Articles Stat:
Number of Articles: 52Number of Proceeding pages: 1226
Papers View: 197391
International Conference on Banking Services Marketing
International Conference on Banking Services Marketing In date 2009-12-12 by , in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS International Conference on Banking Services Marketing
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in International Conference on Banking Services Marketing
افسانه بازاریابی در نظام بانکداری (آیا بانکداران به آنچه که می گویند، عمل می کنند؟)
تجزیه و تحلیل تاریخی دوره بعد از سال 1970
نقش کارکنان در افزایش رضایتمندی و ماندگاری مشتریان بانک ها
تحلیل حساسیت گرادیانی عوامل موثر بر افزایش کشش مشتریان از بانکهای دولتی به بانکهای خصوصی
تاثیر عوامل رفتاری کارکنان بانکها بر رضایت مشتریان مطالعه موردی: مشتریان بانکهای (تجارت، رفاه کارگران، سپه، صادرات، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی) شهرستان اردبیل
استراتژی های نوین در بازاریابی خدمات بانکی
بررسی نقش بازاریابی رابطه مند در بهبود ارائه خدمات بانکی
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان صنعت بانکداری (مطالعه موردی مشتریان بانک تجارت)
سنجش کیفیت خدمات شعب بانک اقتصاد نوین
پذیرش خدمات بانکداری الکترونیکی از دیدگاه مشتریان براساس مدل تجزیه رفتار برنامه ریزی شده در بانکهای دولتی و خصوص شهر تهران(مورد پژوهی: بانک دولتی ملت و بانک خصوصی سامان)
کیفیت خدمات مطلوب از دیدگاه مشتریان
چالش ها و موانع فراروی بانکداری نوین در ایران
طراحی و تبیین مدل وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری (قلمرو مطالعه، بانکهای ایران)
نقش هوش تجاری در بازاریابی خدمات بانکی
بازاریابی خدمات بانکی
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانکها
بکارگیری مدل QFD در بهبود ابعاد کیفیت خدمات و افزایش سطح رضایت مندی مشتریان بانکی
Impact of Service Quality and Demographic Characteristics on Iranian Bank Customers Retention
بررسی عوامل اثرگذار بر اعتماد مشتریان به روشهای پرداخت از طریق موبایل
مقایسه ادراک ریسک مشتریان از روشهای مختلف پرداخت پولی و الکترونیکی (پایانه های پرداخت فروشگاهی)
بررسی تاثیر گذاری بازارگرایی و استراتژی بازاریابی بر عملکرد بانکها
رتبه بندی معیارهای اعتبار سنجی مشتریان بانکی با رویکرد دلفی
بازاریابی خدمات بانکی مبتنی بر ارزش گذاری مشتری
اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت و نارضایتی مشتریان از کیفیت خدمت بانکی
بررسی کیفیت خدمت رسانی الکترونیک در بهبود ارتباط مشتری با سازمان (مطالعه موردی: مشتریان شعب مختلف بانک تجارت شهرستانهای یزد و شیراز
تأثیر وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند بانک از دیدگاه مشتریان کارت الکترونیکی
طراحی مدلی جهت تبیین سرعت پذیرش بانکداری اینترنتی
بررسی عوامل رفتاری موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان سیستم بانکی
استفاده از Contact &Call Center جهت تامین و ارزیابی رضایتمندی مشتریان و مدیریت ارتباط آنها با مشتریان CRM
ارزش نشان تجاری در صنعت بانکداری
تبلیغات شفاهی در بانکداری الکترونیکی
بررسی ویژگی های فردی کاربران و غیرکاربران خدمات بانکداری اینترنتی در ایران(مورد پژوهی: بانک سامان در شهر تهران)
استفاده از مدل "وزن دهی تازگی، فراوانی، ارزش مالی"(WRFM) برای بخش بندی مشتریان بانکها بر اساس ارزش چرخه عمر آنها
جایگاه مسئولیت اجتماعی در عملکرد بازاریابی بانک ملت
بخش بندی مشتریان خدمات بانکی براساس منافع مورد انتظار مشتری: مطالعه موردی موسسه مالی و اعتباری مهر
نقش مدیریت نظام مند رضایت و شکایات مشتریان در مدیریت برند و موفقیت طرح های بازاریابی نظام بانکی
بررسی میزان رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانک اقتصاد نوین با استفاده از مدل کانو
Customer Expectation and Perception of Service Quality in State-owned Banks in Tehran
واکاوی نقش استعاره ها در رفتار مصرف کننده (رویکردی روانشناختی به کاربرد برند)
بررسی نقش طراحی وب سایت بانکها در ارائه خدمات به مشتریان
بررسی عوامل تاثیر گذار در حفظ و جذب مشتریان یک بانک تجاری
عوامل انگیزشی موثر بر انتخاب برندها در صنعت بانکداری (مطالعه موردی بانک کشاورزی)
کالبدشکافی تبلیغات بانکها و ارائه تکنیکهای مناسب برای ساخت تبلیغات جذاب بانکی
Critical Success Factors of Organization in adoption of e-banking business at the ENIAC-TECH
بررسی تاثیر جنسبت بر میزان وفاداری مشتریان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه مند
بازاریابی ارتباطی: تاثیر هوش عاطفی (هیجانی) و اعتماد بر عملکرد بانکها
نقش خدمات نوین بانکی در جذب مشتریان جدید مطالعه موردی: دستگاه های پایانه فروش (POS)
ارائه مدل توسعه یافته RFM برای بخش بندی مشتریان در ارائه خدمات بانکی
اثرسنجی تبلیغات بانکها بر رفتار مشتریان
بررسی مدل تصمیم گیری و رفتار مصرف کنندگان اینترنتی
بررسی روابط بانکی SME ها با تمرکز بر بانکداری الکترونیکی، مطالعه موردی (بانکهای صادرات استان مرکزی)
ارزیابی نقش و تاثیر استراتژی بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان در موسسات مالی و اعتباری انصار در ایران