Articles Stat:
Number of Articles: 456Number of Proceeding pages: 6107
Papers View: 147609
4rd National Conference and First international conference on New Patterns of Business Management on the approach of increasing production support
4rd National Conference and First international conference on New Patterns of Business Management on the approach of increasing production support In date 2021-06-20 by ,موسسه مديريت عصر پيشرفت – موسسه فرهنگي هنري عصر گفتمان in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS 4rd National Conference and First international conference on New Patterns of Business Management on the approach of increasing production support
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 4rd National Conference and First international conference on New Patterns of Business Management on the approach of increasing production support
میزان اثر بخشی شیوه های مدیریت لجستیک سبز بر عملکرد مالی با میانجی گری عملکرد زیست محیطی و اجتماعی در سازمان (مورد مطالعه: شهرک صنعتی شیراز)
مدیریت امنیت و ریسک به کمک سیستم های افشاگر در برابر حملات سیستمی
تبیین جایگاه مدیریت یکپارچه شهری در تحقق مولفه های حکمروایی خوب
تحلیل عوامل موثر بر افسردگی مدیران ارشد سازمانی پس از تودیع سمت آن ها در سازمان
بررسی عملکرد بازاریابی الکترونیک و نوآوری سازمانی و رابطه آن با مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در صندوق های سرمایه گذاری
بررسی تاثیر ارتباطات سازمانی بر تعهد شغلی کارکنان به تغییرسازمانی
معاملات توسط رمز ارزها از دیدگاه احکام و اخلاق اسلامی با تاکید بر بانکداری اسلامی
بررسی توانمندی و مهارت های روانشناختی کارکنان با تاثیرپذیری از رهبری تحول آفرین نوآور مورد مطالعه: ستاد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور
بررسی تاثیرکرونا برسیستم اقتصادی ، بنگاه های اقتصادی و بازار سرمایه ایران
بررسی عوامل موثر بر طبقه بندی مشتریان در شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) با استفاده از تکنیک های داده کاوی (مطالعه موردی مشتریان استان گیلان و آذربایجان شرقی)
بررسی و نگرش شرکتی حسابداری زیست محیطی
بررسی و تحلیل رابطهی بین تسهیم دانش و یادگیری سازمانی کارکنان دانشگاهی
بررسی تمرکز بر جذب مشتریان و کارایی بیمه با اثرپذیری از خصوصی سازی در صنعت بیمه
تاثیر فعالیت های بازاریابی بر ارزش ویژه برند خدمات با میانجی گری تجربه برانگیخته ( مورد مطالعه: شعب منتخب بانک ملی شهر تهران )
ضرورت هوشمندی کسب و کارها (هوش تجاری)
بررسی تاثیر بسته بندی بر تصمیم خرید ناگهانی با نقش میانجی ارزش درک شده و تعدیل گری خلقیات مصرف کننده و فشار زمان
بررسی تاثیر کیفیت مشارکت بر برون سپاری اطلاعات با تاثیرگذاری PMBOK
تاثیر فرهنگ و طبقه اجتماعی بر رفتار مصرف کننده
بررسی تاثیر مهارت های کارآفرینی نوآوری مدیران بر عملکرد سازمانی
تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد سازمانی شرکت های کوچک و متوسط (مورد مطالعه: شرکت های کوچک و متوسط شهرک عباس آباد تهران)
بررسی تاثیر مولفه های سرمایه های اجتماعی و اشتراک دانش سازمانی بر رضایت شغلی کارکنان
کاربرد الگوریتم های هیورستیک جهت متعادل سازی خطوط تولید و مونتاژ و تاثیر آن بر عملکرد سازمان (مطالعه موردی: گروه صنایع غذایی دلپذیر)
بررسی تاثیر استفاده از کسب و کارهای دیجیتال (هوشمند) در ایجاد اشتغال و تولید ثروت در روستاهای مناطق محروم کشور
استراتژی های توسعه کسب و کارها با رویکرد آینده پژوهی
بررسی رفتار سیاستمدارها با مردم و افکار عمومی با توجه به خصوصیات دوران پست مدرنیسم
بررسی تاثیر عوامل رضایت مندی بیمه شدگان بر درآمد شرکت های بیمه
تاثیر عملکرد مدیریت ارتباطات مشتری بر فرآیند بازاریابی واحدهای بازرگانی استان تهران
تاثیر تمرکز مشتری بر ارتباط بین اعتبار تجاری با همزمانی و ریسک سقوط قیمت سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
تاثیر شهرت سازمانی بر وفاداری مشتری و تبلیغات شفاهی با توجه به نقش میانجی رضایت، احساس هویت و تعهد مشتری (مطالعه موردی: شعب بانک ملت در شهر رشت)
بررسی عملکرد سازمانی با تاثیرپذیری از عوامل انتقال دانش یادگیری سازمانی
بررسی تاثیر عوامل کلیدی موفقیت بر اجرای سیستم مدیریت دانش در سازمان های دولتی
بررسی نقش ابزارهای دیجیتال و عوامل آمیخته بازاریابی در توسعه و تمرکز مشتری به بیمه عمر و سرمایه گذاری در شعبه بیمه ایران در شهر شیراز
گیمیفیکیشن: از ایجاد انگیزه تا وفاداری
تاثیر تجربه حسی برند بر تعهد عاطفی و قصد خرید مجدد خدمات مشتریان
بررسی اجرای موفق آمیز برنامه های بهبود کیفیت و تحلیل محدودیت های موجود در صنایع تولیدی
بررسی ویژگی های مطالعه تطبیقی فرهنگ سازمانی با مالکیت شرکت های دولتی و خصوصی
مطالعه تاثیر مولفه های استراتژیک بازاریابی و قابلیت های تعاملی بر عملکرد سازمان های خصوصی در شهر همدان
ارائه یک مدل پیشنهادی با بررسی دو شاخص بازاریابی یکپارچه و رضایتمندی مشتریان در فروشگاه های زنجیره ای رفاه
نقش محافظه کاری در واکنش شرکت ها به انتشار اخبار سود
نقش مدیریت منابع انسانی در تسهیل نوآوری سازمانی از راه مدیریت دانش کارکنان
تاثیر مدیریت دانش بر مزیت رقابتی با توجه به نقش میانجی مدیریت ریسک (مورد مطالعه: هولدینگ تراکتورسازی ایران)
بررسی عوامل داخلی و خارجی، فرصت ها و تهدیدهای فناوری اطلاعات در بازاریابی مورد مطالعه کانون های تبلیغاتی شهر شاهین شهر
بررسی تاثیر ابزارهای بازاریابی الکترونیکی بر جذب وتوسعه گردشگران به کشور
استفاده از فناوری بلاکچین و ارز رمز نگاری شده براقتصاد بین الملل
امکان سنجی جهت استقرار مدیریت دانش مطالعه موردی شرکت بوتان یکتا بیتا
