Articles Stat:
Number of Articles: 128Number of Proceeding pages: 2147
Papers View: 299851
The 4th International confrence on Banking Services Marketing
The 4th International confrence on Banking Services Marketing In date 2012-10-14 by ,مركز بازاريابي خدمات مالي in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS The 4th International confrence on Banking Services Marketing
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in The 4th International confrence on Banking Services Marketing
بررسی رابطه اخلاق کاری کارکنان بررضایت مشتریان ازکیفیت خدمات بانکی مطالعه موردی شعب بانک ملی شیراز
بررسی و طراحی الگوی ارتباط با مشتری رویکردروانشناسی تحویلداران وارزیابی آن درشعب بانک تجارت شهراصفهان
موضع یابی استراتژیک بانک های ایران در ارائه خدمات الکترونیکی
هفت عامل اثربخش رقابتی در عرصه بانکداری
عملکرد بانکداری اینترنتی و رضایت مشتریان (مطالعه موردی: بانک صادرات)
ارائه مدلی مفهومی جهت تبیین عوامل کلیدی موثر بر نگرش مشتریان بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: بانک ملت)
بررسی جایگاه رقابتی خدمات بانکی با تکنیک نقشه ادراکی مطالعه موردی خراسان جنوبی
تعیین ارزش عمر مشتریان به صورت پویا در صنعت بانکداری خرد
راهکارهایی برای اجرای موفق برنامههای وفاداری در بانکهای ایرانی
شناسایی و اهمیتسنجی عوامل موثر بر کیفیت خدمات دستگاهای خودپرداز با استفاده ازANP
بررسی تاثیر نام و نشان تجاری برند برعملکرد بانکداری الکترونیک
شناسایی مهمترین استراتژیهای موثربرافزایش اعتمادوجذب مشتریان وفادار به بانکداری الکترونیک مورد مطالعه بانک پاسارگاد شهرستان زنجان
دستهبندی و برآورد ارزش مشتریان بانک از طریق ارزش طول عمر مشتری ومدل احتمالی
An investigation into prioritize customer satisfaction indexes by MCDM techniques from experts and customers viewpoints
ارزیابی نقش اجتماعی بانکها، بعنوان تعیین کننده رفتار مصرف کننده (مطالعه موردی: بانک ملت، شهر رشت)
بخش بندیمشتریان و بازاریابی خدمات بانکی برمبنای تکنیکهای داده کاوی و مدل تحلیل RFM مطالعه موردی موسسه اعتباری توسعه
ارائه مدلی جهت معرفی عوامل موثر بر حفظ مشتریان خدمات بانکی
بررسی تاثیر مستقیم و واسطه ای وجهه موسسه بر رفتار شهروندی مشتری
ارزیابی نقش استراتژی بازاریابی رابطه مند بر سهم بازار بانک ها (مطالعه موردی: شعب بانک پاسارگاد استان گیلان)
بررسی عوامل موثر بر اعطای وام ها و رتبه بندی بانک ها با تکنیک FUZZY AHP مطالعه موردی : بانک های ملی ، ملت ، رفاه
تاثیر ادراک مشتریان ازبرند بانک برکیفیت خدمات و ارزش ادراکی (مبتنی بر وفادارسازی مشتری)
ارزیابی تکنیکهای بازاریابی داخلی درسطح شعب بانکهای خصوصی شهرستان ارومیه
تبیین تاثیرات به کارگیری بازاریابی رابطه مند در بانک های خصوصی بر رفتارمشتریان )مطالعه موردی:بانک سامان
رتبه بندی و سنجش عوامل موثر بر کیفیت خدمات بانکی با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره فازی (مطالعه موردی بانک پارسیان)
بررسی تاثیر ابعاد کیفیت ارتباطات بر تبلیغات شفاهی در صنعت بانکداری
بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی سازمانی بر وفاداری مشتریان بانک سپه
ایجاد وفاداری مشتریان از طریق سفارشی سازی خدمات بانکی (مطالعه ی موردی: بانک مسکن)
