزش ضمن خدمت معلمان در ایران و چند کشور جهان
برنامه درسی عمل گرا : از نظریه تا عمل
کاوشی بر منطق انتخاب حرفه معلمی توسط دانشجو معلمان( مورد: دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی)
تحلیل محتوای دروس عمومی دوره کارشناسی ارشد نا پیوسته رشته های علوم انسانی و تطبیق آن با سند چشم انداز
تحلیل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از نظر میزان اهمیت به مولفه های شایستگی معلمان
بررسی رابطه ابعاد هوش هیجانی و مکانیسم های دفاعی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اصفهان
آموزش الکترونیکی در دانشگاه فرهنگیان ، شناسایی عوامل پیاده سازی و چالشهای آن
تبیین چرایی و چگونگی راهبرد نظام پژوهش دانشجویی در دانشگاه فرهنگیان با رویکرد تربیت معلم
ساخت ابزار ارزیابی صلاحیت های حرفه ای معلمان دوره ی ابتدایی براساس اسناد معتبر ملی و بین المللی در حوزه ی تربیت معلم
بایسته های فریضه ی امر به معروف و نهی از منکر بر اساس اهداف سند تحول بنیادین
بررسی راهکارهای توسعه بهره گیری از فن آوری آموزشی در پردیس ها و مراکزآموزش عالی دانشگاه فرهنگیان اصفهان
تبیین رابطه بین اهداف پیشرفت و پیشرفت تحصیلی و دلایل تفاوت درپژوهشهای انجام شده
ملزومات روش تدریس مبتنی بر یادگیری مادام العمر
دانشگاه فرهنگیان به عنوان یک سازمان یادگیرنده
فاوا در تربیت معلم (نقد و بررسی عناوین درسی فاوا در دانشگاه فرهنگیان)
بررسی عوامل فرهنگی مؤثر بر حفظ محیط زیست شهراصفهان از نظر دانشجویان و کارکنان دانشگاه فرهنگیان
راهنمای ارائه مدلی نظری برای کارورزی بر اساس مدل های دانش عملی و دیدگاه ژوزف شواب در پرکتیکال دو
درآمدی به برنامهدرسی کارورزی در تربیت معلم: با تأکید بر پژوهش روایی
بررسی تاثیر آموزش های تربیت معلم بر خودکارآمدی معلمان ابتدایی زن شهر ساوه در سال تحصیلی 94-95
اثربخشی دوره کارورزی بر میزان انگیزش شغلی و خودکارآمدی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان
آسیب شناسی ناکارآمدی و کم جانی آکادمیک در دانشگاه فرهنگیان
بررسی موانع اجرای درس پژوهی در مدارس
روایت پژوهی
اقدام پژوهی اقدام پژوهی
اهمیت و کارایی درس پژوهی در میزان شایستگی حرفه ای در تربیت معلم به عنوان یک سازمان یادگیرنده
تحول ونوآوری وتاثیرآن برکیفیت آموزشی تربیت معلم
ارزیابی برنامه درسی کارورزی از تئوری تا عمل
پیش بینی سلامت روان دانشجو معلمان بر اساس مؤلفه های خودکارآمدی و حمایت اجتماعی
بررسی ضرورت بکارگیری رویکرد آموزش معلم پژوهش محور در تربیت معلم
اساسنامه دانشگاه فرهنگیان : تحلیل وظایف و اختیارات کنشگران تصمیم گیر دانشگاه
آموزش گفت و شنودی بستری برای یادگیری برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان
شبکه های اجتماعی مجازی وتقویت هویت فرهنگی
تببین و واکاوی برنامه درسی بارویکردآینده پژوهانه درافق 1404
نقش مدیریت دانش در توانمندسازی دانشجو معلمان تربیت معلم
بررسی میزان آشنایی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری شیراز با شایستگی ها و توانمندی های معلم در طراز جمهوری اسلامی ایران
درس پژوهی ، فرایند استراتژیک تغییر( در راستای توسعه ی حرفه ای معلم )
شناسایی نیاز های فرهنگی، تربیتی و اجتماعی اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهانو نقش آن در تربیت فرهنگی دانشجو - معلمان