بررسی مولفه های اثرگذار دیجیتال مارکتینگ بر کسب و کارهای برند با نقش میانجی وفاداری مشتریان
اقتصاد مقاومتی،فرصت یا تهدید؟
طراحی مدل ارزیابی و انتخاب تامین کنندگان با برنامه ریزی زنجیره تامین و ریسک های تاثیر گذار در صنایع تولیدی
نگرشی بر مسئولیت حقوقی واسطه های اینترنتی در قوانین و مقررات ایران
بررسی نقش بازاریابی عصبی بر پاسخ مصرف کننده محصولات ورزشی با میانجی گری نقش رقابتی برند ویژه
بررسی نقش میانجی شناسایی برند در تاثیرگذاری جذابیت، پرستیژ برند، خودتجانسی و تجربه برند بر وفاداری برند (مطالعه موردی : مشتریان هتل های پارسیان)
بررسی جذابیت، پرستیژ، خودتجانسی و تجربه برند بر وفاداری مشتریان هتل های پارسیان
تاثیر ارتباط ارزش های اخلاق مدیریتی و کاهش رفتار انحرافی نیروی انسانی با سلامت سازمانی
بررسی مولفه های استراتژیک فناوری اطلاعات و همراستایی آن با امنیت اطلاعات کسب و کار سازمانی
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند در رضایت و حفظ مشتریان با درک اعتماد خدمات ارائه شده
بررسی نقش منابع انسانی در مدیریت عصر دیجیتال
بررسی تاثیر سرمایه گذاری درک شده روی ارتباط با مشتری برکیفیت رابطه و قدرت رابطه با نقش تعدیل گر نوآوری مشتری و گرایش به شکایت
بررسی تاثیر تلاش مالی، تلاش اجتماعی و تلاش ساختاری بر قدرت رابطه و کیفیت رابطه با در نظر گرفتن سرمایه گذاری درک شده روی ارتباط با مشتری و گرایش به شکایت و نوآوری(موردمطالعه: نمایندگی بیمه “ما“ در استان تهران)
شناخت مولفه های برتر هوش فرهنگی بر رشد خودکارآمدی مدیران و تعهد استراتژیک سازمانی
تاثیر مولفه های اثرگذار بازاریابی الکترونیکی بر جهت گیری خرید اینترنتی مشتری در واحدهای صنعتی
مدل سازی عملکردها و استراتژی های بازاریابی و ارتباط آن با شرکت های تولید محصولات با فناوری بالا
بررسی تاثیر بازاریابی تجارت در ارتباط با مشتری و حفظ مشتریان با درک ارزش خدمات ارائه شده
نقش فناوری اطلاعات، فرهنگ سازمانی و رضایت شغلی در بهبود عملکرد کارکنان در طول همه گیری کووید- ۱۹
بررسی رشد درآمد ها و شاخص های بازار با استراتژی های اثرگذار بر ارزش سهام
تاثیر سیستم جبران خدمات و رابطه آن با انگیزش و توانمندی نیروی انسانی
تاثیر گرایش کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی شرکت های بیمه استان گیلان
ارزیابی ساختار پذیرش مدیران و انتصاب آنان طبق برتری مسئولیتی و تاثیر آن بر بهره وری نیروی انسانی (پیام نور قزوین)
بررسی اثربخشی مولفه های ارزیابی عملکرد کارکنان بر کارایی و بهره وری نیروی انسانی در حوزه علوم رفتاری
تاثیر مهارت های تفکر استراتژیک مدیران بر آمادگی ایجاد مزیت رقابتی سازمان شهرداری
استفاده از تکنیک های نوین داده کاوی (شبکه عصبی , رگرسیون لجستیک) جهت تشخیص تقلب در موسسات مالی
بررسی نقش استقلال هیئت مدیره بر رابطه بین جریان های نقدی عملیاتی و بهره وری سرمایه
تاثیر تغییر مدیر عامل و چرخش حسابرس بر کیفیت سود شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
راهکارهای حمایتی دولت در تامین مالی کسب و کارهای کوچک و متوسط
مطالعه عوامل تاثیرگذار برکار آفرینی زنان در مشاغل خانگی مطالعه موردی شهرستان رشت
بررسی تاثیر ادراک از مسئولیت پذیری اجتماعی کارکنان دانشگاه بر وفاداری دانشجویان با نقش میانجی رضایتمندی دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان مجتمع آموزش عالی گناباد)
الگوی بررسی اثر بهبود فضای کسب و کار بر کارآفرینی با نقش میانجی هوش بازاریابی (مورد مطالعه: پارک علم و فناوری استان اردبیل)
رتبه بندی و اولویت بندی شاخص های سلامت و سرمایه اجتماعی با توجه به متغیر میانجی عزت نفس
انتخاب روش تجدید ساختار قیمت گذاری رقابتی برق برای عبور از تولید متمرکز به تولید پراکنده
مدل عملکرد برند مبتنی بر مصرف کننده برای ارزیابی موفقیت برند
استراتژی بازاریابی: استراتژی های قیمت گذاری و تاثیر آن بر تصمیم خرید مصرف کننده
چالش ها و راهبردهای تحقق پذیری طرح های ساختاری-راهبردی در ایران
شناسایی قابلیت ها و مهارت های مورد نیاز برای مدیران فروش در سطح بین الملل
فراموشی سازمانی ، چیستی ، چرایی ؟
روش های بازاریابی در باشگاه های ورزشی و بررسی مدل درون سپاری و برون سپاری مدارس ورزشی
بررسی استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری کمترین مربعات جزئی PLS-SEM در مطالعات مدیریت منابع انسانی ( HRM)
ذهن آگاهی سازمانی نسبت به تحول دیجیتال به عنوان پیش شرط توانایی پردازش اطلاعات برای دستیابی به چابکی بازار
بررسی تاثیر سیستم جبران خدمات انعطاف پذیر بر تعهد کارکنان (مطالعه موردی: شرکت ملی خدماتی تدارک)
بررسی تاثیر رهبری تحول آفرین بر فرسودگی شغلی کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان
بررسی عوامل موثر بر چابکی سازمانی و تقویت ساختار سازمانی
بررسی مفاهیم و فناوری های تولید دیجیتال
سنجش بهره وری نیروی انسانی و عوامل مرتبط با آن در شهرداری کلانشهر تبریز
بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و مدیریت پیشرفته با نیل بر توسعه پایدار مطالعه موردی شهرداری کلانشهر تبریز
مدل سازی قابلیت های بازاریابی بین المللی جهت برتری رقابتی با محصولات برتر با فناوری پیشرفته
شناسایی مولفه های کارآفرینی و کسب و کار الکترونیکی
The Effect of Innovation on Product and Service Quality, Perceived Customer Value, Price and Cost
شناسایی عوامل اثرگذار بازاریابی ویروسی بر قصد خرید مشتریان در فروشگاه های آنلاین (مورد مطالعه: خریداران شبکه بادران)
بررسی اعتماد و جذب مشتری با استراتژی رابطه مند بازاریابی اینترنتی
توکن سازی: مدل نوین کسب وکار در بازار سرمایه
نقش حسابرسی عملیاتی در برنامه ریزی سازمانی و کنترل مدیریت
بررسی تاثیر متغیرهای رابطه ای فعالیت صادرات بر عملکرد صادرات در صنعت فرش ایرانی
The Impact of Social Identity on Brand Loyalty: Emphasizing the Role of Trust, Satisfaction and Customer Attitude
