Articles Stat:
Number of Articles: 26Number of Proceeding pages: 309
Papers View: 15643
First National Conference on Management and E-Commerce
First National Conference on Management and E-Commerce In date 2021-06-24 by , in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS First National Conference on Management and E-Commerce
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in First National Conference on Management and E-Commerce
Designing a model for measuring the status of management, knowledge in the Persian Gulf Science and technology park
مدیریت سود و عملکرد مالی شرکت ها
بررسی نقش حاکمیت شرکتی بر کاهش مدیریت سود
نقش رمز ارزها در تجارت الکترونیک
سکوت سازمانی و پیامدهای آن
بررسی اثرات هوشمندی کسبوکار، یادگیری شبکه ای و نوآوری در ارتقای کارایی استارت آپ های موبایلی در حوزه پرداخت الکترونیک
نقش اعتماد در عملیات زنجیره تامین
تاثیر قیمت ادراک شده بر تمایل به ادامه رابطه مشتری با سازمان
تاثیر تصویر برند بر تمایل به ادامه رابطه مشتری با سازمان
بررسی نقش بازاریابی عصبی در بهبود قابلیت های سایت های تجاری
بررسی پویایی عوامل نقدشوندگی در بازار سرمایه ایران
بررسی رابطه بین حجم و تعداد معاملات با نوسانات بازده سهام
دورکاری و عملکرد سازمانی
Determining the Opportunities and Challenges of Economic Liberalization Policies for Branding in the Syrian Olive Oil Industry
مطالعه عملکرد صادراتی شرکت های صادرکننده استان کهگیلویه و بویراحمد و استراتژی های رقابتی، قابلیت های بازاریابی و مزیت رقابتی
بررسی تاثیر استراتژی های آمیخته بازاریابی بر توسعه صادرات بنگاه های صادرکننده در استان کهگیلویه و بویراحمد
توسعه مقیاس سنجش استرس مرتبط با کووید- ۱۹ در کارکنان شرکت برق منطقه ای خراسان
بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی افراد در رفتار شهروندی سازمانی در شرایط پاندمی کووید- ۱۹ (مطالعه موردی:کلیه شعب بانک صادرات استان کهگیلویه و بویراحمد)
روش های استفاده از راهکارهای اجرایی مسکن ارزان قیمت در شهر تهران
A Review of Technology Development in Smartization and Digitalization of Oil & Gas Industry
بررسی تاثیر مولفه های پویا و استراتژیک بازاریابی سبز بر میزان عملکرد شرکت های ایرانی در هزاره سوم
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انتخاب استراتژی مناسب جهت رونق کسب وکارهای گلخانه ای مطالعه موردی: شرکت گل آذین
بررسی شیوه های انتقال فناوری و اهمیت استفاده از آنها در شرکت های دانش بنیان
کارآفرینی شرکتی (سازمانی) به عنوان رویکرد استراتژیک برای عملکرد نوآوری داخلی (درون سازمانی)
بررسی عوامل موثربر نرخ پس انداز ملی در ایران (بازه ی زمانی ۱۳۹۵ - ۱۳۷۵)
ساختار علیت مدل پذیرش تکنولوژی در مجموعه صنعتی مانند مپنا