Articles Stat:
Number of Articles: 204Number of Proceeding pages: 2127
Papers View: 95617
8th Iranian Curriculum Studies Association
8th Iranian Curriculum Studies Association In date 2008-10-29 by University of Mazandaran,Iranian Counseling Association in City Babolsar was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS 8th Iranian Curriculum Studies Association
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 8th Iranian Curriculum Studies Association
جهانی شدن وبومی ماندن آموزش و پرورش،ازمنظرسندچشم اندازبیست ساله کشور و ارایه راهکارهابرای تحقق اهداف موردنظر سندچشم انداز
بررسی پیامدهای جهانی شدن برعناصربرنامه ی درسی
بومی گرایی درتفکرایرانی نقدی برآرای جلال آل احمد
هزاره سوم، عصردانش:دانشگاه ها و برنامه های درسی
پارادوکس های بومی گرایی و مساله جهانی شدن
تبیین فلسفی جهانی شدن و متون درسی
جهانی شدن آموزش و به کارگیری روسها ازفناوریهای نوین آموزشی
نه جهانی نه بومی: جستاری درهویت گمشده برنامه های درسی ایران
جهانی شدن و هویت ملی دربرنامه ی درسی
بررسی میزان برخورداری کتب درسی فارسی تاریخ و تعلیم اجتماعی دوره ی راهنمایی تحصیلی ازمولفه های ده گانه تربیتی برای زیستن درجامعه جهانی
تاثیرات جهانی شدن بربرنامه ی درسی خرده فرهنگ ها(چالشها وفرصت ها)
برنامه ی درسی تربیت دینی پیشرو درعصرجهانی شدن: مبنای نظری برای نظام آموزش و پرورش عمومی ایران
جهانی شدن دربعد فرهنگی و تاثیرآن برروشهای تدریس دربرنامه ی درسی
فرهنگ قومی و نقش آن درجهانی شدن باتاکید بربرنامه ریزی درسی دردوره های ابتدایی و راهنمایی
تاثیرجهانی شدن بربرنامه های درسی رشته علوم سیاسی
تاثیرات جهانی شدن کاربربرنامه های درسی: چالشها و فرصت ها
ابعادچهارگانه آموزش جهانی ازدیدگاه پرفسورسلبی
برنامه ی درسی،مجرای فعلیت صلح جهانی درعصرجهانی شدن
رویکردهای جهانی کردن برنامه ی درسی
جهانی شدن و برنامه ی درسی ملی
تصریح ارزشها دربرنامه ی درسی ریاضی:راهی برای بومی ماندن و جهانی اندیشیدن
ضرورت توجه به تیوری هوشهای چندگانه گاردنر دربحث جهانی شدن و بومی ماندن دربرنامه ی درسی دوره ی ابتدایی
جهانی شدن،شهروندجهانی و برنامه درسی
جهانی شدن و بومی ماندن دربرنامه ی درسی
تاثیرجهانی شدن بربرنامه ی درسی دانش آموزان بانیازهای ویژه ی بینایی
جهانی شدن،بومی ماندن و برنامه ی درسی
تاثیرجهانی شدن برهویت اجتماعی دانش آموزان و کنترل آن ازطریق محتوای برنامه های درسی کتابهای تعلیمات اجتماعی دوره ی متوسطه
جهانی شدن و استفاده ازشبکه های مبتنی بروب برای تدریس شیمی دبیرستان
جهانی شدن و هویت ملی دربرنامه ی درسی
جهانی شدن و تاثیرآن بربرنامه های درسی:باتاکید برالگوهای تدریس
جهانی شدن،اقتصاد وبرنامه ی درسی
کارکرد فرصتهای یادگیری متناسب با جهانی شدن و بومی گرایی دربرنامه ی درسی و آموزش هنر
پدیدارشناسی امکان جهانی شدن برنامه های درسی
سرمایه اجتماعی و فرهنگی دربرنامه ی درسی جهانی شدن
بررسی نسبت های جهانی شدن و برنامه ی درسی
جهانی شدن و برنامه ی درسی درایران
جهانی شدن و چشم اندازآینده برنامه ریزی درسی درکشورهای درحال توسعه
بررسی آموزش تفکرانتقادی به عنوان یکی ازمولفه های جهانی شدن