بررسی تاثیر هویت اجتماعی بر وفاداری به برند با تاکید بر هویت شخصی، الگوی مصرف و سبک های تصمیم گیری خرید
تاثیر معنویت محیط کار بر تعهد سازمانی و نقش میانجی اعتماد سازمانی به روش مدلسازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی PLS SEM
بررسی اثر تعدیل کنندگی فناوری تعاملی واقعیت افزوده بر رابطه بین عشق به برند و ارجاع به خود در محیط خرده فروشی های الکترونیکی. (موردمطالعه: دیجی استایل)
نوآوری دیجیتال در شرکت های کوچک و متوسط
تاثیربازاریابی عصبی برمحرک های بازاریابی مصرف کنندگان
بررسی مبانی نظری فلسفه مدیریت اسلامی بر رشد مهارت های سبک زندگی
کدهای اخلاقی حسابرسان
اخلاق حرفه ای در نظام آموزش حسابداری
بازاریابی نوین در مناطق آزاد تبیین
بررسی اثرگذاری، تاثیر اجتماعی بر قصد خرید به واسطه نگرش نسبت به برنامه در رسانه اجتماعی اینستاگرام
تحلیل مالی نیروگاه خورشیدی اشتراکی جهت تامین تقاضای آبیاری باغات
بررسی تاثیر بازاریابی نوین در رونق تولید
بررسی عوامل موثر بر توسعه انرژی های نو؛ با رویکرد حفظ محیط زیست
بررسی ارتباط سرمایه انسانی و عملکرد سازمانی جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی با تبیین نقش واسطه ای هوش سازمانی
شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر عملکرد صادراتی با نقش میانجی انعطاف پذیری استراتژیک
ارزیابی عملکرد روش کارت امتیازی متوازن بر توسعه و اجرای موفق آمیز استراتژی های شرکت خودرو سازی ایران خودرو
بررسی نقش نوآوری سبز، رهبری تحول آفرین سبز،مدیریت منابع انسانی سبز بر عملکرد محیطی
بررسی تاثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر حمایت های زیست محیطی با نقش میانچی مدیریت تامین زنجیره سبز
بررسی قابلیت زنجیره ارزش خوشه های صنعتی و رتبه بندی آن در استان اراک
بررسی تقاضای افراد برای بیمه عمر بر حسب تاثیرپذیری از مولفه های اجتماعی
تاثیر انعطاف پذیری مالی بر ریسک رفتار خرید مشتریان به صورت آنلاین
بخش بندی مشتریان بانکی براساس شاخص سودآوری در طول عمر فعالیت با بانک برمبنا هزینه و سود
بررسی نقش گواهی حلال و ارزش ویژه برند حلال در آمیخته بازاریابی
بررسی حفظ نیروی انسانی و افزایش تعهد با تاثیرپذیری از ابعاد سرمایه فکری سازمان
نقد و بررسی رفتار مصرف کننده در پارادایم بازاریابی مدرن و پست مدرنیسم
بررسی رابطه دوسو توانی سازمانی بر عملکرد کارکنان با نقش تعدیلگر میزان استفاده از فناوری اطلاعات
تاثیر مولفه های سیستم های اطلاعاتی بر روی عناصر کارکردی مدیریت منابع انسانی بانک ملت در استان تهران
بررسی رابطه بین مدیریت استراتژیک منابع انسانی و عملکرد سازمانی
بازاریابی نوین در بانکداری ایران و جهان
استراتژی اقیانوس آبی و تاثیر آن بررقابت پذیری سازمان ها
بررسی اثر ارتباطات برند بر ایجاد وفاداری به برند با در نظر گرفتن نقش واسط اعتماد به برند (مورد مطالعه: تمامی شعب بانک مهر اقتصاد شهر مشهد)
بررسی اثر تجربه برند بر ایجاد وفاداری به برند با در نظر گرفتن نقش واسط اعتماد به برند (مورد مطالعه: تمامی شعب بانک مهر اقتصاد شهر مشهد)
رابطه فضیلت سازمانی و کیفت زندگی کاری معلمان شهرستان بهبهان با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی
بررسی عوامل تاثیر گذار بر فساد اداری در سازمان های دولتی
بررسی موانع در توسعه کارآفرینی صنایع دستی ورشوسازی (نمونه موردی:شهرستان بروجرد)
بازاریابی نوین در صنعت بیمه
ارزیابی اثرگذاری مدیریت منابع انسانی بر وضعیت مطلوب سازمان تامین اجتماعی
مطالعه مروری تمایل به خرید برند حلال در بازارهای جهانی
نقش گردشگری حلال در توسعه پایدار کشورهای اسلامی
بررسی نقش مدیریت منابع انسانی کارا در عملکرد موفقیت آمیز سازمان های دولتی
فرایندهای الکترونیک در خصوص تملک اراضی شهرداری
بررسی ارتباط بین مدیریت منابع مالی با ساختار سازمانی بیمارستان ها در همه گیری کووید- ۱۹
بررسی تاثیر چرخه عمر سازمان بر عملکرد رقابتی شرکت صنعت تولید لوله های فولادی
بررسی تاثیر فرآیند یادگیری سازمانی و تحقق موثر آن بر عملکرد سازمان
بررسی رابطه بین ابعاد تعهد سازمانی و عوامل سازمانی موثر بر نرخ مشارکت کارکنان
بررسی اهمیت مدیریت خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی
بررسی تاثیر شاخص تلاش مشتری بر رضایت، وفاداری و ریزش مشتری در بانک دی با رویکرد رونق تولید
مدیریت تولید فرآیند و عملیات کسب و کارهای صنایع تبدیلی و تکمیلی در بخش کشاورزی
نگاهی به تحولات و آینده صنعت خرده فروشی در جهان (با تاکید بر مدل خرده فروش های دارای کانال های همپوشان)
بررسی رابطه کیفیت حسابرسی با فرار مالیاتی
بکارگیری نقشه برداری جریان ارزش جهت کاهش اتلاف در پروژه های خط انتقال گاز
تعیین نقشه استراتژیک بر حسب الگوی کارت امتیازی متوازن
بررسی نقش میانجی تمایزسازی بازاریابی در تاثیر رویکرد استراتژی سازی کارآفرینی درونی بر عملکرد صادراتی شرکت های کوچک و متوسط صنعتی استان آذربایجان غربی
بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی بر ترس و عصبانیت از خرید در دوران شیوع بیماری کووید- ۱۹ (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب)
بررسی تاثیر عوامل پورتفوی انتخابی بر مدیریت سود از طریق جریان های نقدی
رابطه خودشکوفایی و بخشودگی با تمایز یافتگی خود در زوجین
شناسایی مولفه های تعامل با برندهای خارجی در رسانه های اجتماعی با رویکردی آمیخته
چالش های استارت آپ های حوزه فین تک: مرور نظام مند ادبیات
شناخت و تعیین رابطه بین مولفه های بسته بندی و رفتار مصرف کننده
تعیین الزامات و طراحی کمپ گردشگری بومی (مطالعه موردی چشمه ناز ونک سمیرم اصفهان)
رابطه هوش معنوی، تاب آوری و سلامت روان با انگیزش شغلی کارکنان
بررسی توسعه اثربخشی و بهره وری سازمان با استفاده موثر از سیستم های اتوماسیون اداری
