Articles Stat:
Number of Articles: 77Number of Proceeding pages: 1217
Papers View: 26685
Fourth National Conference on Knowledge Management and e-Business with a Resistance Economy Approach
Fourth National Conference on Knowledge Management and e-Business with a Resistance Economy Approach In date 2022-05-19 by Ferdows Institute of Higher Education, in City Mashhad was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS Fourth National Conference on Knowledge Management and e-Business with a Resistance Economy Approach
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in Fourth National Conference on Knowledge Management and e-Business with a Resistance Economy Approach
نقش سبک های رهبری و تاثیر اعتماد در روابط رهبر_پیرو در سازمان ها
تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی در کسب و کارهای الکترونیکی
تاثیر محیط و بازاریابی دیجیتال بر ساختار ذهنی مصرف کننده
بررسی مفاهیم و بکار گیری فرایند خلاقیت در مهندسی ارزش
ارایه مدل نقش میانجی هوشمندی کسب و کار در رابطه بین نوآوری فرایند و عملکرد سازمانی
مقاله مروری: بررسی سیستمهای آموزشی هوشمند و یادگیری انطباقی مبتنی بر پایگاه دانش
بررسی سیستم های مدیریت هویت مبتنی بر پایگاه دانش و بلاک چین
شناسایی و تشخیص وبسایت های مخرب با استفاده از پایگاه دانش و یادگیری ماشین و عمیق
رویکرد مدیریت دانش در شرکت های تولیدی بر اساس مدل کسب و کار استروالدر
راهکارهای توسعه نوآوری در سازمانها
بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی در اجرای عدالت سازمانی با نقش میانجی گری عملکرد سازمانی
بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر تعالی سازمان با میانجیگری توانمندسازی کارکنان در سازمانهای خدماتی
ملاحظات فنی و قانونی بکارگیری سامانه کتابخانه دیجیتالی در کتابخانه های عمومی ایران
بررسی رابطه بین واکنش مصرف کننده به همخوانی بویایی و تصویر برند در فروشگاه های زنجیره ای هایپرمی شهر مشهد مورد مطالعه : فروشگاه های هایپرمی هاشمیه مشهد
تاثیر کیفیت ارتباط با مشتریان بر وفاداری آنها به برند
حکمرانی داده و نقش آن در توسعه برنامه ریزی شهری
تبیین نقش هوش تجاری در کسب و کارهای الکترونیکی
مدیریت دانش و کاربردهای آن
نقش تعاون در پیشرفت اقتصادی از منظر قران
بررسی مدیریت تعارض بر فرسودگی شغلی با میانجی گری فرهنگ سازمانی
تحلیل ایرادهای ارزیابی با کمک CPN برای سیستمهای خرید آنلاین
اشتراک و کیفیت اطلاعات در زنجیره تامین و ارتباط اشتراک اطلاعات با عملیات تولیدی
تاثیر مولفه های تجارت الکترونیک ( قابلیت وب سایت و امنیت ادراک شده) بر اعتماد و رضایت و وفاداری مشتریان
تئوری هوش اجتماعی
بررسی رابطه بین سبکهای مدیریت تعارض با خلاقیت کارکنان شهرستان سبزوار
تبیین رابطه عوامل انسانی و فرهنگی با اثربخشی مدیریتدانش در شرکتهای منتخب ایرانی
زمانبندی وظایف در توازن منابع برای مکانیابی ماشین مجازی در مراکز داده ابر با استفاده ازالگوریتم ژنتیک بهبود یافته
معماری روشهای اندازه گیری رضایت مشتری در محیط مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی
عملکرد زیست محیطی سازمان و مدیریت زیرساخت سبز و نقش ان بر بهبود خلاقیت سبز کارکنان
سنجش رابطه بین همدلی سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی با اشتیاق شغلی کارکنان
سنجش نقش خشنودی شغلی بر افزایش دلبستگی شغلی و عزت نفس کارکنان
آموزش و بهسازی منابع انسانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود کیفیت زندگیکاری کارکنان در بانک ملی
بررسی گام های موثر در مسیر کارافرینی سازمانی
بررسی نقش رهبری تحول آفرین بر ارتقا هویت سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی مسئولیت اجتماعی سازمان مطالعه موردی:پالایشگاه گاز فجر جم استان بوشهر
ارتباط دهان به دهان الکترونیکی در برابر ارتباط دهان به دهان شفاهی و تاثیر آن بر رفتار مصرف کننده
طراحی پایگاه دانش با قابلیت به روز رسانی خودکار
مروری بر سیستم های خبره در کاربردهای مختلف و حوزه آموزش
