Articles Stat:
Number of Articles: 21Number of Proceeding pages: 266
Papers View: 14822
Second National Conference on Modern Management Studies in Iran
Second National Conference on Modern Management Studies in Iran In date 2019-01-19 by ,دبيرخانه دائمي همايش in City Karaj was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS Second National Conference on Modern Management Studies in Iran
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in Second National Conference on Modern Management Studies in Iran
بررسی تاثیر عدم قطعیت سیاست های اقتصادی و ریسک اعتباری بر رفتار وام دهی بانک های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی رابطه بین انعطاف پذیری منابع انسانی بر عملکرد شغلی کارکنان بانک رفاه استان کرمان
بکارگیری رویه های نوین حسابداری مدیریت در صنایع کشور
تلفیق رویکردهای BSC با تکنیک های SAW و TOPSIS به منظور انتخاب مدیران (مطالعه موردی: نیروگاه سیکل ترکیبی خوی)
تاثیر صنعت گردشگری بر میزان اشتغال در روستاها
تعیین و رتبه بندی پروژه سبد انتخاب با استفاده از مدل حداقل مربعات لگاریتمی و SAW( مورد مطالعه: پروژه های آالایندگی هوا)
رتبه بندی پروژه های آلایندگی با استفاده از یک روش تلفیقی پروموتی و تحلیل سلسله مراتبی
شناسایی عوامل موثر بر تجربه مصرف کننده در شعب بانک مسکن استان خوزستان
بررسی تاثیر بازارگرایی و مشتری گرایی بر عملکرد فروش با تاکید بر نقش تعدیل گری مهارت های فروش شرکت خمیر مایه و الکل رازی
تعیین ارتباط بین مدیریت بر دانش با کیفیت زندگی کاری پرسنل
نقش سرمایه اجتماعی در کشف و شناسایی فرصت های کارآفرینی در سازمان ها
رضایت شغلی؛ مسیر مدیریتی واثربخشی مسایل برجسته بر بهبود رفتار سازمانی
تیوری های سازمانی مدرن و تغییر یک فرهنگ در ساختار سازمانی
فرآیند ارتباط و نیاز از دیدگاه فردی در رفتار سازمانی
حسابداری مدیریت آب
وابستگی سازمانی نویسنده اول: دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار
بررسی رابطه بین سازمان یادگیرنده با کارافریىی سازمانی در پتروشیمی شهرلردگان
اهمیت فعالیت های منابع انسانی بر رضایت شغلی (مورد مطالعه بیمارستان های تهران)
شناسایی تاثیر بازاریابی اجتماعی بر وفادار سازی مشتریان در سیستم بانکی (بانک های خصوصی شهر تهران)
بررسی عوامل موثر بر برند دانشگاهی (مورد مطالعه دانشگاه های تهران)
تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی با در نظر گرفتن متغیر تعدیل گر رفتار سازمانی