تحلیل تنگناها و محدودیت های برنامه های بهبود کیفیت برای کارایی موثر در پروژه های صنعتی
بررسی رابطه فناوری اطلاعات با توانمندی فردی و سازمانی سازمان های دولتی
بررسی تعامل خدمات الکترونیکی و آنلاین (برخط) با تمایل و پذیرش مشتریان پست بانک
شناسایی و تحلیل استراتژی درجه تحقق یافتگی فرآیند یادگیری سازمانی مورد مطالعه شهرداری شهر تهران
بررسی تاثیر مدیریت منابع انسانی بر عملکرد شغلی کارکنان با میانجیگری رضایت شغلی
عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه از نگاه مشتریان
بررسی عوامل تاثیرگذار بر بازاریابی دیجیتال و پیامدهای آن بر ارزش افزوده
بررسی و تحلیل رابطه بین نیازهای فردی و شغلی در فرایند ارتقای مسیر شغلی کارکنان اداره کل بنیاد مسکن استان اردبیل
رابطه بین توانمندسازی و رضایت شغلی با بهره وری کارکنان شهرداری شهر تهران
اثربخشی آموزش گروهی نظریه انتخاب بر سلامت روان و وابستگی بین فردی زنان مراجعه کننده به خانه های سلامت
رابطه بین یادگیری سازمانی و جو سازمانی با توانمند سازی کارکنان دانشگاه علامه طباطبایی تهران
ارتباط فرایند مدیریت دانش و فشار روانی کارکنان بانک ملت شهر تهران
ارزیابی تطبیقی توسعه یافتگی شاخص های فناوری اطلاعات (مطالعه موردی: شاخص های فناوری اطلاعات در ایران)
بررسی اثر تجربه و شخصیت برند بر ابعاد وفاداری مشتریان محصولات اپل
بررسی رابطه بین نیازهای فردی و شغلی با مسیر ارتقای شغلی کارکنان اداره کل بنیاد مسکن استان اردبیل
رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش در میان دبیران
نقش فناوری به روز در شناسایی عوامل موثر تجاری سازی محصولات
طراحی مدلی برای استراتژی های برتر توسعه محصولات برند (مطالعه موردی صنایع چوبی و مبلمان در تهران)
نقش میانجی مدت زمان حضور، حظ سمعی و ارزیابی خدمات در تاثیرگذاری ابعاد موسیقی پس زمینه(حجم ریتم کلام نوع)، بر تمایل به خرید
بررسی ورتبه بندی عوامل موثردر تبیین اطلاعات بازاریابی بر اساس کارایی با استفاده ازتکنیک AHP
بررسی ارتباط میان آگاهی کارکنان در تعامل با مشتریان از اهداف سازمان و کارایی آنان در شعب بانک ملی شهرستان رشت
بررسی تاثیر نظام خدمات دهی سازمان تامین اجتماعی در تامین رضایتمندی پیمانکاران
ارزیابی عملکرد زنجیره تامین شرکت های تولیدی با تلفیق مدل مرجع عملیات زنجیره تامین ( SCOR ) و تکنیک DANP
شناسایی راهکارهای اساسی جذب سرمایه و توسعه صنعتی و رفع موانع آن
طراحی استراتژی کسب و کار در شرکت تولید فراورده های غذایی بینارزن
تاثیر ابعاد برند بر قصد خرید مشتریان محصول زیتون استان گیلان
بررسی تاثیر ارتباطات درون سازمانی بر واکنش کارکنان به تغییرسازمانی (مطالعه موردی: اداره کل آموزش و پرورش استان البرز)
بررسی تاثیر فعالیت های منابع انسانی استراتژیک بر عملکرد نوآوری در سازمان با تاکید بر نقش ظرفیت مدیریت دانش
تحولات نظام حقوق بین الملل با تاثیر پذیری حمایت دولت ها در شکل گیری حقوقی
توسعه حقوق بین الملل با تاثیرپذیری از تحولات سیاسی
عوامل اثرگذار بازارگرایی فعال بر عملکرد محصولات شرکت های تولیدی در شهرک صنعتی شمس آباد تهران
بررسی اثرپذیری شرکت های نوپا با مولفه های برتر صنعت و شرکت های فعال
رابطه بین مسئولیت پذیری و نشاط ذهنی با اهمال کاری شغلی
بررسی مولفه های کاربردی دارایی و سرمایه گذاری و رابطه آن با خصوصی سازی صنعت بیمه
توسعه کارآفرینی آموزشی از طریق ارتقای رفتارکارآفرینانه
شناسایی مولفه های موثر بازاریابی دیجیتال با موفقیت صنعت مد
پیش بینی از خود بیگانگی تحصیلی دانش آموزان بر اساس فرهنگ مدرسه و حمایت اجتماعی ادراک شده
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات در بروزرسانی آموزش و توسعه منابع انسانی فولاد مبارکه اصفهان
بررسی استراتژی های کاربردی فناوری اطلاعات بر ارتقاء عملکرد سازمان مدیریت صنعتی
بررسی انگیزش کارآفرینی در عملکرد مدیران سازمانی
بررسی افزایش روحیه کارآفرینی کارکنان با تاثیرپذیری از ساختار و عملکرد سازمانی
تحلیل رشد استعداد در فوتبال آقایان با اثرپذیری از فضای مناسب
بررسی رابطه بین کیفیت حسابرسی، مدیریت سود و ساختار سرمایه شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
تعیین اختیارات و وظایف حقوقی دولت و سازمان های وابسته به دولت در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی
تاثیر مدیریت زمان پروژه و مدیریت هزینه پروژه بر پروژه پل سازی (مورد مطالعه: پروژه های پل سازی شهر اراک)
ارزیابی تجربه مشتری در هایپرمارکت های کشور
شناسایی شاخص های تعاملات خانواده های دارای فرزند پرخاشگر
بررسی تاثیر تعهد سازمانی بر عملکرد زمینه ای کارکنان
تاثیر کیفیت خدمات آنلاین و رضایت مشتری بر رفتار مشتری در خرید آنلاین مواد غذایی در بیماری همه گیر کووید- ۱۹
سنجش بهره وری شعب بانک با استفاده از تحلیل پوششی داده های شبکه ای
تاثیر ارزش های فرهنگی بر سبک های مذاکره در کانال های بازریابی
بررسی تاثیر رشد پایدار برای مشاغل آزاد(خویش فرمایان) در صنعت خرده فروشی براساس ارزش ویژه مشتری ، رضایت مشتری و وفاداری مشتری (مطالعه موردی، استان هرمزگان)
بررسی تغییرات رژیم رشد اقتصادی ناشی از درآمدهای نفتی در ایران با استفاده از رویکرد مارکوف سوئیچینگ
رابطه بین فرهنگ سازمانی و کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه: مدیران شرکت توزیع برق استان تهران)
اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر بهزیستی روانشناختی و انعطاف پذیری خانواده دانش آموزان مقطع متوسطه
انتخاب شریک به منظور نوآوری محصول مشترک با استفاده از روش های سوارا و کوکوسو در صنعت خودروسازی ایران
مرور جامعی بر نقش های مدیریت دانش در شرکت های دانش بنیان
بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی درون و برون سازمانی بر آمادگی سازمان جهت استقرار مدیریت دانش
بررسی تاثیر مدیریت منابع انسانی بر عملکرد سازمانی ( مطالعه موردی ثبت احوال مازندران)
