Articles Stat:
Number of Articles: 79Number of Proceeding pages: 604
Papers View: 49487
1st Marine Propulsion Conference
1st Marine Propulsion Conference In date 2017-02-14 by Sharif University of Technology,سازمان صنايع دريايي- دانشگاه صنعتي شريف in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS 1st Marine Propulsion Conference
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 1st Marine Propulsion Conference
استفاده از SVC و DSTATCOM جهت بهبود کیفیت توان در شناورهای با سیستم رانش الکتریکی
ارتقاء کارایی و سبکسازی پوسته گیربکس شناورها با استفاده از آلیاژها و کامپوزیت های زمینه فلزی پیشرفته
ارزیابی تجربی عملکرد نمونه ی مقیاس یک سامانه پیشرانش مستقل از هوای جهت استفاده در شناورهای زیرسطحی
تحلیل و ارزیابی پیشرانش شناور لندینگ کرافت 77 متری
بررسی و تحلیل اندکنش دوپروانه مخالف چرخنده در پاشنه شناور فریگیت DTMB415
تدوین نرم افزار جهت طراحی اجزاء گیربکس دریایی ترکیبی با چرخ دنده جناغی بر اساس معیار BV
تاثیر نیتروژن دهی پلاسمایی و پیرسختی هم زمان بر رفتار خستگی فولاد 4PH17 برای محور پیشرانه های دریایی
نقش سامانه ی پیشرانش مستقل از هوای پیل سوختی در افزایش توان عملیاتی ناوگان زیرسطحی کشور
فرصت ها و چالش ها در مورد آینده سیستم رانش کشتی ها
مدلسازی ریاضی ارتعاش سه بعدی موتور دریایی و محاسبه نیروهای تکیه گاهی
بررسی هیدرودینامیکی رانش و حرکات دولفین ها
تحلیل مشخصه های آکوستیکی یاتاقان های لغزشی در حوزه زمان و پایش حین فرایند شرایط روانکاری آن ها
پایش یاتاقان های لغزشی و تفکیک شرایط روانکاری هیدرودینامیک با استفاده از تحلیل موجک سیگنال های آکوستیک امیشن
مروری بر روش های طراحی سامانه رانش جت آب
تعیین شاخص های لازم برای تغییر کاربری موتورهای دیزل سنگین خشکی جهت نصب بر روی شناورها
الزامات بازطراحی مدار خنک کاری یک موتور خودرویی جهت تغییر کاربری دریایی
الزامات بازطراحی مدار روانکاری یک موتور خودرویی جهت تغییر کاربری دریایی
بررسی اثر فشار و رطوبت نسبی بر عملکرد یک موتور برون نصب دریایی
بررسی عملکرد دسته موتور در یک موتور برون نصب دریایی قسمت اول: تحلیل استاتیکی
بررسی عملکرد دسته موتور در یک موتور برون نصب دریایی قسمت دوم: مدلسازی دینامیکی و تحلیل فرکانسی
شبیه سازی عددی خنک کن میانی یک موتور پرخوران خورجینی
طراحی سیستم انتقال قدرت موتور افقی دریایی شده
افزایش عملکرد و بهبود مقاومت به خزه زدگی و خوردگی پروانه شناور با اعمال پوشش های نوین
انتخاب مواد و فرایند تولید برای تبدیل اگزوز یک موتور زمینی به هدرز خنک شونده با آب دریا در یک موتور دریایی
بازرسی خوردگی پیشرانه شناور تندرو بر پایه مدیریت ریسک
بررسی سیستم های رنگ مورد استفاده در قطعات موتورهای دریایی
بررسی علت تخریم هدرز یک موتور دریایی
بررسی فرایند اعمال پوشش در قطعات پیچیده آلومینیومی موتورهای برون نصب دریایی
بررسی مکانیزم خوردگی شیاری در شفت های سیستم رانش و روش های کاربردی کاهش آن
تاثیر عناصر آلیاژی بر عملکرد آندهای فداشونده روی مورد استفاده در حفاظت از خوردگی سیستم رانش شناورهای دریایی
جلوگیری از پدیده اسپارکینگ در یاتاقان ها و خوردگی لبه های پروانه به کمک سیستم شفت ارتینگ
بررسی پوشش های چهارلایه GRP و روش اعمال آن بر روی شفت های فولادی شناورهای سطحی و زیرسطحی
شرح و مقایسه چند مدل کاویتاسیونی
معرفی نرم افزار بومی هندسه پروانه
طراحی و انتخاب پروانه مغروق جهت شناور ماهیگیری و مقایسه پروانه اسکیودار معادل
بررسی نویز پروانه در دو حالت بدون کاویتاسیون و در اثر وقوع کاویتاسیون
طراحی و شبیه سازی عددی مکانیکی سیالاتی و زیر دریایی تفریحی کاوشگری