جهانی شدن و نقش میراث فرهنگی و هویت ملی دربرنامه ی درسی
مدیریت دانش،جهانی شدن و برنامه ریزی درسی
جهانی شدن و بومی ماندن دربرنامه درسی ریاضی
کاربست تکنولوژی تدریس دربرنامه ی درسی مطالعات اجتماعی:رشد آگاهی های جهانی فراگیرمدار
بررسی وضعیت آموزش مطالعات اجتماعی دراستان گیلان ازبعد مشارکت فعال یادگیرندگان
جهانی شدن: همسویی یا عدم با ماندگاری ویژگیهای منحصربفرد جوامع
ارایه ی الگوی مناسب جهت جهانی کردن آموزشهای فنی و حرفه ای
تحلیل محتوای کتابهای درسی دوره ی ابتدایی برمبنای مولفه های صلح و حقوق بشر
بازار کار جهانی و تاثیرآن برطراحی برنامه ی درسی
جهانی شدن برنامه ی درسی و تاثیرفرهنگ ملل
داستان دومعلم کلاس چندپایه ی روستا و اینترنت
تبیین فلسفی جهانی شدن و برنامه ی درسی
جهانی شدن و هویت ملی دربرنامه ی درسی
پتانسیل سنجی آموزش مفاهیم نانوفناوری دربرنامه ی درسی فیزیک دبیرستان
نیاز به تحول درآموزش و پرورش درجامعه ی جهانی
تاثیرجهانی شدن بربرنامه ی درسی درحوزه ی آموزش عالی
جهانی شدن و برنامه ی درسی پوچ
پرورش دانش و خرد بومی درآموزش جهانی شده : تیوریهای چندگانه
معرفت شناسی هایپرتکست HyperText بهترین خوانش برصفحه ای تعاملی
جهانی شدن و برنامه های درسی کشورهای اسلامی
تبیین مهارتهای اشتغال زای بازارکار باتوجه به اقتصادجهانی دربرنامه ی درسی
تاثیرآموزشهای جهانی دررشد حرفه ای معلمان
جهانی شدن آموزش و پرورش و فرصت ها و تهدیدها
تحول رویکردهای نوین یادگیری آموزش درفرایند تلفیقی جهانی نگری ومحلی شدن چالشها ومسایل عمده نظام های آموزشی
جهانی شدن، برنامه ی درسی وخرده فرهنگ ها
بررسی ضرورت توجه به آموزش مسایل جهانی به عنوان یکی ازاهداف آموزش جهانی درکتابهای درسی دوره ی ابتدایی
جهانی شدن به مثابه یک تغییراساسی دربرنامه ریزی درسی آموزش و پرورش باتاکید برحفظ بومی گرایی درایران
جهانی شدن وبرنامه های درسی تربیت معلم
بررسی چشم اندازنظام آموزشی تربیتی ایران ورویکرد آن درمواجهه با جهانی شدن
طبیعت؛بومی ترین منبع برای آموزش مفاهیم سازه ای دررشته ی معماری
جهانی شدن و برنامه های درسی مقایسه کشورهای توسعه یافته و کشورهای درحال توسعه
کاخ یاکوخ نگری به جهان برنامه ی درسی
مدرسه ی جهانی: ویژگی ها و استلزامات
جهانی شدن و ضرورت برخورداری دانشجویان ازدانش شهروندی و مسیولیت پذیری اجتماعی دانشجویان
جامعه ی جهانی برمبنای تربیت اخلاقی کانت
جهانی شدن، برنامه ی درسی وخرده فرهنگ ها
تبیین فرهنگی جهانی شدن و برنامه ی درسی
نظریه های جهانی شدن آموزش و پرورش، و استلزامات آنان برای برنامه ی درسی و آموزش
رویکردهای برگرفته ازتیوریهای جدید برنامه ی درسی درعرصه ی بومی ماندن و جهانی شدن
جهانی شدن و برنامه درسی ملی
بهره گیری ازآموزشهای جهانی جهت ترویج دانش بومی و برنامه ی درسی
برنامه ی اراسموس ماندوس وپیامدهای آن
جهانی شدن و چشم انداز آینده برنامه ریزی درسی درکشورهای درحال توسعه
بررسی راهکارهای وزارت آموزش و پرورش برای تکوین ومحافظت ازهویت ملی
جهانی شدن تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات و بومی ماندن تعلیم و تربیت دینی : چالشها
تاثیرات جهانی شدن حقوق برآموزش حقوق
مدیریت دانش درفرایند یادگیری الزامات و ضرورت ها درراستای جهانی شدن
جهانی شدن و مبانی فلسفی یادگیری زبان انگلیسی
