Articles Stat:
Number of Articles: 132Number of Proceeding pages: 2106
Papers View: 79569
Third National Conference on Knowledge Management and e-Business with a Resistance Economy Approach
Third National Conference on Knowledge Management and e-Business with a Resistance Economy Approach In date 2021-05-20 by Ferdows Institute of Higher Education,مؤسسه آموزش عالي فردوس با همكاري انجمن علمي مديريت دانش ايران in City Mashhad was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS Third National Conference on Knowledge Management and e-Business with a Resistance Economy Approach
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in Third National Conference on Knowledge Management and e-Business with a Resistance Economy Approach
بررسی موانع شبکه فروش بر مدیریت پرتفوی و بازدهی شرکتهای بیمه (مورد مطالعه: شرکت بیمه نوین سرپرستی شمال شرق)
بررسی تاثیر آموزش ضمنخدمت بر بهره وری کارکنان با میانجیگری یادگیری سازمانی (مورد مطالعه: شهرداری منطقه ۱۱ مشهد)
بررسی تاثیر ابزارهای بازاریابی ویروسی بر فرهنگ پذیری آموزشی(مطالعه موردی: دختران ۶ تا ۱۸ سال دارنده سیمکارت انارستان)
بررسی عوامل موثر بر استقرار سیستم مالیات الکترونیک (مورد مطالعه: سازمان امور مالیاتی استان تهران)
عوامل موثر بر پذیرش سیستم های اطلاعاتی پشتیبان از مراکزعملیات اضطراری
بررسی عوامل موثر بر نتایج یادگیری الکترونیکی با رویکرد مدل یکپارچگی و مدل موفقیت سازمان
تاثیر بکارگیری عوامل مدیریت الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان شرکت عمران شهرجدید گلبهار
مطالعه تاثیر تفکر استراتژیک بر رضایت مشتریان با میانجی گری ظرفیت تغییرسازمانی در نظام بانکی (مطالعه موردی: شعب بانک ملی شهر ساری)
شناسایی و اولویت بندی شاخص های موانع اجرای خط مشی برونسپاری
استراتژی های بازاریابی شبکه های اجتماعی
بررسی نقش فناوری عامل در آینده مدیریت بازرگانی
بررسی عوامل موثر بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی گری موفقیت ارتباط با مشتری
بررسی تاثیر تعاملی بودن تبلیغات رسانه های اجتماعی بر تمایلات رفتاری مشتریان با توجه به نقش میانجی انگیزه لذتجویانه (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای رفاه در شهر مشهد)
تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه اجتماعی فروشگاه زنجیره ای هایپرمی بر پاسخ مشتری: بررسی نقش میانجی تصویر برند و آگاهی از برند
تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان بر رفتار سبز کارکنان از طریق نقش میانجی اعتماد سازمانی (مورد مطالعه: شهرداری مشهد)
بررسی تاثیر نوآوری فردی و سازمانی بر توسعه فعالیتهای بازاریابی با میانجیگری فرهنگ سازمانی (مورد مطالعه: سازمان بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مشهد)
سناریوهای پیشروی آموزش دانشگاه ها و موسسات غیرانتفاعی در دوران پساکرونا
سناریوهای پیش روی صنعت بانکداری با نگاه به راهبردهای کلان مطالعه موردی بانک رفاه کارگران ایران)
بررسی تاثیر نوآوری و اثربخشی سازمانی بر وفاداری مشتریان
بررسی تاثیر ارزشهای فرهنگی بر رفتار استفاده از فناوری اطلاعات با نقش تمایل به استفاده از فناوری اطلاعات
استراتژی زمان در مذاکرات تجاری