شناسایی عوامل تاثیر گذار بر سلامت سازمانی در بخش عمومی
تاثیر ابزار هوشمندی رقابتی بر سودآوری شرکت های تولیدی شهرستان کرج
بررسی ارتقای اعتماد جامعه با تاثیرپذیری از خدمات دولت الکترونیک (مورد مطالعه شهروندان شهر تهران)
مقایسه اثربخشی روش های تدریس معکوس و همشاگردی بر خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان دختر متوسطه دوم
کاربردهای تکنولوژی بلاکچین در کسب و کارها
تاثیر استرس شغلی بر رفتار کارکنان
رفتارهای انحرافی کارکنان در سازمان ها، پدیده ای مخرب و بازدارنده
اثربخشی رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر رضایت از زندگی مادران دانش آموزان پسر مقاطع ابتدایی منطقه ۱ شهرتهران
Modeling the Measurement of Productivity of Human Resource Management based on Management Information Systems in Department of Environment of Tehran Province
تاثیر مدیریت دولتی نوین بر رفتار شهروندی سازمانی و رضایت شغلی کارکنان
استراتژی ها و راهکارهای برنامه ریزی تولید ادغامی در زنجیره تامین غیر قطعی
بررسی ارتباط فرهنگ سازمانی، حسابداری مدیریت و عملکرد سازمان
بررسی نقش شبکه های اجتماعی در افزایش سطح آگاهی و دانش زنان در جامعه
تاثیر بازاریابی ویروسی و رابطه مند بر عملکرد رقابتی شرکت های تجاری
بررسی تاثیر ویژگی های وب سایت بر قصد خرید آنلاین مشتریان
رابطه تناسب ضعیف شغل با سازمان و قصد ترک خدمت
رابطه عدالت سازمانی و سرمایه اجتماعی معلمان تهران
تاثیر قابلیت بازاریابی بر برندسازی در هلدینگ امید دارو سلامت
تاثیر خلاقیت کارکنان و تسهیم دانش در استراتژی های رشد کسب و کارهای کارآفرینانه
نقش شبکه سازی کارآفرینانه در ایجاد و توسعه کسب و کارهای مجازی صنعت ساختمان
بررسی استراتژی بازاریابی اینترنتی بر تصمیم گیری خرید اینترنتی مصرف کنندگان
بررسی تاثیر شبکه اجتماعی تلگرام بر تغییر روابط اجتماعی زنان
بررسی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی برنامه ریزی یکپارچه منابع سازمان ERP مطالعه موردی شرکت رادان پویا سامانه
اثربخشی مدیریت بحران برای ارتباطات سازمانی کارآمد
تاثیر پدیده زیر اب زنی بر انحراف سازمانی
بررسی تاثیر پاندمی کووید- ۱۹ بر خرید آنلاین مواد غذایی در شهر تهران
تاثیر سهولت آنلاین بر قصد پذیرش بانکداری تلفن همراه با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش های لذت جویانه و سودمندانه ادراک شده و نقش تعدیل گر نگرانی ادراک شده امنیتی (مطالعه موردی: بانک صادرات شهرستان خراسان شمالی)
افزایش ارزش برند با فعالیت های نوآور بازاریابی
بررسی تاثیر امتیاز سرمایه گذاری، اطلاعات نامتقارن، نوسان پذیری بازده سهام، نسبت افزایش سرمایه و کارآیی بازار سهام بر رتبه اعتباری شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی رابطه بین ابقاء مدیریت و مدیریت سود در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی رابطه سیاست گذاری های نوین سرمایه گذاری با استراتژی های تجاری
تبیین و بررسی مدیریت منابع انسانی و تاثیر آن برعملکرد مالی شعب بانک کشاورزی شهرستان شاهرود
شناسایی و وزن دهی موانع پیاده سازی تولید مجازی با رویکرد MCDM مطالعه موردی: صنعت خودرو سازی
تعیین شاخص های دینداری و تاثیر آن بر عملکرد کارکنان سازمان
تاثیر استراتژی های تولید بهینه با نقش میانجی سیستم عملیات جدید
تحلیل شرایط بازار با ارزیابی عملکرد مالی بانک سپه
مقایسه ی تاثیردو روش تدریس سخنرانی و پازل در پیشرفت تحصیلی درس علوم و مطالعات اجتمایی پایه چهارم دانش آموزان دختر مدارس ابتدایی ناحیه ۱
شناسایی و ارزیابی عوامل تاثیرگذار بر رفتار خرید مصرف کننده از برند سبز
ارائه الگویی جهت بررسی عملکرد موفقیت آمیز فن بازار دفاعی
بررسی برندسازی و مدیریت برندهای لوکس
بررسی رابطه سلامت سازمانی با مزیت رقابتی در سازمان صنعت و معدن و تجارت استان همدان
ارزیابی رابطه بین مدیریت منابع انسانی و فناوری اطلاعات و تاثیر بر برتری سازمانی (بیمارستان های خصوصی شهرستان همدان)
سنجش و ارزیابی عملکرد مالی بانک ملی با استفاده از روش غیر پارامتری در استان ایلام
بررسی رابطه بین اهرم اقتصادی و بازده ارزش بازار به ارزش دفتری در صنعت فعال بورس اوراق بهادار
بررسی تصمیمات مدیریت بحران بر کیفیت عملیات استراتژیک سازمان ها
بهینه سازی مدیران درمانی و تاثیر آن بر عملکرد پایدار مقابله با بحران کرونا
بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد شرکت بنیاد بتن با تحلیل نقش تلاطمات محیط کسب و کار
بررسی میزان بلوغ سازمانی و تاثیر آن بر راهبردها و عملکرد کارکنان در سازمان (مطالعه موردی:شرکت تولیدی پوشاک در تهران)
تاثیر مدیریت تولید در ارتقای عملکرد رقابتی شرکت های صنعتی
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر دارایی های نقدی با تاکید بر نقش تعدیلی ریسک سیستماتیک و غیرسیستماتیک حاکمیت شرکتی در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی اثر اطلاعات نامتقارن شرکتی بر نقدشوندگی و بازده سهام در شرکت های بورس اوراق بهادار تهران
چالش ها و فرصت های آگاهی از کارآفرینی های سبز در آموزش و پرورش
بررسی تاثیر ایجاد فروشگاه های اینترنتی بر توسعه عملکرد و خدمات پس از فروش شرکت های تولیدکننده و توزیع کننده در شهر تبریز
بررسی تاثیر کیفیت خدمات و ارتباطات برند بر وفاداری مشتری در شرکت هوآوی
سیاست های راهبردی توسعه شرکت های تولیدی با بررسی مولفه های تاثیرگذار
گردشگری و راه های جذب توریست های ژاپنی در ایران
تحلیل موانع موثربرتوسعه گردشگری روستای ورجوی شهرمراغه
آینده تجارت؛ نقش سیاست در شکل گیری آینده تجارت چندجانبه
تبیین رابطه بین اهرم اقتصادی و نسبت های ارزش بازار به ارزش دفتری و قیمت به سود در صنایع فعال بورس اوراق بهادار
بررسی روابط مصرف کننده با نام تجاری (برند) رستوران ها در صفحات اجتماعی