اثرپذیری راهبردالگوی نوین کارورزی دانشگاه فرهنگیان ازالگو های نوین توسعه حرفه ای معلمان (اقدام پژوهی،روایت پژوهی،درس پژوهی)
تحو ل مدیریت در تربیت معلم با ارایه راهکارهایی در افزایش ایجاد انگیزه تحقیق و پژوهش در معلمان
ارزیابی نیاز دانشجو معلمان رشته ی ابتدایی دانشگاه فرهنگیان به آموزش هنر با رویکرد تربیت هنری
سازنده گرایی ، زیربنای رسالت های دانشگاه فرهنگیان
بررسی تحلیلی مؤلفه های معلم دین مدار برمبنای اسلام با استناد به سند تحول بنیادین
بازشناسی فرصت ها و تهدید های برگزاری امتحان جامع و بازنگری شیوه های جذب دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
کارورزی با رویکرد پژوهش روایی: الگویی نو در توسعه حرفه ای معلمان
بررسی میزان خودکارآمدی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان اصفهان
محتواگرایی ایرانی اسلامی؛ آغاز نهضتی از دانشگاه فرهنگیان
بررسی تاثیر شیوه معلمی دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان بر نظام آموزش و پرورش
میزان اثر بخشی فعالیت های نوین بر ارتقا صلاحیت های حرفه ای معلمان با دیدی تطبیقی در چندین کشور دنیا
چارچوب نظری آموزش کارورزی مبتنی بر رویکرد ساخت و سازگرایی
درس پژوهی بستر جدیدی برای تحول و توانمند سازی معلمان
تدریس در کلاس های فراگیر: اثربخشی و اعتقادات و باورهای دانشجو معلمان کانادا
تاثیر دوره های پژوهشی بر شایستگی های علمی و حرفه ای معلمان ابتدایی
بررسی تطبیقی برنامه درسی مقطع کارشناسی ارشد دوره تربیت معلم ایران با آلمان، استرالیا، انگلستان، فرانسه و کره جنوبی
بررسی شرایط انتخاب و ارزیابی الگوهای پذیرش دانشجو در تربیت معلم و جایگاه آنها در ساختار آموزش و پرورش
بررسی عوامل مؤثر بر گرایش دانشجو معلمان به فعالیت های پژوهشی در دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان
صلاحیت ها ی معلم اثربخش با توجه به سیره ی رضوی
بررسی میزان بکارگیری فناوری های نوین در فرایند آموزشی دانشگاه فرهنگیان
برنامه های آموزشی رشد حرفه ای معلمان در ایران و فنلاند: یک مطالعه تطبیقی
تربیت معلم و ESDچالشی نو برای تربیت معلم هزاره سوم
تاثیر بکارگیری فناوری اطلاعات بر اثر بخشی دانش آموز
دانشگاه فرهنگیان به مثابه یک دانشگاه یاددهنده
درس پژوهی؛ راهکاری جدید در پژوهش های آموزشی
دانشگاه تربیت معلم و افزایش شایستگی های سیاسی دانشجو معلمان با شناخت درست سیاست
گسترش مبادلات علمی بین المللی ضرورتی اجتناب ناپذیر برای دانشگاه فرهنگیان
تأملی برفرآیندتربیت معلم وابعاد چهارگانه آن، مطالعه ای پدیدارنگارانه
تربیت معلم فکور:یک رکن اساسی در دانشگاه فرهنگیان و یک نیاز بنیادی در آموزش وپرورش
شناسایی راهکارهای نهادینه سازی باورهای معنوی؛ گامی به سوی توسعه حرفه ای معلمان
بررسی نیازسنجی معلمان پایه ابتدایی نسبت به آموزش پژوهش
الگوهای نوین توسعه حرفه ای معلمان(روایت پژوهی- درس پژوهی- اقدام پژوهی)
راهکارهای ایجاد انگیزه درمعلمان تربیت معلم
بررسی استراتژی ها و فرایندهای آموزش فناوری کمکی برای معلمان بادانش آموزان دارای نیازهای ویژه به شیوه آنلاین
بررسی رابطه بین الگوهای توسعه حرفه ای و مولفه های سنجش صلاحیت حرفه ای دانشجومعلمان (آزمون جامع) ، از دیدگاه دانشجومعلمان رشته علوم تربیتی ورودی 91، در منطقه 9 دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی 95-94