بررسی تاثیر تجربه برند بر وفاداری به برند از طریق نقش میانجی تصویر برند(مورد مطالعه: مصرف کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی در شهر مشهد)
تاثیر ارزهای دیجیتال بر اقتصاد ایران، فرصت ها و چالش ها
بررسی رابطه میان مدیریت منابع انسانی و استراتژی
ترجمه مدیریت دانش به واژگان تجاری؛ چرا و چگونه؟
بررسی رابطه اخلاق سازمانی و توانمندسازی کارکنان
بررسی و ارائه مدل مفهومی ارزیابی شکاف دیجیتالی
بررسی تاثیر ابعاد فضای آنلاین خدمات بیمه ای بر قصد استفاده از خدمات بیمه آنلاین
حسابداری تعهدی و بودجه بندی توسط دولت
بهینه سازی تصمیم گیری حسابداری با استفاده از برنامه ریزی هدف
بررسی رابطه بین تجربه برند و وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اشتیاق و رضایت مشتریان شرکت مخابرات استان گلستان
بررسی نقش حسابرسی در مبارزه با فساد
بررسی تاثیر اعتماد بر وفاداری مشتریان به خدمات بیمه از طریق نقش میانجی درگیری مشتری
بررسی الگوریتم ها و حملات رمزنگاری در رایانش ابری ومعرفی یک الگوریتم رمزنگاری سبک جدید
بررسی تاثیر استفاده از تجارت الکترونیک بر عملکرد مالی با توجه به نقش نوآوری سازمانی
جایگاه طب سنتی و گیاهان دارویی در توسعه مدیریت گردشگری سلامت مطالعه موردی استان خراسان جنوبی
اصل افشاء در حسابداری و تئوری های مرتبط با آن
بررسی رابطه اخلاق کسب وکار و مسئولیت پذیری اجتماعی
اخلاق حرفه ای و اثربخشی در مدیریت
شناخت نقش و عوامل موثر استارتاپ ها و کارآفرینان در توسعه اقتصاد
فرآیند ارتباطات دهان به دهان الکترونیکی: ایجاد، مواجهه، ارزیابی
مروری بر تاثیر رضایت کارکنان بر قصد اشتراک گذاری دانش با توجه به نقش اعتماد و تعهد
فرسودگی شغلی در دوران کرونا
بررسی موانع توانمندسازی مدیریتی و پیشرفت شغلی زنان شاغل در سازمانهای دولتی ایران
بررسی تاثیرات بازارگرائی بر هوش تجاری
تاثیر مدیریت زمان بر عملکرد کارکنان
کارآفرینی پایدار و نقش آن در کسب و کارهای امروزی
بررسی تاثیر هوش فرهنگی بر استراتژی های بازاریابی بین المللی
بررسی رابطه اخلاق کار اسلامی با تعهد سازمانی و رضایت شغلی
بررسی تاثیر ارتباط موثر در بازاریابی اینترنتی با میانجیگری فرهنگ بر فروش پوشاک
بررسی تاثیر قابلیت های مدیریت دانش بر اثربخشی سازمانی با توجه به نقش اشتراک دانش
سهولت خرید آنلاین و اثرات آن بر رضایت مشتری و افزایش تبلیغات شفاهی
تاثیر سازگاری اجتماعی بر تردید حرفه ای حسابرس با اثر تعدیلی تحصیلات تکمیلی و تجربه کاری
رهبری در نسل ۴ تکنولوژی
اصول پوشش مناسب سازمان بر اساس مولفه های مدیریت اسلامی
بررسی عوامل راهبردی تاثیرگذار بر پیاده سازی مدیریت دانش بردانش محوری و کیفیت خدمات انتظامی پلیس
The Role of EFL Teachers’ Smart Classroom Management in Their Students’ Learning Approach, Positive Orientation, and Language Learning
بررسی تاثیر کیفیت تجربه مشتری بر کیفیت رابطه مشتریان (مورد مطالعه: بانک ملی شهر بجنورد)
بررسی میزان مقاومت مشتری در برابر فناوریهای هوشمند(مورد مطالعه بانک سرمایه استان تهران)
شناسایی واولویت بندی عوامل موثر موفقیت کسب وکار الکترونیک با استفاده از روش دیمتل فازی
مقاله مروری بررسی الگوریتمهای زمانبندی وظایف در محیط محاسبات ابری
مهارتهای نرم دانش آموختگان حسابداری جهت ورود به حرفه حسابرسی: حلقه مفقوده آموزش رشته حسابداری و حسابرسی در دانشگاه
بررسی شرایط استقرار نظام مدیریت کیفیت جامع در گروه صنعتی نیلبافت
