Articles Stat:
Number of Articles: 37Number of Proceeding pages: 369
Papers View: 13499
Third National Conference on Management and Electronic Commerce
Third National Conference on Management and Electronic Commerce In date 2022-07-21 by , با مشارکت مجامع علمی in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS Third National Conference on Management and Electronic Commerce
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in Third National Conference on Management and Electronic Commerce
الگوی سیاست گذاری در پاسخ به تغییرات جهانی شدن و تاثیر تغییرات فناوری های دیجیتال و اطلاعات و ارتباطات در نظام آموزش و پرورش ایران
بازاریابی الکترونیکی و تاثیرات همه گیری کرونا ویروس بر آن
بررسی اثرات کووید ۱۹ بر دولت الکترونیک
تجارت الکترونیکی سیار: پیوند بین کیفیت خدمات خرید تلفن همراه و وفاداری
چالش های تجارت الکترونیکی تا سال ۱۴۰۰ در ایران
بررسی استراتژی های مدیریتی در تجارت الکترونیک
بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر اجرای موفق تجارت الکترونیک در کسب و کارهای کوچک
کارکرد فرهنگ قانون مداری در مدیریت فرهنگ سازمانی
نحوه ایجاد و گسترش بازاریابی اینترنتی
بررسی تاثیر دارایی و کیفیت درک شده برند بر وفاداری به برند در شرکت بیمه سامان
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تسهیل تجارت بر اساس قوانین موجود
مروری بر نقش تجارت الکترونیک در مدیریت زنجیره تامین
نوآوری، خلاقیت و شایستگی کارآفرینی در آموزش عالی اهداف و اندازه گیری یادگیری
شناسایی عوامل موثر در بکارگیری نظام برنامه ریزی یکپارچه منابع سازمان (ERP)
بررسی تاثیر سبک رهبری بر نوآوری سازمانی
بررسی اثربخشی و نقش رهبری تحول افرین در سازمان
بررسی تاثیر نوآوری سازمانی بر چابکی سازمانی در مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان
بررسی ارتباط میان هوش تجاری و ارتقای حسابداری مدیریت
بررسی اهمیت بهره مندی از اینشورتک در ساختار بیمه ی سازمانها (مطالعه موردی: آموزش و پرورش)
تاثیرات اینترنت اشیا بر زنجیره های تامین: چارچوبی برای انبارداری
نقش و گسترش کاربرد رمز ارزها در تجارت الکترونیک
ارتقای کیفیت مدیریت تجهیزات پزشکی با استفاده از مدل سازی بخش مهندسی بالینی بیمارستان
بررسی عوامل موثر بر رضایت کارآفرینان اجتماعی در خدمات دولت الکترونیک
سنجش میزان تعهد سازمانی کارکنان و ارتباط آن با سلامت سازمانی (مطالعه ای در سازمان امور مالیاتی)
بررسی شاخص های عملکردی رهبری، یادگیری و شخصی در کارکنان دانشگاه نوشیروانی بابل
مفهوم شناسی تحلیل گفتمان
بررسی عوامل موثر بر تاب آوری منابع انسانی در سازمان در همه گیری کرونا ویروس
بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر قصد خرید مشتری و تصویر برند
بهینه سازی پرتفوی سرمایه گذاری مبتنی بر ریسک و تاثیر کارایی سرمایه گذاری بر تصمیمات سرمایه گذاری توسط سرمایه گذاران
کاربرد الگوریتم ها در انتخاب و بهینه سازی پرتفوی پروژه مبتنی بر مدل چندهدفه فازی
چالش های تجارت الکترونیک در ایران
مقایسه اولویت بندی عوامل موثر بر نظام جبران خدمات شرکت ایران خودرو به روش تحلیل سلسله مراتبی و آزمون فریدمن
مقایسه اولویت بنشدی عوامل موثر بر شایسته محور بودن الگوی جبران خدمات کارکنان ایران خودرو به روش تحلیل سلسله مراتبی و آزمون فریدمن
نقش معلمان در مدیریت مطلوب کلاس و ارتقای یادگیری در مدارس ابتدایی
مدیریت و واکاوی کلاس درس دانش آموزان مقطع ابتدایی در دوران شیوع کووید ۱۹
هوش مصنوعی، مدیریت و سازمان ها
تاثیر کیفیت خدمات وب سایت و شفاهی سازی بر موفقیت تجارت الکترونیک