بررسی ویژگیهای سازمان یادگیرنده در دانشگاه فرهنگیان
بررسی چگونگی رسالت دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم آینده
واکاوی جایگاه آموزش از راه دور در توسعه حرفه ای معلمان: چالش ها،فرصت ها
تحول بنیادین وتوسعه همه جانبه آموزش و پرورش با رویکرد به نظام ارزشی
قابلیت های بستر مجازی برای تربیت معلم و توسعه حرفه ای معلمان
نقد و ارزیابی دو الگوی پر کاربرد تربیت معلم
بررسی جایگاه برنامه درسی پنهان در فرایند تربیت اجتماعی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان
فلسفه تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان
پژوهش کیفی، الگوی نوین توسعه ی حرفه ای معلمان
معلم و رسالت او در ارزشیابی از برنامه درسی در چهارچوب سند چشم انداز 1404
کارورزان و برنامه ی جدید کارورزی:روایتی از است ها و نیست ها، باید ها و نباید ها
واکاوی پدیدارشناسانه شایستگی های حرفه ای تدریس از دیدگاه متخصصان تعلیم و تربیت
دانشگاه فرهنگیان ؛ رویکردی مؤثر در آموزش و بهسازی منابع انسانی
تحول در توسعه حرفه ای دانشجو معلمان مبتنی بر اندیشه های شوآب و مزیرو(با تاکید بر دیالکتیک و تامل در عمل)
تربیت معلم چند پایه ؛ راهبردی برای توسعه اهداف آموزش برای همه
ارزشیابی انطباق برنامه ی درسی دانشگاه فرهنگیان با اسناد بالادستی ازدید گاه اساتید این دانشگاه(واحد کارورزی )(مطالعه موردی پردیس های استان سیستان و بلوچستان )
اقدام پژوهی تحت تاثیر پارادایم عقلانیت تکنیکی یا معلم به عنوان پژوهنده
جایگاه دانشگاه فرهنگیان در تولید علم
پیش بایست های صلاحیت حرفه ای معلمان( با تأکید بر متون اسلامی )
بررسی و شناسایی عوامل موثر در پیاده سازی سیستم مدیریت دانش و نقش آن در مراکز تربیت معلم
رسالت دانشگاه فرهنگیان در تربیت معلمان شایسته
بررسی عوامل موثر جهت اجرای اثربخش درس پژوهی درراستای توسعه حرفه ای معلمان (با محوریت نقش معلم)
روایت نگاری ابزار تامل و بالندگی حرفه ای « مطالعه ای کیفی در زمینه تجربه روایت نگاری دانشجو معلمان در درس کارورزی»
ضرورت تحول و نوآوری در تربیت معلم
طراحی و اعتباریابی الگوی اشتراک دانش در نظام تربیت معلم
بررسی کیفیت دروس و سرفصل های رشته علوم تربیتی گرایش آموزش ابتدایی در دانشگاه فرهنگیان
بررسی تربیت رسمی و عمومی در جمهوری اسلامی ایران در سند تحول بنیادین
آسیب شناسی برنامه کارورزی از دیدگاه استادان راهنمای آن: مطالعه ای کیفی
شایستگی های حرفه ای دانشجومعلمان و سهم دانشگاه فرهنگیان در ایجاد آن ها (از نظر دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان اصفهان-پردیس شهید باهنر اصفهان)
توانمندسازی عاطفی – اجتماعی؛ حلقه ی گمشده ی برنامه های تربیت معلم
ارتباط شادکامی و جهت گیری مذهبی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دختر مراکز تربیت معلم استان اصفهان
برنامه ریزی درسی مبتنی بر شایستگی در تربیت معلم
بررسی رابطه بین رهبری تحولی و رفتار شهروندی سازمانی کارکنان دانشگاه فرهنگیان
مدیریت دانش در تربیت معلم(زمینه ها و ضرورت ها)
بررسی رویکرد پژوهش محوری در دانشگاه فرهنگیان
تعیین اثر بخشی دیالوگ با رویکرد شناختی –رفتاری بر مهارتهای زندگی دانشجومعلمان پسر دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان
بررسی تطبیقی اهداف،فرایندها و شیوه های اعتباربخشی تربیت معلمموارد مطالعه:آمریکا،استرالیا و هندوستان