راهکارهای ایجاد درآمد پایدار به منظور تامین مخارج بهره برداری مترو شیراز در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی
تاثیر فناوریهای نوین آموزشی بر بهبود کیفیت فرآیند یاددهی و یادگیری کارکنان شهرداری شیراز
تنوع محصولات تولیدی و عملکرد: مطالعه موردی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر نرخ رشد فروش، جریان های نقد استاندارد شده و نوسانات پاداش هیئت مدیره بر ریسک مورد انتظار شرکت ها
رابطه ی اهرم مالی با علائم رشد و توان مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر حاکمیت شرکتی بر رابطه بین قدرت مدیرعامل و مدیریت سود
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر ارتباطات بازاریابی پارتیزانی مشتریان با نقش میانجی گری رفتار مشتریان (شعب بیمه ایران در شهرستان بجنورد)
بررسی تاثیر مدیریت دانش ایرانی اسلامی بر عملکرد مدیریت دانش در سازمانهای دولتی
بررسی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت و عملکرد با تبیین نقش تعدیل کنندگی بحران مالی
اندازه گیری بهره وری نیروی انسانی در یک سازمان
تعیین عوامل موثر بر بهره وری نیروی انسانی در یک سازمان
فناوری ها و چالش های ایجاد شهر هوشمند و راه حل آنها
شناسایی و اولویت بندی عوامل موفقیت در پیاده سازی سیستم مدیریت دانش در دانشگاه علوم پزشکی ایران
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری و ارزش ادراک شده مشتری از برند (مورد مطالعه: مشتریان کلینیک بهداشت صنعت نفت خراسان رضوی)
نقش رسانه های اجتماعی به عنوان مکمل اطلاعات مالی
تاثیرات نواوری در تولید های بدون کارخانه با رویکرد اقتصاد مقاومتی
بررسی رابطه بین قابلیت های فناوری اطلاعات و ظرفیت جذب (مورد مطالعه: شهرداری شهرستان سنندج)
بررسی مشارکت کارکنان در سامانه مدیریت دانش شهرداری مشهد (سبد دانش) و عوامل موثربر آن مطالعه موردی : اداره کل بهبود محیط زیست شهرداری مشهد
طراحی بازیهای آموزشی براساس روشهای نوین یادگیری و مبتنی بر جنبه های زیبا شناختی هنری و واکاوی تاثیر بازیوارسازی (Gamification) بر مشارکت کلاسی (شناختی، عاطفی، رفتاری)، لذت یادگیری و یادگیری زبان
Classroom Intervention with Interactive Technology: Chef Koochooloo Application’s effectiveness in Students’ Enthusiasm for Learning STEAM via Multi-sensory Activities
نقش پارادایم پیچیدگی در مدیریت
رویکردهای سنجش ارزش ویژه برند
رابطه شبکه های اجتماعی مجازی با کیفیت روابط برند و تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی (مطالعه مشتریان اسنپ باکس)
ارائه چهارچوب مفهومی تاثیر مدیریت دانش و کارت امتیازی متوازن بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی مزیت رقابتی
نقش آفرینی مدیریت کیفیت جامع در پایداری شرکتی و ارتقای عملکرد مبتنی بر ابعاد کارت امتیازی متوازن؛ ارائه چهارچوب نظری
بررسی تاثیرات سرمایه فکری بر شخصیت نام تجاری
Investigating the factors influencing Students Entrepreneurship
بررسی مبانی گردشگری با تاکید بر آب درمانی
عوامل موثر بر بریکولاژ و تاثیر آن بر استراتژی های بازاریابی کارآفرینانه بین المللی
تاثیر قابلیت های بازاریابی اینترنتی بر عملکرد بازار بین المللی از طریق رفتارهای بازارمحور و کارآفرینانه و درونی سازی دانش
بررسی عوامل تاثیرگذار محیطی و کالبدی در ارتقای کیفیت زندگی در مجتمع های مسکونی
تاثیر سرمایه انسانی استراتژیک بر بهبود عملکرد مالی در شرکت فولاد خوزستان