تاثیر توانمندی های بهشهر بر توسعه انواع گردشگری با تاکید بر تعیین جایگاه گردشگری فرهنگی
انتخاب بهترین الگوی سازماندهی بخش بالادستی پروژه های توسعه میادین گازی دریایی به روش FAHP (مطالعه موردی در یکی از زیرمجموعه های شرکت ملی نفت ایران)
بررسی تاثیر کیفیت محصول و مدیریت ارتباط با مشتری در میزان تعهد و وفاداری مشتریان
ارزیابی واحدهای صنعتی با استفاده از یک مدل تلفیقی تحلیل پوششی و خوشه بندی داده های فازی
ارزیابی اثر قدرت اجتماعی برند بر اساس آمادگی ذهنی مشتریان بر تصمیم به خرید
بررسی رابطه استراتژی های بازاریابی و رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: مشتریان شرکت مخابرات ایران منطقه تهران)
بررسی رابطه فضای اخلاقی با رفتار منافقانه بین فردی در سازمان در بین کارکنان دانشگاه ایلام
تاثیرات قوم گرایی مصرف کننده و خصومت مصرف کننده بر خیانت درک شده و تبلیغ شفاهی منفی
اثرات کیفیت خدمات هایپر مارکت بر تصویر ذهنی و وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره ای نجم خاورمیانه)
ارزیابی نقش سبک رهبری و فرهنگ سازمانی در شکل گیری سکوت سازمانی
تاثیر محرک های غیراقتصادی بر رفتار شهروندی سازمانی مگاپروژه های ساختمانی
رابطه ی رفتار فروش اخلاقی با وفاداری مشتریان جامعه اسلامی در بیمه ی عمر(مورد مطالعه شرکت بیمه پارسیان)
بررسی نقش عوامل مربوط به برند در آمیخته بازاریابی در قصد خرید برند ملی
ارزیابی عوامل موثر بر گزارش مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
تغییر، لازمه سازمان های قرن ۲۱
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر ارزیابی از بسط برند
تاثیر نقش عوامل مربوط به برند بر حالات عاطفی و مدل پنج عاملی شخصیت و تاثیر آن در خرید آنی
ارائه یک چارچوب هوشمند فناوری برای سیستم های خبره تصمیم گیری
توسعه سیستم خبره و شناسایی عناصر موثر تصمیم گیری های بهینه
بررسی تاثیر سبک رهبری بر اجرای استراتژی فروش فروشنده و عملکرد فروش با در نظر گرفتن نقش تعدیل گری شدت رقابت (مورد مطالعه شرکت رامک خودرو)
بررسی رابطه ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM با بازاریابی موبایلی (بانک تجارت شیراز)
بررسی عوامل موثر بر زنجیره تامین صنایع دارویی (مطالعه موردی: صنایع دارویی تهران)
شناسایی عوامل موثر بر راهبرد هم رقابتی در صنعت بانکداری ایران
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی خرده فروش بر رفتار شهروندی با نقش میانجی اعتماد و اثربخشی درک شده مصرف کننده (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش شهرستان ساری)
بررسی تاثیر خلاقیت در صنعت هتلداری بر احساسات مشتری (موردمطالعه: هتل کوثر رامسر)
بررسی و نقش عناصر منتخب آمیخته بازاریابی بر عوامل مرتبط با ارزش ویژه برند در صنعت پوشاک
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر سیستم ارتباط با مشتری با استفاده از روش AHP
بررسی نقش بازاریابی ویروسی و عملکرد آنها و نحوه رساندن پیام به مشتری
بررسی روابط ساختاری بین درگیری، حق برند مقصد، سطح رضایت و تمایل به دیدن در مقصد
ارتباط بین اخلاق مدیریتی و سلامت سازمانی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان
ارتباط بین توانمند سازی سازمانی با حکمرانی خوب در بیمه ایران (مطالعه موردی بیمه ایران استان تهران)
سطحبندی معیارها برای دیجیتالی کردن کتابخانه ها علوم پزشکی با استفاده از متد تصمیم گیری پزشکان در مدیریت
شناسایی ریسک های تاثیرگذار پروژه های تحقیق و توسعه در صنایع دخانیات
بررسی رابطه بین سیستم پاداش و انگیزه و عملکرد کارکنان (مورد مطالعه: کارکنان بانک ملت-منطقه پنج تهران)
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر بهبود عملکرد و کارایی بانک ها مبتنی بر الگوی سروکوال (مورد مطالعه بانک ملی شهر تهران)
بررسی تاثیر کیفیت اقلام تعهدی بر سیاست نگهداشت وجه نقد با رویکرد تعدیلگر حاکمیت شرکتی و محدودیت مالی
مقاله مروری ارزیابی و اولویت بندی عوامل تاثیرگذار در زنجیره تامین و لجستیک
بررسی عوامل موثر بر نگرش مدیران نسبت به دورکاری و چالش های پذیرش آن توسط سازمان ها در عصر ویروس کرونا
سوء تفاهمات فرهنگی نسبت به ایران در پی پدیده ی جهانی شدن
رابطه نظام نوآوری منابع انسانی با ارتقاء شاخص های کارا در بخش دولتی و خصوصی
تاثیر پیاده سازی مدیریت منابع انسانی در سازمان های پویا با رویکرد تحول آفرین
تاثیر توسعه مالی بر هزینه سرمایه در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر کارکردهای مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر رفتار شهروندی سازمانی (مطالعه موردی: مرکز خدمات حوزه های علمیه)
تاثیر قوانین بازل برسرمایه بانک و ریسک در میان بانک های اسلامی
تاثیر هوش استراتژیک بر پیکره نوآوری اجتماعی با میانجی گری سرمایه فکری
شناسایی رویکردهای استراتژیک جهت دار و نقش آنها در مدیریت تعالی سازمانی
بررسی تاثیر دورکاری کارکنان بر بهره وری سازمان
بررسی عامل کارپذیری بر توسعه اشتغال روستایی (مطالعه موردی روستای فشتکه خمام)
نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات ICT را بر توسعه منابع انسانی در شرکت
بررسی نقش عوامل موثر بر ایجاد شکاف مهارتی در بازاریابی دیجیتال
استفاده از طراحی محصول استراتژیکی برای ایجاد ارتباطات عمیق تر با مصرف کننده
بررسی رابطه متقابل میان متغیرهای عوامل برند، احساسات و عواطف و نیز عملکرد آن در خرید آنی
بررسی تاثیردو متغیر گرایشات ارزشی و استراتژیک بر رشد کسب و کارهای خانوادگی (مورد مطالعه صنعت پوشاک شهر تهران)
بررسی عوامل اثرگذار بر تعهد سازمانی با رویکرد نقش فرهنگ سازمانی
تاثیر ارزش شرکت و نسبت مخارج سرمایه ای بر وجه نقد نگهداری شده شرکت ها
تاثیر ارزش شرکت، نسبت مخارج سرمایه ای و اهرم مالی بر وجه نقد نگهداری شده شرکت ها
بررسی اثر هماهنگی راهبردی عناصر سازمانی بر عملکرد سازمان
