Articles Stat:
Number of Articles: 26Number of Proceeding pages: 420
Papers View: 28426
The 10th International Conference on Management, Economics and Accounting
The 10th International Conference on Management, Economics and Accounting In date 2023-09-15 by ,دبیرخانه دائمی کنفرانس in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS The 10th International Conference on Management, Economics and Accounting
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in The 10th International Conference on Management, Economics and Accounting
بررسی استفاده از فنون تولیدی سرمایه
بررسی تکامل منفرد کشت کیفی بر اهرم مالی شرکت
بررسی تقسیم سود حسابداری بر رفتار مدیریت
بررسی حداکثر امکانات تولید و حمایت از قیمتهای بازار
بررسی ساختار نیروی کار عملیاتی کنترل بودجه محصولات
بررسی حاصل از تولید انبوه بر تقسیم سود بر گزارشگری مالی واحد تجاری موسسه
بررسی سود حسابداری بر جریان های نقدی مدیریت
بررسی مفاهیم اقتصادی در سطح تولید و بهره وری پیشرفت تکنولوژیکی
بررسی مفاهیم اقتصادی در سطح تولید و متوسط صنعت مهم پیشرفت تکنولوژیکی حسابداری
بررسی هزینه های ثابت و متغییر سرمایه گذاری پس انداز و نرخ بازده حسابداری
نقش تعدیلگری مدیریت سود واقعی در رابطه بین مسئولیت اجتماعی شرکتی و هزینه حقوق صاحبان سهام
Effect of Education and Technology on economic growth: A panel data Analysis for selected OECD countries
مروری بر تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد سازمان
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر روی توانمندسازی منابع انسانی: مقاله مروری
تاثیر استقرار سیستم مدیریت یکپارچه بر عملکرد مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان
مقایسه تطبیقی بررسی سیاست های کلی رقبا برای ارائه خدمات خاص به مشتریان ویژه بین دو بانک خصوصی (مطالعه موردی؛ بانک های انصار و سامان)
تاثیر کاربرد هوش مصنوعی در عملکرد مدیریت پروژه
بررسی تاثیر نوآوری سبز بر مزیت رقابتی شرکتی با تاثیر میانجی یادگیری سازمانی در شرکت های مستقر در پارک علم و فناری تهرا ن
چالش های زیست محیطی تولید نفت در میادین دریایی ایران
بررسی و ارزیابی اهمیت استفاده از انرژی های تجدید پذیر و نو در صنایع دریایی
بررسی عوامل موثر بر ارائه خدمات مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی اروند
طراحی استراتژی های بازاریابی بین المللی با در نظر گرفتن عامل تحریم؛ برای محصولات مبتنی بر فناوری پیشرفته
بررسی موانع و مشکلات استقرار سیستم اطلاعات حسابداری در سازمان بنادر و دریانوردی (یک مطالعه بر روی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان )
تاثیر مدیریت دانش مشتری بر فرآیند کسب و کار با نقش میانجی کیفیت ادراک شده برند
حمایت های دانشگاهی راهبردی بر ترغیب دانشجویان به کارآفرینی
بررسی تاثیر فعالیت بازاریابی رسانه اجتماعی بر واکنش های الکترونیکی مشتری با میانجی گری اعتماد به برند (مورد مطالعه: فروشگاه دیجی کالا)