Articles Stat:
Number of Articles: 40Number of Proceeding pages: 564
Papers View: 18077
Fourth International Conference on Management, Economics and Accounting
Fourth International Conference on Management, Economics and Accounting In date 2021-02-23 by ,دبیرخانه دائمی کنفرانس in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS Fourth International Conference on Management, Economics and Accounting
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in Fourth International Conference on Management, Economics and Accounting
زمان بندی جریان کارگاهی چند مرحله ای با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره MCDM
شناسایی و رتبه بندی ریسک های منابع انسانی در صنعت برق با رویکرد AHP-Fuzzy روش ARAS
حل مساله برنامه ریزی نیروی انسانی وابسته به تقاضا جهت کمینه سازی هزینه ها در شرکت های پیمانکاری
مطالعه تاثیر استقلال کمیته حسابرسی بر رابطه بین کیفیت گزارشگری مالی و حق الزحمه حسابرسی
مطالعه تاثیر چسبندگی هزینه بر رابطه بین نقدشوندگی و بازده سهام
مطالعه رابطه بیش اطمینانی مدیریتی و سطح نگهداشت وجه نقد با تاکید نقش متغیر نوع گزارش حسابرسی
تاثیر اینترنت اشیا بر مدیریت ارتباط مجازی و حقیقی با مشتری با درنظرگرفتن رضایت مشتری (مطالعه موردی: مشتریان شرکت بن آفرین پیوند شهر تهران)
بررسی متدولوژی مهندسی مجدد به عنوان ابزار کارآفرینی استراتژیک در سازمان ها
بررسی اثرات استانداردهای حسابداری بر روی چابکی سازمانی حسابداران
چالش های مدیریت دولتی و اثرات آن بر رفتار شهروندی سازمانی
بررسی اثرات فناوری اطلاعات و ارتباطات بر نظریه های مدیریت دولتی
بررسی جایگاه ارزش های اخلاقی در ارائه گزارش های مالی توسط حسابداران
بررسی نگرش افراد نسبت به مسئولیت اجتماعی شرکت ها (مطالعه موردی: شرکت بازرگانی شمیم گستران آدرینامهر (متیس))
مروری بر نوآوری، بررسی و دسته بندی انواع آن
تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی بانک های تجاری کشور (مورد مطالعه: ادارات مرکزی بانک ملی ایران)
ارائه رابطه خط مش های عمومی اشتغال با رویکرد حکمرانی شبکه ای در یک سازمان (مطالعه موردی اداره تعاون استان سیستان و بلوچستان)
نقش مدیریت فناوری های نوین ارتباطی در طرح تکریم ارباب رجوع (مطالعه موردی: شرکت توزیع نیروی برق استان فارس)
رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی و فروش محصول پنل خورشیدی با استفاده از روش AHP (مطالعه موردی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس)
عوامل موثر در مدیریت تعارض و تاثیر آن بر میزان رضایت مدرسان: تحل یل ماتریسی سوات
بررسی رابطه بین سبک های تفکر و خودبالندگی شایستگی معلمان دوره ابتدائی شهرستان نور، چمستان
درک کاربردی الگوی کرک پاتریک ، الگوی سیپ و الگوی اعتبار سنجی
پیکرشناسی گونه های دوسوتوانی سازمانی
کارآفرینی در بستر تاریخ بازاریابی
تجزیه و تحلیل و رتبه بندی فاکتورهای موثر بر ریسک اعتباری در بانک با رویکرد FAHP و FVIKOR ( مطالعه موردی: شعب بانک قوامین زاهدان)
حسابداری سرمایه انسانی (یکی از ابعاد سرمایه فکری)
بررسی تاثیر اخبار خوب و بد بر صادرات نفت خام ایران
بررسی رابطه هوش عاطفی با سبک رهبری استراتژیک مدیران
مروری بر اثرگذاری نوسانات و شوک های نفتی بر متغیرهای کلان اقتصادی در ایران
اثر بحران های مالی بر اقتصاد جهانی
بررسی و تحلیل مدیریت بودجه پژوهش های دانشگاهی بر اساس دیدگاه «نظریه ی قرارداد»
تحلیلی بر تقویت مدیریت بودجه و روش های ارتقای تخصیص دارایی دانشگاه ها
ارائه برنامه توسعه کسب و کار برای یک شرکت پرداخت ایرانی بر مبنای روش QFD
بررسی و تحلیل رابطه بین شیوه های مدیریت زنجیره تامین سبز و عملکرد سبز (مورد مطالعه: شرکت سیمان آبیک)
بررسی و تحلیل اجرایی معیارهای کیفیت در پروژه ها و تنظیم قراردادهای مدیریت زیربنا
بررسی تاثیر استراتژی های بازاریابی دیجیتال بر وفاداری مشتریان در کسب و کارهای اینترنتی
تاثیر برنامه های منابع انسانی الکترونیک بر باز مهندسی تشکیلات اداری
استراتژی های پیاده سازی بانکداری باز در صنعت بانکداری
بررسی تاثیرات مخاطرات شبکه های اجتماعی بر عملکرد کارکنان سازمان های بخش دولتی
بررسی مولفه های موثر بر بازاریابی مکان واولویت بندی آنها از نظر گردشگران بین المللی (مطالعه موردی بنای تاریخی شمس تبریزی)
اهمیت دیپلماسی شهری در مدیریت شهری