کاوش سودآوری مشتریان بانکداری خرد با استفاده از تکنیک های داده کاوی
IMPROVEMENT OF ELECTRONIC SERVICE QUALITY IN BANKS WEBSITES WITH USING KANO MODEL (CASE STUDY OF TEJARAT BANK WEBSITE)
بررسی نقش بازارمداری بر رضایت مشتری با رویکرد مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) در شعب بانک ملت قزوین
میزان اثر بخشی شاخص های بازاریابی بانکی در عملکرد شعب با استفاده ازتلفیق تکنیک های AHP FUZZY و TOPSIS فازی
بررسی اثرات اعتبارنام و نشان تجاری برتوصیه های دهان به دهان درصنعت بانکداری مطالعه موردی مشتریان بانکهای خصوصی شهررامسر
نقش مشتری مداری و بازاریابی دربانکداری نوین ایران
نقش بازاریابی درونی در بهبود عملکرد بازرگانی بانک های خصوصی
بررسی دیدگاه مشتریان نسبت به کیفیت خدمات یک بانک تخصصی -تجاری ابزار برنامه ریزی و ارتقاء اثر بخشی فرایند بازاریابی
تاثیر کیفیت خدمات بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری
Analysis of Customer Loyalty and Profitability Drives in Iran's Banking Industry
Reachning New Bank Customers Through the Earned Ressources &Marketing of Credit Cards
Prioritizing the banking managerial marketing roles using Analytic Hierarchy Process (AHP
شناسایی اولویت بندی و مقایسه عوامل موثربراستفاده ازپایانه فروش POS ازمنظر پذیرنده ها درصنوف منتخب
نقش بازارگرایی در رابطه بین بازاریابی داخلی و عملکرد بانکی
بررسی استقرار سیستم مدیریت کیفیت جامع TQMبربهبود رضایت مشتری نمونه موردی شعب بانک ملی مناطق شمال شهر تهران
بررسی عوامل موثربروفاداری مشتریان بانک ملی
بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در افزایش اثربخشی سازمان
بررسی و رتبه بندی ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در بانک ملی یزدبا استفاده از FTOPSIS
رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی پایانه های pos فروشگاهی بانک ملت و وفاداری مشتریان با نقش میانجی رضایت مشتریان
عوامل موثربرپذیرش بانکداری ازطریق تلفن همراه درایران
تحلیل عوامل موثربراعتماداولیه و قصد افراد برای استفاده از همراه بانک
Market Expansion by Merger & Acquisition Strategy in USA Banking System
ارزیابی تاثیر اعتماد و جذابیت بر تعهد مشتریان در بانکداری الکترونیک
بررسی عوامل موثر بروفاداری مشتریان (مطالعه موردی :شعب بانک تجارت شهرستان خرم آباد)
ارتباط سطوح سرمایه گذاری ایجاد رابطه با مشتری و کسب سود در بانکداری
The effects of relationship quality and commitment on customer loyalty Case Study in iran
تاثیر بازاریابی داخلی بر افزایش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان (مطالعه موردی: شعب بانک ملی استان یزد)
بررسی عوامل موثر بر کیفیت خدمات الکترونیکی بانک رفاه استان تهران
بررسی جایگاه رقابتی بانک های تجاری بر اساس نوع استراتژی بازاریابی آنها (مطالعه ای در استان کردستان)
بررسی عوامل موثربررضایت مشتری درمورد کیفیت خدمات بانکی مطالعه موردی بانکهای دولتی شهرستان سمنان
بررسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانکی ایران (مورد مطالعه بانک سپه استان کرمانشاه)
بررسی مدیریت ارتباط با مشتریان خدمات بانکی با رویکرد کسب سود وتدوین برنامه بهینه CRM در نظام بانکداری با استفاده از تکنیک TOPSIS
