Articles Stat:
Number of Articles: 125Number of Proceeding pages: 1848
Papers View: 61346
The first international conference on management and industry
The first international conference on management and industry In date 2021-09-03 by , was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS The first international conference on management and industry
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in The first international conference on management and industry
نگرش های نوین با رویکرد کاربردی در مورد کارراهه شغلی
نقش پلتفورم های غیرمتمرکز هیبریدی سینکروبیت و ویژگی های آن در کارکرد صرافی های دیجیتال
شناسایی اثرات بخشنامه های مرتبط با تجارت در زمان تحریم ها و بر عملکرد گمرک
تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان دردو سازمان دولتی و خصوصی در صنعت سدسازی
کارایی فرآیند ارتباطات اجتماعی مثلث کارآفرینان، کسب و کار و مشتری با سامانه های پیام رسان اجتماعی
پیش بینی قیمت سهام با استفاده از داده کاوی مبتنی بر اطلاعات شرکت های بورسی
سنجش الگوی رفتار مشتریان با استفاده از اصول داده کاوی
بررسی تطبیقی نظریه های مدیریت اسلامی در نهج البلاغه با نظریه های مدیریت نوین
دستیابی به توسعه پایدار از طریق خصوصی سازی
تاثیر توانمندسازی کارکنان بر سازگاری شغلی آنان در سازمان های خدماتی استان آذربایجان شرقی
بررسی نقش میانجی پویایی بازار بر رابطه بین سرمایه انسانی و مزیت رقابتی (مطالعه موردی شرکت پخش سراسری بازار گستر پگاه منطقه ۳)
بازاریابی رسانه های اجتماعی در کسب و کارهای نوپا
طراحی، ساخت و توسعه نیروگاه های هسته ای نسل جدید در کشور
نقش استفاده از فناوری اطلاعات بر افزایش آگاهی مصرف کننده در تجارت الکترونیکی (مورد مطالعه: شرکت پگاه شهر همدان)
جایگاه و اهمیت بازاریابی در کسب وکار
توسعه فناوری اطلاعات در تجارت الکترونیکی
بازاریابی نوآورانه
نقش مدیریت استراتژیک درسازمان ها
کاربرد هوش تجاری و داده کاوی در بهبود خدمت دهی به مراجعه کنندگان به سازمان های اقتصادی
عوامل حیاتی موفقیت برای پیاده سازی سیستم های هوش تجاری در مراکز آموزشی و دانشگاه ها
بررسی رابطه بین کیفیت خدمات بر عملکرد سازمانی کارکنان از دیدگاه بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی شهر ایلام
رهبری و نقش آن در ساختار سازمان
بررسی تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت بر عملکرد تجاری مورد مطالعاتی بنگاه های کوچک و متوسط
تاثیر صداقت سازمانی، مشارکت در کار و رفتار رهبری بر تعالی سازمانی (مطالعه موردی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی)
رویکردهای نوین در مدیریت آموزشی
نقش شایسته سالاری ، مدیریت عملکرد و بهره وری نیروی انسانی در سازمانها
مروری بر سازمان یادگیرنده و یادگیری سازمانی
رابطه ویژگی های شخصیت کارآفرینانه با تعهد حرفه ای از طریق نقش میانجی دلبستگی شغلی در مدیران صنایع کوچک
بررسی سازه جهت گیری کارآفرینانه و تلاطم محیطی
بررسی تاثیر سبک رهبری تحول آفرین بر خلاقیت کارکنان
واکاوی اثر مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی با رفتار، نگرش و وفاداری مشتری اجتماعی (مورد مطالعاتی کاربران رسانه اجتماعی علی بابا در اینستاگرام)
تاثیرکیفیت رابطه بر واکنش های مشتری با تاکید بر نقش تعدیل گر هوش هیجانی
تحلیل ساختاری روابط متغیرهای مرتبط با قصد خرید مشتریان در فروشگاه های اینترنتی ایران
بررسی تاثیر تبلیغات رسانه اجتماعی بر تبلیغات توصیه ای مبتنی بر وفاداری برند و قصد خرید
بررسی عوامل موثر برکیفیت خدمات دهی اداری و عملیاتی در شرکت گاز استان البرز
تاثیر مدیریت دانش و سیستم های اطلاعات مدیریت بر عملکرد کارکنان با نقش واسطه توانمندسازی کارکنان صنعت خودرو سازی
Investigating the effect of entrepreneurial orientation on the SMEs Performance by analyzing the mediating role of competitive Advantage
مرخصی قاعدگی؛ ضرورت تغییر نگرش مدیران منابع انسانی سازمانهای امروزی نسبت به زنان شاغل (مرز بین توکنیسم و عدالت جنسیتی)
عوامل موثر بر نقش مشاوره شغلی در بازار کار