بررسی تاثیر همه گیری بیماری کوئید-۱۹ بر میزان استفاده از شبکه های اجتماعی در بین افراد ۲۰ تا ۴۰ سال شهرستان بجنورد
بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و رفاه ذهنی با قابلیت سازمانی کارکنان سازمان تامین اجتماعی شهرستان بجنورد
بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر تدوین استراتژی صادرات محصولات و نقش میانجی فرهنگ سازمانی
تاثیر نگرش بر قصد خرید با میانجیگری انگیزه مشتریان (مورد مطالعه: رستورانهای شهر مشهد)
بررسی تاثیر عوامل محیطی بازاریابی بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط
بررسی تاثیر شخصیت برند بر نگرش مشتریان و جذابیت برند
استفاده از اینترنت اشیا برای ایجاد رضایتمندی و حس وفاداری در مشتریان بانک (مطالعه موردی –بانک سپه)
بررسی نقش صادرات بر روی ساختار سرمایه شرکتهای منتخب بورسی
بررسی مدیریت استعدادیابی و جانشین پروری با عملکرد سازمانیدر سازمان تامین اجتماعی مورد مطالعه اداره کل تامین اجتماعی استان خراسان شمالی
تاثیر ترکیب کالاهای صادراتی در سرمایه انسانی
بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر روی نیات رفتاری مشتریان با توجه به نقش میانجی تصویر برند
بررسی تاثیر درک عدالت خدمات بر رضایت ارباب رجوع در سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی ارس
بررسی رابطه بین معنویت محیط کاری و رضایت شغلی کارکنان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی پاییز۱۴۰۰
بررسی واکنش شرکتهای دولتی بورس اوراق بهادار بر عدم حصول سود و زیان پیش بینی شده بر اساس داده های کیفی
بررسی نقش میانجی عشق به برند در رابطه بین تجربه برند و وفاداری مشتری(مورد مطالعه : برند تلفن همراه شیائومی؛ شهرستان بجنورد)
مدیریت دانش هوشمند براساس متن کاوی و محتوای تولید شده توسط کاربران در شبکه های اجتماعی
مروری بر روشهای کشف تقلب بانکی با استفاده از هوش مصنوعی
بررسی مهمترین فاکتورهای تاثیرگذار بر طراحی لوگو در کسب و کارهای مدرن از منظر نروساینس
بررسی مولفه های بازاریابی بر ترغیب به انتخاب با میانجیگری تصویر برند در حوزه خدمات درمانی
تحلیلی بر نقش مدیریت دانش در توسعه کسب و کارهای الکترونیکی
الگوریتم های زمان بندی وظایف در محیط ابری
اعتبار ادراک شده، صلاحیت و اصالت ادراک شده: متغیرهای اثرگذار بر قصد خرید مشتری از رستوران ها
ارزیابی مهم ترین عوامل موثر در رفتار خرید مصرف کنندگان و معرفی یک ابزار کاربردی در خصوص ردیابی تصمیمات مشتری
رتبه بندی عوامل موثر ترجیح مشتریان بر خرید سرویسهای اینترنتی شرکت مخابرات شهر همدان
مروری بر اثرگذاری فناوری بلاکچین بر فناوریهای نوین (متاورس)
بررسی تاثیر ارزهای دیجیتال بر صادرات غیرنفتی با نقش تعدیلگری تحریمهای بین المللی (مورد مطالعه: صنعت نساجی)
بررسی توسعه کارآفرینی سازمانی
ارزیابی درونی فعالیت های آموزشی گروه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان
بررسی عوامل موثر بر اجرای شاخصه های مدیریت دارایی فیزیکی
بررسی تاثیر هیجان برند بر قصد خرید با در نظرگرفتن نقش میانجی ارزش ویژه برند
بررسی تاثیر تجربه مشتری از محیط آنلاین بر قصد رفتاری مشتریان با توجه به نقش میانجیگری جذابیت درک شده و رضایت مشتریان (مورد مطالعه: اپلیکیشن سایت دیجی کالا)
بررسی مدیریت دانش بر نوآوری و فرآیند کسب و کار
بررسی تاثیر قابلیتهای خارجی و داخلی بر عملکرد با نقش میانجی سرمایه فکری مطالعه موردی: بانک کشاورزی استان اصفهان
مقایسه نرم افزارهای شبیه ساز گسسته
هوش مصنوعی پیشران کسب وکارهای دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی : کسب وکارهای مبتنی برکاربرد های یادگیری ماشین و یادگیری عمیق در بازاریابی دیجیتال و پیش بینی رفتارمصرف کننده
مروری بر نظریه تشدید انطباقی( ART) ۱
جهانی سازی و راهبردهای آن با تاکید بر آموزش
بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر سرمایه اجتماعی
ارزیابی مهم ترین موانع صادراتی بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط به همراه مدل های بین المللی شدن آنها از نگاه مطالعات جهانی
بررسی نگرش کارکنان نسبت به سازمان به عنوان نهاد حریص و تاثیر آن بر هویت سازمان