بررسی تطبیقی تاثیر CRM بر رفتار مشتریان بانکهای دولتی و خصوصی
راهبردهای عملیاتی بازاریابی موثر بانکی در ایران
بررسی تاثیر رضایت مشتری برتبلیغات دهان به دهان و تمایل به تغییرمطالعه موردی شعبات بانک ملی استان مازندران
بررسی نقش شواهد فیزیکی و شایستگی کارکنان در رضایت، جذب و حفظ مشتریان در بازاریابی خدمات بانکی
بررسی عوامل موثربرسطح آمادگی بانک سپه برای استقرار مدیریت ارتباط با مشتری CRM
تعیین راهبردهای اثربخش دربازاریابی خدمات مالی با تاکید برمطلوبیت ذینفعان
معرفی و ازمون مدل مفهومی تاثیر کیفیت خدمات دستگاه های خودپرداز بررضایت و قصد استفاده مشتریان مطالعه ی شعب بانک ملت بوشهر
عوامل موثربرتمایل مشتریان به استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی
بررسی تأثیر تبلیغات تجاری بر رفتار مصرف کننده در بانکداری الکترونیکی مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهرستان شاهرود
بازاریابی اخلاقی
طراحی و ارائه الگوی مدیریت دانش مشتریان با رویکرد مبتنی بر مشتری مداری
بررسی شاخصهاو متغیرهای موثردرپذیرش تکنولوژی بانکداری الکترونیکی دربانک ملت
مدیریت ارتباط با مشتریان با استفاده از مدل LRFM در ارائه ی خدمات بانکی
بررسی رضایتمندی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیکی با استفاده از مدل EUCS مورد مطالعه: شعب بانک ملی در شهر اهواز
The Impacts of Customer Relationship Management (CRM) On banks' profitability
بررسی عوامل موثربرجذب و حفظ مشتریان درانتخاب شعب بانکها با استفاده از مدل سروکوال SERVQUAL
بررسی تاثیر خدمات موسسات مالی اعتباری برپایداری منابع بانک (مورد مطالعه بانک کشاورزی استان قم)
رابطه ابعاد کیفیت خدمات با نیت رفتاری مشتریان صنعت بانکداری
مدیریت شکایات به عنوان یک مزیت در سیستم بانکی
الویت بندی عوامل کیفی موثربرترجیح مشتریان کلیدیدرانتخاب یک بانک
ارزیابی فرایندهای بازاریابی درتوسعه ارزش ویژه برند خدمات بانکی
بررسی تاثیربرخی عوامل بازاریابی درجذب مشتریان بانک پارسیان ازدیدگاه مشتریان دراستانهای کرمانشاه و کردستان
تأثیرمولفه های e-CRM برکیفیت روابط الکترونیک بامشتریان
ارزیابی کارایی کانالهای توزیع نوین بانکداری و ارتباط آن با توسعه اقتصادی و رفاهی شهری
بررسی محرک های کلیدی استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی
بررسی چگونگی رفتار مشتریان پس از رسیدگی به شکایات آنان: مطالعه موردی بانک رفاه
بررسی رابطه مدیریت دانش با مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی درشعب بانک ملت استان کرمانشاه
سنجش میزان رضایت مشتریان بانک با رویکرد متغیر تعدیل کننده جنسیت (مطالعه موردی بانک دی)
ارائه مدل هفت بعدی رضایتمندی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک در ایران
بررسی ارزشهای مورد نظر مشتریان به منظور افزایش سوددهی بانکها
اولویت بندی نیازهای مشتریان در بانکداری الکترونیک بکارگیری روش تحلیل سلسله مراتبی گروهی (AHP) در شعب بانک کشاورزی شهر نایین
ویژگیهای مرکزی و پیرامونی در ایجاد اعتماد به بانکداری موبایل
بهینه سازی تخصیص بودجه تبلیغات اینترنتی و سنتی در نظام بانکی
طراحی مدل ابعاد بازاریابی رابطه مند در بانکداری اینترنتی
ارزیابی رضایت مشتریان بانک های خصوصی شهر اهواز با استفاده از مدل کانو