مروری بر مفهوم توانمندسازی و روان شناختی
تاثیر بازاریابی اینترنتی بر میزان درآمد شرکت های صنایع دستی کاشان
ریشه ها و پیامدهای فساد مالی و راهکارهای پیشگیری و مبارزه با آن
مروری بر مفهوم شبکه های اجتماعی و کارکردهای آن
رویکرد کاربران به تبلیغات در شبکه های اجتماعی: تاثیر هنجارهای ذهنی و نگرش به بیان همدلی بر قصد خرید
ارتباط کارآفرینی و مدیریت راهبردی صنعتی
بررسی تاثیر دانش محرک، ادراک شخص ثالث، جنسیت و ارزیابی سود و زیان در مواجه با تبلیغات رفتاری آنلاین درصنعت هتلداری (هتل ها و مجموعه های اقامتی و پذیرایی شهربندرعباس)
چالش های پیشروی مدیریت منابع انسانی در صنعت رستوران و ارائه راهکارهای موثر
ریسک های پلت فرم دیجیتال برای بین المللی سازی سرمایه گذاری های جدید بین المللی
اثربخشی توسعه پایدار صنعت گردشگری بر رویکرد توسعه کارآفرینی پایدار
اثربخشی رویکرد توسعه منابع انسانی با استعداد در توسعه پایدار صنعت گردشگری
ارائه روش مناسب برای شناسایی و اولویت بندی معیارهای ارزیابی عملکرد تدارکات معکوس در تجارت الکترونیک
بررسی رابطه بین بازارمحوری و عملکرد صادراتی با توجه به نقش تعدیلگر مزیت رقابتی (مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان مشهد)
توانمندسازی در مدیریت بازرگانی
نقش مدیریت کیفیت فراگیر در مدیریت بحران های سازمانی و بازرگانی
نقش بازاریابی داخلی در مشتری گرائی، خلق اعتماد و تعهد سازمانی کارکنان بانک
مدل علی تعالی سازمانی بر اساس اخلاق حرفه ای با نقش واسطه ای تسهیم دانش و اشتیاق شغلی در معلمان مقطع ابتدایی شهرستان پلدختر
بررسی رابطه بین ارتباطات سازمانی و مدیریت تعارض
بررسی ارتباط بین مسئولیت اجتماعی، اجتناب از مالیات و عملکرد مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
چگونه لج بازی دانش آموزان را کاهش دهیم
پیاده سازی روش تحلیل ریشه ای علل خرابی ها: پالایشگاه پارس جنوبی
بررسی رضایت و وفاداری مشتریان از خدمات شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی در شیراز
شایستگی های کارآفرینی: مهارت مورد نیاز برای عملکرد تجاری
تعیین ارتباط بین عدالت سازمانی با فرسودگی شغلی کارکنان شرکت فولاد سفید دشت چهار محال و بختیاری
بررسی معیارهای مکان یابی ایستگاه های اتوبوس های تندر رو BRT مطالعه موردی قم
بررسی تاثیر ابعاد هوش رقابتی بر اثربخشی استراتژی های بازاریابی شرکت های تامین کننده تجهیزات پالایشگاه نفت بندرعباس
برنامهریزی استراتژیک شرکت توسعه خدمات دریایی سینا با رویکرد ترکیبی SWOT-AHP-COPRAS
بررسی تاثیر قابلیت های استراتژیک بر عملکرد عملیاتی و عملکرد مالی در حوزه خدماتی بانکی (مطالعه موردی : بانک صادرات شهر اردبیل)
ارزیابی عوامل تولیدناب در صنایع تولیدی
تبیین مفهوم بازاریابی استراتژیک و راهبردهای فروش برند
مدیریت بازاریابی مشتری مداری با اتکا به کیفیت خدمات
تاثیر مهارت های ارائه خدمات بر عملکرد دانشجویان دانشگاه ایلام
دیپلماسی علم و فناوری مبتنی بر داده
هوش مصنوعی پزشکی و لزوم سیاستگذاری همه جانبه
چارچوب مرکب شش سیگمای سبز ناب (شسنا)، سیاستگذاری توسعه پایدار
مروری بر سیاستگذاری بین المللی در زمینه هوش مصنوعی
نیروگاه های هسته ای در اقتصادهای نوظهور و سیاستگذاری منابع انسانی
تاثیر فواید عملکردی و اجتماعی بر مشارکت فعال مصرف کنندگان
بررسی رابطه بین منابع نامشهود و عملکرد صادراتی با نقش واسط گرایشات کارآفرینانه و قابلیت های پویا (مطالعه موردی: شرکت های صادراتی خراسان شمالی)
ارائه الگوریتم ژنتیک برای حل مسئله همسواری با پنجره زمانی شناور
تاثیر راهبردهای استراتژی اقیانوس آبی بر پتانسیل فروش محصولات صنعتی (مورد مطالعه شرکت نفت ایرانول)
موانع و فرصت های کار آفرینی زنان
بررسی تاثیر بازاریابی توسط رسانه های اجتماعی بر قصد خرید
مدیریت اجرای طرح های رفع ضعف ولتاژ با استفاده از روش چند هدفه FAHP
مسیریابی وسایل نقلیه در شرایط زلزله با در نظر گرفتن چند مد حمل و نقل
بررسی تاثیر بدبینی سازمانی بر بهره وری کارکنان با نقش میانجی تاب آوری در شهرداری بجنورد
بررسی ارتباط بین مدیریت منابع انسانی با بهره وری نیروی انسانی در اداره شهرداری بجنورد
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر مدیریت نیروی انسانی شرکت سایپا