بررسی میزان توجه به حقوق ملت درمحتوای کتابهای درسی تعلیمات اجتماعی
بررسی میزان دانش وآگاهی دبیران مطالعات اجتماعی و دینی و قرآن استان فارس ازابعادآموزش وپرورش جهانی
بازبینی روایت جهانی شدن و بومی ماندن برنامه ی درسی ازمنظر اشکال بازنمایی دانش
مدل کلی نظام برنامه ریزی درسی جهانی شده : مسایل و اصول آموزشی برنامه ی درسی فراملی
سنت آموزش ریاضی دردوران طلایی ایرانی/اسلامی: تمثیلی برای جهانی شدن و بومی ماندن
چهارگانه آموزش جهانی دردورویکرد منفعت مدار وفضیلت مدار
جهانی شدن و برنامه های درسی درایران بررسی جایگاه سوادمالی دربرنامه ی درسی آموزش و پرورش ایران
From Tension to Resonance:Globalization and Localism in an Australian Context
Teaching Life Skills based on Malaysian Ethnic & Indigenous Knowledge of Sustainable Development to Counter-balance Globalization
جهانی شدن وافت کیفیت درآموزش: نگاهی برچالشهای پیش روی موسسات آموزش عالی خصوصی ایران درارتقاء کیفیت
Responses to Globalization in Malaysian Islamic Education: Philosophical - Underpinnings, Curricular Changes, Revivalism and the Moderate Islam adhari
The Malaysian National Curriculum of the 12st Century: Paradigm Shifts to deal with Globalization.
تحلیل محتوای کتابهای درسی دوره متوسطه براساس مولفه آموزش صلح
برنامه های درسی دانشگاهی و رویکرد فرهنگی جهانی شدن
برنامه ریزی درسی مبتنی برفناوری اطلاعات و ارتباطات درعصرجهانی شدن
تحلیلی برجهانی محلی شدن و بررسی نقش آن درپویایی نظام آموزشی ایران
جهانی شدن و ضرورت برنامه های درسی فراتر ازاستاندارد
هویت فرهنگی درکشاکش کتابهای درسی نگاهی به رویکرد و نقش کتابهای درسی جهت تقویت هویت ملی دربرابر پدیده جهانی شدن
تجربه ی نظام آموزشی روسیه درمواجهه با فرایند جهانی شدن
برنامه ی درسی آموزش علوم درجهان دانایی محور
تبیین رویکرد مبتنی براصلاحات دربرنامه ی درسی پاره ای ازکشورهادرمواجهه با فرایند جهانی شدن
ساخت شکنی جهانی شدن دربرنامه های درسی بانظر به اندیشه های دریدا
بازتاب نظریه های جهانی شدن بربرنامه ی درسی
نقش سرمایه ی اجتماعی و سرمایه ی فرهنگی دربرنامه ی درسی جهانی
بررسی تحلیلی رویکردهای مختلف به بومی ماندن برنامه ی درسی درعصر جهانی تدوین محتوا به شیوه ی بومی - جهانی
چالشهای ناشی ازجهانی شدن بربرنامه های درسی
تحقیق قوم نگاری ؛ضرورتی برای بومی ماندن برنامه ی درسی درعصر جهانی شدن
مبانی اجتماعی برنامه های درسی درعرصه ی جهانی شدن
تناقضات بومی گرایی و جهانی شدن
نقش برنامه های درسی دانشگاهی دربسترسازی فرهنگی درفرایند جهانی شدن
تبیینی فلسفی واجتماعی ازجهانی شدن وموقعیتی ماندن برنامه ی درسی
گونه شناسی تیوریهای چندگانه درجهانی شدن و بومی ماندن برنامه ی درسی
بازاندیشی مفهوم هویت آدمی و تاثیرآن دربرنامه ی درسی تاریخ براساس نظریه ی اسلامی عمل
تحلیل مشخصه ها ونیازمندهای برنامه ی درسی نخبه پرور برای پرورش بومی نخبگان و تعدیل مهاجرت نخبگان درپدیدهی جهانی شدن
جهانی شدن و پیامدهای آن دربرنامه ی درسی ازمنظردین،مدرنیسم و پست مدرنیسم
جهانی شدن، صلح و حقوق بشردربرنامه ی درسی باتاکید براسنادبین المللی
تدوین برنامه ی درسی ملی درکشاکشهای دیدگاهی: 1.جهانی شدن و یادگیری جهانی2.تمرکززدایی و تکثرگرایی3.بومی گرایی و پایداری 4.بنیادگرایی مذهبی 5.انتقال دانش و موضوع مداری
آموزش چندفرهنگی الزامی برای جهانی شدن آموزش
برنامه ی درسی بومی درپرتوآموزش جهانی
جهانی شدن وهویت ملی دربرنامه ی درسی
بررسی مفروضات هستی شناختی زمان مکان درعصرجهانی شدن و دلالت های آن برای برنامه های درسی
جهانی شدن وضرورت تحول درروش های یاددهی یادگیری مبتنی بررویکردهای فراشناختی
جهانی شدن وهویت ملی دربرنامه ی درسی
نقش تربیت دینی درتحقق صلح جهانی
برنامه ی درسی مبتنی برتفاهم بین المللی رویکردی متناسب با شرایط جهانی شدن
شهروندجهانی و نقش برنامه ی درسی درمواجهه با مسایل فراروی آن
جهانی شدن و نسبت آن با برنامه ی درسی
نقدوبررسی عناصربرنامه ی درسی دررویکردهای پیشرفت گرا و محافظه کار تربیت شهروندی
جهانی شدن وبومی ماندن دربرنامه ی درسی: رویکردهایی متعارض یامکمل
جهانی شدن و هویت ملی دربرنامه ی درسی
جهانی شدن وضرورت برنامه های درسی فراتر ازاستاندارد
بررسی تاثیرجهانی شدن برهویت اجتماعی دانش آموزان و کنترل آن ازطریق محتوای برنامه های درسی کتابهای مطالعات اجتماعی وجامعه شناسی دوره ی متوسطه
جهانی شدن، بومی ماندن وبرنامه ی درسی
تبیین فلسفی جهانی شدن و برنامه ی درسی بارویکرد پست مدرنیسم
جهانی شدن، شهروندجهانی وبرنامه ی درسی
جهانی شدن:متون درسی و تحول ذهنیت فلسفی
آموزش جهانی، کلاسی بدون دیوار به منظورگسترش بینش ها
بررسی امکان و پیش فرضهای جهانی شدن برنامه ریزی درسی ازمنظرژان پیاژه
جایگاه هویت بومی -ملی درعرصه جهانی شدن و دلالت های آن درطراحی برنامه ی درسی
جهانی شدن،برنامه ی درسی وخرده فرهنگ ها
برنامه ی درسی تربیت شهروندی و تحکیم هویت ملی درعصرجهانی شدن
بررسی راهکارهای تکوین ومحافظت ازهویت ملی درآموزش و پرورش
فلسفه ی جهانی وبومی بودن و برنامه ی درسی گذرازقبیلگی به جهانی
جهانی شدن وضرورت برخورداری دانشجویان ازدانش شهروندی ومسیولیت پذیری اجتماعی
برنامه ی درسی نمادی وضرورت توجه به آن درعصرجهانی شدن
ویژگیهای برنامه ی درسی پست مدرن درعصرجهانی شدن
تعلیم و تربیت ملی اسلامی درپروسه ی جهانی شدن و پروژه ی جهانی سازی: نگاهی دیگر
جهانی شدن و رسالت فرهنگی برنامه های درسی
شاخصهای برنامه ی درسی نظام آموزش و پرورش و الزامات نوین دررویکردهای روانشناختی برنامه ی درسی
رویکردهای جهانی شدن برنامه ی درسی
بعدفرهنگی جهانی شدن و رویکرد بومی گرایی درحوزه ی زبان و آداب و رسوم و ضرورت تجلی بومی گرایی درکتابهای درسی دوره های ابتدایی راهنمایی و متوسطه
جهانی شدن و آموزش مهارتهای زندگی درجامعه ی بومی بخشایش
آموزش صلح ازطریق رویکرد حل مساله درعصر جهانی شدن
بازارکارجهانی و تاثیرآن برطراحی برنامه ی درسی
تبیین مولفه های اساسی برنامه ی درسی برای ایجادو توسعه ی مهارتهای اشتغال زای بازار کار دراقتصادجهانی
جهانی شدن وبومی ماندن دربرنامه ی درسی ریاضی
تحلیل محتوای کتابهای درسی دوره ابتدایی برمبنای آموزش مهارت تفکر انتقادی به عنوان یکی ازضرورت های عصرجهانی شدن
جهانی شدن واستفاده ازشبکه های مبتنی بروب برای تدریس شیمی دبیرستان
معلمان روستا، اینترنت وجهانی شدن
بررسی اثرات جهانی شدن بربرنامه ی درسی
آموزش تفکرانتقادی راهی برای مقابله با جهانی شدن امپریالیسم فرهنگی وبومی ماندن
جهانی شدن وتاثیرآن بربرنامه های درسی؛باتاکید برالگوهای تدریس
اثرگذاری فرصتهای یادگیری درتعامل جهانی شدن وبومی گرایی برنامه ی درسی واموزش هنر
تاثیررسانه و فناوریهای نوین برظهور جامعه اطلاعاتی ودرک چالشها و پارادایم های نوین برنامه ی درسی ایران درعصرجهانی شدن
ارایه الگوی مناسب جهانی سازی اهداف آموزش های فنی و حرفه ای
جهانی شدن وبرنامه های درسی درایران بررسی جایگاه سوادمالی دربرنامه ی درسی آموزش و پرورش ایران
تبیین ریوس محتوای برنامه ی درسی تربیت شهروندبومی درعصرجهانی شدن ازدید اعضای هیات علمی دانشگاه های شهرتهران
پیامدهای جهانی شدن برنامه های درسی:چالشها و فرصت ها
جهانی شدن و برنامه های درسی تربیت معلم
جهانی شدن و چالشهای فراروی آموزش عالی درهزاره سوم
برنامه ی درسی پنهان دررهگذرجهانی شدن و بومی ماندن
پی آمدهای جهانی شدن وامپریالیسم زبانی دربرنامه ی درسی آموزش زبان انگلیسی
توجه به جهانی شدن درتحول هدفهای آموزش ابتدایی
تحلیل محتوای کتابهای دینی،مدنی، فارسی پایه ی چهارم ابتدایی ازنظر توجه به مفاهیم جهانی شدن
تحلیل محتوای کتابهای درسی دوره ی متوسطه و پیش دانشگاهی رشته علوم انسانی براساس مولفه ی آموزش صلح
بررسی کیفی پیامدهای علمی جهانی شدن و تغییرات بنیادی متضمن آن درمحتوای برنامه های درسی آموزش عالی ازدید اعضای هییت علمی دانشگاه های شهرتهران
کلاس دوستانه بارویکرد جهانی برای یک دنیای کوچک
رویکردهای نوین آموزش و پرورش دردهکده ی جهانی
بررسی ذهنیت و نگرش مدیران آموزشی استان خوزستان نسبت به جهانی شدن و تاثیرات آن
تحلیل محتوای کتابهای درسی دوره ی ابتدایی برمبنای آموزش مهارت تفکرانتقادی به عنوان یکی ازضرورت های عصرجهانی شدن
بازتاب جهانی شدن وهویت ملی دربرنامه ی درسی مطالعه ی موردی کتابهای درسی پایه ی اول دبیرستان
برنامه ی درسی علوم درجهان دانایی محور
جهانی شدن وتبدیل تهدیدها به فرصت ها دربرنامه های درسی
تحلیل محتوای کتابهای فارسی و تعلیمات اجتماعی دوره ابتدایی براساس میزان برخورداری آن ها ازمولفه های قومی بومی ملی و جهانی شدن
تاثیرجهانی شدن بربرنامه ی درسی درحوزه ی آموزش عالی
رشدآگاهیهای جهانی دانش آموزان کاربردهای تکنولوژی درتدریس و یادگیری مطالعات اجتماعی
تجزیه و تحلیل محتوای کتابهای درسی پایه چهارم و پنجم دوره ی ابتدایی براساس مولفه های آموزش صلح و حقوق بشر
بررسی توصیفی نقش مدارس متوسطه و برنامه ی درسی پنهان درنگرش نسبت به جهانی شدن و تقویت هویت ملی
تبیین تاثیرات فرهنگی جهانی شدن برآموزش عالی به منظورتصریح بازنگریهای ضروری دراهداف برنامه های درسی آموزش عالی ایران
به کارگیری فناوریهای نوین آموزشی روسیه ومساله ی جهانی شدن آموزش
جهانی شدن، برنامه ی درسی وخرده فرهنگ ملل
جهانی شدن وچشم اندازآینده ی برنامه ریزی درسی درکشورهای درحال توسعه
گفتمان های جهانی شدن وآینده ی برنامه های درسی درایران
نقش اقوام ایرانی درکتابهای درسی دوره ی ابتدایی درمقایسه با مسایل ملی و بین المللی
مقایسه ی برنامه ی درسی تعلیمات اجتماعی ایران و استرالیا ازمنظر جهانی شدن
جهانی شدن وآموزش وپرورش درکشورهای درحال توسعه بانگاهی به ایران
جهانی شدن وبرنامه ی درسی درایران
بین المللی کردن برنامه های درسی درنظام آموزش عالی ایران: چالشها وچشم اندازها