Articles Stat:
Number of Articles: 55Number of Proceeding pages: 582
Papers View: 28503
Second National Conference on History Education
Second National Conference on History Education In date 2020-10-20 by Farhangian University,دانشگاه فرهنگيان استان لرستان in City Khorramabad was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS Second National Conference on History Education
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in Second National Conference on History Education
ادبیات عامیانه و کاربرد آن در آموزش تاریخ
آسیب شناسی آموزش تاریخ در آموزش و پرورش ایران
آسیب شناسی آموزش تاریخ در آموزش و پرورش و دانشگاه ها
آسیب شناسی تدریس تاریخ در مدارس متوسطه ایران
آسیب شناسی تدریس دروس عمومی دانشگاه ها » با تکیه بر دروس تاریخ محور«
تبارشناسی به عنوان رویکرد جدید تحلیل تاریخی
اهمیت مطالعه تاریخ از نظر مورخان اسلامی (با تکیه بر نظرات: بیهقی، ابن مسکویه و ابن خلدون)
بررسی تطبیقی کتابخانه و کتابداری در دوره سامانیان و صفویه
بررسی تطبیقی فرایند آموزش مهارتهای اجتماعی در نظام آموزشی ایران و فنلاند
بررسی رابطه سبک تفکر بر سبک انطباقی دانشجویان علوم تربیتی و تاریخ دانشگاه فرهنگیان آیت اله کمالوند
بررسی سودمندی مطالعه تاریخ در جهت اقناع دانشجویان و دانش آموزان با تکیه بر آثار مورخان اسلامی
بررسی مقوله های اخلاق شهروندی در محتوای دروس تاریخ پایه پنجم و ششم ابتدایی
بررسی نقش بازسازی فضایی در آموزش محوطه های تاریخی به کودکان
بررسی و تحلیل رویکردهای تاریخی مثنوی ادبی مظفرنامه همایون سروده میرزا حسن خان ملک الحکما بر اساس نظریه های نوین
بررسی وضعیت مطلوب مهارت های تربیت شهروندی با آموزش دروس از جمله درس تاریخ در دوره تحصیلی متوسطه اول (راهنمایی)
بینش و روش در تاریخنگاری یعقوبی
تبیین جایگاه تاریخ در اندیشه تربیتی شهید مطهری
تبیین نقش گزاره های توصیفی نمایشی در آموزش تاریخ با تکیه بر داستان حسنک وزیر
تحلیل گفتمانی کتاب تاریخ یازدهم انسانی بر اساس هویت ملی و مذهبی
تحلیل محتوا کتاب مطالعات(تاریخ) پایه پنجم دبستان باتوجه به مفاهیم میهن دوستی و حق طلبی
تحلیل محتوای تاریخی کتب درسی مطالعات اجتماعی متوسطه اول در معرفی و شناساندن منابع تاریخ نگاری
تحلیل محتوای کتاب تاریخ( ۱ )ایران و جهان باستان به روش ویلیام رومی
تحلیل محتوای کتاب درسی »تاریخ معاصر ایران« پایه ی یازدهم(براساس مدل ویلیام رومی)
تحلیل محتوای کتاب علوم اجتماعی پایه چهارم ابتدایی براساس مولفه های هویت ملی در سال تحصیلی۹۸-۹۹
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی سال تحصیلی ۹۸/۹۹ بر اساس مولفه های مهارت های اجتماعی
تحلیل محتوای متون درسی تاریخ مقطع ابتدایی بر اساس تکنیک سنجش خوانایی فرای
تحلیل محتوای مطالعات اجتماعی(تاریخ) پایه پنجم ابتدایی: ضریب درگیری ویلیام رومی و روش خوانایی گانینگ
تحلیل نقش برجسته های سفالین براساس نقوش سفال در آثار هنری خراسان در سال ۱۳۰۰ تا ۱۳۷۰
تدریس تاریخ در یک صفحه
تربیت شهروندی و آموزش تاریخ
تربیت شهروندی و آموزش تاریخ
توسعه تفکر و درک تاریخی
توسعه مبتنی بر آموزش سبز در مطالعه تاریخ دانش آموزان دبیرستانی
جایگاه و فایدهمندی علم تاریخ از منظر مورخان اسلامی تا قرن هشتم هجری
جستاری در انگیزه های حمله و سکونت اعراب در ایران(ابتدای فتوح تا اوائل عصر عباسی)
جغرافیای تاریخی و اهمیت آن در مطالعات تاریخی با تکیه بر مسالک و ممالک اصطخری
جنبه های عملگرایی (پراگماتیستی) تاریخ در آراء اندیشمندان ایرانی-اسلامی و چگونگی استفاده ی آن در آموزش تاریخ
چگونگی ایجاد انگیزه و علاقه در دانش آموزان سال سوم انسانی با استفاده از روش های فعال یاددهی یادگیری به درس تاریخ
خانقاه و سیر تاریخی آن
چگونگی روی کار امدن افشاریه( اقدام پژوهی)
راهبردهای تجربی در آموزش تاریخ
رویکرد نظام آموزشی در مجموعه ی علمی و فرهنگی ربع رشیدی(۷۱۸ -۶۹۹ ه.ق)
سنجش میزان علاقه مندی و آشنایی دانش آموزان متوسطه دوم شهرری نسبت به تاریخ معاصر ایران با تکیه بر درس تاریخ معاصر ایران
سیاست بی طرفی ایران در دوران معاصر
علم موسیقی و شناخت سازها در تمدن اسلامی - ایرانی
عملکرد سازمانهای آموزشی در تبیین مولفه های هویتی حکومت پهلوی اول(۱۳۲۰-۱۳۰۴)
کاربرد روشهای فعال تدریس، در آموزش تاریخ
کاربرد روش سخنرانی در آموزش تاریخ
گزارشی از سلسله همایش های آموزش تاریخ در مدارس: بررسی مقالات همایش های دوم، سوم و چهارم
نحوه شکل گیری و ساخت آجرهای لعابدار در عصر هخامنشی
نقش باستان شناسی عملی در آموزش تاریخ به کودکان
نقش فناوری اطلاعات در توجه دانش آموزان به درس تاریخ :رویکرد پدیدارشناسی
چگونه توانستم با کار بست آیات قرآن در درس تاریخ هویت ملی اسلامی دانش آموزانم را تقویت نمایم؟
نقش زیربنایی تاریخ در جامعه
مشروعیت و قدرت در تاریخ نگاری میرزا محمد صادق موسوی اصفهانی