Articles Stat:
Number of Articles: 40Number of Proceeding pages: 645
Papers View: 24366
Fourth International Conference on Management, World Trade, Economics, Finance and Social Sciences
Fourth International Conference on Management, World Trade, Economics, Finance and Social Sciences In date 2020-12-15 by ,شركت همايش آروين البرز in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS Fourth International Conference on Management, World Trade, Economics, Finance and Social Sciences
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in Fourth International Conference on Management, World Trade, Economics, Finance and Social Sciences
شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر توسعه کارآفرینی سازمانی در کارکنان بیمارستان های شهر خرم آباد
تاثیر برندسازی اسلامی بر موفقیت بازاریابی شرکت بیمه معلم (مطالعه موردی: شعب و نمایندگی های شمال غرب کشور)
جایگاه کارمندیابی در برنامه ریزی تامین منابع انسانی سازمانی
بررسى تأثیر استقرار مدیریت دانش بر كارایى و اثربخشى سازمانى در صنعت بانكداری ایران
نقش آزادی انسان در گسترش پانادمی: رابطه شاخص آزادی های انسان بر شیوع کرونا ویروس و درس آموخته ها برای سازمان های ایرانی
عوامل موفقیت در بازاریابی شبکه ای
بازاریابی در دوران کرونا
اثر بازاریابی بر مشتری مداری درصنعت بیمه
بررسی عوامل موثر در تجارت بین الملل در واحدهای صنعتی تولیدی در کشورهای پیشرفته صنعتی (اتحادیه اروپا )
تاثیر برون سپاری منابع انسانی بر عملکرد شرکت های تولیدی کاشی یزد
تاثیر عدم قطعیت بر عناصر استراتژی آمیخته بازاریابی در بازار های صادراتی (مطالعه موردی : شرکت های B2B صادراتی در حوزه مواد غذایی)
بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی و فناوری مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان بر تسهیم دانش خریداران (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه اینترنتی دی جی کالا در شهر یزد)
تحلیل مسائل اخلاقی استفاده از بازی های ویدئویی در بازاریابی
بررسی نقش قابلیت استراتژیک رسانه های اجتماعی بر رابطه شخصیت برند و جامعه برند با استراتژی نوآوری برند در رسانه های اجتماعی
تبیین نقش مدیریت تحول گرا بر رضایت شغلی کارکنان بانک سپه استان لرستان
مدیریت کیفیت جامع، تسهیل کننده ی مدیریت دانش برای ارتقای سازمان (مورد مطالعه بانک مسکن)
تاثیر دانش زیست محیطی و نگرش نسبت به محصولات سازگار با محیط زیست بر قصد و رفتار خرید محصولات سازگار با محیط زیست (مورد مطالعه مراجعین سازمان تامین اجتماعی زنجان)
مدیریت مالی و توسعه پایدار
بررسی تأثیر تجربه فعالیت های بازاریابی بازی واره بر رفتارهای مطلوب مصرف کننده با نقش میانجی عشق به برند در صنعت بانکداری
شناسایی و اولویت بندی مولفه های ساختار سازمانی در راستای آزاد سازی انرژی کارکنان آموزش و پرورش شهرستان اهواز
بررسی تاثیر مشوق های سازمانی بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی انعطاف پذیری کارکنان (مورد مطالعه بانک ملت استان اردبیل)
بررسی عوامل موثر بر عشق به برند محصولات آرایشی و بهداشتی مای (مورد مطالعه شهر خرم آباد)
بررسی امکان سنجی بازاریابی اجتماعی در SME ها شهر خرم آباد از دیدگاه مدیران و مالکان آنها
عوامل موثر در جذب سرمایه گذاری خارجی در مناطق آزاد و استراتژی های مدیریت آن
مدل های ارزیابی عملکرد صندوق های سرمایه گذاری
چالش های بازاریابی اینترنتی در ایران
بررسی تاثیر قیمت انرژی بر شاخص شدت انرژی: کاربردی از روش گشتاورهای تعمیم یافته (مورد مطالعه کشورهای عضو سازمان همکاری و توسعه اقتصادی OECD)
تاثیر بدهی دولت و بانک ها به بانک مرکزی بر نرخ ارز با محوریت جهش تولید
تحلیل تجزیه ای شاخص بهره وری کربن در اقتصاد ایران: به تفکیک بخش های کلان اقتصادی
ارایه یک نوسانگر جدید و بررسی سودمندی آن در بازار بورس اوراق بهادار تهران
تحلیل و ارزیابی آسیب های اجتماعی در محلات حاشیه نش(مطالعه موردی: شهر یاسوج)
بررسی نقش مدیریت شهری در کاهش آسیب های اجتماعی(مطالعه موردی: اعتیاد در شهر یاسوج)
بررسی ابعاد و مولفه های قدرت نرم در مکتب شهید سلیمانی
سبک زندگی اسلامی در مکتب شهید سلیمانی
سبک مدیریت شهید سلیمانی در پیشبرد آرمان قدس شریف
شاخص های فرهنگی در مکتب شهید سلیمانی
فرماندهی در مکتب شهید سلیمانی
مدیریت سرمایه انسانی در مکتب شهید سلیمانی
منطق رفتار سیاسی شهید سلیمانی
بررسی تاثیر طلاق عاطفی والدین بر گرایش به استعمال دخانیات و اضطراب اجتماعی نوجوانان در شهر یاسوج