بررسی تاثیرات کاویتاسیون در کاهش عملکرد پروانه های دریایی
استفاده از فرآیند انبساط سرد جهت افزایش عمر سوراخهای تحتبار خستگی
بررسی اثر نسبت باریک شوندگی و ضریب منظری بر عملکرد سکان گوه ای نیمه مغروق
بررسی و مقایسه سیستم های رانش سطح رو شفت ثابت با رویکرد تجاری
بررسی و مقایسه عملکرد دو روش بهینه سازی چند هدفه الگوریتم ژنتیک و ازدحام ذرات در طراحی پیشبرنده مناسب نازل شتاب دهنده
مطالعه نوع و میزان خرابی موتور دیزل دریایی بر اساس پایش وضعیت روغن
اساس عملکرد سامانه رانش مستقل از از پروانه بکمک تغییر شناوری
مدلسازی پدیده اسلمینگ یک شناور تندرو 15 متری با روش دینامیک سیالات محاسباتی
بررسی عملکرد توپی پره دار در شفت پروانه کشتی
ارزیابی عملکرد پروانه شناورها با استفاده از مدل های خودرانش
بررسی اثرخنک کاری هوای ورودی توربین گاز دریایی در جبران افت توان در منطقه خلیج فارس و دریای عمان
بررسی قابلیت اطمینان سیستم رانش دریایی با روش تحلیل درخت خطا
مدل سازی و شبیه سازی سامانه رانش کشتی در محیط سیمولینک
عملکرد موتور وانتشار آلایندگی با توجه به تاثیر ساختار هندسی مختلف محفظه احتراق موتور دیزل
تحلیل و بررسی کاربرد جداکننده ی گریز از مرکز موتورهای توربین گازی در شناور
تاثیرات افزایش دور کاری موتور دیزل بر فرکانس بحرانی و ارتعاشات آن
تاثیرات وزنه های تعادل میل لنگ و عملکرد فیلم روغن یاتاقان های ثابت موتور دیزل
الزامات طراحی و ساخت پروانه با گام متغیر
بررسی عدد یاثر ضریب منظری بر ع ملکرد هیدرودینامیکی صفحه باله شناور
بررسی اثر نسبت تراکم بر عملکرد و پارامترهای کارکردی موتور دیزل دریایی
تعمیرات اساسی و الاینمنت سیستم های رانش واترجت
بررسی عملکرد هیدرودینامیکی پروانه نیمه مغروق B 841 به روش دینامیک سیالات محاسباتی در شرایط آب آزاد
تحلیل حرارتی و دوفازی چند راهه دود موتور دیزل دریایی با درنظر گرفتن پدیده جوشش
شبیه سازی عددی پدیده کاویتاسیون و تشکیل حباب در حالت گذرا برای نازل انژکتور موتور دیزل دریایی
انتخاب و تحلیل برهم کنش موتور و پروانه در طراحی سیستم رانش
بررسی روشهای کاهش مصرف سوخت در شناورهای تجاری
چیدمان قوای محرکه شناورهای دریایی بر اساس تفکر و رویکرد مهندسی سیستم
بهبود منحنی عملکردی موتور دیزل دریایی با تغییر نوع سیستم پرخورانی آن به روش عددی
بررسی رفتار شعله گاز طبیعی در محفظه احتراق یک موتور- ژنراتور اشتعال جرفه ای دور ثابت
مدلسازی و کنترل سیستم ترولینگ گیربکس کشتی با استفاده از روش خطی سازی فیدبک و حل آن به کمک شبکه عصبی
شبیه سازی عددی عملکرد هیدرودینامیکی پروانه با مطالعه بر روی حلگرهای اغتشاشی متفاوت و درنظر گرفتن اثر تغییر گام هندسی
سامانه رانش منعطف ام.اچ.دی: معرفی و تحلیل عددی روکش پیشران منعطف مگنتوهیدردینامیکی
بومی سازی دانش فنی، طراحی و ساخت قطعات موتورهای دیزل سنگین؛ نقشه راه دستیابی به توان داخلی ساخت قوای محرک پیشرانه های دریایی
بررسی عددی راهکارهای کاهش آلایندگی در یک موتور دیزلی دریایی سنگین تزریق مستقیم
باله سیال: تحلیل عددی شکل دهی و حرکت سیال مغناطیسی به عنوان سامانه رانش یک جسم مغروق
تحلیل سازه ای و ارزیابی ضریب اطمینان خستگی پرچرخه دسته سنبه موتور ارتقا یافته دریایی
ارزیابی سامانه اهرمبندی موتور پایه ریلی جهت ارتقاء توان تا 2 برابر و دریایی سازی
تحلیل حرارتی و سازه ای و محاسبه ی عمر خستگی کم چرخه بستار موتور ریلی جهت ارتقاء توان و تغییر کاربری به دریایی
استفاده از آزمون صوت سنجی به عنوان یک روش جایگزین مناسب برای یافتن رفتار ارتعاشی موتور ارتقا یافته دریایی
بررسی عملکرد سیستم رانش واترجت در دورهای مختلف موتور
شبیه سازی ریخته گری پره و هاب پروانه گام قابل کنترل با استفاده از نرم افزار NOVA CAST
طراحی سیستم رانش پمپ جت CRP