تعریف رهبری اخلاقی و ارتباط آن با تعهد سازمانی کارکنان بانک ملی (مورد مطالعه شهر اهرم)
شناسایی و ارزیابی میزان تحقق یافتگی فرآیند یادگیری سازمانی
بررسی رابطه نقش رهبری تحول آفرین بر یادگیری و فرهنگ سازمانی
تفاوت هزینه استقراض از بانک و بازار سرمایه
بررسی تاثیرگذاری بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری با سازگاری اهداف در عملکرد شرکت
بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی ادراک شده و تعهد سازمانی (مورد مطالعه بانک مرکزی ج ا ا)
تحلیل و مقایسه ی مولفه های کیفیت و قیمت پوشاک بر تصمیم خرید مشتری
بررسی تاثیر استراتژی برند و مدیریت دانش بر کیفیت ارائه خدمات (مورد مطالعه مخابرات اردبیل)
بررسی تاثیر رهبری قابل اعتماد بر عملکرد و رضایت شغلی: نقش واسطه ای توانمندسازی (مطالعه موردی سازمان تامین اجتماعی)
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رونق کسب وکار با استفاده از روش بازاریابی (کسب وکارهای شرق مازندران)
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر کیفیت خدمات در پیشبرد اهداف کسب وکار الکترونیک با استفاده از تکنیک تاپسیس فازی
تحلیل رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و عملکرد کارکنان بیمه پاسارگاد استان مازندران
بررسی ارتباط ساختار مالکیت و کیفیت حسابرسی بر خطر سقوط قیمت سهام (مطالعه موردی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
ارائه مدل، طراحی و یکپارچه سازی سیستم های دورکار با تطبیقی از کاربری هوش مصنوعی مبتنی بر وب
بکارگیری بازنشستگان (سرمایه دانشی خبره) در ایجاد کسب و کار های نوین
تئوری نمایندگی در حسابداری و پیامدهای اقتصادی آن
استفاده از اینترنت اشیا به عنوان الگویی جدید در مدیریت منابع انسانی کسب و کارها
بررسی تاثیر مدیریت سرمایه در گردش بر نقدشوندگی سهام در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
شادی آفرینی پایدار، راهبردی نوین در بازسازی کسب و کارها
بررسی تاثیر باورهای عملکردی و ذهنی بر روی حساسیت و ترجیح برند در تصمیمات خریداران سازمانی شرکت های ارائه دهنده خدمات حرفه ای در بازارهای صنعتی
تاثیر توانمندسازی گروه های آموزشی ابتدایی بر ارتقاء مهارت های حرفه ای معلمان مقطع ابتدایی شهرستان البرز استان قزوین
انتخاب شرکت بیمه گر ارائه دهنده خدمات با استفاده از روش AHP مطالعه موردی جهاد دانشگاهی
مداخله اختیاری مدیریت و نظارت کمیته حسابرسی: مطالعه صورت گرفته در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر مدیریت دانش و سیستم اطلاعاتی بر عملکرد کسب و کارهای فعال در شهرک صنعتی پرند با نقش میانجی توانمند سازی کارکنان
استقرار مدیریت کیفیت و نقش آن بر پایداری و عملکرد نوآورانه شرکت
بررسی رابطه بدبینی و کرختی سازمانی بر از خودبیگانگی کارکنان (مطالعه موردی: سازمان مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد)
مطالعه ای بر طرح جامع شهری در ایران با رویکردی بر طرح های توسعه شهری
تاثیر بازاریابی در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان
شناسائی و آنالیز استراتژیک گردشگری سلامت در ایران با روش SWOT
امکان سنجی تحقق مدیریت هماهنگ شهری (مطالعه ی موردی شهر تهران)
جایگاه دانشگاه در مدیریت دانش شهر هوشمند
مروری بر مدیریت فجایع در بیمارستان ها
بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار در بخش های مراقبتهای ویژه: یک مرور روایتی
ارزیابی نظریات اقتصادی موثر در بهبود و گسترش روابط تجاری بین المللی
بررسی استراتژی های بازرگانی در تجارت جهانی
بررسی نظام مدیریت تولید و عملیات در قلمرو بین المللی
بهینه سازی مساله تخصیص پالت با روش تصمیم گیری تعاملی STEM
تاثیر ابعاد ۲ گانه دیجیتال مارکتینگ بر فرایند سه گانه رفتار تصمیم خرید
بررسی تاثیر کیفیت خدمات و تصویر نام تجاری بر قصد خرید مشتریان در برندهای ایرانی (مطالعه موردی برند میهن)
ارائه الگوی انواع استراتژی های بازاریابی نوین دیجیتال برای عملکرد سازمان های کارآفرین
بررسی تاثیر سیستم های کامپیوتری اتوماسیون اداری بر بهره برداری و بهبود سطح عملکرد کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زنجان بر اساس رویکرد سیستمی
بررسی اثرگذاری برنامه ریزی شهری در ارتقاء امنیت شهری اصفهان
تبیین الگویی مبتنی بر مولفه های بازاریابی پایدار بر توسعه پایدار گردشگری
ارزیابی عوامل حیاتی موفقیت در پذیرش بازاریابی آنلاین (مورد مطالعه: کالاهای تند مصرف)
رابطه میان الگوی تغییر پذیری ابعاد سازمان یادگیرنده در عملکرد سازمانی
The relationship between Corporate Governance (CG) with level of disclosure of corporate social-responsibility information and value of the companies listed in Tehran Stock Exchange
بررسی اهمیت آموزش کارکنان برای موفقیت سازمانها با بهره گیری از انواع روش های آموزش و توسعه
بررسی نوآوری سازمانی و رابطه آن با فرایند تصمیم گیری مدیران و هدف گیری چالشهای موجود در سازمانهای خصوصی
تاثیر دیجیتال مارکتینگ بر قصد خرید انلاین با نقش میانجی ارزش درک شده مشتری
فناوری اطلاعات و مدیریت کسب و کارهای الکترونیکی
بررسی نقش عمکلرد کارکنان و بهبود آن با استراتژی های حفظ و نگهداری نیروی انسانی
بررسی مولفه های بازاریابی پارتیزانی بر انتخاب مشتری و رضایتمندی مشتریان
شناسایی مولفه های موثر بر ارتقاء بهرهوری نیروی انسانی و افزایش کارایی سازمانی در شرکتهای نوپا
رابطه بین شاخص ها و مولفه های اخلاق حرفه ای و رضایت و تعهد سازمانی کارکنان استانداری تبریز
بررسی الگوهای تفکر استراتژیک و تاثیر آن بر عملکرد تصمیم گیری مدیران ارشد مورد مطالعه از دیدگاه کارکنان شرکت پتروشیمی تهران
تاثیر توانایی مدیریت بر کارایی مدیریت موجودی کالا در طول چرخه عمر شرکت
بررسی همکاری ارزش برند در تجارت اجتماعی: نقش تعامل، حمایت اجتماعی و کیفیت ارتباط (مطالعه موردی: سایت ترب)
مروری بر فرآیند ارزیابی و انتخاب بازارهای بین المللی
بررسی تاثیر مسئولیت های اجتماعی بر اعتماد مشتری به برند
طراحی الگوی شایستگی مدیران صف آموزش عالی با کاربرد ترکیبی از روش دلفی فازی و ابزار کیو(مورد مطالعه: دانشگاه یزد)
آسیب شناسی آموزش مجازی دوران کرونا در دانشگاه یزد
مقایسه رابطه بین مهارت های رهبری با شاخص های تاثیرگذار سازمانی
بررسی تاثیر فشار شغلی و بی عدالتی ادراک شده سازمانی بر عملکرد نیروی انسانی
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر منابع انسانی با میانجیگری فرهنگ سازمانی
مدیریت روابط با مشتری بر رضایت مشتری با میانجیگری درک مشتری از کیفیت خدمات
بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با مدیریت دانش در شعب بانک رفاه شهرستان همدان
بررسی رابطه بین سبک های تفکر و چابکی سازمانی بر نوآوری سازمانی در بین کارکنان خلاق سازمان ثبت اسناد در شهر تهران
سوادآموزی پیش درآمدی برای تحول و توسعه
تاثیر دانش بازاریابی رابطه مند بر جذب و ماندگاری مشتریان بانک سپه (مورد مطالعه شهرستان مبارکه)
بررسی نقش مدیریت دانش در ارتقای عملکرد سازمانی با میانجیگری کارآفرینی سازمانی
بررسی رابطه هوش هیجانی با تعهد سازمانی و بهبود کیفیت عملکرد کارکنان موسسات فرهنگی هنری استان اصفهان
بررسی ارزیابی برند و گسترش آن با تاثیرپذیری از ارزش ویژه برند
شناسایی و رتبه بندی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش به منظور افزایش یادگیری و خلاقیت سازمانی با استفاده از روش ANP فازی
بررسی طبقه بندی شده کارایی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار بر مبنای تکنیک تحلیل پوششی داده ها
تعیین میزان رضایت کاربر با استفاده از نرم افزار مصورسازی در طراحی وب سایت خبرخوان (مطالعه موردی : کاربران جویای خبر در شبکه و اینترنت)
بررسی تاثیر استراتژی های فرآیند مدیریت زنجیره تامین در شرکت های تولیدی و رابطه آن با فناوری RFID
رابطه منابع مدیریت ارتباط با مشتری با بهره وری مدیریت زنجیره تامین
بررسی رابطه بین ارزش های ادراک شده کیفیت محصولات و بازاریابی دهان به دهان مشتریان پایبند بر محصولات صنایع غذایی آترین پروتئین
طراحی مدل بلوغ دولت الکترونیک برای خدمات پایدار در صنعت بیمه
تاثیر تجارب گردشگری مذهبی بر ارزشهای فردی (مطالعه موردی: گردشگران قم)
دیرش سهام: نقش سیاست توزیع سود، نقدشوندگی و جریان نقد آزاد
بررسی تاثیر رهبری تحول آفرین و رهبری خودکامه بر عملکرد نظام های سیاسی
استراتژی های توسعه منابع انسانی بر مبنای الگوی رفتار خود توسعه ای مورد مطالعه : بانک ملت
شناسایی عوامل اجتماعی موثر بر تماشاگران در انتخاب گونه ی فیلم در رسانه ی سینما، در سینماهای شهر مشهد
بررسی سرسختی شغلی بر عملکرد دورکاری و رضایت کارکنان ثبت اسناد
ارزیابی تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد کسب و کارهای هوشمند
بررسی تاثیر ویژگیهای هیئت مدیره بر تمایل به حسابداری و گزارشگری پایداری شرکتی
بررسی تاثیر کرونا بر روند سرمایه گذاری مستقیم خارجی در جهان (چین و شرق آسیا)
مروری بر جایگاه بازاریابی در توسعه پایدار صنعت کشاورزی
مطالعه مراحل جریان دانش در کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی شهر تهران بر اساس الگوی A
بررسی مولفه های اثرگذار بر وفاداری و رضایت خرید مشتریان در محصولات نوآور
بررسی و تبیین پارادایم های توسعه آینده مدیریت آموزشی در ایران
تبیین الگوی راهبردهای رهبری در غلبه بر مشکلات آموزشی نمونه مورد مطالعه مدارس ابتدایی دخترانه
تبیین الگوی راهبردهای رهبری در غلبه بر مشکلات آموزشی نمونه مورد مطالعهمدارس ابتدایی دخترانه
نقش مداخله گری هوش مصنوعی در تاثیر هوش بازاریابی بر رقابت پذیری
استراتژی ایجاد منابع انسانی کارآمد براساس الگوهای رفتاری خودتوسعه ای
در نظرگیری سیستم انگیزشی در قراردادهای فناوری اطلاعات بر اساس فرهنگ اسلامی و ایرانی
تاثیرمولفه های E-CRM برکیفیت روابط الکترونیک با مشتریان( مطالعه موردی: شعب بانک سامان شهر تهران)
بررسی رضایت و تعهد کاری نیروی انسانی با تاثیرپذیری از ارتباطات سازمانی در کارکنان بانک ملت شهر تنکابن
بررسی اثر گذاری استقرار صنایع گاز و پتروشیمی بر نوآوری بومیان شهرستان های عسلویه و پارسیان
بررسی تاثیر استقرار صنایع گاز و پتروشیمی بر پیشگامی بومیان شهرستانهای پارسیان و عسلویه
استراتژی های افزایش بهره وری در صنعت شهرسازی
مطالعه مروری جایگاه هوش مصنوعی در صنعت شهرسازی
تاثیر تمرینات تناوبی شدید و مصرف مکمل مولتی ویتامین بر مالون دی آلدئیدو سوپراکسید دیسموتاز در فوتبالیست های نوجوان شهر دهدشت
شناسایی عوامل موثر توسعه کسب و کار با تاکید بر گردشگران ورزشی
سطح بندی عوامل موثر بر الگوهای مدیریت ساختاری در کسب و کار ورزشی
مقایسه عملکرد الگوریتم های فراابتکاری در بهینه سازی مصرف انرژی درشبکه هوشمند خانگی
بررسی عکس العمل بیش از اندازه سرمایه گذاران ، احساسات سرمایه-گذاران و تصمیمات سرمایه گذاری در شرکت های پذیرفته شده در بورسارواق بهادار تهران
ارزیابی تاثیر شاخص های تحول دیجیتال در استراتژی بازاریابی بر قصد خرید مشتریان با استفاده از میانجی رضایت مشتری و تعدیل گر مشارکت مشتری در طول دوره کرونا (مورد مطالعه: مشتریان آنلاین شاپ ها)
بررسی راهبرد های رفع محدودیت های تحقق بازاریابی سبز و نقش رقابت پذیری برند بر وفاداری به برند در مشتریان
تاثیر فعالیت های بازاریابی برند بر ایجاد ارزش در مشتریان وفادار
راه اندازی سیستمهای جامع بانکی در برنامه توسعه بانکداری الکترونیکی
تدوین راهبردهای گردشگری شهری فریمان با رویکرد برندسازی
چالش های انقلاب صنعتی چهارم در نوآوری سازمان ها
بررسی وضعیت ثمن و غرامات در موارد انحلال عقد بیع در حقوق ایران
بررسی مولفه های رشد و توسعه سازمان بر ابعاد وفاداری مشتریان شرکت موجان