بررسی اصول طراحی بدنه شهری در بافتهای تاریخی شهر
بررسی تاثیر رضایت شغلی بر کیفیت خدمات کارکنان پیمانکار قطار شهری با واسطه گری تعهد سازمانی
مطالعه تحلیلی سنجش آمادگی صنعت بانکی در زمینه تحول دیجیتال بانکهای کشور
بررسی تاثیر نظام جبران خدمات بر جذب و نگه داشت نیروی انسانی متخصص در حوزه الکترونیک (مورد مطالعه: دفاتر خدمات الکترونیک شهرداری منطقه ۲ تهران)
ارزیابی چگونگی تاثیر مدیریت زنجیره تامین در شبکه های تولیدی
تاثیر مدیریت زمان بر بهره وری و خلاقیت با استفاده از تحلیل معادلات ساختاری(مورد مطالعه: نمایندگی های شرکتهای بیمه در شهر ارومیه)
تحلیل سبک های طراحی رابط کاربری در اپلیکیشن های فرهنگی ایرانی (کتابخوانی)
بررسی تاثیر استراتژی های مدیریت کارآفرین برکارآفرینی سازمانی
فرصتها و تهدیدهای بازار الکترونیک هنر در دوران پاندمی کرونا
بررسی نقش گالری در فروش آثار هنری مطالعه موردی: گالری های مشهد
تاثیر تبلیغات اینترنتی بر قصد خرید آنلاین مشتریان دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی شهر کرج
بررسی تاثیر عوامل شناختی و عاطفی بر تکرار خرید در تجارت الکترونیک با تبیین نقش میانجی ارزش درک شده در مشتریان شرکت های هواپیمایی شهر کرج
بررسی تاثیر استراتژی دانش بر ظرفیت های نوآوری مبتنی بر دانش مشتری
مطالعه روند تغییرات الگوی خرید و رفتار مصرف کننده مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان مراکز خرید شهر مشهد)
تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک(E-CRM )بر قابلیت های بازاریابی اینترنتی
بررسی عوامل موثر بر وفاداری کاربران شبکه های اجتماعی
سنجش میزان رضایت مشتری از طرح معماری
جایگاه مصالح هوشمند به منظور کاهش اثرات زیست محیطی و افزایش طول عمر ساختمان
سیستم های اطلاعاتی حسابداری: روندهای پیشین و جهت گیری های آتی
طراحی مجتمع های مسکونی با رویکرد ارتقای کیفیت زندگی
گمگشتگی هویت در عصر معماری هوشمند
مدیریت هوشمند انرژی با رویکرد طبیعت محور در معماری
مروری بر مطالعات یادگیری ابعاد سواد مالی در دنیای مجازی
مرور مطالعات در ارتباط با جنسیت, سواد مالی, توانایی مالی و بازنشستگی در کشور های مختلف
بررسی تاثیر تعدیلگری حاکمیت شرکتی بر رابطه بین تمرکز بازار و مدیریت سود
تاثیر رفتار مثبت گرای سازمانی بر رفتار مسئولانه کارکنان با نقش میانجی تواناسازی کارکنان
بررسی تاثیر نگرانی های امنیتی، ریسک ادراک شده و اعتماد بر وفاداری به بانکداری اینترنتی در شعب بانک پاسارگاد در شهر اصفهان
بررسی تاثیر استراتژی های نوآوری و تجربه بین المللی بر عملکرد صادرات شرکت های کوچک و متوسط مشهد
بررسی تاثیر اهداف استراتژیک در مدیریت بازاریابی سبز در بنگاه های کوچک و متوسط
بررسی و شناسایی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان
بررسی و شناسایی تاثیر آمیخته بازاریابی الکترونیک بر قصد خرید با توجه به اعتماد به خرید الکترونیکی
تبیین رابطه اقتصاد مقاومتی با اقتصاد خلاق و هنرهای معاصر
گزینش بهترین شرکتهای بازار سرمایه جهت سرمایه گذاری با استفاده از روش جهش قورباغه
بررسی رابطه بین دینداری مدیران و کیفیت سود شرکت ها با در نظر گرفتن نقش تعدیلی شیوع ویروس کرونا
سرمایه انسانی و ریزش قیمت سهام در بازار سرمایه ایران: تاکید بر ویژگی های روانشناختی مدیران
شناسایی و دسته بندی ریسک های کلیدی شرکت های استارتاپی با رویکرد سیستمی
مروری بر مدیریت ارتباط در سازمان ها