بررسی و ارزیابی رابطه ی برند کارفرما با نگرش کارکنان در شرکت پتروشیمی بندر امام خمینی (ره)
بررسی تاثیر برند کارفرما بر نگرش کارکنان با نقش میانجی تناسب فرد با سازمان در شرکت پتروشیمی بندر امام خمینی (ره)
بررسی تاثیر معاملات با اشخاص وابسته بر ارزش شرکت در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی رابطه رهبری در بازاریابی و مدیریت دانش درفضای تجارت الکترونیک مطالعه موردی شرکت های بازاریابی تهران
تدوین شاخص های کلیدی عملکرد در نظام مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد مدل تعالی سازمانی (EFQM)
حفظ امنیت در شهرهای هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا (مطالعه موردی: شهر اصفهان)
توسعه منابع انسانی در شرایط جهانی شدن
مدیریت منابع انسانی و رابطه بین آموزش های ضمن خدمت و توانمندسازی با عملکرد کارکنان شهرداری بجنورد
شناسایی و اولویت بندی معیارهای انتخاب مشاوران صنعتی (مورد مطالعه: مرکز خدمات فنی و کسب و کار شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی)
نقش رهبران تحول آفرین از جهت یادگیری، خلاقیت و توانمندسازی کارکنان چگونه است؟
مروری بر ارتباط متقابل بازاریابی صنعت توریسم و توسعه اقتصادی مناطق ویژه اقتصادی با تاکید بر بندر مرزی آستارا
رابطه بین مزیت رقابتی پایدار و عوامل کلیدی موفقیت درصنعت دارو
مروری بر روش های تشخیص نفوذ در شبکه حسگر بی سیم
مروری بر روش های مسیریابی در شبکه اینترنت اشیاء مبتنی بر الگوریتم های فرامکاشفه ای
تحول تجربه مشتری در بحران کرونا
تاثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر عملکرد محیطی با نقش میانجی تعهد سازمانی در مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران
همگام سازی اهداف بیمه ای مبتنی بر بیم و امیدهای فناوری
استراتژی بازاریابی بین المللی چین
بررسی تاثیر مزیت رقابتی بر استراتژی های توسعه محصولات جدید شرکت ایرانول در بازار
بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر وفاداری مشتریان با میانجی گری رضایت و تجربه مشتریان از نوشیدنی دلستر
بررسی ویژگی های تاثیرگذاران شبکه اینستاگرام و قصد خرید با میانجیگری تصویر برند
تاثیر بحران بیماری کرونا بر روابط والدین و فرزندان
بررسی تاثیر اعتماد سازمانی بر واکنش به تغییر سازمانی
تبیین نقش امنیت شغلی کارکنان بر کارکرد قرارداد روانشناختی و رفتارهای کاری (مطالعه موردی: کارکنان قراردادی شرکت آب و فاضلاب استان یزد)
تاثیر یکپارچگی زنجیره تامین و تاب آوری زنجیره تامین بر عملکرد شرکت (مورد مطالعه: شرکتهای مواد غذایی استان البرز)
کارکرد مدیریت دانش در عملکرد سازمانی دانشگاه ها
تاثیر خانه های هوشمند و مدیریت مصرف انرژی
تاثیر شهرت برند بر رفتار خرید آنی با نقش تعدیلگر ارزش های فرهنگی (مورد مطالعه: صنعت لوازم آرایش)
شناسایی و اولویت بندی مخاطرات HSE بارویکرد تلفیقی Fine kinney و AHP فازی در شرکت مخابرات شهرکرد
بررسی تاثیر مدیریت زنجیره تامین بر عملکرد مالی سازمان ها با توجه به نقش تعدیل کنندگی استراتژی رقابتی در شرکتهای صنایع غذایی
شناسایی و ارزیابی ریسک مخازن نفت و گاز بر موفقیت پروژه های پالایشگاه با استفاده از روش FMEA
بررسی رابطه ظرفیت سودآوری و تامین مالی از طریق بدهی و انتشار سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
بررسی کارایی شاخص نقدشوندگی دارایی ها برای بهینه سازی پرتفوی بر اساس مدل مارکویتز
اولویت بندی عوامل موثر در تعیین عمر مفید ساختمان در جهت ارائه راهبردهای مدیریت در ساخت و ساز
بررسی میزان روابط حرفه ای بین یک شرکت حسابرسی و مدیر مالی شرکت (مشتری موسسه های حسابرسی) بر کیفیت حسابرسی- (مطالعه موردی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
بررسی اثر سن بر ارتباط بین عوامل روانشناختی با یادآوری تجربه خاطره انگیز گردشگری، زنده کردن تجربه گردشگری و تمایل به بازدید (مطالعه موردی: گردشگران ایرانی استان مازندران)
تاثیر بازار یابی رابطه مند برکیفیت خدمات، کیفیت رابطه و وفاداری مشتریان در بیمه عمر و سرمایه گذاری صنعت بیمه استان اردبیل
مدیریت خانواده های ایرانی از عهد باستان تا کنون