تجزیه وتحلیل و اولویت بندی بهینه شاخص های موثر بر رضایت مشتریان با استفاده از مدل kano و QFDمطالعه موردی : شعب بانک رفاه شهر شیراز
بررسی تاثیر ابعاد خدمات بانکداری الکترونیکی در رضایتمندی مشتریان (مطالعه موردی بانک صادرات استان مازندران)
بررسی ارتباط میان تعالی سازمان و مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ها
سیستم رزرو غیر حضوری نوبت مشتریان
ارائه مدلی جهت اعتبار سنجی مشتریان بانکی بااستفاده از رویکرد فازی
بررسی نحوه اجرا و پیاده سازی CRM دربانک سینا
بررسی اعتماد مشتریان بانک ملت استان زنجان و تمایل به استفاده از بانکداری الکترونیک
مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتری و ارائه چارچوبی مفهومی جهت پیاده سازی سیستم های CRM2.00 درنظام بانکداری
نقش بازاریابی اینترنتی درصنعت بانکداری
بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات مبتنی بر تکنولوژی بر رضایت و وفاداری مشتریان
شناسایی عوامل موثر بر جذب و حفظ مشتریان کلیدی بانک (شعب بانک کشاورزی جنوب استان کرمان)
تبیین عوامل موثر بر توسعه و تقویت برند بانکها از دیدگاه مشتریان
بررسی اهمیت بانکداری الکترونیک در جلب رضایت مشتریان بر اساس مدل کانو (مطالعه موردی بانک سامان مشهد)
اولویت بندی ابعاد مدیریت ارتباط بامشتری در نظام بانکی با رویکرد معماری سرویس گرا
الگوریتم کلونی مورچگان در مقایسه با سایر الگوریتم های داده کاوی برای بخش بندی مشتریان اعتباری بانک
تبیین مدل ارزیابی یکپارچگی ارتباطات بازاریابی از دیدگاه کارکنان نظام بانکی (مورد پژوهی:بانک ملت)
نقش محتوای برند در نهادینهکردن بانکداری الکترونیکی
بررسی تاثیر نهادزدایی بر اعتماد مصرف کنندگان خدمات بانکداری خرددر بانکهای ایرانی
بررسی روشهای ارتقای درآمد و سهم بازاربانکها با ارائه خدمات به مشتریان حوزه سلامت کشور
تبیین ارتباط محرک های ارزش ویژه مشتری با رضایت مشتری (مورد مطالعه یکی از بانک های تخصصی شهر تهران)
بازاریابی خدمات نوین بانکی بانگاهی نو به مباحث تبلیغات شفاهی رضایت نوآوری و اعتماد
Structural Model of the Impact of E-CRM on Customer Satisfaction, Customer Loyalty, and Brand Equity
ویژگی های سازمانی بانک ها و پذیرش نظام مدیریت ارتباط با مشتری
بررسی رابطه بین متغیرهای جمعیت شناختی با میزان اهمیت ابعاد کیفیت در خدمات بانکی
ارزیابی رابطه نرخ سود تسهیلات بانکی و اقلام معوق و نقش اثربخش بازاریابی
ارزیابی و رتبه بندی عوامل موثردر بکارگیری استراتژی رقابتی در بانک با استفاده از تکنیک AHP FUZZY
بررسی عوامل موثربرتجهیز منابع بانکی ازدیدگاه مدیران شعب بانک ملی استان مازندران
ارزیابی عوامل تعیین کننده ارزش ویژه نام و نشان تجاری موسسات مالی (مطالعه موردی: موسسه مالی و اعتباری میزان)
بررسی تاثیرات کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایتمندی مشتریان در شعب بانک ملی استان سیستان و بلوچستان زاهدان
مدیریت ارتباط با مشتری و طراحی الگویی برای افزایش کارایی در سیستم بانکداری (مطالعه موردی: گارانتی بانک ترکیه)
مکانیزمهای عملی بازاریابی خدمات الکترونیکی
شناسایی عوامل درون و برون سازمانی موثر بر جلب رضایت مشتریان در موسسه مالی و اعتباری صالحین (بانک آینده)
چالش های مدیریت در کیفیت خدمات بانکی
بررسی محرک های کلیدی استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی