Articles Stat:
Number of Articles: 89Number of Proceeding pages: 1146
Papers View: 69683
National Conference on New Models in Management and Business with the Approach to Supporting National Entrepreneurs
National Conference on New Models in Management and Business with the Approach to Supporting National Entrepreneurs In date 2018-07-05 by ,موسسه آموزش عالي نگاره in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS National Conference on New Models in Management and Business with the Approach to Supporting National Entrepreneurs
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in National Conference on New Models in Management and Business with the Approach to Supporting National Entrepreneurs
بررسی تاثیر ساختار سازمانی بر نوآوری و خلاقیت در سازمان ها
برندینگ در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران
تاثیر فناوری اطلاعات بر گسترش بانکداری الکترونیکی (مورد مطالعه شهرستان ارومیه)
محاسبه تاثیر کیفیت ارایه خدمات الکترونیک با استفاده از سیستم مدیریت روابط با مشتریان در میزان استقبال از دستگاه های خودپرداز بانکی مطالعه موردی : دستگاه های خودپرداز موسسه اعتباری کوثر در سال 1396
بررسی رابطه بین سخت رویی روانشناختی و انگیزش تحصیلی با نقش واسطه ای حمایت اجتماعی ادراک شده در دانش آموزان
بررسی مصالح خانه های سنتی سواحل جنوبی ایران از منظر پایداری انرژی، یک نمونه موردی مصالح خانه های سنتی شهر بوشهر
ذخیره و بازیافت آب باران در ساختمان ها
حمایت از مالکیت فکری نرم افزار در رایانش ابری
مسیولیت مدنی در شبکه های اجتماعی
اثر تصویر ذهنی از برند و تنوع کیفیت بر قصد استفاده مجدد مشتریان از محصولات غذایی دینا اطلس
شناسایی و اولویت بندی آموزش های مهارتی در انتقال مهارت، توسعه و اشتغال پایدار
فراتحلیل رفتار متقاضیان واحدهای مسکونی (مورد مطالعه: شهر مشهد)
مروری بر شاخص های تصمیمگیری خریداران مسکن (مورد مطالعه: شهر مشهد)
بررسی تاثیر زنجیره تامین پایدار بر عملکرد سازمان با رویکرد کارت امتیازی متوازن (مورد مطالعه: پالایشگاه گاز فجر جم)
بررسی مدیریت اطلاعات سازمانی به عنوان راهکار جامع اطلاعاتی برای سازمان ها
اثر رشد جمعیت ( با رویکرد اقتصاد دانش بنیان ) بر نوآوری در کشورهای منتخب OECD طی دوره زمانی ( 2013 - 1995 )
بررسی اثر سود دهی بر سرعت تعدیل و ساختار سرمایه در شرکت های بورس اوراق بهادار تهران (1388-1392)
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر ارزش های فرهنگی (مطالعه موردی: شهرداری منطقه 1 کرج)
بررسی سوگیری فرااعتمادی سرمایه گذاران و تاثیر آن بر سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران
ارزیابی تاثیر هویت برند بر وفاداری به برند و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی صنعت پوشاک در تهران)
تجربه استفاده از دایره کیفی ادوارد دمینگ در شرکت نرم افزاری سامیان سافت و اثرات آن
بررسی برخی از عوامل موثر بر سودآوری شرکت های بیمه در ایران
تجارت الکترونیک و کسب و کار کوچک (SMEs)
رابطه بین هوش اخلاقی و هوش هیجانی با خود کارآمدی در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد
بررسی تاثیر هوش اخلاقی بر اعتماد سازمانی (مطالعه موردی: کارکنان علوم پزشکی مشهد)
عوامل موثر در اعتبار سنجی مشتریان موسسه قرض الحسنه شهید واحدی
E-health Systems Based on Internet of Things (IOT) Type of Article: Survey
تحلیل اثرات سرمایه اجتماعی بر فعالیت کسب و کارها ( مطالعه موردی: رستوران های فعال در شهر تهران )
اخراج شروعی دوباره برای فرد و سازمان
بررسی تاثیر ساختار مالکیت و حاکمیت شرکتی بر کارایی هزینه (بانک های پذیرفته در بورس اوراق بهادار تهران)
بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر رقابت پذیری با توجه به نقش نوآوری با رویکرد معادلات ساختاری ( مطالعه موردی: مخابرات منطقه یزد)
تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری
تاثیر سواد مالی بر ارتباط بین شخصیت سرمایه گذار و رفتارخرید و فروش سهام در بورس اوراق بهادار اصفهان
واکاوی بی تفاوتی سازمانی متاثر از فلات زدگی شغلی (کارکنان بانک ملی مشهد)
رابطه بین هویت سازمانی و بی تفاوتی سازمانی با توجه به نقش تعدیلگر فلات زدگی شغلی در کارکنان بانک ملی مشهد
مدل بومی مدیریت عملکرد سازمان مبتنی بر مدیریت فرآیندهای کسب و کار ( BPM )
تعیین نقش پیش بینی تاب آوری سازمانی و تعهد شغلی در رفتار شهروندی پرسنل پرستاری بیمارستان های شهر سمنان
بررسی رابطه هوش هیجانی و سلامت عمومی با سرمایه اجتماعی کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران ستاد مرکز
کاربرد برنامه ریزی سیستم های اطلاعات استراتژیک در شرایط عدم اطمینان محیطی
رتبه بندی عملکرد مالی مدیریت های مناطق بانک سینا با استفاده از تلفیق AHP_TOPSIS فازی
بررسی تاثیر تورش های رفتاری سرمایه گذاران بر تصمیم گیری مالی (مورد مطالعه: سرمایه گذاران بانک گردشگری تهران)
بررسی کلان روندهای جهانی رفتار مصرف کننده در حوزه کالاهای تند مصرف جهت ارتقاء سلامت و کیفیت خدمات تولید داخل (متمرکز بر صنعت مواد غذایی خوراکی و آشامیدنی)
بررسی نقش تعدیل گری سلامت اداری در رابطه ویژگی های شخصیتی بر موفقیت شغلی (مورد مطالعه: مدیران شرکت برق منطقه ای خراسان)
بررسی تاثیر حسابرسی بازاریابی بر عملکرد سازمانی (مطالعه موردی: شرکت بهره برداری مترو)
نقش آفرینی مدیریت کیفیت جامع در موفقیت کسب و کار
تاثیر مدیریت دانش و سبک های تصمیم گیری بر عملکرد سازمانی
بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بر وفاداری مشتریان و ایجاد ارزش ویژه برند در شرکت سیمرغ
مروری بر تاثیرات سرمایه فکری بر سازمان های داخلی
ارزیابی عوامل موثر بر برنامه ریزی یکپارچه فضای سبز شهری مبتنی برارزش های اجتماعی (نمونه موردی: منطقه یک شهرداری مشهد)
A STUDY OF CRITICAL SUCCESS FACTORS ON THE PERFORMANCE OF IRAN TENNIS FEDERATION (IRITF)
بررسی ارتباط رضایت شغلی با تیپ های شخصیتی (مایرز-بریگز) کارکنان شرکت داروسازی ایران هورمون
بررسی رابطه عناصر آمیزه بازاریابی بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: شرکت چرم نوین)
تحقیقات توسعه ای و توسعه مدل کسب و کار با Business Model Canvas در بنگاه های اقتصادی
تبیین عوامل موثر بر توسعه گردشگری سلامت با رویکرد اقتصاد مقاومتی
بررسی رابطه بین تیپ شخصیتی درونگرایی و برونگرایی با میزان رضایت شغلی ( کارکنان سازمان تامین اجتماعی )
بررسی تاثیر تبلیغات بر وفاداری و رضایت مشتریان شرکت امرسان
برنامه ریزی کالبدی مجتمع تجاری با رویکرد برندینگ
معیار مرزبندی منافع عمومی و حقوق مالکیت شهروندان در تغییر کاربری اراضی توسط شهرداری ها
شخصیت برند بیمه پاسارگاد در شهرستان ساری
بررسی تاثیر محیط کالبدی فضای درمانی بر کاهش آسیب های جسمی و روحی کودکان پروانه ای
واقعیت هایی که دیده نمی شوند، رویاهایی که واقعیت پنداشته می شوند
ساختار سازمانی نهاد آب برای رفع بحران آب ایران
بررسی و شناسایی نقش هوش هیجانی و تعهد سازمانی کارمندان (نمونه موردی شرکت برودتی )
بررسی تاثیر تبلیغات بازرگانی بر رفتار مصرف کنندگان بر اساس مدل آیدا ( نمونه مورد مطالعه : شرکت برودتی )
تحلیل الگوهای رفتاری با رویکرد حضورپذیری گردشگران در فضاهای شهری (محور بالا خیابان)
بررسی رابطه بین تفکر استراتژیک ( Strategic Thinking ) و بازاریابی الکترونیک ( E-Marketing ) مطالعه موردی (شرکت تهیه و توزیع قطعات یدکی خودرو سواری تولید داخل)
بررسی رابطه میان ارزش برند صنعتی و عملکرد ارتباطی در بازارهای کسب و کار (مورد مطالعه: شرکت مهندسی توسعه ساختار سداد)
ارزیابی مدیریت تجربه مشتری در ارتباط با صنعت لوازم خانگی
ارزیابی ویژگی های شخصیتی شاغلین با ویژگی های شغلی در مدیریت دانشگاه ها
چگونگی طراحی کانون پرورش فکری کودکان با تآکید بر نقش فضای آموزشی در بروز خلاقیت
آسیب شناسی مدیریت ارتباط با مشتری در بانک اقتصاد نوین
بررسی تاثیر ویژگی های نام تجاری بر میزان فروش و وفاداری در محصولات لوازم خانگی پاناسونیک
بررسی رابطه تیپ های شخصیتی و هوش هیجانی بین دانشجویان رشته mba و dba دانشگاه تهران
بررسی رابطه بین استراتژی کلان سازمان و مدیریت دانش
بررسی تاثیر رهبری خدمتگزار بر انگیزش و تعهد مدیران در شرکت توزیع برق تهران بزرگ
مدیریت اثربخش تغییر: لازمه اجرای موفق استراتژی های سازمان
بررسی تاثیر سبک رهبری معنوی بر عدالت سازمانی (مورد مطالعه: جهاد دانشگاهی شهر تهران)
بررسی تاثیر گردشگری جامعه محور بر توسعه کسب و کار روستایی (نمونه موردی: روستای نایبند)
بررسی استقرار مدیریت دانش در شرکت دارو شیشه (سهامی خاص)
شناسایی عوامل موثر بر برند سازی طلا و تاثیر آن بر اعتماد مصرف کننده
بررسی میزان اثربخشی توصیه های هواشناسی بر عملکرد بهره برداران استان یزد
ارزیابی استراتژی های بازاریابی دیجیتال بر صادرات شرکت های بازرگانی (نمونه مورد مطالعه: شرکت بازرگانی پتروشیمی)
تاثیر برندینگ مناسب بر اثربخشی وفاداری مشتریان صنعت بانکداری کشور (مورد مطالعه: مشتریان بانک مسکن شهر تهران)
بررسی تاثیر ریسک های ادراک شده در رفتار خرید آنلاین (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)
تاثیر مدیریت استراتژیک بر کسب و کارهای کوچک و متوسط
بررسی رابطه سکوت سازمانی با عملکرد شغلی (مطالعه موردی: بانک آینده غرب تهران)
رابطه بین عوامل فضایی – مکانی در توسعه صنایع چوبی در روستاها (مطالعه موردی: شهرستان ملایر، بخش جوکار)
بررسی تاثیر عملکرد برند بر بازاریابی و برندینگ داخلی (مطالعه موردی : کارکنان بانک سامان در تهران)