Articles Stat:
Number of Articles: 35Number of Proceeding pages: 480
Papers View: 19471
Fifth International Conference on Management, World Trade, Economics, Finance and Social Sciences
Fifth International Conference on Management, World Trade, Economics, Finance and Social Sciences In date 2021-03-04 by ,شركت همايش آروين البرز was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS Fifth International Conference on Management, World Trade, Economics, Finance and Social Sciences
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in Fifth International Conference on Management, World Trade, Economics, Finance and Social Sciences
بررسی نقش تبلیغات و ترویج فروش در ایجاد ارزش ویژه برند
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر پذیرش کاراکترهای تبلیغاتی
مسئولیت اجتماعی شرکت و ضرورت ارتباطات،چشم اندازهای مدیران CSR، بازنویسی رابطه بین تجارت و جامعه
بررسی نقش راهبردهای بازاریابی بر انگیزه ورود به اتحادهای راهبردی فناورانه بین المللی (مورد مطالعه: صنعت نفت)
ارائه ی مدلی جهت پیاده سازی و استقرار موفقیت آمیز سیستم های اطلاعاتی مدیریت در صنعت داروسازی
بررسی ارتباط بین عملکرد شغلی و انگیزش پرسنل: مطالعه موردی
شناخت و پیاده سازی مراحل چهارگانه دولت الکترونیک در وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی
The Investigation of the Impact of E-Commerce Marketing Capabilities on E-Commerce Performance in Companies Exporting Agricultural and Food Products
نقش عملیات مدیریت منابع انسانی بر عملکرد کارکنان
شناسایی شاخص های درک رفتار مصرف کننده در انتخاب کالاهای لوکس
شرط ثبات قراردادها در نظام حقوقی ایران
بررسی نقش اخلاق تجاری در ارتقاء سازمانی و روابط انسانی (با رویکرد جامعه اسلامی)
تاثیر افق مالکیت نهادی بر مسئولیت اجتماعی شرکت و ارزش سهام شرکت
Investigating the Relationship between P/E Ratio and Stock Price Crash Risk in Tehran Stock Exchange
ارزیابی میزان ایفای نقش مسئولیت اجتماعی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مورد مطالعه: منطقه ویژه اقتصاد انرژی پارس (عسلویه)
The Role of Social Marketing On the Contagion of Environmental Behavior with Emphasis On Emotional Contagion
رویکردهای جدید بازاریابی اینترنتی
بررسی نقش طراحان در طراحی سیستم های خدمت محصول
تاثیر اینترنت بر ارتباطات بازاریابی
بررسی رابطه میان مدیریت کیفیت فراگیر TQM و مدیریت استراتژیک بر عملکرد سازمان
بررسی تاثیر نوآوری برند بر تصویر برند و وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی ارزش ایجاد شده برای مشتری
نقش تعدیل گری همدلی كاركنان بانک ملت و تاثیر تجربه احساسی برند بر ارزش ویژه برند
بررسی موانع بازاریابی صنایع دستی
شناسایی اثرات بخشنامه های مرتبط با تجارت در زمان تحریم ها و بر عملکرد گمرک
بررسی بازاریابی رابطه مند
Apartment Price Analysis Using Linear Regression (Case study: District 6 of Tehran)
تاثیر ساختار دولت رانتی بر سرمایه اجتماعی در ایران
مطالعه و بررسی تاثیر برنامه های ریاضت اقتصادی اروپا بر سیستم های تامین اجتماعی با تاکید بر کشورهای آلمان ، ایسلند، انگلستان
بررسی رابطه بین جریان نقد عملیاتی و مدیریت سود با مالیات متهورانه
بررسی ارتباط بین توانایی مدیریت و سیاست های مالیاتی شرکت
نقش پلتفورم های غیرمتمرکز هیبریدی سینکروبیت و ویژگی های آن در کارکرد صرافی های دیجیتال
بررسی ساختار خانواده در محله باغ خلج شهر اراک مبتنی بر رویکرد مردم شناسی
یک رویکرد جدید در زمینه شهرسازی مبتنی بر بررسی مشکلات فرهنگی و اجتماعی
بررسی روابط سازنده در مدیریت توسعه منابع انسانی با سه عملکرد سازمانی، روابط پنهان، محیط اخلاق مدار
یک روش جدید توسعه معماری وشهرسازی مبتنی بر فرهنگ و هنر